Skryté schopnosti

  • Zakladateľ témy DeletedUser11470
  • Vytvorené

Aký máte názor na navrhnutú zmenu?

  • 1. Zverejnenie všetkých duelových schopností

    Hlasy: 3 15,0%
  • 2. Skrytie všetkých duelových schopností

    Hlasy: 6 30,0%
  • 3. Žiadna zmena

    Hlasy: 11 55,0%

  • Celkový počet hlasujúcich
    20

DeletedUser11470

Hosť
Na top 10 rebríčku schopností sa momentálne nachádzajú 2 schopnosti, ktoré sa nedajú zobraziť. Uhýbanie a Presnosť. Takto to fungovalo do začiatku, hry, nakoľko tieto schopnosti majú veľký význam na výsledky duelov. Osobne si ale myslím, že nie je férové, aby sa len tieto 2 schopnosti skrývali, a ostatné schopnosti na duely (Sila úderu, Strieľanie, Húževnatosť, Reflexy, Taktika a Vystupovanie) boli voľne dostupné. Som tohoto názoru, pretože to umožňuje duelantom vysokých leveloch veľmi často vidieť presne, aké schopnosti má ich protivník, a lepšie sa na nich pripraviť. Napr. ak viem, že človek, ktorého chcem napadnúť má 200 taktiky, zmením si oblečenie, aby som mal vyššie vystupovanie ako on, tj. som v neférovej výhode. Podstatne horšie je to pri duelantoch ''odolávačoch'', pretože na ich porážku mi len stačí zistiť, aké majú odolnosti, následne ich prestreliť svojim oblečením a zvyšok dať do uhýbania.
Tento problém by mal 2 možné riešenia
1. Všetky schopnosti, vrátane Uhýbania a Presnosti budú voľne dostupné
2. Všetky duelové schopnosti budú skryté

Osobne som za možnosť 2, pretože týmto sa zaručí spravodlivosť duelov, a zminimalizuje sa šanca, že niekto si ten duel jednoducho vyoblieka.
 

DeletedUser11262

Hosť
No snažím sa zistiť na ktorom svete ten nápad vznikol :) je to blbosť... však keď veľmi chceš a zapojíš kúsok mozgové bunky a tw-db tak si ten build protivnikov vypočítaš cca aj sám nie? a reflexy a húževnatosť musia byť odkryté, pretože keď dáš 50 bodov do presnosti tak to neovplyvní výsledok do takej miery ako 50 odporu napríklad... pri odpore, taktike a vystupovani ti rozhoduje niekedy aj málo bodov. Na druhej strane keby si odkryl všetko tak duelovanie stratí čaro nie? už nebudeš mať právo ani na svoj vlastný build.
 

DeletedUser7428

Hosť
dosť tricky... ale ako pisal have, ak ho nevidíš v žiadnej z neskrytých schopností no tak bude asi v presnosti a uhýbaní a vieš sa obliecť aj na neho :)
 
Ja s tym nemam problem ze niekto vidi kolko mam vystupovania taktiky alebo strielania, ked je natolko sikovny aby sa na mna vedel nastavit / nahodit tak nech, ako si sam pisal, funguje to takto od zaciatku hry a mne osobne to nevadi, ani to ze neviem kto ma kolko presnosti a uhybania, to aj tak nie je dolezite vediet, takze ja som za tretiu moznost a teda ziadnu zmenu.
 

DeletedUser11470

Hosť
Have, našiel som to už dávnejšie na anglickom serveri, tam ale chýba moderátor, ktorý by posúval nápady innu ďalej. Podľa toho, čo píšeš, je jasné, že si uhýbač. Píšeš, že každý má mať právo na vlastný build, ale v tom je ten problém. Odolávači na vyšších úrovniach majú všetky schopnosti odokryté, ale uhýbači ich majú skryté. Osobne si nemyslím, že je to férové. A práve v tom, že 50 odporu ovplyvní hru ohromne, je problém. Prečo by mala byť tak dôležitá vlastnosť verejne dostupná?
''Na druhej strane keby si odkryl všetko tak duelovanie stratí čaro nie?''
Čiže ak to chápem správne, vyhovuje ti, že vieš presne, koľko strieľania musíš mať, aby si prestrelil ich odpory? Lebo ak áno, tak mi to pripadá ako neskutočné pokrytectvo.
Najlepšie riešenie by asi bolo nechať rebríčky tak ako sú, ale dať hráčom možnosť nezverejnovať ich nick. Takto by sa zachovala anonymita pre tých, čo ju chcú, ale rebríčky by tiež boli zachované.
 

DeletedUser7159

Hosť
Myslím si, že duelový systém si pýta kompletnú zmenu, v ktorom bude vyhrávať zdatnosť a šikovnosť nad náhodou, a taktiež nejako preklenúť veľké rozdiely v leveloch, zbraniach atď.
Ak by som vzal duelovanie vážne, tak toto mi nerobí až taký problém, nie je zložité zistiť kedy cca sa obnovujú tabuľky + nevidím v tom nejaký problém, keďže napr. odolnosť proti strelcom dokážem vytiahnuť z 0 na 600. Potom už ide len o obratnosť, na noc si dám napr. hotel a Matoaku, alebo keď má byť refresh tak počkám s duelom a zadám až po obnovení tabuľky... a keď sa v tom viem pohybovať ja a keď chcem, tak dokážem takto utajiť svoje schopnosti... tak prečo by to malo robiť niekomu problém?

Myslím si že v dueloch by sa mali riešiť skôr tieto veci:
1. Najskôr to, čo bolo spomenuté v tomto(klik) príspevku. Ono si to naozaj zaslúži pozornosť, pretože práve toto je príčina obrovského úpadku duelov.
2. Vojak je v dueloch až príliš silný. Ak sa tu bavíme o nejakej férovosti, tak by sa mala vynechať minimálne bonus taktiky (aj potom by bol podľa mňa vojak výhodnejšia postava ako duelant, čo sa týka duelovania).
3. Nejaká ochrana proti vláčikovaniu, t. j. keď na vás ide v príliš krátkom intervale viacero hráčov, niektorí exoti, (mimochodom, ktorí ostatný čas vyspávajú v hoteloch) si to vedia zariadiť na rozdiel 3 sekúnd.
4. Nemyslím si, že vážne toto má byť hlavným problémom duelov, keďže okrem prvej verzie to takto fungovalo stále (v prvej verzii bolo skryté aj strieľanie, no sila úderu bola odokrytá, to bolo neférové).
5. Priebeh duelu. Kedysi sa duelovalo tak, že ak chcel niekto niekoho vyzvať, tak prišiel do jeho mesta a dueloval ho odtiaľ, takto mohol duelant prísť do mesta a skosiť polovicu salónu, myslím si, že to bolo oveľa lepšie aj atraktívnejšie. Takto ma to nebaví, keď okrem skúsenejšieho duelanta (trieda) ma prekvapí málokto a ak sa mám duelovať so seberovným online hráčom, tak väčšinou vyhráva obrana, pretože za tých 10 minút zvolí lepšie oblečenie.... v tomto sú duely hrozne retardované.
6. A tiež som za to, aby sa duely nejako zatraktívnili, či už kompletnou zmenou duelov, duelového systému, vzorcov alebo zmenou odmien za duel.

Ako vlastne teraz fungujú duely? Ak chcete byť prvý, tak nemôžete mať ani vysokú úroveň, ani byť terminátorom, ktorý každého jedného duelanta zloží na lopatky. Stačí, ak začnete duelovať od skorého levelu stavbárov a tankov, a často platí, že čím viac prehier, tým lepšie pre vás. Potom ak sa dostanete na vyššie úrovne, tak nemáte žiadny veľký problém, dostanete od nich tých terminátorov pár duelov, čo vám znovu zníži duelovku a môžete ďalej expiť na stavbároch. Prípadne môžete duelovať o štvrtej ráno, je to veľmi efektívne. :D :D
 

DeletedUser11262

Hosť
1. Súhlas
2. Súhlas
3. vláčikovanie ja osobne podporujem, lebo El Paso sa v posledných mesiacoch veľmi rozšíril strelec s bodmi v HP... ako máš zabíjať takých ľúdi potom? Ko musia nejako dostať - nesúhlas
5. tento starý systém sa viac páčil aj mne
 

DeletedUser11470

Hosť
Rick, s bodmi 1-6 súhlasím, ale veľmi som nepochopil tvoj názor na rebríčky. Je ten systém podľa teba v poriadku, lebo už vieš ako funguje a naučil si sa ho obchádzať? Lebo ak áno, tak si mi len dal za pravdu, že je celý rebríček je nonsens
 

DeletedUser7159

Hosť
Som za to aby boli schopnosti strieľanie, sila úderu, húževnatosť a reflexy odhalené. Dôvod? Tak neviem ako ostatní, ale považujem za úzus, že ak chcem duelovať, tak v rámci duelov musím aj počítať, či ako strelec alebo odolávač. Každý má predsa tú možnosť, nikto nie je v nevýhode, kto sa veľmi snaží, dokáže si to aj postrážiť a ukryť si schopnosti. Na druhej strane, aké by to bolo, keby boli všetky schopnosti skryté? Myslím si, že by to bolo šialené, hráči by často prehadzovali body, nikto by nestál na pevnej zemi, pretože každý duel by som sebou niesol viac či menej neistoty. Myslím si, že by z toho mali prospech len ľudia, čo na takéto časté prehadzovanie majú (svojim spôsobom ešte viac pay to win) + vláčiky a takéto duelovanie by som nechcel. Ale možnože nemám pravdu, ťažko povedať, niečo také som ešte nezažil, ťažko si to predstaviť.

Som za to aby boli schopnosti uhýbanie a presnosť skryté. Dôvod? Už len zo zvyku, skôr nevidím dôvod prečo by mali byť odhalené, nikdy to tak predsa nebolo.

No pristal by som na tom, aby boli schopnosti vystupovanie aj taktika tiež utajené, keďže v princípe rozširujú bonus k presnosti/uhýbaniu (záleží od subjektu a hodnoty). Aj keď sa môže zdať, že je to nepodstatné (aj preto, lebo tam často krát vidno vodkárov a obchodníkov v handrách), nevidím dôvod, prečo by sa toto malo zobrazovať a uhýbanie a presnosť nie.

Avšak, na druhej strane treba podotknúť, že niečo takéto by ešte viac zvýhodnilo triedu vojak.
 

DeletedUser11470

Hosť
Svojím spôsobom je prehadzovanie súprav tiež pay to win. A na súpravy predsa tiež potrebuješ peniaze. Jasné, schopnosti si vieš ustrážiť, ale celý momentálny duelový systém mi pripadá padnutý na hlavu. Začínajúc duelovými skúsenosťami a úrovňami, a končiac faktom, že dosť často presne vieš, aké schopnosti má tvoj protivník, tj. presne vieš, čo si naňho máš obliecť (ak máš dostatok silných súprav, viac menej pay to win), a tiež v dosť veľa prípadoch vieš, či sa ti vôbec oplatí duel klikať. Zdá sa mi zvláštne, keď hovoríš o neistote pri dueloch, veď aká je v tom zábava, keď presne vieš, koho a s čím môžeš či nemôžeš poraziť, a podľa toho dueluješ? Veď potom o výhre/prehre rozhodne len taktika.
Ale je celkom ironické, že vojak je silný v dueloch, a duelant je zase dobrý na boje
 
Tak v jednej teme o dueloch riesime ze tie duely by mali byt viac o sikovnosti a v tejto zas ziadas aby to bolo menej o sikovnosti a viac o tej nahode, ked ti vadi este aj prehadzovanie suprav a povazujes to za pay to win tak mam pocit ze ti vadi asi vsetko co sa duelov tyka, tak neduelujme vobec, zrusme duely preto lebo jeden ma vylepsenu supravu, dalsi ma nakupene schopky a dalsi ma 5 suprav ktore si vie prehodit a vsetko je to pay to win.. hovorim, hraci vo vedlajsej teme ziadaju aby na tom boli lepsie tí sikovnejsi duelanti a ty tu ziadas presny opak, aby to cele bolo o nahode, sory ale nemozem s tebou suhlasit, presne tak ako pises ze o vyhre / prehre rozhoduje taktika, to ako sa pripravim, presne toto sa mi na tom paci.. koniec koncov, kazdy tu ma rovnake moznosti, ak niekomu vadi ze druhy si prehadzuje supravy a ma ich vylepsene, nech si ich nakupi a vylepsi tiez, ked na nich nema, nech sa viac snazi, v tejto hre sa da vsetko aj bez nugetov a to aj v ramci pravidiel, aj napriek tomu ze som ich sam porusil, viem ze sa to da.
 
Naposledy upravené :

DeletedUser7159

Hosť
:D :D :D :D :D z chuti som sa zasmial

Ja len súhlasím s Mallorym, presne tak, najlepší môžeš byť aj bez kupovania zlatých nuggetov, a súpravy si nie je ťažké zohnať, stačí byť aktívny a ak hrávaš prioritne jeden svet a máš ochotu cez rôzne eventy otáčať tombolu aj na iných svetoch, kde si spravíš pasívne low postavy a zariadiš si výmeny, tak by si mal celkom vymaľované.

Podľa mňa je The-West unikátna hra v tom, že nie je zariadená čisto na spôsob pay-to-win, možno sa to týka čiastočne iba dobrodružstiev... dá sa tu vyniknúť aj bez toho, aby si do toho vrážal ťažké prachy (dokonca i žiadne).
Ver mi, ale kedysi to bolo oveľa viac bádať ako teraz, keď boli na Arizone nuggeťáci, čo si nakúpili cez 30 schopiek a 10 vlastností a taká presnosť 250 už niečo znamenala, dosť ľudí s tým malo vtedy problém, no dnes to už dokážeš vybalansovať, napr. vylepšovanie vecí, veľká rozmanitosť súprav a samotných predmetov, posilnenia... ako som písal, nemyslím si, že toto je ten hlavný problém, čo sa týka duelov.
 
Hore