Súťaž Najlepšie spomienky z hrania The West SK

  • Zakladateľ témy Deleted User - 4
  • Vytvorené
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
West hrám nejaký ten rok a za ten čas mám v pamäti strašne veľa spomienok, či už pozitívnych alebo negatívnych. Keďže je toho veľa, tak by som vybral asi také moje "4 naj" a podelil sa o ne.

Keďže som študent a všetci vieme, že študenti si radi vypijú :DD , nedá mi nespomenúť asi 2 najvtipnejšie spomienky, ktoré som v tejto hre zažil. Neviem presne ktorý to bol rok, ale viem že to bolo na svete California v období, keď sa do hry pridali sety Schultza, Nattyho B. a podobne, takže celkom nejaký ten čas odvtedy ubehol. Jeden môj veľmi dobrý kamarát Kubo, pod hernou prezývkou rabit ( Ave rabit :DD , pozdravujem ak by si sa k tomuto náhodou dostal ) si povedal v jeden neskorý večer, že si ide trošku vyhodiť z kopýtka. Neskoro večer samozrejme už dosť podgurážený došiel na West a povedal si , že sa ide zahrať na druhého Vila Rozborila a ide obdarovávať ľudí a robiť im radosť. Na tom by nebolo nič zaujímave, ale predsa len jedna vec sa nájde. Keďže disponoval na tú dobu veľmi kvalitným inventárikom, ktorý obsahoval viacej howdahov a zlatých tomahawkov, tak si asi viete predstaviť, čo mladý Kubko spravil. Po rannom vytriezvení zistil, že všetky tieto itemy predal neznámym hráčom na trhu za predajku . Nastalo sklamanie a nervozita, ktoré sme spolu zdieľali cez skype. Po tomto počine už radšej na West opitý neprišiel :DD .