Návrhy na vylepšenie hry

DeletedUser

Hosť
Myslíš, že by sa dalo niečo v hre vylepšiť, ak áno, tak potom si na správnom mieste!

Oslovujeme všetkých hráčov a hráčky, aby sa zapojili do diskusie, ktorá by viedla k vylepšeniu hry.

Píšte prosím jednoduché príspevky, v ktorých sa zameriate, len na detaily a drobnosti v hre, u ktorých máte pocit, že by mohli fungovať lepšie. Jednoduché pripomienky, ktoré by viedli k zlepšeniu hry, žiadne siahodlhé návrhy ani žiadne návrhy, týkajúce sa pridania úplne nových vecí do hry. Môžete sa inšpirovať staršími nápadmi na vylepšenie, prípadne uveďte odkaz na danú tému na fóre.



Zoznam jednotlivých častí hry, ktoré sú pre nás zaujímavé:

Pdg0x.png
242d27ea4f0e41f1acc7ac0.png
189c7a0ebdc4469790fdaba.png
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser7779

Hosť
Pozývanie hráčov - ( už som to tu raz písal), keď pozveme hráča, a tam, v pozývaní nám neukazuje že je bez mesta, takže ja by som pridal do hry, to žeby bola nejaká vecička, ktorá by signalizovala že daný hráč nie je alebo je v meste. :)
 

DeletedUser

Hosť
Určite by mala spodná lišta svietiť jasnejšie, takto si celý deň nevšimnem, že mám telegram.
 

DeletedUser

Hosť
podľa mna by bolo dobre zaviesť do hry v trhu aby sa dala ista vecdat konkretnemu prijemcovi a este ked sa jedna o vymeny na trhu tak tam sa robi tiez strasne vela kradezi tak by som tam zaviedol nieco na principe vymenneho trhu na trhu :D napriklad musia sa dat tie veci ktore si vymiename naraz a potvrdit to naraz. dufam ze to co som tu pisal pochopite :D
 

DeletedUser7159

Hosť
Sektorové bonusy pre hráčov v útoku na pevnosť v podobe rôznych krycích bariér, zákopov, dostavníkov - tak ako majú obrancovia veže, opevnenie, bránu a budovy. V prípade nevyrovnaného stavu medzi obrancami a útočníkmi potom o trochu zvýšiť limit obrancov. --> spestrenie bojov o pevnosť a vyššia miera taktizovania
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser4451

Hosť
Myslim ze ku kazdemu z toho co si napisal tu uz bolo velmi vela napadov na zmeny a niektore vazne solidne a pekne vymyslene aj spracovane.. tak ja pridam to, aby sa do obchodu s predmetmi pridala moznost sukromneho predaja hracovi, aby pri novych predmetoch na trhu vypisovalo "nové" a moznost nastavit si minimalnu hodnotu zvysenia sumy pri aukciach
 

DeletedUser

Hosť
zmenit cas vo vykradani hrobov na hodinu aby bol nalez veci tak ako predtym, teraz je ta praca uz o nicom


k oznameniam pridat moznost ochrany proti vymazaniu (alebo extra kartu kam by sa dali spravy presunut) aby sa dali ulozit. Chodieva vela oznameni z prace a vacsinou ich mazem hromadne, ale niektore by som chcela ponechat a je to velmi pracne vyhladavat ich. Ak by sa dali nejak locknut proti vymazaniu by bolo super.
 

DeletedUser7565

Hosť
chcem aby sa dalo prepinat medzi svetmi pod tym istym uctom :) nejaka taka funkcia :)
 

DeletedUser7159

Hosť
Da sa to locknut proti vymazaniu tak, ze im nastavis obmedzenie pristupu zo "sukromne" na "mesto", "aliancia" alebo "verejne"

Ešte keď sme pri tom mazaní oznámení, ja by som uvítal, keby pri vymazaní oznámenia vyskočila tabuľka, či to chcem vážne zmazať, minule som takto zmazal tri krásne oznámenia, ako som v dueloch ničil cvera s trúbkou, chcel som sa pochváliť kamarátovi a šmykla sa mi ruka... namiesto zmeny obmedzenia prístupu boli oznámenia načisto fuč. :(
 

DeletedUser

Hosť
Boje o pevnosť - opraviť dizajn, umožniť kopírovanie zásahov, opraviť chaty
Práce - Nechať možno tak ako sú ale zároveň pridať aj dlhšie časy, s tým že by sa oplatili oveľa menej, čiže by to bolo fakt len pre tých, ktorí tu proste nebudú klikať každú min. A pridať blikanie okna pri nečinnosti, s možnosťou vypnúť ho samozrejme.
Duely - kedysi tu boli v plánovanom changelogu akési "zvláštne schopnosti" niečo ako crit. úder pri povedzme presnosti 100 apod. - na tom by mohli začať makať.
Remeslá - zrušiť nezmyselný týždňový limit pri poslednom crafte, pridať nejaké zelené recepty aj pri 600+bodoch
Mestá - bodovanie v hrobárovi je trošku mimo, napríklad síce má mesto najviac vyhratých duelov na serveri (okrem jedného iného mesta) nemá v rebríčku ani bod, kvôli tým otravným susedom :)
Pevnosti - požiadavky na kasárne sú nezmyselné
Úlohy a salón - obrázok salónu je prepreskomprimovaný - vyzerá otrasne, hlavne tie tiene. pridať ťažké a zmysluplné úlohy a nie tonu zbytočných.
Chat - totálne nefunkčný momentálne. Zrušiť písanie do okna chatu ako default, pri otvorenom chate sa nedá hľadať v invente, na trhu na mape...atď - proste hrôza :) Pridať aj možnosť zoskupiť dve miestnosti teda napríklad pevnosť a mesto, to prepínanie je tiež neznesiteľné a často sa proste zabudnem v meste.
Telegramy - po novom update sa otvárajú strašne dlho, neviem čím to je. pridať možnosť zväčšiť okno do ktorého píšem (bolo to na bete, neviem prečo to zrušili)
Mestské fórum - pridať odkaz naň priamo v hlavnom rozhraní, nie až po otvorení mesta, pridať späť možnosť vkladať obrázky
Vytváranie avatarov - všetko je na jedno kopyto ale to je myslím dosť nepodstatné
Úspechy - pridať reálny zmysel do zbierania tých "obrázkov" z craftu
Pozývanie hráčov - nemeniť formulu vzhľadom na počet bodov, cez link to niekedy nešlo a pochybujem, že to už opravili :)
Rebríček - Viditeľne oddeliť titul od mena
Upozornenia - to okno vľavo je myslím riadne zbytočné. alebo aspoň nejaká možnosť čo tam chceme mať by mohla byť v nastaveniach
Minimapa - nie je moc mini, ak si zaškrtnem aby zobrazovala napr. všetky ostatné mestá tak si to nezapamätá voľbu
Denné zadania - viac možností - pre duelantov sú to fakt denné zadania, pre ostatných nesplniteľné
Náhľad práce - pridať motiváciu
Obchod s predmetmi - pridať možnosť "inzerátov" hľadám to a to, cena dohodou...
Prémiové funkcie - je ich strašne málo prémium na prihlásenie by sa zišlo.

Nič z tohto nespravia, to už viem ale musel som to tu napísať :)
 

DeletedUser

Hosť
Neviem ako ostatni, ale ja by som uvital, ze ak som online a mi naskoci v tom lavom paneli pod salonom splnena praca a odkliknem to v tom paneli, tak aby mi to automaticky oznacilo ako precitane oznamenie v oznameniach. Niekto ako ja, co si odklikava kazde oznamenie, pre neho je zbytocne pozriet si to na panely, tam to odkliknut, otvorit oznamenia, tam si to pozriet zas a zas to odkliknut.
 

DeletedUser7159

Hosť
Ešte by som uvítal, keby sa dala získať napr. kosa smrtky z úlohy Halloween aj po druhý krát pre tých, ktorí ju omylom predali, ako napríklad ja.
Herná podpora ponúka možnosť vracať takto predané predmety za cenu 50x nákupnej ceny, ale to je pre mňa non-senz dať za kosu smrtky 870 000$. :(
Aspoň keby v tom období bola na takéto predmety 90% zľava. :D (pre všetky predmety, ktoré sa dajú získať podobným spôsobom - v krátkom časovom intervale raz v roku)

----------------------

A k duelom. Kritický zásah by mohol duely pekne spestriť, nebol by ani veľký problém zrealizovať to. Teraz je maximálny zásah 75% z hornej hranice rozsahu zbrane. Pri kritickom zásahu by to mohlo byť až 100%. V klasickom dueli so zlatým koltom a pri mierení na ruky bez všelijakých vylepšení (nabrúsené zbrane, leštiace kamene...) a bez odolnosti by bol v tomto prípade kritický zásah vyšší o cca 30 bodov zdravia ako normálny, čo niekedy ovplyvní duel. Čiže by ste namiesto zásahu -219 bodov zdravia by ste dali zásah -249 bodov zdravia.

Podľa odhadov je maximálny možný zásah dať s Boonovou sekerou -669 bodov zdravia - do hlavy, s leštiacim kameňom a neuveriteľním šťastím.
S kritickým by bol maximálny zásah až -765 bodov zdravia - pri rovnakým podmienkach.

Niekomu sa toto možno bude zdať ako nie moc patrný rozdiel, no keby sa takéto dačo zaviedlo práve dnes a vystupovanie/taktika by ovplyvňovala šancu na kritický zásah, duely by boli o veľa spravodlivejšie a konečne by sa dalo poriadne duelovať aj s charizmou.

Ešte môže byť alternatíva 150% vyšší zásah, ako horná hranica rozsahu zbrane, ale to by bolo dosť nevyrovnané a dosť by to uškodilo odolávačom, pretože teraz niektorí odolávači raz trafia a duel majú vyhratý. V rovnakom prípade ale s takýmito kritickými zásahmi by duel nemuseli vyhrať, ani keby zasiahli tri krát. Lebo dostať 8 zásahov do ruky po -93 bodov zdravia namiesto -37 bodov zdravia by mohlo byť dosť chaotické. :D


A ešte som za to, aby sa vyvážil primárny a sekundárny odpor z 25% na 40% alebo 50%. Ak by mali robiť kritický zásah a nechali by odolnosť takú, aká je teraz, tak nech na to radšej zabudnú. :ocikru:
 
Hore