DeletedUser3733
Hosť
To čo sa deje na SK1 je už naozaj moc. Na každý jeden vyhlásený boj je automaticky vyhlásený protiútok, čo je samozrejme v poriadku, ale keď je tu 20 vyhlásených bojov, tak to mi už celkom normálne nepripadá.
Boje o pevnosti tým úplne stratili svoj význam, pretože z tých 20 bojov sú iba 2 (aj to niekedy) normálne, všetko ostatné sú fejky a toto už nemá nič spoločné so stratégiou, keď boli vyhlásime 2 útoky a jeden bude fejk a druhý riadny, tak to bolo v pohode.
Preto by som pristal, aby bol počet útokov pre celú SK1 obmedzený na určitú hodnotu, pretože tieto útoky už fakt stoja za bačkoru.
Má to ale zopár háčikov:
Takže sa Vás chcem spýtať, či náhodou nemáte nejaký nápad, ako by sa to dalo vymyslieť nejako efektívnejšie
Boje o pevnosti tým úplne stratili svoj význam, pretože z tých 20 bojov sú iba 2 (aj to niekedy) normálne, všetko ostatné sú fejky a toto už nemá nič spoločné so stratégiou, keď boli vyhlásime 2 útoky a jeden bude fejk a druhý riadny, tak to bolo v pohode.
Preto by som pristal, aby bol počet útokov pre celú SK1 obmedzený na určitú hodnotu, pretože tieto útoky už fakt stoja za bačkoru.
Má to ale zopár háčikov:
- ak napr. bude svet nastavený na max. 5 bojov a jedno mesto vyhlási 5 útokov, tak tie druhé mestá už budú musieť iba brániť a nebudú môcť útočiť
- ak by sa aj spravilo obmedzenie, že jedno mesto môže vyhlásiť max 2 útoky, tak ďalšie mesto by vyhlásilo ďalšie dva a ďalšie mesto jeden a sme v bode jedna a striehnuť kým bude možné vyhlásiť boj asi tiež nieje výhra
- nepomohlo by ani to ak by to bolo obmedzené na aliancie
Takže sa Vás chcem spýtať, či náhodou nemáte nejaký nápad, ako by sa to dalo vymyslieť nejako efektívnejšie