Rozdelenie batoha

Paci sa vam moj navrh ?

• Celkový počet hlasujúcich
  • Anketa je uzavretá .
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

DeletedUser

Hosť
jaj, aha... tak potom nic :D ale ved zatial sa hadam najde dobra dusa ktora to prelozi :)

DeletedUser

Hosť
teraz treby pockat do 15. 4. 2010... len neviem kto to prelozi...

DeletedUser

Hosť
Tak tu to máte...

So what's actually propose?
I propose to divide the bag the same folder 4. And after clicking on one of them would appear to us something like this:

zalozky.jpg

These cells could of course also made to name (eg, strength set, or quack) with objects in them could be freely manipulated and there would not be fixed tax.

Why suggest such a thing?
But so because we humans are forgetful creatures and the inventory of items x is even easier to forget things ake whatever job you need, what clothes to wear that in duels? And so on. Simply navigate slag ease in the inventory

Under the idea:
To expand these cells in the inventory could serve the new premium trivial titled Grow your backpack. This would 2 nuggets like change the picture now standing figures (which I think is a much bigger crap to expand your backpack) and extended by Dany bag for an additional 2 cells.

Any comments or suggestions for modifications like to see the criticism in the frame of the propriety

DeletedUser

Hosť

dobry preklad, super... tak to by sme mali a teraz treba pockat :)

Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
Super ale ak možem dačo dodať ja bi som tam dal aj nazov toho setu vieš že si daš vecoi dajake a napíšeš ako sa to ma volať.Vieš.Ale inak super ale je to len moj nazor s tím menom:neisty:

DeletedUser

Hosť
Super ale ak možem dačo dodať ja bi som tam dal aj nazov toho setu vieš že si daš vecoi dajake a napíšeš ako sa to ma volať.Vieš.Ale inak super ale je to len moj nazor s tím menom:neisty:

Si nalep na monitor papierik kde budeš mať napísané
I-
II-
III-
IV-
a ešte k tÝm papierikom tu si ich môžeš kúpiť ;)

Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.