Oživenie dobrodružstiev

Budem hrávať dobrodružstvá, ak bude/budú


  • Celkový počet hlasujúcich
    26
Ahojte ja som sa stretol s takým hráčom pri dobre, ktorými nadával po mojom 2 zastrelení. Nemal som to v úlohe. Pred hrou som napísal, že to neviem vôbec hrať a hrám to prvý krát na ostro. Odkedy sa chlapec najmúdrejší na svete na mne vulgárne vyvŕšil odvtedy dobro nehrám, pokiaľ ho nemám v úlohe.
Bolo by fajn, aby sa začiatočníci v hre o dobro s takýmto správaním nestretli.
Navrhujem aby druhý tím bol počítač, ktorý by sa prispôsobí úrovniam hráčov. Ak by som sa dobro naučil hrať v rámci úloh, tak s majstrami sveta budem už zbierať iba skúsenosti a budem si viac veriť.
Dristy nemám, možno v úlohách na dobro by bolo dobré, keby bol dlhší čas cca 60 sekúnd na tie tri úkony čo sa majú spraviť. Ja osobne som panikár a potom to ide dole vodou.
Bolo by fajn keby ten čo to zapne prvy krat dostal nejaky tutorial ako hrať lebo to čo je na west wiki si nikto neprečíta a ked zapne hru tak bud napiše že to je len kvoli ulohe a vypne sa alebo aj tak nerobi čo sa mu napíše takže nejaky tutorial by bol fajn ako v každej hre kde sa na začiatku človek nauči čo a ako sa ovlada
Ja som si to prečítal, ale potrbujem chytiť prax a skúsenosť.
Tutorial výborný nápad. mohlo to byť iba pri úlohách, aby to tých skúsených nezdržovalo, lebo opäť budú nevrlý.
 
1) Hravam dobor niekolko rokov, bavilo ma to az do momentu ked nastupili nugetove supravy. Cielom dobra bola vtedy ziskavat supravu ktora sa dala vylepsovat a cim viacej ste hravali suprava vas vylepsovala. Nemala konkurenciu v nugetach a dala sa ziskat iba hrami v dobro. Pre mna to malo logiku a ciel.
Po nastupe nugetakov sa vsetko zmenilo. Nugetove supravy prebili vsetko a hocikto kto nehraval a nevenovaltomu cas si mohol za nugety kupit maximalne vyzbrojenia. Ja chapem ze cielom spolocnosti je vymackat peniaze z hracov, ale stratil sa tym ciel hry, preco by to vlastne mal clovek hrat dlhodobo.
2) Zvykol som is a vyzbrojil som sa teda na nove pravidla a tu nastal dalsi sok. Dokazem dat dole novacika behom jedneho kola. Je to nonsens - vyuzivam to na zbieranie nejakych trofeji, ale pre toho novacika je to frustracia z hry, ze len co ozije je dole, nezahra si. je to proste blbost, nema sancu hrat. A teda to ani nebude hravat, ved naco ked je tam silny a da ho hned dole a nic si nezahra. Je to cele zle
3) Vyssie HP nema logiku lebo vitazi vzdy vyssie DMG, kazdy kto to hra dlhsie to vie, ze DMG je kluc, nie HP. Staci aj stat a mat vysoke DMG a do 2-3 kol date protivnika napriamo dole
4) Predmety z dobro bodov su o nicom. nedaju sa uz na nic vyuzit. Ani ich nepouzivam, obcas z pasie pri nasetrenych bodoch nieco nakupim a vylepsim. Vylepsene predmety sa nedaju predavat, nechapem preco, pohlo by to celym trhom. Mam mrte vylepsenych predmetov, ktore by sa inym zisli a ja ich nepouzivam a je mi to luto spenazit za par susnov

5) Dlhe cakanie na hru Zahram si ho 1-2 za den, zo zvyku, ale caka sa uz dlhoooo a niekedy ani hra nenaskoci. Ked naskoci hraci sa hnevaju lebo si to ani nevsimnem, vsak ked to skoci 10x za den a z toho je iba jedna hra, nebavi ma pri tom stale sediet a cakat ci sa pripoji dost hracov. Uz lentato faza odradza mnozstvo hracov. Dobro by mohlo mat viac map a variant podla toho kolko kracov sa prihlasi od dvoch napriklad po 10. Podla toho ma naskocit ina mapa s inym cielom hry. To by cele ozivilo. Aj varianta 1-2, alebo 2-3 pri spravnej mape a inom ciele hry/pravidle moze byt vyrovnany suboj zalozeny nielen na DMG ale aj spolupraci a logike.

6) Istotne by pomohlo mat sancu na zabitie jednou jedinou strelou. Proste headshot a si kaput. Tym padom aj najslabsi moze zlozit silneho a hned to zamiesa karty. Moze mat pravidlo, ze uskutocni sa to len ked si na vzdialenosti 1-3 policka od supera. Proste rana z blizka moze byt nielen pravdepodobnejsia ale aj priamo smrtelna s nejakou pravdepodobnostou a stastim. To stastie si mozno musis zvolit oblecenim, alebo posilnenim.

7) Zavedenie dobro supravy ktoru ked vylepsujes a hras dlho vyrovnas sa nugetakom alebo ich aj prevalcujes, alebo dokazes to dokupit s nugetami teda ak to chces urychlit. Vyrovnas hracov ktori to hraju dlho s hracmi ktori proste nakupuju lebo si kratia cas a nemaju taku vytrvalost.

8) Niektore posilnenia som nepouzival cele roky, nenasiel som v nich vyhodu ako su napriklad sudy. Pasca je zakerna vec, len nikdy nemam pocit ze je to 50 na 50, zo 4 pokusov mi zaberie jedna, tak ju moc nepouzivam.
Logickejsie mi pride posilnenie ozivit vlastne HP, Liecenie teamu je zbytocnost a je to slabe. Zmysel ma este posilnenie striel pre team a dvojrana. Neviem ci by sa dalo dat aj strela na dvoch hracov (akoze dve pistole z pravej a lavej ruky v jednom tahu). Skratka moznost vybrat si este nejake dalsie moznosti do strategie hry alebo hier ktore by vznikli.

Tak snad nieco vymyslite na ozivenie, inac to mozete zavriet. Novi hraci nepribudaju (ved preco aj ked su hne d dole a nezahraju si) a starych to prestava bavit, nieje tam kde sa posuvat. Have a fun.
 
Muca má pravdu veľa dobrých argumentov ako to oživiť a zlepšiť. Lenže keď to nikoho nezaujíma ťažko sa niečo zlepší im ide len o zisky a z dobro im toho asi moc nekape.
 
Mucaca dobre postrehy ale garantujem ti ze nic sa nezmeni,cele to nema logiku. Radsej budu vyrabat nove sady a ohanat sa omielanim ze hra musi zarabat a blaba..... I ked vlastne maju byt tento rok super prevratne zmeny :D