Taktika jasně a kdybych viděl, že u jazierka kopnou 10 bojů a jdou pak útočit na jeden všichni tak proti tomu nemůžu nic namítnout.
Veď to, že keby aspoň hráči, čo si vyvolajú boje, potom na tie boje aj chodili, tak by sa to dalo s privretými očami chápať. Keby to bol skutočný záujem o tie pevnosti a nie ako teraz, že to je len trollovanie, teda pardón "taktika".
To, že niekto na boj už nepríde, by som vedel pochopiť ako reakciu na to, ak by som v 50-60 bojoch dostal zakaždým výprask, moc by ma to teda nebavilo byť zakaždým poslaný do bezvedomia a terčom výsmechu obrancov - a nemať z toho vlastne nič. Ale nevidím nikomu do hlavy, možno je to skutočne len "taktika".
No porovnanie s divokymi kmenmi je uplne scestne , to skor pouzili len nech sa problemu zbavia lebo podla mna to v inno nevedia osetrit, lebo sa boja ze by samotne boje o pevnosti hocijakym vyssim zasahom stratili zmysel, ktory vyvojari zamyslali na zaciatku, kedze maju sluzit ako nieco o co bojuje skupina hracov, mesta alebo aliancie
Samozrejme nemohli pocitat s tym ze skupinka jadrovych fyzikov, psychologov pripadne niaky ganggang to vyuzije len aby boli aspon v niecom zaujimavy lebo citia vnutornu potrebu byt v centre pozornosti
inno sa bude musiet rozhodnut ci to necha plavat a hraci ubudnu tak ako sa aj stalo na iowe alebo sa k tomu postavia inak a nechaju to na rozhodnuti kazdej podpory v regionoch ktora to v ramci moznosti vyriesi pre dobro drvivej vätcsiny hracov v ramci udrzania hracov na serveroch a zabezpeceni si prijmov o ktore im prioritne ide
pre svojich bratom, pre zvysok karom ❤
#gaypride
To bol aj môj protiargument, porovnávať West s DK alebo Grepolisom, hrami, ktoré sú vyslovene dobyvateľské, u mňa teda moc neobstojí. To sú hry, ktoré sú o zaberaní dedín, miest, tam chápem akúkoľvek taktiku, ktorá slúži na zabratie dedinky. Fakticky je to síce správne (a bolo na začiatku hry, keď tu hrali tisíce ľudí), to vnímanie ohľadom pevností, ale West nie je dobyvateľská hra, vlastníctvo pevnosti (zatiaľ) nedáva niečo veľmi extra, tuto proste to je len doplnok hry. Keby za tie pevnosti bolo niečo dôležité, napr. extra predmety, body do rebríčka, atď, tak dajme tomu, lenže nie je. Prespať v pevnosti alebo zmeniť názov krajiny? O ničom. Vlastníctvo pevností je v podstate len psychologické, podstata (podľa mňa) je o tom boji medzi dvomi stranami.
On by ten argument od Inno byl validní, kdyby na serveru bylo aktivních aspoň tisíc lidí. Ale realita je taková, že se nezaplní ani jeden domluvený boj o střední pevnost, protože aktivně a kompetetivně hraje na Iowě tak 100 - 200 hráčů a lidi se musíte pomalu doprošovat, aby na boj přišli.
Doby, kdy West byl populární a kompetetivní, jsou pryč. Pamatuju si doby, kdy se slabší hráči nevlezli ani do útoku o velkou (!) pevnost a kopaly se kvůli tomu dva boje, ať si může zahrát každý. Na takovém světě by taktiky falešných bojů měly své opodstatnění, ale realita Iowy a dalších (minimálně) SK světů je taková, že můžeme být rádi za každého hráče, který to se hrou nevzdá i navzdory "eventům", které provozovali magpeter na Delaware, jezírkáči na Iowě a jim podobní.
Ďalší z argumentov, ktorý som použil. Veď presne, keby tu bolo 5000 ľudí, tak sa nikto nesťažuje a bolo by to aj fajn, že je tu ohľadom pevností taká aktivita a snaha ich zabrať. Ale to, čo sa deje, to je jasné, že to tak nie je. Realita je taká, že väčšina hráčov nechce vôbec riešiť "taktiky" ohľadom pevností, chcú si len zahrať 1-2 boje, ktoré sú vyhlásené v normálnych časoch. Preto to vo väčšine svetov dopadne tak, že sú dve aliancie, ktoré sa vedia dohodnúť a pevnosti si podelia a bojujú o ne. Ostatné mestá, ktoré nechcú byť členmi aliancií zase majú výhodu, že sa môžu slobodne zapájať. Miesto ega ohľaduplnosť, lenže keď to niekto doteraz nepochopil, tak pochybujem, že sa tak ešte stane.
Pre mňa osobne je veľmi nepochopiteľné, prečo niekto narušil funkčný systém, ktorý bol výhodný aj pre to mesto? Veď dve ochotné aliancie, s desiatkami hráčov, a kto nechce byť členom jednej zo strán, tak sa môže zapojiť na akúkoľvek stranu, na čo toto niekto strašne musel ničiť, veď to bolo výhodné úplne pre všetkých..
K tomuto asi len môžem dodať, že ak sa hráči jazierka plánujú ohradiť tým, že oni kopnú boj a my si tie počty môžeme vyrovnať, tak to nedáva logiku. Nakoľko ako bolo písané vyššie, nemáme toľko hráčov na SK scéne, aby sme si mohli dovoliť 4 boje denne. A ak to hráči jazierka argumentujú tým, že môžeme vyrovnať počty a prísť, tak to tiež nie je celkom pravda. Väčšina normálnych ľudí je počas dňa v práci alebo študuje a ak na každý zo štyroch bojov príde 15 ľudí, tak aj keby sa tie počty vyrovnali, aj tak je to úplne bezpredmetné kopať takéto boje. A ak chce INNO porovnávať the-west s hrou Divoké kmene, tak je to smutné, pretože som mal pocit, že cieľom tejto hry je, aby sa ostatní hráči zabavili. Ale 95% hráčov už nemá s týmto správaním strpenie a je otázkou času, kedy bude úbytok hráčov v hre ešte výraznejší, ako je v súčasnosti
Takže by bolo dobré odhodiť svoje ego bokom a dokázať, že ak chceme naozaj kvalitné boje, tak sa kopne jeden normálny boj, kde pôjdu všetci hráči. Myslím, že je to oveľa väčšia zábava, keď na boj príde 100 hráčov, ako keď sa bojuje 15 vs. 4. A fakt si len hráč spraví hanbu, keď si boj kopne a nie je schopný naň prísť. To svedčí o jeho mentalite, ktorá bude asi na veľmi nízkej úrovni.
Je zbytočné sa snažiť o diskusiu a presviedčať niekoho, kto na začiatku jasne napísal, čo bude vo svete Iowa robiť (a čo presne už tri týždne aj robí). Nehľadaj v tom logiku, to je strata tvojho času.
takže tá idea s tým perma banom nebola až tak zlá
Snaha z našej strany je, aby ste boli spokojní všetci a aby nikto nemusel z hry odchádzať. Ako som už písal, je škoda každého hráča, a aj keď to bude znieť čudne, dokonca aj "taktikov". West nemá žiadnu reklamu a noví hráči pribúdajú pomenej. Tento zbytočný a umelo vyvolaný problém nepomôže tejto hre a ani tým hráčom, ktorí to robia, naopak poškodí to a v konečnom výsledku prehrajú aj oni. Veď v bojoch o pevnosti bude menej hráčov, menej možností na získanie skúseností, ktoré sa dali ľahko získať. Alebo minuté peniaze, si napríklad zoberte len takú maličkosť, že koľko bolo doteraz minutých miliónov dolárov na tieto boje, ktoré niekto musel vložiť do mestskej pokladnice, nebolo lepšie ich použiť pre členov mesta?
takže vlastne môžem ísť na nemecký server a spraviť im to isté ? a bude to takita, výborne, som zvedavý za kolko mne zavesia permu
V pravidlách hry nie je nikde napísané, že by nebolo možné vyhlásiť boj o pevnosť (kedykoľvek, koľkokrát chceš) a pravidlá majú všetky jazykové mutácie rovnaké. Môžem vám len napísať, že to čo sa deje tu, to sa nikde inde ešte neudialo. Vždy sa to vyriešilo so zvýšením ceny za boj.
Čiže R.I.P. The-West.sk a Iowa či inné svety, kvôli spamerom bojov ?
Inno sa len bude prihliadať ako kapú hráči na sk. serveroch, a tým pádom aj zánik inak fajn hry. Ak o to ide Innu, tak myslím, že každý z nás sa prispôsobý.
Prečo hneď rip a všetky svety? Boje o pevnosti sú len jednou časťou hry. Stačí sa len prispôsobiť "taktike" a všetko bude zase ok. Vy stále môžete mať ten svoj normálny boj, o ktorý tu ide hlavne.
Aj toto by sa dalo považovať za zvyšovanie cien zbytočne?
Zobraziť prílohu 1338
Hlavne ak na tie boje vôbec niekto príde.
Ak neprídu, aspoň sa zasmejete, veď čo to o niekom svedčí, keď za tie boje zaplatí 100.000 dolárov a ani tam nepríde?
A čo sa týka zbytočnosti, tak prečo nebol vyhlásený aj štvrtý boj, hm? Prečo nikdy nevyhlási štyri boje za sebou? To určite nie je preto, že by nechcel. Opatrenie (spolu s vracaním peňazí) funguje a ja vám to aj môžem vysvetliť (radšej asi v inej téme), vy ste to jednoducho ešte nezačali využívať.
Tiež dobrá taktika kopnúť o šiestej 3 boje, aby každý ďalší stál 5 mega. Takže v normálnom čase sa boj nedá kopnúť. Čo ty na to Linteo? Taktika? Určite nedám do mestkej kasy 5 mega kvôli "inno taktikom".
Môžeme to vyskúšať zmeniť na 4 hodiny. Len problém potom bude, že tých zbytočných bojov bude cez deň viac. Ide o to nájsť ten balanc. To je vec na diskusiu. Opatrenie je výhodné pre aliancie, menej pre "taktikov".
Dobre chcelo by to úpravu pravidiel bojov.
1. Zaviesť tzv. nočný kľud, kde boje nebude možné kopať
2. Medzi bojmi zaviesť hodinový rozostup
3. Každé mesto, aliancia môže vyvolať boj raz za 24 hod ( tu je dosť problém, lebo nezabránime vzniku ďalších miest, ktoré atléti môžu vybudovať )
4. Ak aj chce vyvolať ďalší boj tak nech to stojí 1M z pokladnice
5. Hodnosť zradca na boji ═ nevidí bojový chat + nedostane sa na boj
Niečo som pozbieral z tohoto vlákna, ak doplňte ďalšie nápady.
Sú to dobré návrhy na vylepšenie, ktoré som už preposlal, k nápadom sa tiež vyjadrím k inej téme, ktorú pre vás (zajtra) založím, aby to tu nezmizlo.