vlaky

Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

DeletedUser

Hosť
:D:--):--) tazke chcem vam povedat myslienku ktora ma napadla.Ze by mohli existovat vlakove stanice .1.kazde mesto by mohlo mat 1 stanicu ktoru by si za urcitu cenu postavilo.VYUZITIE :ked niekto nema jazdecke zviera tak si moze kupit listok na vlak a previest sa za urcitu cenu na urcite miesto.2.alebo v kazdom teritoriu v strede mapy bude 1 stanica ktora bude ludi prepravovat do inych teritory za kratsi cas ako na zvierati ale za peniaze.

PRIKLAD:HRAC 3architekt3 nema dobre zviera a chce si ist daco kupit do lepsieho mesta a aby nemusel chodit vela hodin tak si moze kupit listok na vlak a ísť :--) PS: podla mna je to dobry napad na zlepsenie hry
 

DeletedUser

Hosť
1.nie
2.tento nápad tu už bol minimálne 3-krát :grrr:

takže to tu dávaš zbytočne
 

DeletedUser

Hosť
No jo, tá moja stará téma sa stala obeťou prečisťovania fóra od neaktuálnych návrhov... Pre hráčov, ktorí angličtinu moc neovládajú a strýko Google Translate hovorí príliš nezrozumiteľne, som to vtedy ešte preložil do slovenčiny (okrem obrázkov). Keďže záloha na fóre ešte stále je, snáď by mohlo k téme prispieť, ak to sem skopírujem...

VAROVANIE: Nasledujúca časť príspevku neobsahuje diakritiku! :D Ba čo viac, môže vás naplniť kopou falošných nádejí na implementáciu tohoto návrhu, ktoré mi však boli nezáujmom vývojárov odopreté...​
[SPOIL]Zeleznicna doprava by hracom umoznila cestovat na mape omnoho rychlejsie za prijatelnu cenu.

Preco?
  • Hoci uz mame kone, ktore davaju prijatelny bonus, obcas potrebujeme cestovat este rychlejsie (nie tak rychlo ako s raketovou korytnackou (taka vymozenost na public.bete), ale stale rychlejsie ako s konami). Napriklad, zistim, ze dnes je nejaky boj, ktoreho by som sa mal zucastnit, avsak nie som schopny tam dojst nacas ani pouzivajuc moj najlepsi equip. Takze obetujem nejake peniaze na pouzitie zeleznicnej dopravy a pridem na cas.
  • Mnohi hraci su clenovia mesta na druhej strane mapy (bezne zapadnej), avsak „ziju“ a utocia na hracov na druhej strane sveta. A kedze je ich mesto tak daleko, hraci pod utokom im to nemozu vratit (pokial by sa im nechcelo ist na pekne dlhu prechadzku). So zeleznicou by to bolo omnoho lahsie. Je to mozno aj jednoduchsie riesenie ako duelovanie hracov na mieste, kde stoja.
  • Je mnoho uloh, kde sa hrac potrebuje dostat na druhu stranu mapy. Avsak mnohi hraci su od toho odradeni kvoli premarneni tolkeho casu.
  • Zeleznica je neoddelitelnou sucastou Divokeho zapadu a naozaj by pomohla k zavedeniu skutocnej westernovej atmosfery.
  • A taktiez, pretoze vy - vyvojari - milujete nas - hracov - a chcete splnit vsetky nase potreby a tuzby [noparse];)[/noparse]

Ako?

Kapitola prva - Nove prvky

Mestam by bolo umoznene vytvorit novu budovu - Zeleznicnu . Stanica by bola budovana ako kazda ina bezna budova a mohla by mat 3 levely.

Vsetky tu uvedene cisla a nazvy su len moje navrhy, slobodne prezentujte vase vlastne.

Zeleznicne stanice:
  • Level 1
    Stavebne body: 500
    Pozadovane body mesta: 24500
  • Level 2
    Zeleznicne stanice: 700
    Pozadovane body mesta: 36200
  • Level 3
    Zeleznicne stanice: 1000 //500 + 700 + 1000 + 42800 = 45000
    Pozadovane body mesta: 41800 //to iste ako velkosti pevnosti

Kedze cestujete medzi dvoma mestami, mozete pouzit len level stanice povoleny oboma stanicami (napriklad: mesto A = level 1 & mesto B = level 3 => mozete pouzit nanajvys level 1)

Vlaky:
  • Level 1
    Dedinsky vlak
    Rychlost: 16 mph (mile za hodinu) (400%) *
    Naklady: $5 na milu #
  • Level 2
    Medzimestsky vlak
    Rychlost: 24 mph (600%)
    Naklady: $10 na milu
  • Level 3
    Expresny vlak
    Rychlost: 32 mph (800%)
    Naklady: $17 na milu

*Rychlost - kym cestujete vlakom, vasa rychlost je rovna tejto rychlosti - nehladiac na equip, ktory pouzivate, vasu charakterovu triedu alebo cokolvek ine...
#Naklady - Naozaj neviem, ako inak to opisat... Povedzme, ze sirka celej mapy je 1000 policok (jeden sektor ma 100x125 policok). A ze jedna mila je priblizne 10 policok (moj maly vyskum s rychlostou na mape hovori, ze je to 10.5, ale to nie je tak dolezite). Mozno by sa to dalo vyjadrit aj jasnejsie, pokojne skuste navrhnut.

Zeleznicna trat
Zeleznica z bodu A do bodu B existuje v momente, kedy oboje mesta vztycia zeleznicnu stanicu a je to priamka medzi nimi. Nie je nutne budovat nic ine nez stanice. Precp?
  • Uz mame pracu nazvanu Pokladanie kolajnic - to znamena, ze pokladame kolaje uz od stvorenia The West! Mapa musi byt plna kolajnic! [noparse]:)[/noparse]
  • Druhy dovod - bolo by prilis komplikovane vytvarat zeleznicnu siet akymkolvek inym sposobom. Ak by si mal Server pamatat, ci je kolajnica medzi kazdou dvojicou stovak az tisicok miest alebo nie, mohlo by mu z toho preskocit [noparse]:)[/noparse]

Praca Stavat zeleznicnu stanicu
Ten isty problem ako s pracou Stavat pevnost - potrebujeme tejto praci dat nove meno, moj skromny navrh je Stavat zeleznicne depo.

Kapitola druha - Interface

Kde by bola zeleznicna stanica umiestnena?
railroadstationincity.jpg


Ako by vyzeral dialog Zeleznicnej stanice (GUI)?
railroadstationdialog.jpg

(Vyuzil som obrazok z tejto stranky: http://www.cowboystrainzstation.com/current_projects.htm)

Ako urcim pociatocnu a cielovu stanicu?

Pociatocna stanica - mesto, v ktorom ste alebo don smerujete - miesto, kde budete na konci vasho zoznamu ukonov (vsetky ukony, ktore ste zadali).
Priklady:
Pokial sa prave nachadzate vo vasom meste, ale mate zadanu pracu dakde na mape, je to akoby ste v ziadnom meste neboli.
Ak ste niekde na mape a mate zadany duel v nejakom meste, je to akoby ste boli v tom meste.
Samozrejme, mesto v ktorom ste alebo don smerujete, musi mat vystavanu zeleznicnu stanicu.
stationproblem2.jpg


Cielova stanica - to je mesto, ktoreho stanicny dialog mate otvoreny.

Dufam, ze vam to neznie nelogicky. Ak chcete cestovat pouzitim Smerovniku, pociatocna pozicia je vzdy ta, kde budete na konci vasho zoznamu ukonov. A cielova pozicia je pozicia onoho Smerovniku.

A samozrejme, nemozete cestovat zeleznicou, pokial ste v meste alebo smerujete do mesta, ktoreho stanicny dialog je otvoreny.
stationproblem1.jpg


Kapitola tretia - Dalsie otazky, riesenia, navrhy

Co ak zrusim nejaky ukon pred ukonom cestovania zeleznicou?
Bolo by to prave tak ako bezny prikaz cestovania, cas potrebny na prichod do mesta so zeleznicnou stanicou sa pripocita k samotnej dlzke ukonu cestovania zeleznicou. Avsak samozrejme, cestovat rychlostou zeleznice budete az potom, co dorazite do pociatocnej stanice.

Nebolo by to prilis komplikovane?
Nie, nebolo! [noparse]:)[/noparse] Nemoze to byt o moc viac komplikovane ako pridanie druheho Smerovnika do hry!

Moze byt cestujuci duelovany?
Samozrejme, preco nie? Bolo by to len zneuzivane a nie je to ani o trochu menej realisticke, ako duelovanie niekoho, kym proste len kraca.

Kedy zaplatim za listok?
Ehm...
Extra-navrh 1:
Naklady vam budu odpocitane, ked nastupite na vlak, nie ked stacite tlacitko „Pouzit vlak“. Preco? Pretoze to hrac moze zneuzit tak, ako hotel - ku prikladu, mam pri sebe asi $250, zatial co duelujem dakde daleko od mojho mesta. Tak vyzvem niekoho na duel a potom nahodim spanok v najdrahsej izbe nejakeho vzdialeneho hotelu. Nasledne, i keby som ten duel prehral, zrusim spanok a mam svojich $250 spat. Taku istu vec by mohol hrac urobit s zeleznicnou dopravou, dokonca i s vacsimi ciastkami.
A mimochodom, bolo by dobre opravit to zneuzitie hotelov.

Extra-navrh 2:
Co tak obnova zivota a energie pocas cestovania zeleznicou? Nie je to moj vlastny navrh, ale iste je hodny uvazovania. Zda sa mi, ze je bezne spat vo vlaku, nie?
Napriklad:
Dedinsky vlak -> bez regeneracie zivota/energie
Medzimestsky vlak -> +4 body energie za hodinu, +4% zdravia za hodinu
Expresny vlak -> +8 body energie za hodinu, +8% zdravia za hodinu

Extra-navrh 3:
Ak by stanice boli v mestach, preco nie aj v pevnostiach? Stanica v pevnosti by bola ako v mestach, az na:
Level stanice 1 -> Pozadovane body pevnosti + vlastniaceho mesta* - 32 000
Level stanice 2 -> Body - 46 000
Level stanice 3 -> Body - 60 000
* Ano, toto je to cislo v hornej pravej casti okna pevnosti.

Kapitola stvrta - Vyvojari! Prosim!

Vzalo mi dost vela casu spisat cele toto, nakreslit obrazky a tak dalej. Zeleznicna doprava by bola niecim skvelym a je to vymozenost, o ktorej som ja a mnohi, mnohi, mnohi ini hraci rozmyslali naozaj dlhy cas. Tak prosim, precitajte si znovu cast Preco? tohto prispevku a nezklamte nas! (a prosim, nebudte lenivi [noparse]:)[/noparse]).
[/SPOIL]

A ešte k samotnému návrhu, bude asi pochopiteľné, že s myšlienkou návrhu súhlasím, inak by som si s tým kedysi dávno nepridával zbytočnú robotu... Ale keďže to Nemcom už posunuté bolo a nereagovali, zrejme to nemá zmysel ďalej rozvíjať.

//Vyjadrujte sa len k návrhu, na žiadosti o LOCK nie sme zvedaví ;)
 
Naposledy upravené moderátorom:
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Hore