Ako si vybrať charakter

Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

DeletedUser

Hosť
Ako si správne vybrať charakter?
Z pohľadu skúseného hráča ;).

Dobrodruh:
Väčšina začínajúcich hráčov si volí dobrodruha, kvôli bonusom:

  1. Šanca nájsť produkty pri práci sa zvýši o 10%.
  2. Šanca nájsť predmet pri prácu sa zvýši o 10%.
  3. Môžeš spať zadarmo v cudzích hoteloch až do 2 úrovne hotela.
  4. Riziko poranenia pri práci klesne o 10%.

Plusy a mínusy:

  1. Výhodné na robenie úloh
  2. Neskôr nahradia lepšie práce
  3. Bez 2x charakter slabý bonus, ak ste v meste žiadny
  4. Pri posledných prácach výhoda, ale vyššie pracovné body znížia možnosť vážneho zranenia. Ale aj tak je to slabý bonus pretože napr. z 93% na 83% nie je žiadna výhra :loool:.

Ak chcete byť v meste doporučím skôr vojaka. Charakter pre sólo hráčov. Jediné čo mne osobne vadí na sólo hre je partia ľudí.

Duelant:
Ofenzívny charakter v dueloch, problém bude neskôr malé XP na terčoch, ktoré sa duelujú.

  1. Tvoja rýchlosť na mape sa zvýši o 10%.
  2. Motivácia sa zvýši u duelov o 20% rýchlejšie.
  3. V dueli dostaneš o 10% viacej peňazí.

Plusy, mínusy:
  1. Dá sa u ostatných charakterov nahradiť vyššou schopnosťou zachádzanie so zvieratami, ale keď 10% je dosť do začiatku, neskôr je to nanič.
  2. Bez 2x charakter, môžete o deň spraviť duel naviac (pozn. keď ste čisto zameraný na duely), s 2x charakter je to celkom slušný bonus (o 2 duely naviac, alebo keď dorazíte motiváciu na 0, tak sa obnoví o 2/1 deň skôr ako bez 2x charakter).
  3. Chce to terč o ktorom viete, že má peniaze ;).

Pokiaľ sa nezmenia nastavenia duelov, vcelku výhodný charakter.

Pracovník:
Charakter výhodný na obranu a stavbu budov.

  1. Za každú prácu dostaneš o 5% viacej skúseností.
  2. Môžeš vložiť o 20% viacej peňazí na tvoje bankové konto.
  3. Pri výstavbe mesta získaš bonus 5% k tvojim pracovným bodom.
  4. Motivácia na výstavbu budov v meste rastie o 10% rýchlejšie.

Plusy, mínusy:

  1. Dobré na skúsenosti. Pri neskorších prácach s tím ide fiktívne doraziť skúsenosť na 100% ;).
  2. Obranný bonus, s 2x charakter to umožní pekný bonus. (Level 10 banka: $10000, s 2x charakter $14000 :D)
  3. Čiste stavebný bonus, myslím že netreba rozpisovať.
  4. Veľmi výhodný bonus, pretože tá motivácia klesá radikálne rýchlo pri plnej kase :sorry:.

Charakter, ktorý je dobrý na ochranu peňazí a je výhodné mať mesto.

Vojak:
Obranný charakter, má aj celkom slušný bonus do útoku ;).

  1. Za každý bod vložený do schopnosti "Zdravie" získaš navyše 5 bod života.
  2. Predpoklad úrovne pre zbraň klesne o 3 stupňov.
  3. Pri dueli dostaneš bonus 50% do schopnosti taktiky.

Plusy, mínusy:
  1. Za vložené 2 body, máte v praxi 3. Výhodné keď ste ofenzívne založený hráč. S 2x charakter 1 bod je v podstate ďalší bod.
  2. Slušný bonus, keď nájdete dobrú zbraň, ale s 2x charakter je silné kafé ;).
  3. Platí avšak len v obrane, :loool:. Za 2 body máte 3 v praxi. S 2x charakter 1 bod je ako 2.

Tento charakter doporučujem pre nováčikov, ktorý vedia o hre veľmi málo. Bonusy, ktoré má, si žiadajú 2x charakter. Je to taký univerzál, ale ani vojak neudrží nápor organizovanej skupiny duelantov (pokiaľ ho chcú dostať z duelov na 48h,pozn. 48 hodín po omdletí nejde duelovať).

Zhrnutie:
Snažte sa vybrať charakter, ktorý by sadol vašej hre. Každý charakter má + a -, niektoré su závislé od mesta (duelant) a niektoré nie (dobrodruh). Ale vyberajte rozvážne, zmena už nie je možná :).

Všetko čo som zhrnul sú moje postrehy z hry na českom serveri, takže je to viac menej len môj názor.

Pripomienky mi posielajte PMkom.
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
Téma som premazal, chcem tu pridávať nové postrehy o postavách. Hru sa každý učí hrať ;). Ani ja nie som expert.

Vojak vs. Dobrodruh - Zranenia

Dobrodruh: 10% nižšie zranenie.
vs.
Vojak: 5 zdravia k jednému bodu zdravia.

Dobrodruh túto výhodu využije pri práci, pri duely je značne slabý. (Čo som sa stretol s mnohými duelantami, tak si dávali dobrodruhov ako dezert po hlavných dueloch ;)) Takže dobrodruh a duely sú spolu nejdú v ústrety, žiadny bonus dobrodruha nie je obranný ani univerzálny.

Vojak môže túto výhodu použiť v obrane aj útoku, i keď v obrane s taktikou to je mocná zbraň, pred omdletím.
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
Sólo charaktery

Dobrodruh:
Mnohí si myslia že iba dobrodruh je charakter na sólo hru, musím Vás sklamať, má len jednu výhodu, ktorá bez 2x charakter je len "provizórna" a to spať v hotely do 2. typu izby zadarmo. Oproti tejto výhode je $20 za druhú izbu, málo, to si zarobíte prácou. Ostatné výhodu sú herné, čo vám je viac menej nanič pri posledných prácach tieto výhody stratia podstatu a význam.

Duelant:
Tento charakter má len jednu výhodu a to o 10% rýchlejší pohyb po mape, čo je akurát. Nemusíte investovať do koňa, stačí osol a nejaké šťastie na koníka ;).

Pracovník:
V mojom rebríčku sólo charakterov je na 2. mieste po dobrodruhovi, pretože má výhodu o ktorej som spomenul že môže fiktívne doraziť skúsenosti na 100%. Čo nie je na zahodenie. Ostatné výhody sú do mesta.

Vojak:
Obsadil poslednú priečku, pred ním je duelant. Jediná výhoda, ktorá Vám pomôže zaňho v sólo hre je bonus so zdravím. Čo pomáha pri posledných prácach, ale väčšinou sa pri sólo hre dávajú body do zručnosti(pasce), alebo charizmy(obchodovanie).

Výber je rozmanitý, stačí si len vybrať.
 

DeletedUser

Hosť
Vojak vs. Duelant - duely
Mnohí z Vás rozmýšľajú duelovať, ale ktorý charakter?

Odpoveď je rozsiahla. Vojak má výhody v obrane a má 2 nechutné vlastnosti, ktoré ho chránia :).
Pitva:
Taktika, slušná zbraň v obrane, ale s 2x charakter ušetríte na bodoch. S 2x charakter máte ďalší bod zadarmo (pozn. iba pri duely).
Život, ďalšia prehnaná vlastnosť :). 2x charakter = ďalší bod zadarmo.
Zbraň si môžte nasadiť skôr, pokiaľ ste šťastlivci a zoberú vás do mesta kde sú zbrane od Vás silne ďaleko tak máte výhodu, ale 2x charakter aj tu znova prehovorí.

Duelant je tiež kvalita, ale musí sa tím živiť, kéž by mu dali aspoň bonus k vystupovaniu, ale má tiež celkom slušné bonusy (pozn. ale útočné :D).
Motivácia, keď duelujete o život, tak vám to pridá duel o deň naviac (v rámci normy). S 2x charakter to je zasa jeden naviac.
Peniaze, obeť príde o pár babek naviac. (pozn. nerozpisuje)
Pohyb, lepší do začiatkov, ale aj na konci poslúži pri quarterovi. So zachádzaním zo zvieratami na 0, to je o 25% viac a 2x charakter 50%.

Vyberte si ktorý pasuje Vašej hre, ja mám premakaných pár stratégii, takže viem ako sa brániť aj za duelanta, i keď to vyzerá ako sci-fi ;).
 

DeletedUser

Hosť
Dobrodruh a mesto
Čo by som každému doporučoval si zapamätať!

Veľa dobrodruhov sa hlási do mesta, ale čo tam budú robiť, keď v meste nemajú poriadnu výhodu oproti ostatným charakterom? Len zhŕňate peniaze ako dobrodruh, keď sa ostatným podarí aby sa im sprístupnili isté práce -> ste nahratý. Strácate význam a musíte ustúpiť pred univerzálnymi vojakmi, ktorý sú po všetkých stránkach lepší ako dobrodruh (okrem mesta).

Keď už dobrodruh tak bez mesta, pretože jedine tam sa zviditeľní poriadne má veľa prachov, super vybavenie a nie je na nikom závislý. Ale keď mu bude chýbať šmrnc v hre, tak príde do mesta a môže si ísť pískať, bude napádaný a v duely nebude tak zdatný ako ostatné charaktery. Aj pracovník má väčšie šance obrany vďaka vysokej sile úderu, pokiaľ dáva presnosť a uhýbanie, ale to je v poriadku, pretože jeden úder so sekerou a rozmyslíte si či vyzvete pracovníka ešte raz :).

Takže dobrodruh a mesto, nie. Ľahko by Vás rozkrájali a ušetríte mestu stratené peniaze.
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
Dobrodruh a celá hra
K čomu som dospel pri pozorovaní dobrodruha v hre.

[thread=380]Téma[/thread] ktoré ma naštartovalo napísať toto i keď je to jeden z mojich utajovaných tipov.

Dobrodruh geniálne zapadá do začiatku hry, 10% k nájdeniu produktu, šťastiu a zníženia rizika. Spať zadarmo do 2. stupňa hotela. Tieto výhody najviac excelujú na začiatku hry, čo je už dávno za nami v čase písania tohto príspevku. Ľahko získate cenný produkt (vlajka, udica atd.), potom predáte a máte doláre, tie utratíte a zasa budete musieť kúpiť lepšie vybavenie, to sa odohráva potom v strede hry (vtedy vedú pracovníci). Bohužiaľ na konci hry si ani neškrknú, vojaci a duelanti vedú krvavé duely a vojny. Takže rýchlo vynikne aj spadne.

Dobrodruh je v hre len ako perlička, nemá žiadne výhody v najdlhšej fázy hry (bez 2x charakter). Jediné práce kde sa hodí je ťažba striebra a obchodovanie s indiánmi, to sú práce zo stredu hry. Takže celý dobrodruh je nanič.
 

DeletedUser

Hosť
Vojak a obdobia hry
Prečo toho a nie toho, keď toho je treba.

Dlhší čas som rozmýšľal o najlepšom charaktere v hre. Najlepšie vyniká s tím že má body zadarmo :o. Čo sa oplatí na konci hry.

Začiatok servera:
Veľa výhod nemá, okrem nasadenia zbrane (keby ste nejakú so šťastím našli - lepšiu).
Silných duelov sa nemusíte báť a zranení veľkých tiež nie.

Stredný "vek" servera:
Výhody so životom pri dueloch (do obehu sa dostávajú predovky a brokovnice). Taktika zatiaľ nevyniká, pretože nie je treba kvôli tomu že súper zatiaľ nemá veľa bodov na deľbu.
Práce ktoré sú treba: Claim, Preprava munície
Tie zaručia prísun peňazí cez predmety a prácu. Skúsenosti z duelov už naberiete.

Záverečné obdobie:
Taktika naberá na obrovskom význame a so životom sa stáva vojak eso v rukáve mesta. Pokiaľ sa robí na neho veľmi dobrý útok, tak ľahne. Zbraň je tiež silná vec, pretože skúsenosti na konci hry nabehávajú pomaly - veľmi pomaly.
Práce by ste mali mať otvorené tie lepšie.
 
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Hore