Duely

  • Zakladateľ témy Don Corleonee
  • Vytvorené

DeletedUser1902

Hosť
Možno by som mal riešenie na zvýhodnenie vojakov v dueloch. Čo keby sa momentálny HP bonus upravil, aby fungoval len v bojoch o pevnosť? Vyriešil by sa s tým problém so zvýhodnením vojakov v dueloch, ktorí by stále mali výhodu v dueloch v podobe bonusovej taktiky, a súčasne by sa táto zmena nijako nedotkla vojakov-tankov.
Čo si o tom myslíte?
 

DeletedUser2444

Hosť
skus mi ty vysvetlit preco na pase ma have o 300 vyhier viac a o 1100 prehier menej nez fridrix a je za nim? asi tu nieco nefunguje.. ak by sa fridrixovi odratavali body za prehry, asi tazko by bol pred havem, fakt neviem preco ti toto nedava logiku.. a ked tvrdis ze nepozerajme sa na rebricek, ved sakra z nejakeho dovodu ten rebricek je nie? tak ho potom zrusme ked je nam na nic :)
tak vysvetlenie je triviálne, nepoznám situáciu na pase, kto je aký duelant, ale fridrix zjavne za tých 300 výhier menej nazbieral viac duelových skúseností, to znamená, že častejšie dueloval proti vyšší duelovým úrovniam ako have
jednoducho rebríček je nejako nastavený, momentálne je to nastavené na celkový počet získaných skúseností, ja som navrhol ako úpravu nejakú modifikáciu "tenisového" rebríčka, kde po istom čase musíš svoje body obhajovať aby si neklesol
aktuálne nastavenie rebríčka však nahráva tomu, aby sa duelovalo čo najviac
 

DeletedUser7159

Hosť
Nie, hordak, mýliš sa... no offense, ale očividne si už veľmi dlho nedueloval, keby áno, tak by si pocítil na vlastnej koži, ako je to zle nastavené. Pokúsim sa ti to nejako vysvetliť.

Voľne napísané: Proste keď si topka a porazíš každého, či stavbára alebo ostatných duelantov, tak ideš s duelovou úrovňou hore a najprv získavaš z toho veľa expov, no skončí to tak, že budeš mať duelovú úroveň oveľa vyššiu ako ostatní hráči aj tí, čo duelujú, budeš síce prvý, ale potom príde niekto nový, ktorý síce kosí ostatných, a aj keď síce ty ho dokážeš instantne uspať hneď ako ho dočiahneš, jemu to znižuje, tebe to pridá pár expov a on potom sústavne kosí tých slabých, na ktorých má, ktorých môžeš trebárs duelovať aj ty, len ty z nich máš povedzme 50 expov a on 400 expov... a tým pádom ako ty stále vyhrávaš za pár expov (aj nad ním) a on vyhráva nad tými istými za oveľa viac expov (lebo je nízka duelová úroveň) + často ho porazíš, takže mu ani nerastie duelovka, ty z toho že ho porazíš nemáš skoro žiadne expy, no on expí rýchlejšie ako ty, a síce ty si de facto najlepší (najsilnejší) duelant, ale tým, že všetkých porážaš (neznižuješ duelovku vlastne len jemu ale aj tým ostatným), tak v podstate v rebríčku čoraz viacej stagnuješ, pribúdajú ti len výhry ale nie expy...
- aby sme boli v obraze, platí to najmä pre svety, kde hráči nemajú maximálnu duelovú úroveň (El Paso, Fremont)

Alebo druhý variant, dueluješ, potom ideš napr. tankovať, zníži sa ti po čase duelovka, avšak duelové expy v rebríčku ti ostatnú, potom ideš zas na duely, a bojovať a takto dookola až sa dostaneš ďalej ako človek ktorý celý čas len dueluje. To zas platí pre svety, kde sú už max duelovky (450), kamarát dal max duelovku, potom po dlhšom čase mu klesla duelovka nejako na 270 a keď šiel znovu na duely tak bol po pár týždňov nejako 5. v rebríčku s duelovkou cca 350, pritom hráči čo boli ďaleko za nim mali duelové úrovne po 450.....

Neviem či som to napísal zrozumiteľne, ale myslím si, že každý čo zažil túto trhlinu v duelovom systéme by mi dal za pravdu. Kedysi nebol s tým problém, lebo duelové úrovne neklesali a v duelovom rebríčku boli na vrcholných priečkach naozaj tí najlepší, jediný problém mohol nastať, ak sa vysoké duelovky vymazali z hry, vtedy mohol byť niekto lepší ako prvý ale neobehol ho, lebo nebolo na kom expiť.....

Zjednodušene: kedysi platil vzťah, že koľko si mal celkovo duelových expov, takú duelovú úroveň si mal, bez výnimky. Príklad: ak bolo 50 hráčov na leveli 120, ktorí mali v duelovom rebríčku rovnako expov, tak všetci 50 mali rovnakú duelovú úroveň bez toho, koľko krát vyhrali alebo prehrali... kto mal najmenej výhier, tak dueloval vysoké ciele, kto mal veľa výhier, tak expil na lowkách.... ak si v tvojom príspevku narážal na toto, tak musím ťa sklamať, ale toto sa duelov už dávno netýka, opakujem, ak chceš byť v duelovom rebríčku prvý, tak je celkom bežné, že musíš často aj prehrávať, najlepšie spravíš ak budeš prehrávať s vysokými duelovými úrovňami, lebo vtedy strácaš najviac (čo nedáva logiku).
 

DeletedUser7159

Hosť
A ešte jedna vec.

Ak si myslíš, že duelový rebríček je v poriadku, tak myslíš si, že ak 3. duelant nemôže napadnúť 1. duelanta, pretože ten prvý duelant má nízku duelovku... aj toto je v poriadku?
 

DeletedUser

Hosť
ť....prečo si exaktne proti tým, ktorí majú veľa prehier? znamená to hneď, že sú medzi prvými len preto, že jednoducho tým množstvom duelov nazbierali viac expov? či je množstvo prehier známkou zlého duelanta?

Ja ťa asi prekvapím, ale áno vo všeobecnosti platí, že pokiaľ máš viac prehier tak si vo väčšine prípadov horší ako ten, čo ich má menej.
Vec sa má tak ako povedal Rick a ja už vyššie ale akosi tu pár ľudí stále nechápe.
Pokiaľ budem celý čas duelovať a všetky svoje duely vyhrávať a budem mať bilanciu 1000-0 tak asi by som po správnosti mal byť prvý v dueloch. Pokiaľ mám bilanciu 800-400 tak by som ním asi byť nemal.
V tomto duelovom systéme by to ale bolo presne naopak. Stačí na to vyhrať nad dvoma slabšími a na to prehrať a neuspať sa s tým najlepším.. a takto dokola a veselo.. zatiaľ, čo ten neporazený bude so stále väčšou a väčšou duelovkou, čo slabšiemu bude uberať stále viac a viac z duelovej úrovne a zároveň bude dostávať čoraz menej exp. za výhru.. tak ten menej schopný sa bude držať konštantne na rovnakej duelovke a bude dostávať rovnako exp za dané ciele.
Výsledok bude ten, že ten najlepší bude vidieť iba ľudí s veľmi vysokou duelovkou, čo teda rozhodne stavbári a pod. nebudú, a naviac aj za tých pár dostane málo skúseností.
Naopak slabší bude mať veľa cieľov, málokedy natrafí na tých fakt schopných, čo neprehrávajú, a exp. za ľudí naokolo, čo sú častokrát stavbári a tanky, bude slušné.
V duelovom rebríčku podľa momentálneho (ne)logického nastavenia, bude prvý ten slabý a ten silný by sa kludne mohol potácať v okolí prvej 5ky.
Ale tebe to takto príde fér, pretože ako hovoríš, keď zrátaš koľko kto dohromady získal duelových exp. tak slabší vedie. Čo na tom, že to exp. nazbieral na ľudoch ktorých ten silný ani nevidí. Čo na tom, že ten čo je v rebríčku horší dostane za výhru s rovnakým človekom polovičné exp.

ako je možné, že sa šikovný duelant nevie pri súčasnom systému dotiahnuť na toho "nešikovného"? to mi prosím vysvetli, veď prehry s tým nemajú nič spoločné
Myslím, že toto každý priemerne inteligentný čitateľ Rickových a mojich príspevkov chápe.
Veľmi ťažko sa je dotiahnuť na chlapca, ktorý má po skosení tých istých protivníkov násobné exp. ako ty, pričom výhrou nad ním mu vlastne pomáhaš.

ak by sa to upravilo podľa tvojho názoru, podľa mňa by klesol celkový počet duelov a aj tí praví duelanti by duelovali menej a to je problémom dnešných duelov

Netuším ako moc pravý som, ale mňa práve toto demotivuje duelovať. Som prvý, mám rozdiel vyhratých a prehratých duelov 900+. A častokrát nevidím ani jeden cieľ a v duelovom rebríčku ma poľahky obehne niekto koho na dva duely uspím. Lebo zatiaľ čo ja porazím človeka za 50 exp, on má za toho istého 500 exp. A na to mu stačilo len prehrávať.

Ak má byť duelový rebríček o tom, kto je ako dobrý, nie je možné ho tvoriť takto.
A úplne elementárna logika hovorí, že ak prehrám a odčíta sa mi duelové exp. má sa odčítať aj v rebríčku, alebo nech sa pri prehre žiadne exp. neodčíta a rebríček bude taký istý ako teraz.
Nie je normálne aby som ja mal rozdiel medzi normálnou a duelovou úrovňou 105 levelov a chlapec, čo má len o 4k exp menej má 82.
............
El bastardo tvoje návrhy sú tiež bomba
k tomu prvému..
to tu rovno môžme hrať lotériu.. Pri tejto logike môže byť nešťastník, ćo mu dá každý level +0,7 poškodenie a štastlivec, ćo mu dá každý level +1,5 .. nakoniec bude mať jeden dva krát silnejšiu zbraň ako druhý a pri tom budú mať v rukách úplne to isté.

Druhý návrh je ešte vačšia bomba, to som si musel viac krát prečítať.
Možno by som mal riešenie na zvýhodnenie vojakov v dueloch. Čo keby sa momentálny HP bonus upravil, aby fungoval len v bojoch o pevnosť? Vyriešil by sa s tým problém so zvýhodnením vojakov v dueloch, ktorí by stále mali výhodu v dueloch v podobe bonusovej taktiky, a súčasne by sa táto zmena nijako nedotkla vojakov-tankov.
Čo si o tom myslíte?
A s akým Hp by akože behal mimo bojov? to by behal celý čas s hp 4k, ak nebude mať duelovú ochranu (lebo je napadnuteľný a mohol by prísť duel, kde mu hp nemá platiť). A zároveň so spustením boja by mu nabehlo ďalšie hp a po boji odišlo? A čo keď sa uspí a bude si robiť práce? Aké hp bude mať? Automaticky mu doplní bonusové hp na začiatku boja, bez toho aby ako ostatní používal voňavky a pod? ...
Myslieť nebolí...
 

DeletedUser1902

Hosť
S akým HP by akože bežal? S úplne normálnym HP, ako majú všetky ostatné postavy. HP bonus pre vojaka je kompletný nezmysel, pretože len kvôli tomuto bonusu je zďaleka najsilnejšia postava na duely. A ako by to fungovalo? Úplne primitívne. Vypočítalo by sa mu nové HP maximum, pričom % zostávajúceho HP by sa nemenilo. Predstavme si, že mám maximum 4k HP, 200 bodov v schopke Body zdravia a momentálne mám 3k HP, tj 75% maxima. Idem na boj, zo schopnosti postavy sa mi max HP zvýši o 1000, čiže maximum mám 5k. 75% z 5k je 3750, čo by bola moja HP hodnota počas boja. Po boji by sa to prekonvertovalo tým istým spôsobom naspäť
Myslieť nebolí, ale z tvojej logiky mám dojem, že u teba je opak pravdou
 

DeletedUser7428

Hosť
Tie duelové levely by asi najlepšie fungovali ak by sa sčítavali resp. odčítavali získané a stratené duel expy, z toho by sa vypočítala duelovka a pripočítala k levelu postavy. V duelovom rebríčku by následné boli zobrazené tie expy na základe ktorých sa vypočítala duelovka. Teda hlavná zmena je aby sa expy z prehratého duelu odpočítali od xp v duelovom rebríčku. Takisto ako už asi Rick spomínal by sa mal zmeniť spôsob akým sa tie expy počítajú pretože teraz ak prehrá vysoký duel s nízkym tak stratí veľmi málo xp čo by asi tak nemalo byť
 

Deleted User - 4

Hosť
Ďakujem za návrhy a peknú diskusiu (musím vás pochváliť), preposlal som tie podstatné body ďalej :)
 
Hore