Posledný recept - majster sedla

  • Zakladateľ témy DeletedUser10856
  • Vytvorené

DeletedUser10856

Hosť
Zdravíčko vospolok.

Neviem do ktorej témy by sa to hodilo ale príde mi že je to tu najvhodnejšie.

Môj návrh je, aby sa upravili bonusy posledného výrobku v remesle sedlára. To je tento:
http://prntscr.com/8j6o23

Prečo? (ak sa teda držím informácií podľa tw-db.info, ktoré sú dúfam správne, ak nie tak ma prosím opravte) Podľa tejto stránky má bonus 3 útok v boji o pevnosť, 3 použitia. Čo je podľa mňa úplne smiešny bonus v porovnaní s kováčom, ktorý podobné posilnenie vyrobí už od 250 bodov remesla, http://prntscr.com/8j6pnt síce len na jedno použitie, ale v porovnaní s obtiažnosťou produktov na jednotlivé výrobky je stále jednoduhšie vyrobiť to od kováča ako od sedlára, a hlavne človek nemusí mať až tých 650 bodov remesla, proste je to hodne neekonomické na produkty a pochybujem žeby sa to niekomu oplatilo vyrábať, nehovoriac už o západniarovi http://prntscr.com/8j6qhh, ktorý už ďaleko presahuje bonusy ktoré ponúka posledný výrobok od sedlára. Myslím že sedlár je momentálne aj tak najmenej využívané povolanie a tento krok vývojárov skôr ľudí ešte viac odradí voliť si túto postavu, ale kedže remeslá sú čiastnočne aj prepojené kedže iné profesie potrebujú aj výrobky od sedlára, bolo by to opäť len horšie pre všetkých.

Preto navrhujem aby sa bonusy tohto nového výrobku zmenili na niečo vhodnejšie na výrobok na tak vysokej úrovní. Možno to zmeniť z 3 na 10 útok na pevnosť, alebo pridať ešte niečo, ale je to proste málo ak si to porovnáme s ostatnými profesiami, ktoré si na tejto úrovni vedia vyrobiť lepšie veci.

Ďakujem za prečítanie a vyjadrenie názorov aj zvyšku hernej skupiny.

S pozdravom Zak.
 
Naposledy upravené moderátorom:
Zak ale toto nieje len vec sedlara. U vsetkych styroch remesiel je to nedomyslene. mastickar +15% expov na 3 pouzitia. kuchar 150PB na 3 pouzita a kovac +20% stastie na 3 pouzitia. Materialu ide na to ako na komplet malu pevnost skoro.
Nechcem tu stale vystupovat ako vecny kritik ale toto je zas krok vedla od vyvojarov. uplne nedomyslene. a dokonca material na vyrobu sa stale neda medzi remeslami predavat ako papier a kozenny remen.
Ved ked som za vyvoj hry plateny tak si dam sakra na tom zalezat a nie buchnut do hry nieco co nema zmysel.
od mastickara by to malo zmysel keby je to na 3-4 hodiny a nie na 3x. tak ako je to posilnenie z dobro. to iste kovac.
u kuchara ziskat 150PB za tolko materialu je nezmysel. 60PB spravi kuchar s dvoma cigarmi tromi whiskey a novinami a na 5 pouziti.
no a u sedlara to iste. zapadniar je na 5 pouziti a je tam aj dmg a uplne jednoduche suroviny.
verme ze to zmenia lebo inak je to prospesne ako popolnik na motorke

Dalej by som chcel upozornit na jednu vec ktoru vyvojari prehliadaju. tym ze mozme vylepsit predmety a aj pusky sa stala jedna vec ze priemerny DMG stupol pomaly o 100 a na odolnost nic nepridali. o tolko sa to HP tankom v priemere nezvysilo novymi sadami o co sa zvysil dmg.
Vsetky posilnenia na boj zvysuju len dmg a nie odolnost co je skoda. take moderne brnenie by mohli zmenit na 5 x pouzitie 4 obrana a 30-40 odolnost. to uz by malo zmysel

no a co sa tyka tych vylepseni veci u pusiek a zbrani by to chcelo inu koncepciu nie len tupe nakupenie a nasobenie.

tak ako to pisal niekde Linteo ked bol update s vylepsovanim ze zapojenie remesla a inych veci do vylepsovania by bolo cool.
moja predstava by bola ze v shope by na zaciatku bola jedna hrdzava puska a postupne by si ju clovek s pomocou remesla , upd, a roznymi cinnostami vylesoval na taku aku chce.
dmg, odolnost, utok obrana. samozrejme by to nebolo moc easy.

No je tu vela veci co by chcelo prekopat.
 

DeletedUser10856

Hosť
Tak roy nepovedal som že ostatné remeslá to majú práve ružové, ale sedlár to mal jednoznačne nevyužité, tamtie remeslá ak už nič iné majú niečo čo ináč z remesla nevyrobíš, ale určite za tie suroviny by to mohli byť lepšie bonusy, a opravím ťa kožený remeň sa už dá predávať včera to opravili
 
Hore