Prepáč, ale aby som to mohol do hĺbky otestovať, potreboval som si najprv zohnať nejaký účet s dobrodruhom... A hrám dosť pomaly ;)...
Preskúmal som ten prvok cez HTML, výsledok je dosť zaujímavý. Podľa HTML je šanca u dobrodruha 26%, na zvyšku 24%, čo presne sedí. Potvrdzuje to i pomer rozmerov toho ukazovateľa v pixeloch. Tie rozdiely tam však robí ukazovateľ nebezpečenstva, ten je na iných charakteroch 25% (ako to asi bolo), ale u dobrodruha je 28%! Po aktivácii prémia na triedu postavy (síce na tom svete nehrám, ale čo už...) sa šťastie dvihlo na 28% a nebezpečenstvo sa tiež dvihlo, až na 30%.
Kód:
Iné charaktery Dobrodruh Prémiový dobrodruh
Štastie 24 26 28
Nebezpečensto 25 28 30
To znamená, že tu máme trochu iný bug - dobrodruhov bonus
Riziko poranenia pri práci klesne o 10/20% má minimálne po grafickej stránke opačný účinok. Budeme to riešiť, snáď ide iba o chybu zobrazenia a nemá to ten účinok i v hre
.
Mimochodom, ak by ešte niekomu nesedela veľkosť políčka so šťastím, prosím, berte do úvahy i to, že po update 1.30 sa ten ukazovateľ zmenšuje v závislosti od motivácie. Ide iba o zmenu zobrazenia, motivácia mala na šancu nájsť predmet vplyv už i pred tým.