Nová verzia Verzia 2.28

  • Zakladateľ témy Deleted User - 4
  • Vytvorené

Deleted User - 4

Hosť
Changelog_2_28.png



Novinky.png


Dostupné hry v cirkuse
Cestujúci cirkus bol pozmenený a teraz vám umožní navštíviť každý deň hociktorú atrakciu! Budete si môcť vybrať, aké hry chcete hrať, pri svojej návšteve cirkusu.

v228_fair.jpg



Odstránený zvuk z dostihov
Bol aj tak príliš hlučný. Ale netrápte sa, kôň je v poriadku! Odišiel na farmu.


Nové recepty v remeslách
Pridali sme do hry nové recepty na vysokej úrovni pre všetky štyri profesie.


ammunition.png
flax-fiber.png
health-puppet.png
carriage.png
ghostly-music.png
glass.png
honey.png
honey-press.png
leather-notebook.png
met.png
cactus.png
lantern.png



Indiánsky avatar zo súťaže
Avatar zo súťaže o najlepšiu indiánsku sériu úloh je teraz dostupný a bude pridaný víťazovi súťaže. Myslíme si, že to stálo za to čakanie. Pozrite sami:

v228_indian_avatar.jpg



Duelové zmeny
200px-Duel_logo.png


Rozhodli sme sa zaviesť viaceré zmeny na boj proti duelovaniu s nulovou motiváciou. Budeme ich pozorne sledovať, ako aj vašu spätnú väzbu a spravíme podľa toho úpravy, kde to bude nutné.

Limit duelovej úrovni na 450
Keď vaša duelová úroveň dosiahne číslo 450, už viac neporastie. Ako pri predchádzajúcom limite 150, budete dostávať duelové skúsenosti aj po dosiahnutí limitu, ktoré sa budú pripočítavať k vášmu duelovému umiestneniu v rebríčku. Toto umožní vysoko skúseným duelantom vyzývať väčší počet cieľov vo svete, takže už viac nebudú limitovaní iba malým počtom možných cieľov.

Prehra v dueli odpočíta tretinu duelových skúseností, ktoré by ste získali za výhru
Napríklad, hráč A porazí hráča B. Ak by hráč B vyhral, získal by 90 normálnych skúseností a 30 duelových skúseností. Za prehru však nedostane žiadne normálne skúsenosti a stratí 10 duelových skúseností. Toto zabráni exponenciálnemu rastu duelových úrovní, aby to neškodilo menej skúseným duelantom, ktorí by potom boli vystavení ešte skúsenejším alebo takým, čo majú strašne veľa bodov vlastností. Taktiež by to malo zabezpečiť, že nedualanti budú mať duelovú úroveň zhruba na ich úrovni postavy. Umiestnenie v rebríčku bude aj naďalej počítané na základe všetkých duelových skúseností, mimo utrpených strát. Inak povedané, táto zmena nebude mať žiadny efekt na duelový rebríček.

Aktívne postavy, ktoré neduelovali počas posledných 45 dní, stratia každý týždeň 3% z ich aktuálnych duelových skúseností
Každý týždeň tie postavy, ktoré nikoho nevyzvali na duel počas 45 dní, stratia 3% z ich duelových skúseností, za predpokladu, ak sú tieto postavy aktívne. Toto pomaly zníži duelové úrovne bývalých duelantov, ktoré spravili reskill a skúšajú hrať niečo iné.

Duelová motivácia nikdy neklesne pod 10%
Ak vaša PvP duelová motivácia klesne na 10%, už sa viacej nezníži a nedosiahne 0%. Aj naďalej budete môcť duelovať bez obmedzení. Po čase by toto malo zvýšiť duelovú úroveň duelantov s nulovou motiváciou na starších svetoch.

Bezvedomia z prác viac nebudú ovplyvňovať duelovú ochranu
Ak upadnete do bezvedomia kvôli poškodeniu z práce, už viac nedostanete 48 hodinovú ochranu pred duelmi. Toto je na vybalancovanie účinkov pri rozdelení PvP a PvE duelov a na zvýšenie najnižšej možnej PvP duelovej motivácie.

Duelová ochrana bude predĺžená na 72 hodín.
Ak upadnete do bezvedomia v dueli, ostatní hráči vás nebudú môcť duelovať po dobu 72 hodín, namiesto súčasných 48.

Duelovú ochranu bude možné zrušiť po 24 hodinách vyzvaním iného hráča na duel za menej energie
Keď uplynie prvých 24 hodín z duelovej ochrany, duelové ciele sa znovu objavia v duelovom menu a budete ich môcť vyzvať na duel. Vyzvanie cielu bude stáť iba 1 bod energie miesto 12 a ukončí okamžite vašu duelovú ochranu.

Rebríček miest bude ovplyvnený duelovými skúsenosťami
Duelová časť rebríčka miest bude teraz ovplyvnená výhrami alebo prehrami v dueloch a mestskými spoločnými duelovými skúsenosťami. Ďalšia aktualizácia rebríčka okamžite premietne tieto zmeny. Body v rebríčku budú porovnateľné s bodmi pevností, stavebné body budú upravené neskôr.

Hrobár zobrazí hodnotu cti, na základe schopností protivníka
Keď člen mesta dokončí duel proti inému hráčovi, porovnajú sa štatistiky oboch hráčov. Ak má vyzývateľ významne lepšie schopnosti ako obranca, jeho mesto stratí bod cti, inak by ho získalo. Body cti sa nerátajú spätne, všetky mestá začnú od 0.
Momentálne je táto hodnota iba štatistika. Rozmýšľame aj nad možnosti, ako by sa toto dalo pridať normálne do hry.

Hráči, ktorí nezačali duel počas posledných 30 dní, budú skrytý v duelovom menu
Neduelanti budú skrytí, ako keby boli pod duelovou ochranou, spiaci alebo neaktívny pre hráčov s menej ako 50% duelovou motiváciou.
Stále sa dajú vyzvať normálne z hráčskych profilov, mestských salónov, miest na mape alebo cez šerifa.


Opravy.png


Opravená chyba, kedy žlté a zelené recepty niekedy nedávali remeselné body.

Opravená chyba s prijímaním a dokončovaním opakovateľných sérii úloh (napr. Veľká noc, Týždeň kamarátov).

Opravená chyba so zobrazovaním určitých vecí v obchode Union Pacific.


Zhrnutie.png


Nová verzia by mala byť nahraná v stredu, 19.08.2015.

Dúfame, že sa vám tieto zmeny páčia, dajte nám prosím vedieť, aký je na ne váš názor.
Vaše postrehy, komentáre či kritiku k novej verzii, môžete napísať do tejto témy: Diskusia o nadchádzajúcich updatoch

Ďakujeme vám za vašu podporu a hlásenie chýb v hre a prajeme vám príjemnú zábavu.
Váš The West Tím
 

Deleted User - 4

Hosť
Milí hráči,

aktualizácia hry sa presúva na štvrtok, 20.08.

Váš The West Tím
 

Deleted User - 4

Hosť
Milí hráči,

hra bola aktualizovaná na novú verziu 2.28.

Prajeme vám príjemnú zábavu!
 
Hore