Deleted User - 4
Hosť
Šťastný koniec
Dobrodružstvá sú už na Bete takmer dva týždne a my sme radi, ako sa veci vyvíjajú. Serveri sú stabilné (a znudené, čo je vlastne super, keď ste server ) a zaznamenali sme minimum chýb. Hráči nahlasujú problémy s pripojením, ale tento problém je ťažší oriešok na vyriešenie. Ale čo je dôležitejšie, spätná väzba, ktorú nám dávate je nesmierne pozitívna a my sme veľmi radi, že sa vám dobrodružstvá páčia. Tu sú nejaké čísla: bolo odohratých viac ako 5000 dobrodružstiev behom prvého týždňa. Čas hrania jednej hry bol približne 15 minút, čo predstavuje 1250 hodín – alebo 1250 bojov o pevnosť.
Celkovo, viac ako 40 000 hráčov hralo dobrodružstvá, v priemere 8 hráčov na dobrodružstvo. To by znova znamenalo, že naplníte viac ako 150 (veľkých) bojov o pevnosť, čo je skoro rok hrania veľkých bojov o pevnosť vo väčšine svetov.
Vzhľadom na tie čísla sme dospeli k záveru, že spustenie dobrodružstiev na Bete bolo veľmi úspešné a práca, ktorú sme do dobrodružstiev vložili, bol správne minutý čas.
Viac čísel!
Chcete viac čísel? Samozrejme! Tak napríklad, bolo použitých 1,3 milióna schopností – Pohyb a Útok samozrejme vedú rebríček, za nimi nasledujú schopnosti ako Rýchla strela, Hadia strela, Liečenie. Ale späť k Pohybu, hráči prešli viac ako 2 milióny polí. Ak by sme prirovnali 1 pole k 1 metru, priatelia, nachodili ste približne 2131 km. To je asi vzdialenosť od nášho HQ v Hamburgu do najjužnejších častí Talianska a trvalo by vám to 446 hodín ( podľa Google máp). Okrem toho bolo dokopy spôsobeného 93 miliónov poškodenia. Keďže liečenie nie je tak efektívne, viac ako 28 000 hráčov bolo poslaných do bezvedomia a nanešťastie viac ako 1200 hráčov bolo strelených do chrbta spoluhráčmi.
Toto je typická aktivita dobrodružstiev – vidíte kedy je noc?
Takže, čo ďalej?
Práve dokončujeme posledné veci potrebné pred spustením na všetky serveri. Stále pracujeme na vylepšení vecí, z vašej spätnej väzby, pridávame viac herných informácií (ako prehľad na konci hry) tak, aby dobrodružstvá boli jednoduchšie na zlepšovanie a hranie. Pridávame viac veci, ktoré môžete získať z hrania dobrodružstiev (najzrejmejšie sú úspechy) a po celkovom spustení pridáme nové mapy. Taktiež vieme o problémoch s neprítomnými hráčmi (AFK) a hráčmi čo opúšťajú hernú lobby a máme niekoľko nápadov a veci v testovaní, aby sme znížili spôsobovanú bolesť hráčom, napr. prípravný dialóg predtým než sa lobby otvorí (elitní testeri ho už poznajú), zatiaľ sme sa však ešte nezhodli na konečnom riešení. Takže stále je tu veľa vecí na práci a je veľa toho, čo ešte zmeníme a dúfame, že vám vytvoríme ešte lepší zážitok. Úprimne, je to zaujímavé, takže zostaňte hrať, alebo ak nehráte, tak sa vráťte k TW
Šťastné zbohom
So všetkými dobrými správami je tu aj jedna smutná – toto je môj (vývojár Melkon) posledný príspevok na devblog, pretože opúšťam tím a začínam pracovať na novom projekte. Pracoval som na Weste tri roky a som rád, že som mohol. The-West sa dosť zmenil, k horšiemu alebo k lepšiemu, mal som možnosť spoznať celkom dosť hráčov a ľudí. Vždy je milé hovoriť s bežnými ľuďmi (a potom byť prekvapený, že sú schopní povedať aj konštruktívnu kritiku, namiesto plamenných rečí). Avšak, som tiež veľmi rád, že vy, hráči, ste zhodili bremeno z našich pliec, čo sa týkalo dobrodružstiev, keďže je to môj posledný veľký projekt plný neistoty a vysokého rizika. Som smutný, že nebudem môcť byť pri dobrodružstvách do ich finálnej verzie, ale naisto budem sledovať ich zlepšenie a dúfam, že zvyšok sveta si myslí to isté o dobrodružstvách, ako hráči, ktorí si ich už mohli vyskúšať na bete.
Ďakujem za váš čas. Môj kôň a ja ideme k zapadajúcemu slnku.
Preklad od Apolonius
Pôvodný článok http://devblog.the-west.net/?p=1465&lang=en
Dobrodružstvá sú už na Bete takmer dva týždne a my sme radi, ako sa veci vyvíjajú. Serveri sú stabilné (a znudené, čo je vlastne super, keď ste server ) a zaznamenali sme minimum chýb. Hráči nahlasujú problémy s pripojením, ale tento problém je ťažší oriešok na vyriešenie. Ale čo je dôležitejšie, spätná väzba, ktorú nám dávate je nesmierne pozitívna a my sme veľmi radi, že sa vám dobrodružstvá páčia. Tu sú nejaké čísla: bolo odohratých viac ako 5000 dobrodružstiev behom prvého týždňa. Čas hrania jednej hry bol približne 15 minút, čo predstavuje 1250 hodín – alebo 1250 bojov o pevnosť.
Celkovo, viac ako 40 000 hráčov hralo dobrodružstvá, v priemere 8 hráčov na dobrodružstvo. To by znova znamenalo, že naplníte viac ako 150 (veľkých) bojov o pevnosť, čo je skoro rok hrania veľkých bojov o pevnosť vo väčšine svetov.
Vzhľadom na tie čísla sme dospeli k záveru, že spustenie dobrodružstiev na Bete bolo veľmi úspešné a práca, ktorú sme do dobrodružstiev vložili, bol správne minutý čas.
Viac čísel!
Chcete viac čísel? Samozrejme! Tak napríklad, bolo použitých 1,3 milióna schopností – Pohyb a Útok samozrejme vedú rebríček, za nimi nasledujú schopnosti ako Rýchla strela, Hadia strela, Liečenie. Ale späť k Pohybu, hráči prešli viac ako 2 milióny polí. Ak by sme prirovnali 1 pole k 1 metru, priatelia, nachodili ste približne 2131 km. To je asi vzdialenosť od nášho HQ v Hamburgu do najjužnejších častí Talianska a trvalo by vám to 446 hodín ( podľa Google máp). Okrem toho bolo dokopy spôsobeného 93 miliónov poškodenia. Keďže liečenie nie je tak efektívne, viac ako 28 000 hráčov bolo poslaných do bezvedomia a nanešťastie viac ako 1200 hráčov bolo strelených do chrbta spoluhráčmi.
Toto je typická aktivita dobrodružstiev – vidíte kedy je noc?
Takže, čo ďalej?
Práve dokončujeme posledné veci potrebné pred spustením na všetky serveri. Stále pracujeme na vylepšení vecí, z vašej spätnej väzby, pridávame viac herných informácií (ako prehľad na konci hry) tak, aby dobrodružstvá boli jednoduchšie na zlepšovanie a hranie. Pridávame viac veci, ktoré môžete získať z hrania dobrodružstiev (najzrejmejšie sú úspechy) a po celkovom spustení pridáme nové mapy. Taktiež vieme o problémoch s neprítomnými hráčmi (AFK) a hráčmi čo opúšťajú hernú lobby a máme niekoľko nápadov a veci v testovaní, aby sme znížili spôsobovanú bolesť hráčom, napr. prípravný dialóg predtým než sa lobby otvorí (elitní testeri ho už poznajú), zatiaľ sme sa však ešte nezhodli na konečnom riešení. Takže stále je tu veľa vecí na práci a je veľa toho, čo ešte zmeníme a dúfame, že vám vytvoríme ešte lepší zážitok. Úprimne, je to zaujímavé, takže zostaňte hrať, alebo ak nehráte, tak sa vráťte k TW
Šťastné zbohom
So všetkými dobrými správami je tu aj jedna smutná – toto je môj (vývojár Melkon) posledný príspevok na devblog, pretože opúšťam tím a začínam pracovať na novom projekte. Pracoval som na Weste tri roky a som rád, že som mohol. The-West sa dosť zmenil, k horšiemu alebo k lepšiemu, mal som možnosť spoznať celkom dosť hráčov a ľudí. Vždy je milé hovoriť s bežnými ľuďmi (a potom byť prekvapený, že sú schopní povedať aj konštruktívnu kritiku, namiesto plamenných rečí). Avšak, som tiež veľmi rád, že vy, hráči, ste zhodili bremeno z našich pliec, čo sa týkalo dobrodružstiev, keďže je to môj posledný veľký projekt plný neistoty a vysokého rizika. Som smutný, že nebudem môcť byť pri dobrodružstvách do ich finálnej verzie, ale naisto budem sledovať ich zlepšenie a dúfam, že zvyšok sveta si myslí to isté o dobrodružstvách, ako hráči, ktorí si ich už mohli vyskúšať na bete.
Ďakujem za váš čas. Môj kôň a ja ideme k zapadajúcemu slnku.
Preklad od Apolonius
Pôvodný článok http://devblog.the-west.net/?p=1465&lang=en