Týždenný bonus pre celý svet

Súhlasíš s návrhom

  • Súhlasím.

    Hlasy: 26 65,0%
  • Súhlasím z nápadom č. 1)

    Hlasy: 3 7,5%
  • Súhlasím z nápadom č. 2)

    Hlasy: 4 10,0%
  • Nie, nesúhlasím.

    Hlasy: 7 17,5%

  • Celkový počet hlasujúcich
    40
  • Anketa je uzavretá .
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

DeletedUser

Hosť
Jednalo by sa v celku o jednoduchý bonus v podobe toho, že týždne by dostali svoje prívlastky. A dávali by buď zlepšenie alebo zhoršenie bonusu.

A vyzeralo by to asi takto:

Nápad 1)
Bolo by osem možností, štyri kladné a štyri záporné. Každá by mala trvanie týždeň, a platilo by, že nikdy by nesmel ísť ten istý týždeň dva razy za sebou.

týždeň skúseností: - dostávaš o 5% viac skúsenosti za prácu, duel a boj pevnosť.
týždeň zlata: - dostávaš o 5% viac peňazí za prácu a duel
týždeň šťastia: - šťastie na nájdenie predmetu sa ty zvýšilo o 5%
týždeň hľadania: - šanca nájsť produkt by sa zvýšila o 5%

týždeň nešikovnosti: - dostávaš o 5% menej skúsenosti za prácu, duel a boj o pevnosť
týždeň mačacieho zlata: - dostávaš o 5% menej peňazí za prácu a duel
týždeň nešťastia: - šťastie na nájdenie predmetu sa ti znížilo o 5%
týždeň slepoty: - šanca nájsť produkt by sa znížila o 5%

nápad 2)

týždeň sily: - získanie bonusu +1 sila
týždeň pohyblivosti: - získanie bonusu +1 pohyblivosť
týždeň zručnosti: - získanie bonusu +1 zručnosť
týždeň charizmy: - získanie bonusu +1 charizma

týždeň slabosti: - získanie bonusu -1 sila
týždeň pomalosti: - získanie bonusu -1 pohyblivosť
týždeň nešikovnosti: - získanie bonusu -1 zručnosť
týždeň strašidelnosti: - získanie bonusu -1 charizma
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser2889

Hosť
podla mna su obidva dobré ale dal som 2 ale super nápad chválim ta
 

DeletedUser2485

Hosť
Dobrý nápad len tie názvy v 2. nápade (nesila, necharizma, ...) sú trochu čudné. Skús ich nazvať inak. :D:D:D
 

DeletedUser

Hosť
Zaujimave, ale skorej by bolo mozno lepsie, ak by boli rocne obdobia ked niektore prace vynasaju viac, ine menej. V zime na poli tolko asi neazarobis ako v ine rozne obdobia a podobne.
 

DeletedUser

Hosť
celkom sa mi to pači oba nazvi pekne rozpracovane ten druhy napad je skor pre vojakov a tak ja som stavbar ja osm dla suhlasim pačia sa mi oba :)
 

DeletedUser

Hosť
Fakty

Pri +- šťastí by sa museli upravovať všetky práce, konkrétne ich predmety ktoré by sa tam dali nájsť, a to 4 krát
1.
3 krát pre dobrodruha ktorý má v charakteri + 10 % šanca k nájdeniu predmetu + keď má prémium na charakter je to 20 %
1.) - 5 % + 10 % = 5 % (k nájdeniu predmeta)
2.) + 5 % + 10 % = 15 % (k nájdeniu predmeta)
3.) - 5 % + 20 % = 15 % (k nájdeniu predmeta)
4.) + 5 % + 20 % = 25 % (k nájdeniu predmeta)

viz. : 2. a 3. je to isté, takže pre dobrodruha je to 3 krát , takisto aj 1. s 1. - kou .....

2.
Charakter iný ako dobrodruh
1.) + 5 % + 0 % = 5 %
2.) - 5 % + 0 % = - 5 %

pre íný charakter 2 krát ale 1. tu a 1. pre dobrodruha je tiež to isté

takže súčet je 4 krát zmena na každej práce vo Weste....
Podrobnejšie : proste by sa musela v každej práci muselo zmeniť aké predmety tam môžeš nájsť a to 4 krát,... ;)
To by bolo na dlho ;) :D
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
trocha som upravil tie názvy (ne sila a podobne) a inak mato363 niečo na tom bude, ale možno by im to nerobilo až taký problém.
 

DeletedUser

Hosť
mne sa to pac.. hej nemas to z heroes 5 ?? tam to tiez je podobne
 

DeletedUser

Hosť
No bolo to tak, že niekto tu vymýšľal, ročné obdobia a ako som si to čítal tak ma napadlo toto, a potom keď som tvoril rôzne možnosti a rozmýšľal čo by tam mohlo byť, tak vtedy som si spomenul aj na starého dobrého heroes III, IV,V. Tak aj to prispelo.
 

DeletedUser

Hosť
No bolo to tak, že niekto tu vymýšľal, ročné obdobia a ako som si to čítal tak ma napadlo toto, a potom keď som tvoril rôzne možnosti a rozmýšľal čo by tam mohlo byť, tak vtedy som si spomenul aj na starého dobrého heroes III, IV,V. Tak aj to prispelo.

ale naozaj toto bi mohlo prejst lebo toto je velmi dobre...este nejaky screen na toto a mas to ok...alebo aj viac tich bonus aj zapornych aj negativnych ale good luck
 

DeletedUser

Hosť
Tak dávam jeden náhľad ako by to mohlo vyzerať, ale mohlo by to byť zobrazené. Umiestnil som to hore, napríklad.
[SPOIL]
24x0752.jpg
[/SPOIL]

Ale mohlo by to byť kľudne v pravo alebo ľavo alebo dole, je to len na vývojároch.

No a keby človek na ten názov týždňa nabehol myšou, alebo klikol myšou, ukázalo by mu to aké zlepšenie alebo zhoršenie je práve ten týždeň aktívne.(či +5% šťastie na predmety, -5% skúsenosti na duely, práce a boje o pevnosť, alebo +1 sila, -1 zručnosť a pod.)
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
je to sice zaujimavo znejuca myslienka, ale ake by bolo prakticke vyuzitie tohoto vsetkeho? jednoducho by si snad kazdy jeden hrac uvedomil, ze cez tyzden skusenosti ma robit prace na skusenosti, tyzden na peniaze - prace na peniaze a tak dalej... no a tie negativne tyzdne zase naopak... coho by sa tym docielilo? je to ako keby si jednoducho dal hracom nejaky konstantny bonus, kedze by sa tie tyzdne v ramci teorie pravidelne opakovali... ale co z toho, v com je tam prinos pre hru?

no a schopnosti, viem si zivo predstavit, ze hrac, ktory zrazu vdaka tomu tyzdnu moze vykonavat nejaku predtym nedostupnu pracu, sa tesi menej, ako sa rozculuje hrac, ktory kvoli tomu bonusu (malusu) nejaku pracu vykonavat nemoze... a i tu mi unika prakticky vyznam
 

DeletedUser521

Hosť
žiadny výnos pre hru, keďže by prémium vyšší príjem asi ani nemalo zmysel

ale zase by to mohlo byť akože "tajné" a nikto by nevedel, ktorý týždeň (resp. deň) je konkrétny bonus aktivovaný. niektoré týždne (dni) by boli bez bonusov :neisty:
 

DeletedUser

Hosť
No Petee povedal si aj kus pravdy, ale práve v tom by bolo to čaro, keby jeden hráč kvôli kladnému bonusu mohol nejakú novú prácu vykonávať a druhý by zase kvôli mínusu stratil možnosť daný týždeň prácu robiť, no myslím, že náhoda je sviňa!
Niekto by sa tešil a niekto by plakal taký je život.
A samozrejme by tam nebola žiadna presná postupnosť, bolo by to o náhode ktorý týždeň by prišiel, jediné obmedzenie náhody by bolo, aby sa týždeň nemohol opakovať, a aby po troch kladných alebo záporných týždňoch prišiel jeden opačný týždeň (náhodný).

To s tými bonusmi 5% je pravda, že kvôli prémiu a vlastnostiam postav by bol problém. to uznávam.
Ale zase sa my páči aj myšlienka, že by bol aj týždeň ktorý by bol neutrálny. To sa mi páčilo.

Tak aby sa nepovedalo, tak pridám ešte pár návrhov na týždne.

Týždeň stavbára : - bonus pre všetkých +3 stavanie a opravovanie
Týždeň duelov: - bonus pre všetkých +3 presnosť, sila úderu a strieľanie
Týždeň lovca: - bonus pre všetkých +3 nástraha pascí a skrývanie
Týždeň horúčav: - zvýšenie záťaže, všetky práce a dueyo by stáli o 1 energiu viac
Týždeň vetrov: - je taký hrozný vietor, že všetci majú znížený pohyb po svete o 25%
Týždeň bojov o pevnosť: - bonus pre všetkých +3 vodcovstvo a uhýbanie

Budem rád keď sa k ním vyjadríte, aby som vedel či niektoré niesu príliš nezmyselné, lebo ak by to teda bolo súce k poslaniu ďalej, tak by som to musel upraviť tak na 10-12 typov týždňov, aby sme sa raz za čas dočkali aj toho čo sa nám hodí.
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
Chcel by som, aby sa moderátori vyjadrili, že či má zmysel o danej téme ďalej debatovať, lebo všetko podstatné bolo povedané. Bolo uvedených niekoľko návrhov na rôzne typy týždňov a teda by som sa chcel aj opýtať či je možné, že by ste to odoslali ďalej alebo nie.

FAKTY:

1) Hlasovanie prebehlo z kladným ohodnotením.
2) Je reálna pravda, že prínos k hre nieje veľký
3) Ľudia by toto spestrenie hry privítali (zdalo sa to byť, pre viacerých zaujímavé)
4) Všetky otázky čo boli som zodpovedal a objasnil

Preto Vás ozaj poprosím o záverečné vyjadrenie a ak by bolo negatívne tak o LOCK tejto témy.
 
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Hore