Pár otázok, na ktoré úprimne ani nečakám odpoveď, ale možno ich bude vedieť zodpovedať niekto iný
Prečo na zmeny, ktoré navrhli hráči, a nemajú v pláne ich zaviesť, neodpovedajú z akého dôvodu boli tieto návrhy zamietnuté? (myslím, že o viacero podobných a zbytočných návrhov by museli v InnoGames čítať menej, ak by hráči vedeli z akého dôvodu bol ten predchádzajúci zamietnutý)
Z akého dôvodu zvýhodnili na bojoch až moc rolu dmgerov, pričom rola tankov sa doteraz nejak výrazne nezmenila?(full vodcovstvo dmger má neskutočne zvýšený dmg, pričom úhyby, HP, ani odolnosť tankov sa priveľmi nezmenila, skôr len ostatné tanky triafajú za menej, prípadne menej často....ale možno sa Livingstone ukáže ako príjemná zmena pre tankov)
Ako sa rozhodli v prípade oznámených diskusií o zmenách bonusov postáv, ktoré boli oznámené v decembrovej epizóde InnogamesTV z roku 2017? (zamietnuté pravdepodobne, ale dosť by ma zaujímalo, prečo je dobrodruh asi najviac znevýhodnená trieda skoro vo všetkých aspektoch hry, minimálne v tých multiplayerových je jednoznačne celkovo najviac znevýhodnená trieda, a neplánuje sa s tým nič robiť? ani pridanie varovania pre nových hráčov, že postava dobrodruha nemá žiadnu výhodu v dueloch ani na bojoch-darmo zapne po 2 ranách bonus neviditeľnosti, keď prvé zásahy dostane cez 1k, v prípade kritického zásahu aj viac pomaly 3k, a po 2-3 kolách sa môže stiahnuť aby neupadol do bezvedomia- ale hej, aj tak vydrží viac kôl ako bežný vojak, alebo pracovník na hrote- toto ale nový hráč nevie)
Poznámka pre Lintea: to v zátvorkách nemusíš posielať, to som si len zanadával, čo ma priviedlo k tým otázkam