Chvíľu to trvalo, a bol to trochu boj, no konečne sme to doriešili a ako sa hovorí, aj sa vlk naje a aj koza ostane celá.
Myslím, že poteším viacerých, čo si želali sa niekde presunúť, aj keď určite bude i tak niekto nespokojný.
Tak najprv tie zlé správy a čo neprešlo. Migrácia z Fremontu či z Texasu ešte nebude, spojenie svetov tiež nie. Ani spojenie dvoch starších svetov do nového tiež nie (ale inak to považujú za dobrý nápad). Nemôžem vám uviesť konkrétne dôvody (nemám to dovolené), len toľko, že sa rozhoduje podľa rôznych ukazovateľov a čísel, nič sa nerobí z rozmaru.
Tak a teraz tie dobré
Síce celková migrácia z Fremontu neprešla, ale podarilo sa mi presvedčiť o tej individuálnej migrácii (návrh od Rickhardesa) a dohodli sme sa zatiaľ, že to skúsime takto. Bude to však mať určité podmienky, ktoré bude treba splniť. Nebude to spustené hneď, ale potrvá to nejaký mesiac-dva, kým to ešte dopracujeme, treba okolo toho ešte doriešiť rôzne veci a sú k tomu ešte určité výhrady, takže vás poprosím o trpezlivosť. Skúsime to zatiaľ pre Fremont -> Delaware, ak by sa to osvedčilo, môže sa to použiť aj inde. Mohlo by to fungovať teda tak, že ten, kto bude mať o to záujem, tak mi napíšete a ja vám tú postavu z Fremontu do Delaware manuálne presuniem. Bude ma to síce stáť veľa času, ale som ochotný to pre vás spraviť. No a či to bude fungovať, to záleží hlavne od vás, pretože jedna z tých podmienok je to, že ak by niekto akýmkoľvek spôsobom zneužil túto individuálnu migráciu (napr. špekulácie s tombolou a podobne), zrušíme to a už sa to nikdy neobnoví. Ďalšie podmienky budú zverejnené neskôr.
Ďalej sa ešte uzavrie registrácia do El Pasa a zvažuje sa otvorenie migrácie odtiaľ do ďalšieho sveta.
Potom vás ešte môžem potešiť tým, že už ozaj čoskoro (čestné skautské čoskoro) bude môcť každý hráč získať Americkú súpravu.
No a mám v pláne ešte niečo ďalšieho ohľadom bojov o pevnosti, ale to sa už nechajte prekvapiť
Nakoniec sa už len chcem poďakovať všetkým, čo sem písali vecné a konštruktívne argumenty. Podarilo sa to aj vďaka tomu.