Chyba bude s největší pravděpodobností na zvukové kartě. Nedoporučuji ho nějakým způsobem otevírat, neodbornou manipulací si můžeš v něm něco pokazit. Krom toho, pokud je ntb v záruce, tak ho už vůbec neotevírat. Pravidelně mi servis zamítá různé reklamace jen z toho důvodu, že byl zákazník chytrák a chtěl si ntb opravit sám s tím, že když se mu to nepovede, servis to opraví, to ale takhle nechodí. :odJackNoface:
Pro tebe je řešení: pokud je ntb v záruce, kontaktuj prodejce, případně autorizovaný servis dané značky. Nejlepší je asi řešit přímo přes servis, objedná ti totiž svoz k tobě domů pro zabalený ntb a až bude opravený, pošlou ti ho domů. Nikde nic neplatíš, pokud bude vše záručně opraveno.
Servis musí opravu stihnout do 30 dnů od příjmu ntb, když to nestihnou, dostaneš peníze zpět.
(což nejraději řeším :happy1
Pokud ntb není v záruce, zanes ho do servisu a vykomunikuj s nimi, že chceš pouze provést diagnostiku a cenovou nabídku, kterou můžeš ale nemusíš přijmout
.