Ja mám takéto podobné herné údalosti rád, pretože:
* hráč si musí tie snehové gule, karty divokej ligy alebo skúmavky odklikať, nie je to len tak, často to trvá hodiny
* no najmä sa mi páči, ak je rozsah možných odmien čo najväčší, od tých neužitočných vecí, ktoré padajú celkom často (šeky, vyzbierané zberateľské karty, veci do úlohy, ktoré sú navyše) až po skvelé veci, ako truhlice, ktoré padajú, pre ktoré je možný drop nízke %.
V tomto príspevku nadviažem na témy odmeny z Awesomie + truhlice z bojov o pevností.
Podobne ako som sa vyjadril minule k duelom, tak aj tu si myslím, že zaviesť dlhopisy a UPD shop bol jeden z najvydarenejších nápadov, no naopak, zrušiť truhlice z bojov o pevností, resp. neaktualizovať to nebolo zrovna premyslené. Dnes už drevené či okované truhlice nemajú moc význam, sú v nich nepotrebné veci, kedysi to bola pecka, napr. keď bola najsilnejšia zbraň na duely Wyattov Earpov šesťranný kolt... ale čo bude na truhliciach/vakoch vždy atraktívne, je ten rozsah možného dropu z truhlice, od extrémneho sklamania po jackpot, ja som jednoznačne za, ak je rozsah truhlice čo najvyšší s nízkymi % na najväčšiu odmehu. Preto si myslím, že dať na istý čas tieto skúmavky ako odmenu z Awesomie (prípadne spraviť to formou zásluh z boja o pevnosti, nejaký vzorec, ako bol kedysi za truhlice a rozdeliť to na trebárs 1/2/3 skúmavky).. možno by bolo fajn posunúť návrh na aktualizovanie truhlíc, spraviť truhlicu na spôsob trezoru, ktorá by dávala aj tie medaile na bonus, aj posilnenia na práce, na duely, na boje, získavala by sa z bojov o pevností. Výsledok by bol taký, že hráči by z tej truhlice najčastejšie dostávali pomyslenou či upd hodnotou to isté, čo dostávajú momentálne z Awesomie, avšak každý by získal po otvorení truhlice čosi iné - niekto medailu na prémium, niekto VIPko, niekto štvorlístok na práce, iný zase pevnú hlaveň, púpavu, či ratatouille, kalorickú bombu, plesnivý syr alebo lekárničku. Vo výnimočných prípadoch by išlo o súpravu s vecami, alebo nápoj na reskill a pod.
Zhrnuté a jednoducho povedané: truhlica alebo vak, v ktorej by bol čo najväčší rozsah predmetov alebo produktov, lepšie aj horšie veci, no vo veľkom % by šlo o podobnú hodnotu vecí, ďalej nízke % na neúžitočnú zlú vecu a ešte nižšie % na extrémne skvelú vec a v poslednom rade - nastaviť akýsi zásluhový systém nielen za výkon na boji, ale aj na rozloženie, ktoré by sa dalo merať podľa toho koľko kôl trval boj (tiež to neplatí pre všetky prípady).
Obdobný variant, no možno menej atraktívny je vianočný vak 2018.
//edit: bylinková truhlica je jedna zo skvelých možností a ukážkových príkladov ako som to cca myslel, bylinky hráči kupovali za dobré ceny, dajú sa využiť v bojoch aj v dueloch a z truhlice by to bolo viac o náhode, či padne bylinka trebárs iba na silu alebo sila + pohyblivosť, a navyše je tam tuším stále nízke % na nález odpadlíkových zbraní (škoda, že už majú menšiu hodnotu než samotné bylinky
).