DeletedUser5958
Hosť
Táto vec ma napadla včera počas boja o pevnosť. Robili sme si srandy z Trojana, ktorý chudák ostal na odstrel v pevnosti skrytý za budovou a nemohol sa pohnúť z miesta.
1.
Čo ak by sa dalo vojsť do budovy a na chvíľu ostať skrytý pred zrakmi nepriateľa? Odtiaľ ostreľovať útočníkov na hradbách a vežiach, ktoré obsadili...
Celé si to predstavujem takto:
Hráč, ktorý zadá pohyb na budovu a dostane sa do nej, získa jej bonus avšak pre nepriateľa ktorý je vzdialený minimálne 3 sektory je neviditeľný. (z pochopiteľného dôvodu, kedže je vo vnútri budovy) Strieľať však môže len na tie svetové strany ktorých stien sa dotýka jeho avatar.
Akonáhle sa však nepriateľ dostane na vzdialenosť 2 sektory od budovy môže vidieť obrancu v budove a spolu s ostatnými útočníkmi zaútočiť na tú alebo onú budovu...
Vznikajú tak šance na nové taktiky obrany vlajky (kedže je v tesnej blízkosti budov) a nové taktiky útokov na pevnosť.
len neviem či som teraz neporušila rovnováhu oboch strán počas boja...
mno ale ta neviem no... posúďte sami...
Vaša Riva
1.
Čo ak by sa dalo vojsť do budovy a na chvíľu ostať skrytý pred zrakmi nepriateľa? Odtiaľ ostreľovať útočníkov na hradbách a vežiach, ktoré obsadili...
Celé si to predstavujem takto:
Hráč, ktorý zadá pohyb na budovu a dostane sa do nej, získa jej bonus avšak pre nepriateľa ktorý je vzdialený minimálne 3 sektory je neviditeľný. (z pochopiteľného dôvodu, kedže je vo vnútri budovy) Strieľať však môže len na tie svetové strany ktorých stien sa dotýka jeho avatar.
Akonáhle sa však nepriateľ dostane na vzdialenosť 2 sektory od budovy môže vidieť obrancu v budove a spolu s ostatnými útočníkmi zaútočiť na tú alebo onú budovu...
Vznikajú tak šance na nové taktiky obrany vlajky (kedže je v tesnej blízkosti budov) a nové taktiky útokov na pevnosť.
len neviem či som teraz neporušila rovnováhu oboch strán počas boja...
mno ale ta neviem no... posúďte sami...
Vaša Riva