Zvýšenie maximálnej úrovne

Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

DeletedUser9056

Hosť
Ahojte, po novom update idú úrovne veľmi rýchlo, preto by som navrhoval zvýšiť maximálnu úroveň minimálne na 140. Čo na to poviete veľké úrovne? :)
 

DeletedUser5708

Hosť
Veľa hráčov na to myslí, no je to len na InnoGames. Ak by sa zvýšila maximálna dosiahnuteľná úroveň, pravdepodobne by do hry pridali nové série úloh a predmety. Ale som za.
 

DeletedUser

Hosť
Tuším sa raz niekto z Inna vyjadril, že maximálna úroveň sa zvyšovať už nebude.
Mne osobne sa viac pozdáva nápad so stredom mapky, ktorý bol spomenutý v plánoch na rok 2013 - "Viac obsahu pre hráčov na maximálnej úrovni v centre mapy". Tak sa nechám prekvapiť, že čo si pre nás pripravia. :)
 

Deleted User - 4

Hosť
Ja vám poviem svoj názor, mne sa to nepáči. Ani v jednej hre sa mi nepáči, keď sa zvyšuje úroveň alebo level či čo. Tak nech upravia počet skúsenosti a herný obsah, ale nie úroveň.
Úroveň sa zvyšuje, keď už vývojári nemajú čo vymyslieť, alebo sa im nechce prekopávať celú hru. Takže takisto sa mi pozdáva to, čo písal Dedo Mráz, radšej viac obsahu, viac vecí, ktoré môže postava na maximálnej úrovni robiť.

Alebo možno radšej nejaký doplnkový systém, aby aj získavanie skúseností na max úrovni malo dáky zmysel..
 

DeletedUser3501

Hosť
A čo tak znížiť počet expov? Príklad: levely 1-75 počet expov ako teraz, 75-99 počet expov znížený o 1/3, levely 100-120 expy znížené o 2/3
 

DeletedUser9056

Hosť
A čo tak znížiť počet expov? Príklad: levely 1-75 počet expov ako teraz, 75-99 počet expov znížený o 1/3, levely 100-120 expy znížené o 2/3

Čo to urobí s tými, čo majú max. úroveň? Nič. Treba urobiť niečo, ako využiť tie skúsenosti na max. úrovni. Súhlasím s nápadom Deda Mráza a Lintea.
 

Deleted User - 4

Hosť
Mňa napadlo už viac nápadov, aj jeden perfektný systém, ktorým som sa inšpiroval z jednej hry, nebudem to tu nejako rozpisovať, len napíšem, že aj som to už písal vyššie, ale že vraj je to príliš komplexný nápad (príliš zložité na pridanie). Je to škoda, určite by vás potom zbieranie skúseností bavilo. Aj duelových - tie by mali význam v tom, že by posilňovali zbraň, ktorú používate. Napr. by ste mali svoju obľúbenú zbraň, v nej by ste zbierali skúseností a tak by sa tá zbraň stávala silnejšou (pretože by ste s ňou boli obratnejší). A kopec iného ešte. No môžme snívať ďalej :)

Keby sa teraz znížili, zvýšili, proste zmenil nejako počet potrebných skúseností, určite by veľa ľudí bolo nespokojných. Takisto, to by asi nováčikov znechutilo, takže si nemyslím, že sa také dačo udeje.
 

DeletedUser

Hosť
Mňa napadlo už viac nápadov, aj jeden perfektný systém, ktorým som sa inšpiroval z jednej hry, nebudem to tu nejako rozpisovať, len napíšem, že aj som to už písal vyššie, ale že vraj je to príliš komplexný nápad (príliš zložité na pridanie). Je to škoda, určite by vás potom zbieranie skúseností bavilo. Aj duelových - tie by mali význam v tom, že by posilňovali zbraň, ktorú používate. Napr. by ste mali svoju obľúbenú zbraň, v nej by ste zbierali skúseností a tak by sa tá zbraň stávala silnejšou (pretože by ste s ňou boli obratnejší). A kopec iného ešte. No môžme snívať ďalej :)

Keby sa teraz znížili, zvýšili, proste zmenil nejako počet potrebných skúseností, určite by veľa ľudí bolo nespokojných. Takisto, to by asi nováčikov znechutilo, takže si nemyslím, že sa také dačo udeje.


to je celkom dobry napad, dava to logiku ze ked nieco pouzivam viac, tak som v tom zrucnejsia. Aj slubovany stred mapky by mohli zrealizovat, to by dalo daco pre najvyssie lvly. Aj nove ulohy len pre najvyssie lvly by bolo fajn, aby mali co robit ( :ehmehm: anketa http://forum.the-west.sk/showthread.php?t=20829)
 

DeletedUser

Hosť
Inak ten nápad, že za skúsenosti by sa dali vylepšovať veci, zbrane a všetko, tak to by bola veľká pecka :)
 

DeletedUser

Hosť
a tak by sa tá zbraň stávala silnejšou (pretože by ste s ňou boli obratnejší). A kopec iného ešte. No môžme snívať ďalej :)
skyrim? :) no ja som si takto nejako predstavoval crafting než to zaviedli do hry... nakoniec z toho vzniklo len niečo ako nevýhodná recyklácia produktov :)
 

DeletedUser9370

Hosť
A keď dosiahnem max lvl 120 potom to so mnou skončí???
Tak isto dávam návrh na duely.
Sú postavy, ktoré majú 2000 bodov.
Ja ho duelujem 10x a on začína stále na 2000 a mne to stále odratáva zdravie.
To ako by som sa bila s múrom, ktorý je hneď opravený a ja chradnem. Veď aj to by sa malo dať zapisovať do môjho konta.
Ak mu odoberiem po 10 dueloch za sebou 8000 bodov prečo tiež nechradne aj on (príklad Starý Hacket). Aj ja chcem mať márok na schodné ukončenie úlohy.
Keď som stavbár(ka), nemám také duelové schopnosti.
 

DeletedUser7159

Hosť
K téme -> určite nie...

Keby už tak stúpanie úrovne vyššie, tak určite zamedziť zisk 3 schopností a 1 vlastnosti za každú novú úroveň od úrovne 120, neznášam extrémne počty atribútov.

Btw. radšej by som bol za nejaké subúrovne po úrovni 120, že za určitý počet bodov skúsenosti (stále by sa to stupňovalo) by bola odmena plný život + plná energia alebo iné menšie bonusy... niečo v tom zmysle.
 

Deleted User - 4

Hosť
skyrim? :) no ja som si takto nejako predstavoval crafting než to zaviedli do hry... nakoniec z toho vzniklo len niečo ako nevýhodná recyklácia produktov :)

Kdeže Skyrim :) Lotro a Ghost Recon Future Soldier. Jedna je mmorpg hra v prostredí pána prsteňov a druhé strieľačka :) V lotre je dobrý systém tvorenia tzv. legendárnych zbraní, dajú sa aj pomenovať, zlepšovať ich schopnosti, dmg, dávať na ne "tituly", rôzne vecičky, atď. V GRFS je zase taký "gunsmith" systém, kde sa dá poskladať z rôznych častí komplet zbraň.

Jednoduchý crafting je aj tuto vo Weste, aj keď, keby bolo podľa mňa, ja by som to brutálne skomplikoval a prešpekuloval. Ale to by asi nebolo v súlade s víziou o prístupnosti, prehliadačové hry zámerne nie sú príliš komplikované.

K téme: Také subúrovne ako vidím nápad vyššie, by tomu pomohli, alebo druhé povolanie/trieda postavy, kde by sa muselo začať od začiatku..
 
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Hore