Špeciálny svet

DeletedUser

Hosť
Idem sa trochu rozkecať

Ale stále si myslím, že aj v novom systéme existujú lepšie a horšie duelantské buildy, len to chce veľa duelov na porovnávanie.

Čo je to build? Návod, ako presne rozložiť schopnosti? Týmto by som sa po update neriadil... napríklad ak v builde radia, že daj si reflexy 150 a žiadny úhyb a po svete pobehuje 90% duelantov so strieľaním 300, tak by si ten blud dal fakt len nerozmýšľajúci (je to somarina, ale ide mi len o princíp)...

Neexistuje schopný návod, ktorý ti dá radu, ako správne rozložiť schopnosti. Už len preto, že to vo väčšine prípadoch písal hráč, ktorý o tvojich protivníkoch nič nevie a písal to pre verejnosť, nie pre teba. (vo všeobecnosti, nie priamo pre teba :D)

No dostanem sa k pointe, ktorú chcem naznačiť. Žiadne rozdelenie schopností nie je zlé. Tým mám na mysli, že akokoľvek duelovo rozložíš schopnosti, je to na niečo resp. niekoho dobré.

A preto nemôžeš všeobecne rozdeliť buildy na dobré a zlé... verejne prehlásiť, že "build 300 sily úderu je najlepší build", lebo sa ti s ním dueluje dobre na svete 1, ale na svete 2 budú mať všetci zručnosť a uhýbanie, bude pekná blbosť

Čiže dobré rozloženie schopností sa nerobí podľa návodu, ale podľa toho, aký budeš mať s tým úspech na tom svete. Preto by rozložiť schopností mal každý sám, tak to bude najlepšie a toto je moja rada, ako sa presadiť v dueloch. (mimochodom to, že hráči nie sú roboti a tiež robia reskilly, na to netreba zabúdať)


Aby som nebol mimo témy...
Neviem, či sa bude INNO vraciať do minulosti, ale ja by som to bral.
 

DeletedUser5708

Hosť
Ak som to dobre pochopil tak nápad je určite blbý. Načo? Bude ďaľší svet, a to stačí podla mňa. Veď sk svety sú vymreté, a oni ešte robia ďaľšie svety. A potom ďaľší svet, podľa návrhu Paťky, a hneď je každý svet bez hráčov... Určite nie!:grrr:
 

DeletedUser

Hosť
Ak som to dobre pochopil tak nápad je určite blbý. Načo? Bude ďaľší svet, a to stačí podla mňa. Veď sk svety sú vymreté, a oni ešte robia ďaľšie svety. A potom ďaľší svet, podľa návrhu Paťky, a hneď je každý svet bez hráčov... Určite nie!:grrr:

Ak by si bol duelant, tak by si to pochopil :) Lenže človek, ktorý dueluje len pre denné ciele alebo vôbec to nepochopí :)

:howgh:
 

DeletedUser2929

Hosť
Ak už starý svet, tak verzia 1.10 poprosím ;) ani len pevnosti, tie starý dobrý west úplne pokazili, teraz je to o niečom úplne inom... ak chcete starý west, tak 1.10 :)
 

DeletedUser4451

Hosť
Pevnosti pokazili west? Bez nich si myslim tu hra minimalne 10x menej hracov
 

DeletedUser2929

Hosť
Áno, pritiahlo to množstvo hráčov, ale určite si spomínaš, aké to tu bolo pred pevnosťami...
Nevravím, že west s pevnosťami je zlý, každý má rád niečo iné, ale keď si porovnáš TW bez pevností a s nimi... v každom prípade, nechcem nikomu vnucovať svoj názor, ale keď sa zamyslíte...
s pevnosťami prišli ďalší hráči ale takmer celá hra sa začala točiť iba okolo nich. každý sa musí dostať do boja, každý chce veliť, záleží na každom boji, polka (boli také časy) hráčov dáva všetko do bodov zdravia a vodcovstva,... myslím, že mladíci na divokom západe zrovna nesnívali o tom, aby mohli veliť v pevnostiach, išlo im o presnú mušku, o dobrodružstvo...

aby som to nejako zhrnul: pevnosti majú aj svoje plus, avšak aj svoje mínus... a môj názor je, že ak chceme starý svet, skúsme naozaj starý... a nemyslím tým west s pred polroka :)
 

DeletedUser

Hosť
Áno, pritiahlo to množstvo hráčov, ale určite si spomínaš, aké to tu bolo pred pevnosťami...
Nevravím, že west s pevnosťami je zlý, každý má rád niečo iné, ale keď si porovnáš TW bez pevností a s nimi... v každom prípade, nechcem nikomu vnucovať svoj názor, ale keď sa zamyslíte...
s pevnosťami prišli ďalší hráči ale takmer celá hra sa začala točiť iba okolo nich. každý sa musí dostať do boja, každý chce veliť, záleží na každom boji, polka (boli také časy) hráčov dáva všetko do bodov zdravia a vodcovstva,... myslím, že mladíci na divokom západe zrovna nesnívali o tom, aby mohli veliť v pevnostiach, išlo im o presnú mušku, o dobrodružstvo...

aby som to nejako zhrnul: pevnosti majú aj svoje plus, avšak aj svoje mínus... a môj názor je, že ak chceme starý svet, skúsme naozaj starý... a nemyslím tým west s pred polroka :)

Tento príspevok sa mi páči! :D Presne máš pravdu vo všetkom čo si napísal. Áno! Keď prišli pevnosti tak som na účte Mendoza prestával hrávať a nebavilo ma to pretože sa West nedal hrať lebo všade len samé rozruchy kto a kde bude bojovať a obraňovať. Hráči sa museli po celý čas sústrediť na pevnosti pretože pevnosti hrali vtedy hlavnú rolu a nikto NEMAL MOC ČASU NA DUELI alebo robiť nejaké tie ťažšie práce alebo úlohy. V poslednom čase ubúdajú "Postavy triedy Duelant" a pribúdajú "Postavy triedy Vojak" pretože pri tejto sa využívajú výhody vhodné k boji alebo obrane o pevnosť. Tiež sa začali používať "Tanky" a každý len rval svoje schopnosti do body zdravia aby neskapali. Toto je môj názor...
 
Pevnosti pokazili west? Bez nich si myslim tu hra minimalne 10x menej hracov
Určite s tebou súhlasím, bez pevností by táto hra nebola taká atraktívna, lebo pri pevnostiach sa stretne velké množstvo hráčov, pri duely? Iba dvaja. Boje spájajú hráčov.

s pevnosťami prišli ďalší hráči ale takmer celá hra sa začala točiť iba okolo nich. každý sa musí dostať do boja, každý chce veliť, záleží na každom boji, polka (boli také časy) hráčov dáva všetko do bodov zdravia a vodcovstva,...

Všetko záleží od hráčov či sa chcú dostať do boja, či chcú veliť, či chcú hrať na boje. Nikto ich do toho nenútil. Myslíš si, že stovky hráčov ktorý chodia do boja tam idú na silu? Niekto ich k tomu prinútil? Idú tam dobrovolne, pre zábavu, dlhopisy a skúsenosti.
No a čo, že polka hráčov dávala schopnosti do vodcovstva a bodov zdravia, boli k tomu prinútený? Myslíš si, že míňali peniaze a nuggety iba kôli tomu, že ich k tomu niekto prinútil? Určite nie! Robili to dobrovolne, keďže boje mnohých hráčov nadchli.

V poslednom čase ubúdajú "Postavy triedy Duelant" a pribúdajú "Postavy triedy Vojak" pretože pri tejto sa využívajú výhody vhodné k boji alebo obrane o pevnosť. Tiež sa začali používať "Tanky" a každý len rval svoje schopnosti do body zdravia aby neskapali. Toto je môj názor...
Hráš nejaké novšie svety? Buffalo, Cz Colorado? Ak nie, tak by som takéto bludy radšej nepísal. Na novších svetoch je dobre vidieť, že najatraktívnejšou postavou sa stáva duelant, nie vojak.
 

DeletedUser

Hosť
Hráš nejaké novšie svety? Buffalo, Cz Colorado? Ak nie, tak by som takéto bludy radšej nepísal. Na novších svetoch je dobre vidieť, že najatraktívnejšou postavou sa stáva duelant, nie vojak.

Odpoviem ti aj ja. :D

Ja som duelantom bol od začiatku TW v Česku. Na začiatku som si mohol vybrať medzi duelmi a pár nudnými prácami :D Jednoznačne duely. Ja som mal triedu duelant vždy, až na SK7. Tam som začal duelovať ako vojak, čo sa mi zdá lepšie, kvôli dostatku HP a ten nádherný bonus taktiky v obrane. :) Na duelantovi sa mi páči tá rýchlosť obnovovania motivácie a to, že nemusím toľko cestovať.

Ale skôr by som povedal, že vojak je na duely lepší ako duelant...

:howgh:
 

DeletedUser2929

Hosť
Vravím, že pevnosti majú aj svoje plus a ver mi, že som viac krát zažil, že hráči do tých bojov boli v podstate nútení. Napr. aliancia A vyhlásila boj o pevnosť patriacej aliancii B a tá sa začala vyhrážať, že napr. ak každé mesto nevyšle aspoň 15 hráčov, vyrazia ich z ally a začnú duelovať (zažil som). jasné, mohli odmietnuť, ale aliancia nie je len o bojoch o pevnosť a ak nechceli o tú svoju alianciu prísť (nehovoriac o tom, že dotyčná aliancia im chcela potom znepríjemňovať hru), museli bojovať. získali na konci odmenu, ale aj tak boli donútení.

samozrejme, toto nerobia normálne aliancie, ale bohužiaľ, aj také aliancie poznám. jednoducho je to tak. vždy také boli, sú a budú. väčšina hráčov ide však do toho dobrovoľne a prináša im to radosť (to je napr. jedno z tých plus).

dnes sa na tých novších svetoch už hráči prestávajú zaujímať o pevnosti, ale aj tak... stále si stojím za tým, že ak chceme starý svet, tak verziu bez pevností :)
 
Hore