Používaš zastaranú verziu prehliadača. Preto sa nemusí správne zobrazovať toto či iné webové stránky. Prosím, aktualizuj svoj prehliadač, alebo použi alternatívny prehliadač .
Áno, mal by... Uvediem len tri detaily - aby bol e-mail odoslaný, ten nový e-mail musí byť najprv aktivovaný (bez aktivácie je pre vrátenie hesla platný stále ten starý). Taktiež, e-mail sa nemusí odoslať hneď, no mal by prísť do pol hodiny. No a nakoniec, ten e-mail neumožňuje nastaviť heslo, ale iba vrátiť zmeny e-mailov či hesiel za posledných 14 dní.
Je možné, že tam predsa len ide o nejakú chybu, v tom prípade je potrebné, aby to potvrdila herná podpora. Najlepšie je vždy, keď tam napíšeš priamo ty.
Ešte pred tým by si sa ale mal naozaj uistiť, že ten nový e-mail je aktivovaný (v okne Nastavenie -> Účet -> Zmeniť e-mail je zobrazený vedľa Aktuálna E-mailová adresa). Tiež nezabudni skontrolovať, či ti tvoja e-mailová schránka nezaradila ten e-mail medzi Spam.
Napísať na hernú podporu môžeš napríklad z tohto prepojenia, alebo priamo z hry -> Nastavenie -> Herná podpora. Vyber typ Problémy s prihlásením.
No, to bolo treba povedať hneď . Dúfam, že si to už nahlásil na hernú podporu, iste ti účet vrátia a vinníka potrestajú. Rovno už aj teda preveria, či ti server ten e-mail odoslal.
I tak na hernú podporu napíš. Hráč, ktorý porušil pravidlá tým, že ti ho odcudzil, za to musí byť potrestaný. Keď to urobil tebe, mohol by to urobiť aj iným hráčom, u ktorých by to až tak dobre dopadnúť nemuselo.