Boje

Ste za zmenu počítania bonusu duelanta?


  • Celkový počet hlasujúcich
    17

DeletedUser3733

Hosť
Bolo by načase, aby sa konečne správne počítal bonus duelanta pri zásahu.
Začnem boj mám 17.000 HP, dostanem kritičák asi v 10 kole a 2.100 HP (+- drobné) v pcensoredči, hovorím si, chlapík má muyho sadu a bonus duelanta Počas bojov o pevnosť máš šancu 10%, že sa ti podarí kritický zásah. Kritický zásah zoberie z maximálnych bodov zdravia ďalších 10%, čiže v mojom prípade som mal už len cca 14.000 HP => 10% je 1.400 + čarovné poškodenie pušky za asi 800 bodov :xdxdxd: ok beriem.
Ku koncu boja sa ale situácia opakovala a znovu som dostal od toho istého hráča kritičák 2.100 HP (+- drobné) pritom som mal HP iba okolo 4.900 a teda zásah by podľa môjho názoru nemal byť viac ako 490 + poškodenie pušky.
Pýtam sa teda prečo sa ešte stále počíta HP zo začiatku boja a nie aktuálne pri zásahu, je to tak neskutočná chucensoredovina, až to bolí.
Kritický zásah, ako výhodu duelanta beriem, ale takéto nezmyselné počítanie je výsmech zdravému rozumu.
 

DeletedUser

Hosť
Je zbytočné to meniť, pretože všetky bonusy postáv sú vyvážene a keby neboli, tak by to výrobcovia už dávno zmenili :)
Neviem koľko už hráš west, ale väčšina to už pozná :) pokiaľ máš 17K HP, tak sa ani nečudujem, že ti takú ranu pleskol :) a áno, duelant má šancu 10%, že sa mu podarí kritický zásah a zoberie to tomu dotyčnému 10% z celkového HP :)
No pokiaľ má duelant prémium postavy, tak má šancu dvojnásobnú, čiže šanca na kritik(20%) a uberie ti to (20%) z celkového zdravia + keď mal munnyho sadu to je +35 poškodenia, keď mal ešte NB zbrane, to je ďalších +30 a k tomu posilnenie (mazadlo, olej, bajonet alebo iné) tak dáva dosť dobré rany a je dosť možné, že to vyšlo práve na tých 2.100 HP (+- drobné) :)

Hrám za duelanta už tri roky, tak viem aké to je, čím viac HP má hráč, tým viac mu uberiem... keď do toho zarátam munnyho+NB zbrane+premko a nejaké to posilnenie, tak to vychádza na pekné poškodenie...no a proti nám duelantom sú zasa dobrodruhovia :) keď má dobrodruh veľké HP a prémium, tak je dosť ťažké vôbec vystreliť, pokiaľ nemáš väčšiu hodnosť ako slobodníka :)
 

DeletedUser3733

Hosť
Zle si to pochopil, prečítaj si to ešte raz a poriadne.
Bonus duelanta beriem, ako jeho výhodu, mne sa ale jedná o to, aby sa kritický zásah počítal z aktuálneho HP pri zásahu a nie z HP na začiatku boja, je to nelogické a vojak tak stráca svoj bonus HP.
Samozrejme duelanti sú radi s terajším systémom, lebo našlahajú väčšie poškodenie a tak sa ani nečudujem, že sa to niektorým z Vás nebude páčiť, ale skúste sa nato pozrieť objektívne.

Už len zopakujem:
Bonus duelanta či s prémiom alebo bez neho beriem ako jeho výhodu, ale počítanie kritického zásahu je nesprávne, pretože ak mám 5.000HP tak predsa aj pri 20% šanci s munyho oblečením, s bajonetom a natyho zbranami, nemôžem dostať ranu 2.100HP to je fakt nezmysel.

Munyho sada +35
Kritický zásah z 4.900 HP pri 20% => +980
Olej/bajonet +75
Puška bola munyho (aj keby bola natyho) +15-30
Maximum Munyho pušky je +350

Spolu: 1455-1470

A to je o dosť menej ako 2.100

Ak som sa zmýlil, tak ma opravte, prípadne ak je ešte niečo čo som zabudol čo pridá poškodenie, jediné čo ma napadá, tak je ešte bonus z natyho zbraní + zlatú pušku, ak mal niekto v jeho sektore ešte inú zbraň, aj keď neviem či je bonus viacerých zbraní kumulatívny lebo dve zlaté pušky pri sebe, kumulatívny bonus nedajú. V konečnom dôsledku ak by bol bonus viacerých súprav kumulatívny, tak za zlatú pušku +15 a v súvislosti toho čo by mal duelant, tak buď +15 za munyho alebo + 30 za NB.

Takže suma sumárum, by to aj tak nemohlo byť viac, ako 1.440 + 15 MZ + 30 NB + 15 zlatá puška

Spolu: 1.500
 

DeletedUser

Hosť
Nesúhlasím s daným návrhom, ale neboj sa, chápem tvoje výpočty. Je to nastavené tak, že to počíta HP vždy zo začiatku boja a preto môžeš dostať od duelanta aj väčšie poškodenie vo chvíli, keď už je tvoje HP nižšie. A tak je to podľa môjho názoru správne z hľadiska vyváženosti jednotlivých charakterov v boji o pevnosti. Aj keď sa to môže zdať možno niekomu nelogické.

Daný deulantov bonus 10% na kritický zásah (alebo 20% s prémiom) nie je vôbec veľký v porovnaní s bonusmi ostatných charakterov. Dobrodruh - 25%, s prémiom 50%. Stavbár - 30%, s prémiom 60%(!). Vojak - 25%, s prémiom 50% + nehovoriac ani o jeho bonuse k schopnosti zdravie - 5 bodov (10 s prémiom) za každý bod v schopnosti Zdravie, ktorým sa tak môže dostať k takým šialeným hodnotám, ako je HP cez 17 000. Preto tvrdiť, že vojak tak stráca svoj bonus zdravia a zabúdať pri tom na to, že ako jediný charakter má 2 bonusy, ktoré sa premietajú aj do bojov o pevnosti, je preto veľmi trúfalé.

Uberať preto duelantovi ešte aj z tohoto už tak malého bonusu, by nebolo práve najhovdnejším riešením. Tanky a vojaci by sa tak stali ešte viac OP a ovplyvňovali by tým boje ešte väčmi, ako doteraz. :howgh:
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
neviem čo tu počítaťe ked ma 17k hp 10% je 1700 +puška nejaký ten produkt a je tam 2100 jak nič.. ak máš veľa HP nestavaj sa proti duelantom...
 

DeletedUser

Hosť
joxo,ale duelant da viac DMG dostane viac UPD,stavbar viac uhne/trafi dostane viac UPD,dobrodruh akurat prezije dlhsie a ked sa podari zabije spolubojovnikov za nim,vojak rozda vodcovsky bonus okolo seba a zobere hrot a jedine co dostane je kritik :)
 
Hore