Správa pre hernú komunitu - Apríl

  • Zakladateľ témy Deleted User - 4
  • Vytvorené

Deleted User - 4

Hosť
Milí hráči,

po rušnom čase zaplnenom plánovaním zmien a noviniek na tento rok, valentínskej hernej udalosti a prípravách na ďalšie nadchádzajúce novinky, je tu čas na novú správu pre hernú komunitu. Pripravujeme pre vás množstvo skvelých vecí a sme veľmi radi, že sa s vami o ne môžeme podeliť. Ako vždy, prosím napíšte nám váš postreh na tieto novinky, váš názor je pre nás veľmi dôležitý!

Plán zmien na rok 2014

Skombinovali sme poslednú správu pre hernú komunitu s rekapituláciou roka 2013 a prvým náhľadom našich plánov pre rok 2014 predtým, ako sme vydali finálny plán zmien pre tento rok. Teraz, keď už ubehlo pár mesiacov tohto roka, čo sa nám zatiaľ z tohto plánu podarilo dosiahnuť?

Priniesli sme vám veľkú aktualizáciu, ktorá zdvihla maximálnu úroveň, množstvo nových predmetov, prác a úloh. Prví hráči už dosiahli úroveň 150, ale väčšina je ešte stále zaneprázdnená zbieraním predmetov a bodov skúseností. Taktiež, prerobenie obchodu Union Pacific je už skoro hotové. Dostupné sú teraz automatické zľavy na víkendy a ešte pribudne jedna zmena, ktorá bude ohlásená už čoskoro.

Veľkou novinkou, ktorú pre vás chystáme na tento rok je vylepšenie multiplayeru, na čo sa momentálne zameriavame najviac. Po množstve stretnutí ohľadom dizajnu a zobrazenia sme sa rozhodli, že náhľad bude izometrický. Vyzerá to vážne skvelo, je to moderná funkcia a sme si istý, že vás to bude baviť hrať. Pohľad zhora, ktorý používame pri bojoch o pevnosť ponúka nejaké výhody, ale tie sú hlavne dôležité pri strategických bojoch, ako sú tie o pevnosti. Preto sme sa rozhodli spraviť novší frontend na platforme, ktorá nám dovolí mať dva rozdielne náhľady, takže potom budeme mať možnosť dovoliť vám hráčom prepínať si náhľady, alebo aspoň mať náhľad na strategickú mapu z pohľadu zhora, aby ste mali lepší prehľad o tom, čo sa deje.

Serverová časť je už skoro dokončená a taktiež so štruktúrou serveru sme nespravili žiadne kompromisy a zabudovali sme výbornú funkciu, ktorá nám dovolí, aby mohli multiplayerové udalosti bežať nezávisle na svete, takže hráči z rozličných svetov budú môcť hrať jednu udalosť spoločne. Takto bude možné nájsť hráčov, ktorí s vami budú hrať aj na tých menších jazykových verziách.

Plánujeme, že budeme mať prvú čistú hrateľnú verziu za pár dní a keď náš frontend bude na takej úrovni, že to bude vyzerať skvelo (zatiaľ sme strávili najviac času na backend strane), podelíme sa s vami o obrázky a samozrejme aj s prvou hrateľnou verziou, hneď ako to len bude možné.

Pevnosť pána hry

V poslednej epizóde InnoGames TV sme vás nechali prvý krát nahliadnuť na pevnosť pána hry. O čom to vlastne bude? V strede mapy môžete vidieť novú pevnosť Awesomia. Tá bude používaná na boje o pevnosti, ktoré budú mať špeciálne nastavenia. Vyvinuli sme administrátorský nástroj, ktorý nám dovoľuje nastaviť množstvo rôznych vecí, ako napríklad zmeniť požiadavky pre to, kto sa môže pridať do boja, obmedziť množstvo hráčov na strane útočníkov či obrancov a taktiež aj rozdať ceny, ktoré automaticky získajú výhercovia boja. Najkomplexnejší nástroj je editor požiadaviek pre pridanie sa do boja, v ktorom môžeme určiť hráčov, ktorí budú mať dovolené pridať sa do boja o pevnosť. Dá sa v ňom nastaviť boj o pevnosť s 10 hráčmi na úrovni 150 proti 10 hráčom na úrovni 100, alebo napríklad aj to, že jedna strana môžu byť iba dobrodruhovia a druhá vojaci alebo aj kombinácia oboch. Taktiež máme teraz aj možnosť limitovať boje iba na určité mestá alebo aliancie, takže môžme potom zorganizovať špeciálne boje iba pre nich.

Prvé udalosti by sa mali začať už onedlho. Budeme vďační za vaše nápady na rôzne typy udalostí bojov o pevnosť.

Rýchle svety

Toto je téma o ktorej sme interne diskutovali počas posledných pár rokov veľmi veľa krát, ale vždy sme ju dali nakoniec nabok, kvôli technickým a herno-dizajnovným problémom. Páčila sa nám myšlienka mať rýchle svety, alebo svety s hernými udalosťami pre The West, ale nikdy sme nevedeli nájsť ten správny prístup. Kvôli vám hráčom, ktorí ste sa za tie roky na to často pýtali a pretože sa nám stále tá myšlienka páči a takisto preto, že by sme chceli spúšťať pre vás nové svety častejšie bez toho, aby sme prebrali hráčov zo starších svetov, chceli by sme, aby sa rýchle svety stali realitou už tento rok. Bude to náš hlavný cieľ, hneď ako dokončíme multiplayer. Momentálne sú naši herní dizajnéri zaneprázdnení na koncepte a už teraz vám môžeme prezradiť zopár detailov. Jeden rýchly svet by mal bežať zhruba 1-3 mesiace. Každé kolo by malo určený cieľ. Na začiatku by bol tento cieľ veľmi jednoduchý, ako napríklad dosiahnuť určitú úroveň, vyhrať x duelov alebo nájsť určité veci. Neskôr by sme chceli pridať aj ďalšie úlohy, ako napríklad dosiahnuť x mestských bodov či ovládať nejaký počet pevností. Ak uvidíme, že je o takéto niečo záujem, neskôr by sme tieto ciele rozšírili na omnoho komplexnejšie a zorganizovali by sme aj svety typu "posledný je víťaz", čo znamená, že ten kto upadne do bezvedomia, je z hry von a posledný preživší hráč je víťaz. Samozrejme, museli by sme upraviť zopár herných mechaník, ale myslíme si, že toto by mohla byť pre vás zábava.

Štýl fóra

Prvá verzia nášho nového štýlu pre West fórum je dokončená. Je založená na najnovšej verzii software pre fórum vbulletin 5.1, ktorá je omnoho lepšie zabezpečená a poskytuje viacero nových funkcií. Najviac zaujímavý pre vás bude určite nový vzhľad. Ten starý, ktorý používame teraz, je veľmi základný. Pár farieb tu a tam, nejaké smajlíky a klasické záhlavie. Naše nové fórum bude vyzerať omnoho lepšie, modernejšie a celkovo atraktívnejšie, bez toho, aby sa stratila jednoduchosť a prehľadnosť. Stále ho ešte testujeme, aby sme sa uistili, že tam nebudú nejaké chyby, vynasnažíme sa potom aktualizovať aj beta fórum do pár týždňov, aby ste si to potom mohli aj vy pozrieť a otestovať.

Limit lišty priateľov

Ako iste viete, v hre je stanovený limit, koľko hráčov môžete pozvať do hry ako kamarátov. Toto je dôležité pre udalosti ako Valentínska herná udalosť, kde ste mohli mať oproti iným výhodu, ak máte veľa kamarátov. Nanešťastie bol jeden spôsob, ako obísť tento limit, pretože v tomto momente sa to sleduje iba pri odosielaní požiadavky na priateľstvo, takže bolo možné prekročiť tento limit. Toto bude opravené pri najbližšej aktualizácii hry, čo znamená, že hráči, ktorí majú viac ako 100 priateľov + otvorených požiadaviek na priateľstvo, stratia buď priateľov alebo požiadavky. Systém automaticky zmaže kamarátov podľa toho, kedy bola poslaná požiadavka na priateľstvo. Naposledy poslané požiadavky budú zmazané až kým ich nebude najviac 100.

Tešíme sa na vašu spätnú väzbu, otázky či nápady. Prosím, dajte nám vedieť vaše názory na túto správu. Nakonci len pripomenieme: Nič, čo je zverejnené, ešte nie je finálne a naše plány či koncepty sa môžu zmeniť. Preto nás tak zaujíma vaša spätná väzba.

Diskusia k aprílovej správe pre hernú komunitu
 
Hore