DeletedUser10552
Hosť
Zdravím, konečne prichádzam so svojim návrhom bojov o pevnosti.
Určite sa veľa hráčov zhodne, že boje o pevnosti sú repetitívne, opakujú sa a tá obdĺžniková pevnosť mi už lezie na nervy. Mám odohraných cez 300 bojov a v poslednom čase je to stále o tom istom. Útočníci medzi veže a obranca strieda. Eventuálne sa jednej strane podarí presunúť prevahu a naháňame sa po mape. Preto mám návrh aby sa pridalo niekoľko nových pevností do každej krajiny a aby sa 30% pevností pretvorilo do novej podoby. Aká je to podoba ?
Ako iste uznáte, neexistujú pevnosti len obdĺžnikového tvaru. Preto navrhujem, aby vznikli pevnosti šesťuholníkového, štvorcového prípadne päťuholníkového tvaru. Jednoduchý návrh šesťuholníkovej pevnosti prikladám v screene.
http://prntscr.com/2x5ohs
Ako si iste všimnete, niektoré veže sú napísané s dvomi triedami. Ide o to, aby práve na týchto vežiach existoval bonus pre obe triedy postavy na nich uvedené ale bonus by bol len 70% z bonusu na vlastných vežiach. Takáto šesťuholníková pevnosť by mala kapacitu niekde medzi kapacitou strednej a veľkej pevnosti, odhadujem na 110 útočníkov a 90 obrancov. Pevnosť takéhoto tvaru by bola zároveň výzvou pre veliteľa, ktorý by mohol ukázať svoj skill
Ďalšia zmena by boli 5-uholníkové pevnosti, ktoré by boli špeciálne vďaka vežiam s inými rozmermi. Zasa v priloženom screene.
http://prntscr.com/2xtwa6
Ďalšie úpravy mapy by mohli byť v pridaní prekážok prípadne ďalšieho opevnenia v podobe barikád, vrakov, rôznych pováľaných stromov a pod. Tieto by zabezpečovali bonus úhybu pre útočníkov. Na strane obrancov by bolo možné pridať napr. vodnú priekopu. Ako by fungovala ? Pri výstupe sa útočník postaví blízko hradby. Práve tam by bola umiestnená priekopa, ktorá by každé kolo státia na nej zobrala každému 0,5% maximálneho HP. Samozrejme, dostatočne vysoké plávanie by tento hendikep znegovalo a hráči by mohli voľne stáť (Jesus style) na vode.
Ďalej čo sa týka zbraní. Po update pribudlo množstvo zbraní pre vyššie levely čo chválim, no stále na bojoch chýba zásadná vec a to je technika. Každé mesto by mohlo mať 3 kusy vojenskej techniky. Základný by bol archaický katapult, ktorý by sa postupným zvyšovaním úrovne počas bojov "vyvinul" až na moderné delo. Ako by táto technika fungovala ? Určený hráč z daného mesta by počas boja obsluhoval dané zariadenie, hoci by bolo možné striedanie. Čím viac bodov v zručnosti prstov, tým väčšia šanca na zásah by bola, no nikdy nie viac ako 30%, vysvetlím v ďalšom kroku.
Obsluhujúci hráč by samozrejme strieľal tiež, no kvôli dvom úlohám by každé poškodenie bolo len 50%. No a teraz, ako by fungovala technika. Maximálna šanca na zásah by bola 30%, možno nižšie. Technika by neútočila na hráčov ale na opevnenie pevnosti. Každým úspešným zásahom by sa úroveň znížila o 0,5, čo v praxi znamená že 2 zásahy do veže = 1 stupeň veže dole. Samozrejme, kvôli optimalizácii by sa veľkosť veže nemenila, len bonusy z nej. Najnižší možný stupeň by bol tým pádom 1. Zmeny by boli dočasné a platili len pre daný boj ! Samozrejme, obrana by mala tiež techniku typu ďalekonosných stacionárnych pušiek na hrote každej veže (5% možnosť kritikalu pre všetky triedy), húfnice vnútri pevnosti (úspešný zásah /max 20%/ zoberie každému hráčovi v sektore 5% HP)
Určeným hráčom ktorý by obsluhoval techniku by bol jeden konkrétny, ktorý by pri rekrúte udal najväčšiu zručnosť v prstoch. Boj by prebehol normálne a na konci boja by technika získala 20% skúseností z XP získaných hráčom (teda najviac 900XP).
0-2000 XP = Katapult
2001-4000XP = Trebuchet
4001-6000XP = Hrdzavé delo
6001-8000XP = Moderné delo
80001-10000XP = Mortar
Pri Update ma napadla ešte jedna vec a to že by sa mohli zväčšiť náhľady bojov, niekedy nájsť niečo je smrť :odJackNoface:
Dúfam že som vás príliš nevyčerpal prijímam všetky ohlasy
Určite sa veľa hráčov zhodne, že boje o pevnosti sú repetitívne, opakujú sa a tá obdĺžniková pevnosť mi už lezie na nervy. Mám odohraných cez 300 bojov a v poslednom čase je to stále o tom istom. Útočníci medzi veže a obranca strieda. Eventuálne sa jednej strane podarí presunúť prevahu a naháňame sa po mape. Preto mám návrh aby sa pridalo niekoľko nových pevností do každej krajiny a aby sa 30% pevností pretvorilo do novej podoby. Aká je to podoba ?
Ako iste uznáte, neexistujú pevnosti len obdĺžnikového tvaru. Preto navrhujem, aby vznikli pevnosti šesťuholníkového, štvorcového prípadne päťuholníkového tvaru. Jednoduchý návrh šesťuholníkovej pevnosti prikladám v screene.
http://prntscr.com/2x5ohs
Ako si iste všimnete, niektoré veže sú napísané s dvomi triedami. Ide o to, aby práve na týchto vežiach existoval bonus pre obe triedy postavy na nich uvedené ale bonus by bol len 70% z bonusu na vlastných vežiach. Takáto šesťuholníková pevnosť by mala kapacitu niekde medzi kapacitou strednej a veľkej pevnosti, odhadujem na 110 útočníkov a 90 obrancov. Pevnosť takéhoto tvaru by bola zároveň výzvou pre veliteľa, ktorý by mohol ukázať svoj skill
Ďalšia zmena by boli 5-uholníkové pevnosti, ktoré by boli špeciálne vďaka vežiam s inými rozmermi. Zasa v priloženom screene.
http://prntscr.com/2xtwa6
Ďalšie úpravy mapy by mohli byť v pridaní prekážok prípadne ďalšieho opevnenia v podobe barikád, vrakov, rôznych pováľaných stromov a pod. Tieto by zabezpečovali bonus úhybu pre útočníkov. Na strane obrancov by bolo možné pridať napr. vodnú priekopu. Ako by fungovala ? Pri výstupe sa útočník postaví blízko hradby. Práve tam by bola umiestnená priekopa, ktorá by každé kolo státia na nej zobrala každému 0,5% maximálneho HP. Samozrejme, dostatočne vysoké plávanie by tento hendikep znegovalo a hráči by mohli voľne stáť (Jesus style) na vode.
Ďalej čo sa týka zbraní. Po update pribudlo množstvo zbraní pre vyššie levely čo chválim, no stále na bojoch chýba zásadná vec a to je technika. Každé mesto by mohlo mať 3 kusy vojenskej techniky. Základný by bol archaický katapult, ktorý by sa postupným zvyšovaním úrovne počas bojov "vyvinul" až na moderné delo. Ako by táto technika fungovala ? Určený hráč z daného mesta by počas boja obsluhoval dané zariadenie, hoci by bolo možné striedanie. Čím viac bodov v zručnosti prstov, tým väčšia šanca na zásah by bola, no nikdy nie viac ako 30%, vysvetlím v ďalšom kroku.
Obsluhujúci hráč by samozrejme strieľal tiež, no kvôli dvom úlohám by každé poškodenie bolo len 50%. No a teraz, ako by fungovala technika. Maximálna šanca na zásah by bola 30%, možno nižšie. Technika by neútočila na hráčov ale na opevnenie pevnosti. Každým úspešným zásahom by sa úroveň znížila o 0,5, čo v praxi znamená že 2 zásahy do veže = 1 stupeň veže dole. Samozrejme, kvôli optimalizácii by sa veľkosť veže nemenila, len bonusy z nej. Najnižší možný stupeň by bol tým pádom 1. Zmeny by boli dočasné a platili len pre daný boj ! Samozrejme, obrana by mala tiež techniku typu ďalekonosných stacionárnych pušiek na hrote každej veže (5% možnosť kritikalu pre všetky triedy), húfnice vnútri pevnosti (úspešný zásah /max 20%/ zoberie každému hráčovi v sektore 5% HP)
táto časť je možno trochu odfláknutá, tak som vymyslel systém ako by to fungovalo.Základný by bol archaický katapult, ktorý by sa postupným zvyšovaním úrovne počas bojov "vyvinul" až na moderné delo.
Určeným hráčom ktorý by obsluhoval techniku by bol jeden konkrétny, ktorý by pri rekrúte udal najväčšiu zručnosť v prstoch. Boj by prebehol normálne a na konci boja by technika získala 20% skúseností z XP získaných hráčom (teda najviac 900XP).
0-2000 XP = Katapult
2001-4000XP = Trebuchet
4001-6000XP = Hrdzavé delo
6001-8000XP = Moderné delo
80001-10000XP = Mortar
Pri Update ma napadla ešte jedna vec a to že by sa mohli zväčšiť náhľady bojov, niekedy nájsť niečo je smrť :odJackNoface:
Dúfam že som vás príliš nevyčerpal prijímam všetky ohlasy
Naposledy upravené moderátorom: