Zas a znova boje o pevnosti

  • Zakladateľ témy DeletedUser10552
  • Vytvorené

Páči sa vám daný návrh ?

  • Áno

    Hlasy: 25 86,2%
  • Neviem sa vyjadriť

    Hlasy: 1 3,4%
  • Nie

    Hlasy: 3 10,3%

  • Celkový počet hlasujúcich
    29

DeletedUser10552

Hosť
Zdravím, konečne prichádzam so svojim návrhom bojov o pevnosti.
Určite sa veľa hráčov zhodne, že boje o pevnosti sú repetitívne, opakujú sa a tá obdĺžniková pevnosť mi už lezie na nervy. Mám odohraných cez 300 bojov a v poslednom čase je to stále o tom istom. Útočníci medzi veže a obranca strieda. Eventuálne sa jednej strane podarí presunúť prevahu a naháňame sa po mape. Preto mám návrh aby sa pridalo niekoľko nových pevností do každej krajiny a aby sa 30% pevností pretvorilo do novej podoby. Aká je to podoba ?
Ako iste uznáte, neexistujú pevnosti len obdĺžnikového tvaru. Preto navrhujem, aby vznikli pevnosti šesťuholníkového, štvorcového prípadne päťuholníkového tvaru. Jednoduchý návrh šesťuholníkovej pevnosti prikladám v screene.

http://prntscr.com/2x5ohs

Ako si iste všimnete, niektoré veže sú napísané s dvomi triedami. Ide o to, aby práve na týchto vežiach existoval bonus pre obe triedy postavy na nich uvedené ale bonus by bol len 70% z bonusu na vlastných vežiach. Takáto šesťuholníková pevnosť by mala kapacitu niekde medzi kapacitou strednej a veľkej pevnosti, odhadujem na 110 útočníkov a 90 obrancov. Pevnosť takéhoto tvaru by bola zároveň výzvou pre veliteľa, ktorý by mohol ukázať svoj skill :D

Ďalšia zmena by boli 5-uholníkové pevnosti, ktoré by boli špeciálne vďaka vežiam s inými rozmermi. Zasa v priloženom screene.
http://prntscr.com/2xtwa6

Ďalšie úpravy mapy by mohli byť v pridaní prekážok prípadne ďalšieho opevnenia v podobe barikád, vrakov, rôznych pováľaných stromov a pod. Tieto by zabezpečovali bonus úhybu pre útočníkov. Na strane obrancov by bolo možné pridať napr. vodnú priekopu. Ako by fungovala ? Pri výstupe sa útočník postaví blízko hradby. Práve tam by bola umiestnená priekopa, ktorá by každé kolo státia na nej zobrala každému 0,5% maximálneho HP. Samozrejme, dostatočne vysoké plávanie by tento hendikep znegovalo a hráči by mohli voľne stáť (Jesus style) na vode.

Ďalej čo sa týka zbraní. Po update pribudlo množstvo zbraní pre vyššie levely čo chválim, no stále na bojoch chýba zásadná vec a to je technika. Každé mesto by mohlo mať 3 kusy vojenskej techniky. Základný by bol archaický katapult, ktorý by sa postupným zvyšovaním úrovne počas bojov "vyvinul" až na moderné delo. Ako by táto technika fungovala ? Určený hráč z daného mesta by počas boja obsluhoval dané zariadenie, hoci by bolo možné striedanie. Čím viac bodov v zručnosti prstov, tým väčšia šanca na zásah by bola, no nikdy nie viac ako 30%, vysvetlím v ďalšom kroku.
Obsluhujúci hráč by samozrejme strieľal tiež, no kvôli dvom úlohám by každé poškodenie bolo len 50%. No a teraz, ako by fungovala technika. Maximálna šanca na zásah by bola 30%, možno nižšie. Technika by neútočila na hráčov ale na opevnenie pevnosti. Každým úspešným zásahom by sa úroveň znížila o 0,5, čo v praxi znamená že 2 zásahy do veže = 1 stupeň veže dole. Samozrejme, kvôli optimalizácii by sa veľkosť veže nemenila, len bonusy z nej. Najnižší možný stupeň by bol tým pádom 1. Zmeny by boli dočasné a platili len pre daný boj ! Samozrejme, obrana by mala tiež techniku typu ďalekonosných stacionárnych pušiek na hrote každej veže (5% možnosť kritikalu pre všetky triedy), húfnice vnútri pevnosti (úspešný zásah /max 20%/ zoberie každému hráčovi v sektore 5% HP)

Základný by bol archaický katapult, ktorý by sa postupným zvyšovaním úrovne počas bojov "vyvinul" až na moderné delo.
táto časť je možno trochu odfláknutá, tak som vymyslel systém ako by to fungovalo.
Určeným hráčom ktorý by obsluhoval techniku by bol jeden konkrétny, ktorý by pri rekrúte udal najväčšiu zručnosť v prstoch. Boj by prebehol normálne a na konci boja by technika získala 20% skúseností z XP získaných hráčom (teda najviac 900XP).
0-2000 XP = Katapult
2001-4000XP = Trebuchet
4001-6000XP = Hrdzavé delo
6001-8000XP = Moderné delo
80001-10000XP = Mortar

Pri Update ma napadla ešte jedna vec a to že by sa mohli zväčšiť náhľady bojov, niekedy nájsť niečo je smrť :odJackNoface:

Dúfam že som vás príliš nevyčerpal :) prijímam všetky ohlasy
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
veľmi dobrý nápad podľa mňa hlavne ten šesťuholníkový tvar pevnosti sa mi páči :)
 

DeletedUser9978

Hosť
super, ešte sem pridaj anketu kto je za a kto proti
 

DeletedUser10552

Hosť
Anketa pridaná :)

Škoda že sa k tomu zatiaľ málo ľudí vyjadrilo :/

Update 4.3.2014
 
Naposledy upravené moderátorom:

Deleted User - 118344

Hosť
vynikajúci a prepracovaný nápad, len mám obavy, že je to až príliš dobré na to, aby to prešlo u vývojarov - pre zložitosť. Ale možno by to šlo. Ja pridávam nápad z trošku iného súdka. Vo výročný deň bitky o Alamo, dobili ju mexické vojská dňa 6.marca 1836, pridať bonusy pre padlých, snáď i viac ako pre víťazov.
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser7318

Hosť
Veru super nápad , len aby to schválili.Vela by sa zmenilo- taktika velenia a podla tvaru by sa zrejme mohlo rozlíšiť lahšie o akú pevnosť ide , hned na pohlad :) Určite by to zas sprestrilo túto skvelú hru- držím palce, aby to prešlo.
 

DeletedUser

Hosť
fakt parádny nápad hlavne s tou šesťuholníkovou pevnosťou určite by to spestrilo boje a bolo by to zaujímavejšie :)
 

DeletedUser

Hosť
mortary a tie delá nereálne(aj keď tu beháme na ťavách, nosíme zamrznuté zbrane, inferná, steampunkty a bohvie aké všelijaké "veci")...zmena tvaru pevnosti je good podľa mňa, apropo bojovať stále tou istou taktikou - staviame sa na ľavo/pravo a pohyb na veže a čakáme 35 kôl než sa pohneme aspoň mňa už nebaví
 

DeletedUser

Hosť
prosím pekne zabúdate stále na 1 vec pevnosti a tou je hviezdna pevnosť - najpoužívanejší typ pevnosti tejto doby (vdd o obrane takejto pevnosti sa hovori aj v USA hymne) ak si chcete pozriet ako take pevnosti vyzerali dajte si to do googlu , nebudem od tial davat obrazok
 

DeletedUser

Hosť
určite kopec pozitívnych návrhov, muselo by to síce Inno prerátať ale určite by bolo super mať viacero tvarov pevností, to by boje brutálne oživilo a velitelia by sa mali naozaj čo obracať aby boj doviedli do víťazného konca :) Palec hore.
 
Hore