Event Vracanie peňazí za vyvolávanie bojov

Deleted User - 4

Hosť
Milí hráči, aby viac vo svete Iowa nedochádzalo ku zablokovaniu hráčov, ktorí si chcú vyvolať vo svojom svete boj o pevnosť, ale nespravia tak, lebo hráči pred nimi vyvolajú aj 3 boje, čím sa zvýši cena za vyvolanie na milióny dolárov, čo je nezmysel platiť a nie je naším zámerom, rozhodli sme sa na skúšku spraviť hernú udalosť, pri ktorej sa budú vracať peniaze naspäť, čo by tým pádom malo vyriešiť tento problém. Aj keď je jasné, že pre ostatné svety, kde nie je žiadne veľké zvyšovanie cien, je táto udalosť nepodstatná, aby sa nikto necítil ukrivdený, spúšťame to pre všetky svety. Začína sa od dnes a potrvá vždy 1 mesiac, automaticky sa predĺži, dokým nebude uvedené inak.

Kto chce, aby mu boli vrátené peniaze za vyvolanie boja o pevnosť, stačí splniť tieto podmienky:

- Peniaze za vyvolanie boja budú vrátené do mestskej pokladnice/bankový účet za akýkoľvek boj, ktorého sa zúčastní viac ako 25+ útočníkov.
- Po skončení boja treba o vrátenie požiadať (najneskôr do 3 dní od skončenia boja) prostredníctvom ticketu (treba tam uviesť aký boj, kedy, koľko útočníkov, proste detaily) na hernú podporu.

Asi sa pýtate, a čo tým chcete docieliť? Tak čítajte. Áno, môže sa niekto smiať, že na peniazoch za vyvolanie nezáleží, ale zamyslite sa len tak na chvíľu, ako dlho asi tak bude niekoho baviť platiť desatisíce alebo státisíce dolárov (ako dlho to zvládne mestská pokladnica?) aby mohol zámerne vyvolávať boje, na ktoré nebudú ostatní hráči chodiť do útoku? Veď fajn, môže si vyvolať každý deň aj 3 boje (na viac asi nebude mať peniaze, keď to bude robiť stále) a snažiť sa akože rozčuľovať hráčov (čo ich možno teda ani veľmi nerozčúli, lebo aj keď stratí nejaké mesto nejakú pevnosť, tak si to hocijaká aliancia zase zoberie späť, veď to je jasné) no zároveň im aj bude pomáhať, pretože obrancovia, čo im vadia zlomyselnosti alebo proste len chcú brániť svoju pevnosť, ktorí tam prídu z oboch aliancií (a ešte viac sa tým možno prehĺbi určité kamarátstvo, spolupráca medzi nimi voči spoločnému protivníkovi) dostanú zakaždým za obranu ľahkú výhru do štatistiky (pomáha sa im splniť úspech), ľahko napr. splnia úlohu, ktorá si vyžaduje výhru v boji, získajú nejaké dlhopisy, xp (aj keď malé množstvo) a hlavne sa možno veľmi dobre na tomto celom zasmejú, keď si uvedomia, že dotyční, aby sa pred celou hernou komunitou alebo minimálne pred hráčmi v danom svete, úplne nezosmiešnili, tam zakaždým na svoje boje budú musieť prísť a možno minúť posilnenia, nápoje, energiu, ale určite svoj čas (zvlášť, keď vyvolajú bojov viac, môže to ísť do nákladov) a zakaždým s možným výsledkom, že ich pošlú hráči, ktorých chceli rozčúliť, do bezvedomia (z čoho tiež obrancov zrejme zahreje na srdiečku) a úplne najlepšie na záver je, že za toto všetko si oni dokonca sami zaplatia! V tomto prípade teda budú tratiť iba takí hráči, ktorí sa rozhodnú toto robiť a nie tí, ktorí sa chcú hrať. Svoj boj si môže vyvolať každý. Ak sa nejakou náhodou podarí, že do tých útokov budú chodiť hráči, aspoň 25 (zatiaľ takéto číslo) čo už môže byť považované aj za normálny boj, tak fajn pre obe strany alebo, že sa situácia ukľudní, vráti sa do normálu, nebudú tu blbosti, hodíme to všetci za hlavu, tak to bude ešte lepšie, keď budeme môcť zrušiť všetky zbytočné obmedzenia, tak to bude výhra pre každého a to je aj náš cieľ. Nie je to myslené na nikoho konkrétne, takže sa nemusí nikto rozčuľovať a áno, tento nápad má nedostatky (ak by ste mali lepší, dajte vedieť), dohodli sme sa, že v prípade potreby sa táto udalosť môže upraviť (ak to niekto bude obchádzať, špekulovať, upravíme počty, predĺžime udalosť, atď). Ja ale verím, že to potrebné nebude.

Ďakujem za vašu pozornosť :)

PS: Vo svete Delaware bolo obmedzenie zrušené.
 
Hore