Banková lúpež v meste.

paci sa vam to ?

  • ano

    Hlasy: 37 88,1%
  • nije

    Hlasy: 5 11,9%

  • Celkový počet hlasujúcich
    42

DeletedUser

Hosť
Dobrý deň! Ospravedlňujem sa za moje slovenčina. Som Rus a preložiť text pomocou automatického prekladača.

Návrh.
Tým by vznikol na základe blesk "mini hry". Tímová hra je podobná bitke o pevnosť, s možnosťou vylúpiť pokladňu nejakého mesta.

Pripravil som myšlienku na vylúpenie banky v štýle divokého západu a maximom realizmu. Mám pocit, že Banková lúpež by celkom určite zvýši záujem o hru. Hra je skvelá, sľubujem.

Vizuálne pomôcky.
b97c5aea4a52.jpg

- Banka je na pravej strane. Banka má päť otvorov (okná / dvere), halou a miestnosť s trezorom (šedá).
- Nechcel som nakresliť odvetví hnutia.

ak nejde obrazok tak skuste na http://imageshack.us/photo/my-images/692/b97c5aea4a52.jpg/

Podrobnosti.
:pif paf
Hráč (alebo skupina hráčov) prichádza do mesta a hovorí: [ani pohnúť! To je krádež!]
Útočníci (červená) sú v červenej zóne.
Limit: 30 hráčov.
Nájazdníci strávi svoju energiu, zdravie a špeciálne motiváciu.

:Lovec
Obrancov. Hráči (modrá) sú umiestnené na strechách v randomizovanej spôsobom. Znaky spanie v hoteli sa jedná o off-line. Hráči, ktorí sú on-line, a kliknite na tlačidlo "áno" na otázku, či chcú brániť mesto bude podieľať na obrane. K tomu musíte byť v hre a vidieť zostavy varovanie o útoku na banku. Všetky obrancov, na konci bitky, nie strácať zdravie.
Limit: neobmedzený počet hráčov.

:pánko
Banka NPC-Stráže (žltá), ktoré strieľať z okien a dverí.
- Množstvo: v závislosti na úrovni banky. Banka na úrovni 10 má 10 NPC-stráže (na obrázku ôsmich NPC-stráž, pretože banka je na úrovni 8).

- NPC-Stráže zdravie = lupiči zdravie. Napríklad:
Zbojníci: 12 hráčov. Celkový počet životov = 12000.
NPC-Stráže: 5 strážcov X 2400 bodov zdravia (Celkom 12000).

- Za príplatok môžete zvýšiť bojovú zručnosť z NPC-stráže (viac zdravia, poškodenie, presnosť). Napríklad, 300 dolárov týždenne.

:ociza:
Doba trvania boja.
Asi pol hodiny, spolu s registráciou. Kolesá sú krátke, simulovať rýchla krádež.

:pif paf
Úlohou útočníkov:
Jeden hráč musí dať do šedej miestnosti, a "miesto dynamitom" vyhodiť do banky v bezpečí. Hráč musí mať dynamit v jeho inventári. Hráč, ktorý položil dynamit musí ísť späť do červenej zóny. Po dosiahnutí červenej zóny, potom krádež bola úspešná.
Pozor! Ak niektorý z mestských členov v šedej miestnosti banky, potom lupič nemôže vyhodiť do vzduchu trezor! Ak však len NPC stráže sú v tej miestnosti, potom výbuch zhasne.

Právo prvého výstrelu počas kola.
Právo na prvú snímku, lupiči. V režime "pozornosti" alebo "Alarm" režime, vpravo od prvého záberu patrí k obrancom.

:)
Cena:
Nechajte vodcu gangu platí za krádež. Napríklad líder zaplatí $ 1,000 v hotovosti do pokladne mesta, ktoré chcú korisť. A mimochodom, bude mu táto čiastka udržať mestečko lúpeže. Ak sa v čase lúpeže v banke vo výške 300, táto suma vrátená aj v prípade lúpeže je úspešný, ale 700 dolárov je stratený.
Ak je banka dosť peňazí ($ 2 milióny), vodca gangu platiť za organizáciu okrádanie 20.000 dolárov v hotovosti. Ak lúpež úspešný, vodca gangu vracia späť svoje peniaze.

:ninja:
Registrácia:
K registrácii sa všetci účastníci lúpeže vyžaduje asi 10 minút. Vopred varovanie o prepadnutí banky - to je nezmysel. Lúpež musí byť náhly!
* Je možné (rovnako ako v bitke o pevnosti) pre všetkých hráčov, ktorý je v meste v túto chvíľu, podieľať sa na útok alebo obranu mesta, aj keď nie je členom útočiacich a obrana miest.
----------
* V Obyvatelia mesta môžu pripojiť sa k bitke kedykoľvek.

:)
Zámerom lupičov:
- Ak chcete mať peniaze, že je v pokladni mesta. (!) Osobné účty postáv nemôže byť olúpené!

:--)
Zisk:
V prípade úspešnej lúpeže, bude brať peniaze rozdelia rovným dielom.

Môžem navrhnúť päť možností:
) Lúpežníci sa všetky peniaze z pokladne. (= 100%)
B) lupiči odniesť jednu tretinu voľných finančných prostriedkov zo štátnej pokladnice. (= 33%)
C) Lúpežníci sa všetky peniaze z pokladne, ktorý prekračuje stanovený limit. Limit závisí od počtu obyvateľov a miera banky. (= 100% - X)
D) Lúpežníci sa pevný príjem zo štátnej pokladnice. (= Treasury - limit)
E) Lúpežníci sa pevný príjem, ale nie z pokladne. (= Mzdy)

Nepáči sa mi možnosti d) ale možno sa vám budú páčiť.

:(
Trezory v banke.
Peniaze v banke môžu byť distribuované v niekoľkých trezorov. Náklady na každú trezoru je dvakrát drahšie ako predchádzajúce. Tak, nejaké mesto dovoliť najmenej tri trezor na ochranu jeho pokladnici.
Trezor (úroveň 1). = $ 0 (v banke $ 100,000),
Trezor (Level 2). = 10.000 dolárov (2 x $ 50,000),
Trezor (úroveň 3). = $ 20,000 dolárov (3 x 33.333 dolár),
Trezor (Level 4). = 40,000 doláre $ (4 x $ 25,000),
atď
Ak sa útočníci chcú okradnúť všetky peniaze ($ 100,000), ktoré je potrebné použiť dynamit na štyri trezorov 4 x 25.000 dolárov), teda na 4 dynamites a 4 hráčov.

:indian
Zapnutie:
) Ak je zranenie je považovaný za jednoduchý zásah (pozri "zranenia", voľba "B"), potom ozbrojená stráž nie je dôležité. Počítať iba hity.
B) NPC-stráže sú ozbrojené niečo lepšie ako zlodeji. Napríklad:
---------------
Lupiči slovami:
Prvá lupič je na úrovni 38, má 600 bodov zdravie, a má pušku.
Druhý lupič má 30 úrovní, má 500 bodov zdravie, a má harquebus.
NPC-Guard:
Má 1100 (500 600) zdravotné bodov a má presný pušku (38 úrovní).

Zručnosti:
Za lúpeže, mám pocit, že iné zručnosti, ako sú použité v bojoch pevnosť či súboje by mali byť hlavné zručností. Niečo nové.
Zručnosti by mali byť jednoduché.
Napríklad: presnosť, uhýbanie, zručnosť v prstoch, jazda na koni, znalosť zvierat.

:ninja:
Rany.
Môžem navrhnúť dve možnosti:
) Proces získavania zranenie je rovnaký ako v bitke o Fort.
B) navrhujem iný systém zranenia v bankovej lúpeže. Urobiť pevný počet úrazov pre všetkých účastníkov lúpeže. Napríklad tri až päť. Znak bude zabitý, ak sa dostane zranený (shot) trikrát až päťkrát, bez ohľadu na to, koľko bodov má zdravotné. Navrhujem dve možnosti:
------
B-1) Hráč s menej než 500 bodov zdravie môže trvať iba jeden hit.
Hráč s 500-1000 bodov zdravie môže trvať dva hity.
Hráč s 1000-2000 bodov zdravie môže trvať tri hity.
Hráč s 2000-4000 bodov zdravie môže trvať štyri hity.
Hráč s viac ako 4000 bodov zdravie môže trvať päť hitov.
------
B-2) Hráč sa 100% bodov zdravie môže trvať päť úderov (80% - 4, 60% - 3, 40% - 2, 20% - 1).

:Lovec
Motivácia:
-33% Za lúpež, 5% za deň. Ak je motivácia je nízka, lupič je slabý. Motivácia sa týka zručností, ktorý ovplyvňuje najmä presnosť streľby (pozri "rany" Option "B")

:pif paf
Ochrana mesto z iného útoku.
- Vylúpil mesto, či krádež bola úspešná alebo nie, je v bezpečí pred útokom na niekoľko dní.

Spôsob pozornosť a Alarm režimu.
Spôsob pozornosť na NPC-stráží banky. Funguje 12 hodín. Aktivovať sa dá zakladateľ mesta alebo zastupiteľstva mesta. Náklady = 50 dolárov. Počas tohto obdobia, mierne zvyšuje zručnosti NPC-stráže. Právo získať prvý strieľal obranca.

:ninja:
Vyhľadávanie:
K dispozícii je možnosť scout situáciu v meste. Pre každý 100 dolárov môžete získať odpoveď:
), Koľko NPC-Stráže sa mesto mať?
b) stupeň bojovej pohotovosti z NPC-stráží? Koľko zranenia bude trvať, než sa zabiť? Aké zbrane majú?
c), koľko peňazí v banke,
d) koľko trezory, sú v banke,
e) koľko ľudí je dnes v meste? Koľko zranenia bude trvať, než sa zabiť? Aké zbrane majú?

:)
Náklady na NPC-bezpečnostnej služby.
Je potrebné stanoviť limit peňazí v pokladni. Ak suma nepresiahne limit, potom banka má zadarmo NPC-stráže. Ak suma presahuje limit, je ochrana banky hradené z mestskej pokladnice.

:)
Podplácanie NPC-stráže.
Obetovať 10% z olúpil peňazí, tým, že sľúbi ju na stráž, bude podplatiť stráž, a on nebude bojovať. Vždy budú existovať najmenej dvaja strážcovia neporušiteľné.
Potom sa sám môže vykradnúť banku.:D Ale keď bankovú lúpež na úrovni 10 bude musieť zaplatiť 80% z podplácania a snaží sa buď zabiť dve stráže (roboty), alebo vyhodiť do bezpečia a útek.

:pif paf
Bonus Duelist: súboje, ktoré znižujú Mesta člena zdravie, sa prejaví v lúpeži, ako hráč, ktorý bol zranený budú môcť odolať menej "rany", (majú nižšiu zdravie.)

Riešenie aktuálne.
Žiadne.

Prevencie zneužívania.
-

Zhrnutie.
Čo je to divoký západ bez bankovej lúpeže? Som presvedčený, že bankový lúpež by bolo príjemné pre všetkých, a byť tak populárne ako bitkách pevnosti

Navrhujem toto ako základnú myšlienku. Banka je napadnutý on-line prehrávačov, ale obhajuje NPC bezpečnosti a hráči off-line (obvykle). Vývojári by sa najlepšie hodí pre výpočet silu NPC-stráže, aby vylúpiť banku je veľmi ťažké. Preto bude NPC stráže veľmi silný. Musíme nájsť rovnováhu medzi "easy" a "veľmi ťažké".

Verím, že táto myšlienka má budúcnosť! Predovšetkým je potrebné myslieť na celú myšlienku a pridať nejaké obmedzenia.

Typicky, nové a malé mestá majú málo peňazí v pokladni, pretože všetky peniaze vynaložené na výstavbu budov. A tieto mestá nie sú atraktívne pre luNiNiNiNi.

Dnes, staré mesto s jedným rezidenta a pokladnice, v ktorej sú dva milióny dolárov, je najatraktívnejšia pre luNiNiNiNi. Poviem z vlastnej skúsenosti: dostať dva milióny na pokladni, tam je len jedna cesta: hráči opustiť hru a predávať svoje oblečenie. Ľahké peniaze! Dva milióny zarobil opúšťať hru, peniaze, ktoré nie je pomoci hráča alebo hru vôbec.
Je hlúpe kričať, že tieto peniaze budú ukradnuté. Tak neplač pre dva milióny v pokladnici, ak banka okradnutý! Je to len hra.;)

Na NPC-Stráže v banke môže byť silný alebo slabý podľa konkrétnej situácie. Neexistuje žiadna záruka, že akýkoľvek útok bude úspešný. Možno, že 20% útokov skončí úspešne. Možno 10%. Možno 50%.
Ale nie 100%! NPC-kryty musia byť vážnou prekážkou.

Som presvedčený o tom, že okráda mnoho bánk, aj keď sú veľmi bohaté, nespôsobí významné infláciu. Množstvo bohatých bánk, nie je veľká. Cien na trhu navyše zvyčajne stabilizuje sa.

----------------------------------------
Diskutujte! Dúfam, že hra "Západ" poteší nás s novými zážitkami.

Ak máte nejaké otázky na mňa, ak je to možné, používať jednoduché frázy tak, že preklad je ľahké.
zmeniť všetko. Takže by sme nemali hádať.
Opäť sa ospravedlňujem za preklad. :)
 

DeletedUser

Hosť
No ako vidieť pohral si sa s tým.Verím že keby si to poslal na oficiálne fórum the-west,tam by si mal vetšie šance uspieť pretože návrhy a nápady tu sa neodosielajú daľej.Skús to preložiť do Angličtiny a pošli to na anglické fórum.Ja som Za! Je to vidieť že si si na tom dal záležať.Inak koľko si premýšlaľ nad týmto nápadom ? To je iba tak pre zaujímavosť ;)
 

DeletedUser

Hosť
Vyborny napad,dobre prepracovane:)skus to dat a Anglicke forum:)
 

DeletedUser2929

Hosť
Veľmi dobrý nápad, dúfam, že na anglickom fóre (forum.the-west.net) prejde... hráči slovenského The Westu už neraz snívali o prepadávaní banky, avšak žiadny z ich návrhov nebol tak prepracovaný ako tvoj. Som za !
 

DeletedUser4451

Hosť
Napisal som mu co ma robit po anglicky kedze po slovensky nam nebude rozumiet a verte ze prekladac mu to "uzasne" prelozi, najma google translator.
Dakujem za zmazanie prispevku - logika...

duelant - Thumbs up
 

DeletedUser3733

Hosť
SUPER, rozhodne som za.
Podrbobne prepracovaný návrh, má to hlavu aj pätu a určite by to hre len prospelo, takýto nápad by sme sa mali viacerý snažiť pretlačiť, tak to treba hodiť na BETA fórum v angličtine.

Lenm mi nejde do hlavy, prečo to autor nehodil priamo do angličtiny na BETU a dal to sem :kukam:
 

DeletedUser

Hosť
A máš to potvrdené?
Dátum príspevku je 24.06.2012, 13:34 takže to nieje také staré a možno si to nemčúri ešte ani neprečítali :)
Bola ba to škoda, lebo osobne si myslím, že nápad je to parádny a ako jeden z mála podrobne rozpracovaný.

si slepi ved tam bolo hlasovanie aby to išlo k vyvojarom to potrebovalo 80 percent a ziskaloto 66percent
 

DeletedUser7176

Hosť
Super nápad, som za, ak by si to dal na beta fórum a prešlo by to tak by to bolo super.
 

DeletedUser5708

Hosť
Dobrý nápad, len ako povedal Linteo, máloktoré návrhy sa posielajú ďalej. Je škoda, že takéto perfektné návrhy sa neposielajú ďalej.
 
Hore