No jo, tá moja stará téma sa stala obeťou prečisťovania fóra od neaktuálnych návrhov... Pre hráčov, ktorí angličtinu moc neovládajú a strýko Google Translate hovorí príliš nezrozumiteľne, som to vtedy ešte preložil do slovenčiny (okrem obrázkov). Keďže záloha na fóre ešte stále je, snáď by mohlo k téme prispieť, ak to sem skopírujem...
Kapitola prva - Nove prvky
Mestam by bolo umoznene vytvorit
novu budovu - Zeleznicnu . Stanica by bola budovana ako kazda ina bezna budova a mohla by mat
3 levely.
Vsetky tu uvedene cisla a nazvy su len moje navrhy, slobodne prezentujte vase vlastne.
Zeleznicne stanice:
- Level 1
Stavebne body: 500
Pozadovane body mesta: 24500
- Level 2
Zeleznicne stanice: 700
Pozadovane body mesta: 36200
- Level 3
Zeleznicne stanice: 1000 //500 + 700 + 1000 + 42800 = 45000
Pozadovane body mesta: 41800 //to iste ako velkosti pevnosti
Kedze cestujete medzi dvoma mestami,
mozete pouzit len level stanice povoleny oboma stanicami (napriklad: mesto A = level 1 & mesto B = level 3 => mozete pouzit nanajvys level 1)
Vlaky:
- Level 1
Dedinsky vlak
Rychlost: 16 mph (mile za hodinu) (400%) *
Naklady: $5 na milu #
- Level 2
Medzimestsky vlak
Rychlost: 24 mph (600%)
Naklady: $10 na milu
- Level 3
Expresny vlak
Rychlost: 32 mph (800%)
Naklady: $17 na milu
*
Rychlost - kym cestujete vlakom,
vasa rychlost je rovna tejto rychlosti - nehladiac na equip, ktory pouzivate, vasu charakterovu triedu alebo cokolvek ine...
#
Naklady - Naozaj neviem, ako inak to opisat... Povedzme, ze sirka celej mapy je 1000 policok (jeden sektor ma 100x125 policok). A ze
jedna mila je priblizne 10 policok (moj maly vyskum s rychlostou na mape hovori, ze je to 10.5, ale to nie je tak dolezite). Mozno by sa to dalo vyjadrit aj jasnejsie,
pokojne skuste navrhnut.
Zeleznicna trat
Zeleznica z bodu A do bodu B existuje v momente, kedy oboje mesta vztycia zeleznicnu stanicu a je to priamka medzi nimi. Nie je nutne budovat nic ine nez stanice. Precp?
- Uz mame pracu nazvanu Pokladanie kolajnic - to znamena, ze pokladame kolaje uz od stvorenia The West! Mapa musi byt plna kolajnic! [noparse][/noparse]
- Druhy dovod - bolo by prilis komplikovane vytvarat zeleznicnu siet akymkolvek inym sposobom. Ak by si mal Server pamatat, ci je kolajnica medzi kazdou dvojicou stovak az tisicok miest alebo nie, mohlo by mu z toho preskocit [noparse][/noparse]
Praca Stavat zeleznicnu stanicu
Ten isty problem ako s pracou Stavat pevnost - potrebujeme tejto praci dat
nove meno, moj skromny navrh je
Stavat zeleznicne depo.
Kapitola druha - Interface
Kde by bola zeleznicna stanica umiestnena?
Ako by vyzeral dialog Zeleznicnej stanice (GUI)?
(Vyuzil som obrazok z tejto stranky:
http://www.cowboystrainzstation.com/current_projects.htm)
Ako urcim pociatocnu a cielovu stanicu?
Pociatocna stanica - mesto,
v ktorom ste alebo don smerujete -
miesto, kde budete na konci vasho zoznamu ukonov (vsetky ukony, ktore ste zadali).
Priklady:
Pokial sa prave nachadzate vo vasom meste, ale mate zadanu pracu dakde na mape, je to akoby ste v ziadnom meste neboli.
Ak ste niekde na mape a mate zadany duel v nejakom meste, je to akoby ste boli v tom meste.
Samozrejme,
mesto v ktorom ste alebo don smerujete,
musi mat vystavanu zeleznicnu stanicu.
Cielova stanica - to je
mesto, ktoreho stanicny dialog mate otvoreny.
Dufam, ze vam to neznie nelogicky. Ak chcete cestovat pouzitim Smerovniku, pociatocna pozicia je vzdy ta, kde budete na konci vasho zoznamu ukonov. A cielova pozicia je pozicia onoho Smerovniku.
A samozrejme, nemozete cestovat zeleznicou, pokial ste v meste alebo smerujete do mesta, ktoreho stanicny dialog je otvoreny.
Kapitola tretia - Dalsie otazky, riesenia, navrhy
Co ak zrusim nejaky ukon pred ukonom cestovania zeleznicou?
Bolo by to prave tak ako bezny prikaz cestovania, cas potrebny na prichod do mesta so zeleznicnou stanicou
sa pripocita k samotnej dlzke ukonu cestovania zeleznicou. Avsak samozrejme, cestovat rychlostou zeleznice budete az potom, co dorazite do pociatocnej stanice.
Nebolo by to prilis komplikovane?
Nie, nebolo! [noparse]
[/noparse] Nemoze to byt o moc viac komplikovane ako pridanie druheho Smerovnika do hry!
Moze byt cestujuci duelovany?
Samozrejme, preco nie? Bolo by to len zneuzivane a nie je to ani o trochu menej realisticke, ako duelovanie niekoho, kym proste len kraca.
Kedy zaplatim za listok?
Ehm...
Extra-navrh 1:
Naklady vam budu odpocitane,
ked nastupite na vlak, nie ked stacite tlacitko „Pouzit vlak“. Preco? Pretoze to hrac moze zneuzit tak, ako hotel - ku prikladu, mam pri sebe asi $250, zatial co duelujem dakde daleko od mojho mesta. Tak vyzvem niekoho na duel a potom nahodim spanok v najdrahsej izbe nejakeho vzdialeneho hotelu. Nasledne, i keby som ten duel prehral, zrusim spanok a mam svojich $250 spat. Taku istu vec by mohol hrac urobit s zeleznicnou dopravou, dokonca i s vacsimi ciastkami.
A mimochodom, bolo by dobre opravit to zneuzitie hotelov.
Extra-navrh 2:
Co tak
obnova zivota a energie pocas cestovania zeleznicou? Nie je to moj vlastny navrh, ale iste je hodny uvazovania. Zda sa mi, ze je bezne spat vo vlaku, nie?
Napriklad:
Dedinsky vlak -> bez regeneracie zivota/energie
Medzimestsky vlak -> +4 body energie za hodinu, +4% zdravia za hodinu
Expresny vlak -> +8 body energie za hodinu, +8% zdravia za hodinu
Extra-navrh 3:
Ak by
stanice boli v mestach, preco nie aj
v pevnostiach? Stanica v pevnosti by bola ako v mestach, az na:
Level stanice 1 -> Pozadovane body pevnosti + vlastniaceho mesta* - 32 000
Level stanice 2 -> Body - 46 000
Level stanice 3 -> Body - 60 000
* Ano, toto je to cislo v hornej pravej casti okna pevnosti.
Kapitola stvrta - Vyvojari! Prosim!
Vzalo mi dost vela casu spisat cele toto, nakreslit obrazky a tak dalej. Zeleznicna doprava by bola niecim skvelym a je to vymozenost, o ktorej som ja a
mnohi,
mnohi,
mnohi ini hraci rozmyslali naozaj dlhy cas. Tak prosim, precitajte si znovu cast
Preco? tohto prispevku a nezklamte nas! (a prosim, nebudte lenivi [noparse]
[/noparse]).
A ešte k samotnému návrhu, bude asi pochopiteľné, že s myšlienkou návrhu súhlasím, inak by som si s tým kedysi dávno nepridával zbytočnú robotu... Ale keďže to Nemcom už posunuté bolo a nereagovali, zrejme to nemá zmysel ďalej rozvíjať.