Deleted User - 4
Hosť
Milí hráči, tu nájdete prehľad všetkých plánovaných zmien a noviniek, ktoré vývojári chystajú do Westu pre rok 2010.
Diskusia k nim je možná v tejto téme:
http://forum.the-west.sk/showthread.php?t=6852
------
Chat
Bude sa dať rozprávať sa s inými hráčmi pomocou chatu. Chat bude umiestnený v spodnej časti obrazovky. Budú existovať 3 rozličné miestnosti pre chat:
Chat je už v prevádzke na beta serveri, ale postupne sa bude vylepšovať. Bude možné nahlasovať aj urážky.
Zdravie a bezvedomie
Hráči sa zrania počas prác oveľa častejšie a tvrdšie ako doteraz. V dueloch sa takisto bude strácať viac zdravia. Upadnutie do bezvedomia bude o niečo oslabené. Energia nebude znížená tak veľmi ako doteraz, neschopnosť duelovania bude zmiernená.
Dôvody:
Limit v banke
Obmedzenie množstva peňazí v banke bude zrušené. Úroveň banky bude určovať počet peňazí, ktoré si tam bude možné uložiť v priebehu jedného dňa. Hráči si budú môcť za poplatok (napr. 20%) uložiť peniaze do banky aj v inom meste.
Dôvody:
Obchody
V obchodoch si budú nové veci môcť kupovať aj cudzinci.
Cudzí hráči si budú môcť kúpiť predmety z dvoch najvyšších úrovní obchodu
Dôvody:
Duely na mape
Salón sa prestane využívať na duely, na tie sa bude používať mapa. Zavedie sa nová funkcia do minimapy, vďaka ktorej si hráči budú môcť rýchlo nájsť vhodných súperov. Hráča sa bude dať duelovať na špecifickom mieste, až kým sa nepresunie na iné. Duelové nastavenia budú jemne upravené, aby bolo viac potenciálnych duelantov, ktorých bude môcť daný hráč napadnúť.
Dôvody:
Duely s NPC (Nehrateľné postavy)
Na mape sa objavia nové miesta, kde sa budú dať uskutočniť duely proti NPC. Tie potom budú dávať peniaze a skúsenosti. Nové miesta budú dostupné pre hráčov s vyššou duelovou úrovňou (bitkári, tábor banditov...)
Dôvody:
Prepadnutia
Hráči sú chránení ostatnými členami mesta v rovnakom území, kde sa nachádzajú. Ak je hráč napadnutý na mieste, kde sú aj ostatní členovia mesta, tak každý z nich 1 krát vystrelí na útočníka. Tento bonus ale platí len pre obrancu.
Dôvody:
Neobmedzené úrovne budov
Budovy v meste (ako napr. kostol) budú môcť byť rozširované do teoreticky neobmedzenej veľkosti a budú dávať menšie bonusy.
Dôvod:
Peniaze a šťastie
Práce, s možnosťou vysokého zárobku, budú dávať menej peňazí. Šance na nájdenie predmetu budú znížené, ale nájdené predmety budú zato hodnotnejšie.
Dôvody:
Wanted
Bude možné vypísať odmenu "na hlavu" iného hráča. Keď bude hráč porazený v dueli, víťaz dostane odmenu. Za každú ponúknutú odmenu sa platí poplatok do systému. Poraziť v duely: 25% poplatok, Dať do bezvedomia: 50% poplatok
Dôvody:
Úroveň 100 a nové práce
Úrovne 100 a viac, budú k dispozícii. Sieň slávy bude prerobená. Taktiež budú pridané nové práce.
Dôvody:
Použitie produktov
Inventár bude mať "ústa", do ktorých bude možné vložiť produkty. Tie budú spotrebované a hráč dostane nejaký bonus. Zo začiatku to budú len bonusy zdravia, postupne to však budú rozličné iné bonusy, avšak nikdy bonusy súvisiace s energiou. V obchode so zmiešaným tovarom sa budú dať kúpiť za pár dolárov rôzne elixíry, ktoré budú mať pozitívne účinky na zdravie, budú mať tie isté bonusy.
Dôvody:
Nákup bodov schopností
Za peniaze sa budú dať kúpiť schopnosti. Poplatky budú rásť veľmi rýchlo, napr. 50, 100, 200, 400...
Dôvody:
Limit batohu
Bude existovať limit vecí, ktoré sa zmestia do batohu. Tento limit sa bude dať zvýšiť okrem iného aj pomocou koní. Ak je v batohu viac vecí, ako je povolené maximum, hráč sa bude pohybovať omnoho pomalšie.
Dôvody:
Obchodovanie
Hráči budú môcť medzi sebou obchodovať. Každý hráč si môže napísať ponuku a požiadavku do svojho profilu. Najprv nebude možné obchodovať "vec za vec", ale len za peniaze. Každý predmet bude mať minimálnu a maximálnu cenu.
Príklady:
Limit batohu sa zavedie v rovnakom hernom update ako obchodovanie s predmetmi.
Poker
Bude sa dať hrať poker, proti ostatným hráčom. Malá čiastka peňazí pôjde do banky, banka vždy vyhráva.
Dôvody:
Nový systém duelov
Terajší systém (nastavenie uhýbania sa a mierenia) bude zmenený na nový.
Každé kolo v duely sa bude skladať z 1 útočnej a z 1 pohybovej akcie. Čím vyššia bude duelová úroveň, tým viac kôl sa bude bojovať (3-12).
Útočná akcia: Útok je na začiatku strela/úder. S pridanými schopnosťami sa bude možné naučiť robiť rôzne špeciálne útoky:
Príklady:
Pohybová akcia: V každom kole sa hráč pohybuje. Pohyb umožňuje hráčovi dostať sa na ideálnu vzdialenosť od súpera a tým zvýšiť poškodenie, alebo znížiť súperovu šancu zásahu. S pridanými schopnosťami budú možné rôzne robiť špeciálne pohyby:
Príklady:
Toto sú však naozaj len príklady a pravdepodobne nikdy nebudú do hry pridané presne tak, ako je tu napísané.
Nezačnite preto so zmenou schopností podľa týchto príkladov!
Terajšie duelové schopnosti budú menej dôležité pri mierení a poškodení, ale budú dôležité pri špeciálnych pohyboch.
Šťastie bude minimalizované.
Oblečenie a zbrane zohrajú väčšiu úlohu pri výpočte získaných skúseností, aby sa obmedzili priateľské duely.
Šanca na zásah bude zmenená, schopnosti a vlastnosti, ktoré sa pri dueloch používajú teraz, zostanú pravdepodobne nezmenené.
Presná verzia, keď sa do hry dostane nový duelový systém bude riadne včas oznámená!
Dôvody:
Diskusia k nim je možná v tejto téme:
http://forum.the-west.sk/showthread.php?t=6852
------
Chat
Bude sa dať rozprávať sa s inými hráčmi pomocou chatu. Chat bude umiestnený v spodnej časti obrazovky. Budú existovať 3 rozličné miestnosti pre chat:
- Mestský chat
- Chat v kraji (štvorček, v ktorom sa vaša postava aktuálne nachádza)
- Chat pri boji o pevnosť (aktivuje sa akonáhle sa začne boj)
Chat je už v prevádzke na beta serveri, ale postupne sa bude vylepšovať. Bude možné nahlasovať aj urážky.
Zdravie a bezvedomie
Hráči sa zrania počas prác oveľa častejšie a tvrdšie ako doteraz. V dueloch sa takisto bude strácať viac zdravia. Upadnutie do bezvedomia bude o niečo oslabené. Energia nebude znížená tak veľmi ako doteraz, neschopnosť duelovania bude zmiernená.
Dôvody:
- Viac vzrušenia behom prác
- Použitie jedla a liečivých nápojov
Limit v banke
Obmedzenie množstva peňazí v banke bude zrušené. Úroveň banky bude určovať počet peňazí, ktoré si tam bude možné uložiť v priebehu jedného dňa. Hráči si budú môcť za poplatok (napr. 20%) uložiť peniaze do banky aj v inom meste.
Dôvody:
- Dôležité z dôvodu obmedzenia batohu
- Dôležité pre duelantov bez mesta
Obchody
V obchodoch si budú nové veci môcť kupovať aj cudzinci.
Cudzí hráči si budú môcť kúpiť predmety z dvoch najvyšších úrovní obchodu
Dôvody:
- Ľahšie nakupovanie
- Obmedzenie zbytočných zmien členstva v mestách
Duely na mape
Salón sa prestane využívať na duely, na tie sa bude používať mapa. Zavedie sa nová funkcia do minimapy, vďaka ktorej si hráči budú môcť rýchlo nájsť vhodných súperov. Hráča sa bude dať duelovať na špecifickom mieste, až kým sa nepresunie na iné. Duelové nastavenia budú jemne upravené, aby bolo viac potenciálnych duelantov, ktorých bude môcť daný hráč napadnúť.
Dôvody:
- Jednoduchšie pre nových hráčov duelovať iných, pomocou mapky
- Hráči môžu rýchlo pridať duel, hneď po práci
- Viac možných duelov
- Budú možné prepadnutia
- Rýchlosť sa stane viac dôležitou (bonus duelanta)
Duely s NPC (Nehrateľné postavy)
Na mape sa objavia nové miesta, kde sa budú dať uskutočniť duely proti NPC. Tie potom budú dávať peniaze a skúsenosti. Nové miesta budú dostupné pre hráčov s vyššou duelovou úrovňou (bitkári, tábor banditov...)
Dôvody:
- Viac duelov
- Väčšia rôznorodosť medzi prácami
- Hráči, ktorí nebudú chcieť PvP, budú stále môcť duelovať. (PvP - Player vs Player - Hráč proti hráčovi)
Prepadnutia
Hráči sú chránení ostatnými členami mesta v rovnakom území, kde sa nachádzajú. Ak je hráč napadnutý na mieste, kde sú aj ostatní členovia mesta, tak každý z nich 1 krát vystrelí na útočníka. Tento bonus ale platí len pre obrancu.
Dôvody:
- Mestá sa môžu takto ochraňovať proti dobiedzajúcim duelantom.
- Stavitelia sa môžu navzájom ochraňovať
- Silní hráči môžu pomôcť slabším kamarátom
Neobmedzené úrovne budov
Budovy v meste (ako napr. kostol) budú môcť byť rozširované do teoreticky neobmedzenej veľkosti a budú dávať menšie bonusy.
Dôvod:
- Niečo na robenie pre staviteľov
Peniaze a šťastie
Práce, s možnosťou vysokého zárobku, budú dávať menej peňazí. Šance na nájdenie predmetu budú znížené, ale nájdené predmety budú zato hodnotnejšie.
Dôvody:
- V hre je príliš veľa peňazí (Ako sa hrá, veľa hráčov má veľmi veľa peňazí)
- Vyššie šťastie je navrhované na mnohých fórach, ale musí zostať v primeranej hodnote k zárobkom.
Wanted
Bude možné vypísať odmenu "na hlavu" iného hráča. Keď bude hráč porazený v dueli, víťaz dostane odmenu. Za každú ponúknutú odmenu sa platí poplatok do systému. Poraziť v duely: 25% poplatok, Dať do bezvedomia: 50% poplatok
Dôvody:
- Viac duelov
- Nové ciele pre duelantov
- Stavitelia sa môžu chrániť
- Hráč stratí peniaze
Úroveň 100 a nové práce
Úrovne 100 a viac, budú k dispozícii. Sieň slávy bude prerobená. Taktiež budú pridané nové práce.
Dôvody:
- Na želanie hráčov
- Možnosť niečo robiť po dosiahnutí 99. úrovne
Použitie produktov
Inventár bude mať "ústa", do ktorých bude možné vložiť produkty. Tie budú spotrebované a hráč dostane nejaký bonus. Zo začiatku to budú len bonusy zdravia, postupne to však budú rozličné iné bonusy, avšak nikdy bonusy súvisiace s energiou. V obchode so zmiešaným tovarom sa budú dať kúpiť za pár dolárov rôzne elixíry, ktoré budú mať pozitívne účinky na zdravie, budú mať tie isté bonusy.
Dôvody:
- Spotreba produktov
- Vyťahovanie peňazí zo sveta
- Neskôr sa môžu objaviť rôzne "posilňovače" (napr. munícia, ktorá by v dueloch dočasne zvýšila spôsobené poškodenie)
Nákup bodov schopností
Za peniaze sa budú dať kúpiť schopnosti. Poplatky budú rásť veľmi rýchlo, napr. 50, 100, 200, 400...
Dôvody:
- Míňanie peňazí v hre
- Pracovníci, ktorí stavajú za peniaze, z toho môžu veľa vyťažiť
Limit batohu
Bude existovať limit vecí, ktoré sa zmestia do batohu. Tento limit sa bude dať zvýšiť okrem iného aj pomocou koní. Ak je v batohu viac vecí, ako je povolené maximum, hráč sa bude pohybovať omnoho pomalšie.
Dôvody:
- Banka bude oveľa dôležitejšia
- Menej predmetov v hre
- Veľmi dôležité pri obchodovaní s predmetmi
- Veľmi dobré pre servery, odľahčenie
Obchodovanie
Hráči budú môcť medzi sebou obchodovať. Každý hráč si môže napísať ponuku a požiadavku do svojho profilu. Najprv nebude možné obchodovať "vec za vec", ale len za peniaze. Každý predmet bude mať minimálnu a maximálnu cenu.
Príklady:
- Požiadavka: Šedý tvrdý klobúk za $260
- Ponuka: Drahý plátený klobúk za $800
Limit batohu sa zavedie v rovnakom hernom update ako obchodovanie s predmetmi.
Poker
Bude sa dať hrať poker, proti ostatným hráčom. Malá čiastka peňazí pôjde do banky, banka vždy vyhráva.
Dôvody:
- Možnosť niečo robiť popri čakaní.
- Spoznávanie nových hráčov
- "Vyťahovanie" peňazí zo sveta
- Na želanie hráčov
Nový systém duelov
Terajší systém (nastavenie uhýbania sa a mierenia) bude zmenený na nový.
Každé kolo v duely sa bude skladať z 1 útočnej a z 1 pohybovej akcie. Čím vyššia bude duelová úroveň, tým viac kôl sa bude bojovať (3-12).
Útočná akcia: Útok je na začiatku strela/úder. S pridanými schopnosťami sa bude možné naučiť robiť rôzne špeciálne útoky:
Príklady:
- Silný úder: +50% poškodenie, 20 sila úderu
- Dvojitá strela: Dve strely, menšia šanca na zásah, 20 reflexy, 15 strieľanie
- Palebná clona: Strely udržia nepriateľa vo väčšej vzdialenosti, menšie poškodenie, 40 strieľanie
- Bleskový útok: Žiaden trest za zlé postavenie, Vytrvalosť 40
- Strhujúci úder: Nepriateľ na 50% netrafí ďalšie kolo, 50 sila úderu
- Kop: Znižuje šancu na zásah o 50%, funguje iba pri útoku zblízka.
Pohybová akcia: V každom kole sa hráč pohybuje. Pohyb umožňuje hráčovi dostať sa na ideálnu vzdialenosť od súpera a tým zvýšiť poškodenie, alebo znížiť súperovu šancu zásahu. S pridanými schopnosťami budú možné rôzne robiť špeciálne pohyby:
Príklady:
- Priblížiť sa na boj zblízka, žiadne požiadavky
- Uskočiť na stranu: +20% šanca na uhnutie sa, 20 reflexy, 10 uhýbanie
- Zarevať: Útok spôsobí +30% poškodenie, 40 charizma
- Výsmech: Útočník zabudne na svoj špeciálny útok a využije len obyčajnú strelu/úder, 50 charizma
- Zmena zbrane: Hráč si môže vymeniť zbraň, 50 zručnosť
- Neuveriteľné reflexy: V tomto kole nikto netrafí, 20 pohyblivosť, 200 reflexy
- Zachovať chladnú tvár: Výsmech a zarevať sa obrátia v tvoj prospech, 30 charizma
- Držanie: Špeciálny pohyb súpera sa na 50% nevydarí, 30 sila, 30 reflexy
Toto sú však naozaj len príklady a pravdepodobne nikdy nebudú do hry pridané presne tak, ako je tu napísané.
Nezačnite preto so zmenou schopností podľa týchto príkladov!
Terajšie duelové schopnosti budú menej dôležité pri mierení a poškodení, ale budú dôležité pri špeciálnych pohyboch.
Šťastie bude minimalizované.
Oblečenie a zbrane zohrajú väčšiu úlohu pri výpočte získaných skúseností, aby sa obmedzili priateľské duely.
Šanca na zásah bude zmenená, schopnosti a vlastnosti, ktoré sa pri dueloch používajú teraz, zostanú pravdepodobne nezmenené.
Presná verzia, keď sa do hry dostane nový duelový systém bude riadne včas oznámená!
Dôvody:
- Komplexnejší systém, ktorý sa bude dať časom zlepšovať
- Pre nových hráčov veľmi jednoduchý systém
- Veľa možností
- Nové výzvy pre hráčov
- Lepšie šance na ochránenie sa, aj ako pracovník
Naposledy upravené moderátorom: