DeletedUser7159
Hosť
Hello,
moja neprehľadná teória bez smajlíka sa zaoberá bojmi o pevnosti, schopnosťou vodcovstvo, prevažne postavou vojak a egoizmom.
Celý článok je postavený na vodcovskom bonuse od vojaka, a možno len 10% pochopí, čo autor chcel povedať (alebo budú mudrovať že to vedia už od narodenia ), a to sú tí, ktorí správne vedia, na akom princípe funguje vodcovský bonus, preto varujem ostatných 90%, aby v tomto dríste nehľadali logiku a nevedome si tým nezkracovali dobu spánku.
Pripomínam, že väčšina ľudí si myslí, že čím budú mať vyššie vodcovstvo, tým dostanú od vojakov vyšší bonus. Pravdou je však opak. Váš vodcovský bonus nezaleží od vašej schopnosti vodcovstvo, ale od schopnosti vodcovsto susediaceho vojaka, ktorý stojí v boji pri vás. Tiež dosť záleží či má prémium bonus pre postavu. Dalo by sa tak formulovať pravidlo, že čím máš nižšiu schopnosť vodcovstvo a čím má tvoj sused vojak vyššiu schopnosť vodcostvo, tým máš väčší vodcovský bonus
...Keď to už viete tak k veci...
Poznám kvantum ľudí, ktorý sa špecializujú na boje o pevnosti, a idú cez vodcovstvo a silu, lebo prečítali veľa buildov, kde sa píše že je to najoptimálnejšie, budú mať vysoké HP, a v boji vysoký útok aj obranu. Ešte pred mesiacom som patril k ním ja, ale teraz zastávam opačný názor - a to že by som nemal mať vo vodcovstve ani jeden bod (pre intelektuálov 0) a namiesto toho by som mal dať všetky schopnosti, ktoré boli predtým vo vodcovstve do bodov zdravia, alebo skrývanie/vytrvalosti, prípadne presnosti a uhýbania.
Je to "trochu" nelogické a nedáva to zmysel, lenže ja som tam vojak, ktorý býva často na svojej veži v spoločnosti ostatných vojakov, ktorých ešte nekopla múza a stále hrajú na vodcovstvo
... takže síce mám vodcovstvo 0, ale vodcovský bonus sa bez problémov vyšplhá na cca +4.00, v strede veže vojakov, a pri správnych ľudoch to môže byť aj vyše +6.00,
tu je dôkaz, (zdá sa že platnosť obrázka vypršala ), takže som v podstate ušetril 56 bodov schopností, ktoré som mohol presmerovať do skrývania. V útoku je to zložitejšie, ale keby ste si našli parťáka vojaka, s vodcovstvom 260 a bonusom pre postavu (vodcovský bonus +7.00), alebo 352 bez prémia (vodcovský bonus +6.00), a ušetríte 130, alebo 88 bodov schopností, čím môžete dosť zvýšiť svoj útok a obranu, alebo body zdravia.
V tomto je aj háčik, že váš úspech závisí od parťákov a keby sá týmto riadil každý jeden vojak, bola by to katastrofa.
Samozrejme sa nájde aj nejaký skeptický mudroš, ktorý bude tvrdiť že je to nepatrné zlepšenie, že aj vojak dáva sám sebe bonus a bude zbytočne plytvať (hlavne ked ma prémium bonus pre postavu), že je to nereálne a že síce ak budem v strede veže vojakov, sebe útok a obranu o trochu zlepším, zato naopak dám 4 hráčom vedľa mňa vodcovský bonus 0, čo je stratové a môže to ovplyvniť priebeh boja.
No na toto tiež existuje (konečne inteligentné) riešenie.
Stačí, ak do stredu každej veže posadíme jedného vojaka, s prémiom bonus pre postavu, a s vodcovstvom 260, a okolo neho 4 hráči rôznej postavy s vodcovstvom 0 ... a takto to urobíme na každej veži, každý jeden hráč s vodcovstvom 0 pri vojakovi v strede dostane +7 vodcovský bonus a ušetrí 130 bodov schopností, ktoré môže dať kam chce ... buď zvýši HP, alebo môže zväčšiť útok alebo obranu alebo oboje o 1-9 čisel.
Takýchto stratégi je veľmi veľa - založených na vojakovej výhode, dájú sa vymyslieť rôzne kombinácie, ako čo najviac posilniť útok a obranu a neplytvať.
Tu skeptik toho moc nenakydá, akurát že achillova päta je v presúvaní a že je to prakticky nereálne.
moja neprehľadná teória bez smajlíka sa zaoberá bojmi o pevnosti, schopnosťou vodcovstvo, prevažne postavou vojak a egoizmom.
Celý článok je postavený na vodcovskom bonuse od vojaka, a možno len 10% pochopí, čo autor chcel povedať (alebo budú mudrovať že to vedia už od narodenia ), a to sú tí, ktorí správne vedia, na akom princípe funguje vodcovský bonus, preto varujem ostatných 90%, aby v tomto dríste nehľadali logiku a nevedome si tým nezkracovali dobu spánku.
Pripomínam, že väčšina ľudí si myslí, že čím budú mať vyššie vodcovstvo, tým dostanú od vojakov vyšší bonus. Pravdou je však opak. Váš vodcovský bonus nezaleží od vašej schopnosti vodcovstvo, ale od schopnosti vodcovsto susediaceho vojaka, ktorý stojí v boji pri vás. Tiež dosť záleží či má prémium bonus pre postavu. Dalo by sa tak formulovať pravidlo, že čím máš nižšiu schopnosť vodcovstvo a čím má tvoj sused vojak vyššiu schopnosť vodcostvo, tým máš väčší vodcovský bonus
...Keď to už viete tak k veci...
Poznám kvantum ľudí, ktorý sa špecializujú na boje o pevnosti, a idú cez vodcovstvo a silu, lebo prečítali veľa buildov, kde sa píše že je to najoptimálnejšie, budú mať vysoké HP, a v boji vysoký útok aj obranu. Ešte pred mesiacom som patril k ním ja, ale teraz zastávam opačný názor - a to že by som nemal mať vo vodcovstve ani jeden bod (pre intelektuálov 0) a namiesto toho by som mal dať všetky schopnosti, ktoré boli predtým vo vodcovstve do bodov zdravia, alebo skrývanie/vytrvalosti, prípadne presnosti a uhýbania.
Je to "trochu" nelogické a nedáva to zmysel, lenže ja som tam vojak, ktorý býva často na svojej veži v spoločnosti ostatných vojakov, ktorých ešte nekopla múza a stále hrajú na vodcovstvo
... takže síce mám vodcovstvo 0, ale vodcovský bonus sa bez problémov vyšplhá na cca +4.00, v strede veže vojakov, a pri správnych ľudoch to môže byť aj vyše +6.00,
tu je dôkaz, (zdá sa že platnosť obrázka vypršala ), takže som v podstate ušetril 56 bodov schopností, ktoré som mohol presmerovať do skrývania. V útoku je to zložitejšie, ale keby ste si našli parťáka vojaka, s vodcovstvom 260 a bonusom pre postavu (vodcovský bonus +7.00), alebo 352 bez prémia (vodcovský bonus +6.00), a ušetríte 130, alebo 88 bodov schopností, čím môžete dosť zvýšiť svoj útok a obranu, alebo body zdravia.
V tomto je aj háčik, že váš úspech závisí od parťákov a keby sá týmto riadil každý jeden vojak, bola by to katastrofa.
Samozrejme sa nájde aj nejaký skeptický mudroš, ktorý bude tvrdiť že je to nepatrné zlepšenie, že aj vojak dáva sám sebe bonus a bude zbytočne plytvať (hlavne ked ma prémium bonus pre postavu), že je to nereálne a že síce ak budem v strede veže vojakov, sebe útok a obranu o trochu zlepším, zato naopak dám 4 hráčom vedľa mňa vodcovský bonus 0, čo je stratové a môže to ovplyvniť priebeh boja.
No na toto tiež existuje (konečne inteligentné) riešenie.
Stačí, ak do stredu každej veže posadíme jedného vojaka, s prémiom bonus pre postavu, a s vodcovstvom 260, a okolo neho 4 hráči rôznej postavy s vodcovstvom 0 ... a takto to urobíme na každej veži, každý jeden hráč s vodcovstvom 0 pri vojakovi v strede dostane +7 vodcovský bonus a ušetrí 130 bodov schopností, ktoré môže dať kam chce ... buď zvýši HP, alebo môže zväčšiť útok alebo obranu alebo oboje o 1-9 čisel.
Takýchto stratégi je veľmi veľa - založených na vojakovej výhode, dájú sa vymyslieť rôzne kombinácie, ako čo najviac posilniť útok a obranu a neplytvať.
Tu skeptik toho moc nenakydá, akurát že achillova päta je v presúvaní a že je to prakticky nereálne.
Naposledy upravené moderátorom: