DeletedUser5708
Hosť
Prinášame vám nejaké informácie o bojoch.
Potrebné schopnosti
Presnosť
Vodcovstvo
Uhýbanie
Skrývanie
Vytrvalosť
Presnosť - Zvyšuje vašu šancu na úspešný zásah.
Vodcovstvo - Univerzálna schopnosť. Zvyšuje vaše šance na úspešný zásah alebo uhnutie sa strele v boji o pevnosť, pričom nezáleží na tom, či ste v útoku alebo obrane.
Uhýbanie - Zvyšuje vašu šancu na uhnutie sa strele.
Skrývanie - Zvyšuje vašu šancu na uhnutie sa strele alebo na úspešný zásah. Pre funkčnosť tejto schopnosti musíte byť na strane obrancov.
Vytrvalosť - Zvyšuje vašu šancu na uhnutie sa strele alebo na úspešný zásah. Pre funkčnosť tejto schopnosti musíte byť na strane útočníkov.
V boji stoja proti sebe útočníci a obrancovia. Cieľom útočníkov je obsadiť vlajku a udržať ju 5 kôl, alebo poraziť všetkých obrancov. Obrancovia musia udržať pevnosť 55 kôl, alebo poraziť všetkých útočníkov.
Sektory a polia
Na mape sú sektory a polia. V každom poli môže stáť len jeden hráč. V každom sektore môžu byť len zástupcovia jednej strany, útočníkov alebo obrancov. Počas kola môže každý hráč jeden krát vystreliť a jeden krát sa pohnúť. Môže prejsť do priľahlého sektoru, ak tam nie je niekto z druhej strany a pokiaľ sú tam polia volné. Nedá sa pohybovať medzi sektormi v šikmom smere.
Niektoré sektory majú zvláštne vlastnosti, niektoré zlepšujú a iné zhoršujú hodnoty hráčov.
Strieľať
Každý hráč strieľa automaticky na najbližšieho protivníka, ktorého uvidí. Nie je možné strieľať na iný cieľ. Ak je susedný sektor aj tvoj cieľový sektor, automaticky strieľaš na najbližšieho protivníka v tom sektore. Nie je možné strieľať alebo zasiahnuť hráča z vlastného tímu.
Viditeľnosť
Šedá oblasť vyznačuje polia, kam nemôžete strieľať. Vaša postava môže strieľať len do miest, ktoré nie sú šedé. Avšak môžeš vidieť pohyb a iných hráčov v šedých oblastiach.
Vzdialenosť
Čím bližšie tes k postave na ktorú strieľate, tým väčšia je aj šanca na úspešný zásah. Vzdialenosť sa vypočítava podľa polí, sektory nemajú na to vplyv. Vzdialenosť nemá vplyv na veľkosť zranenia.
Poškodenie
Veľkosť zranenia za zásah záleží len od zbrane a výšky vodcovstva. Zbraň spôsobuje ukázané zranenie, ale nie viac ako je 1/3 maximálneho počtu životov protivníka. Hráč s maximom 300 životov nedostane teda poškodenie za viac ako 100 životov, za zásah.
Iba pušky spôsobujú zranenia. Duelová zbraň nemá žiadny vplyv na zranenia v boji o pevnosť.
Zúčastniť sa
Počas boja o pevnosť nemusíte byť online. Aj keď ste v bezvedomí, napríklad kvôli duelu, nezabraňuje vám to zúčastniť sa boja o pevnosť. Avšak je nutné sa dostaviť do pevnosti včas, aby ste sa moholi zúčastniť boja. Ak nie ste online, vaša postava sa chová, ako si jej nakázal. Snaží sa dostať do cieľovej pozície. Ak ste nevybrali cieľ, postava sa nebude hýbať. Nemôžete sa pripojiť k boju, ktorý je v plnom prúde.
BONUSY
Postava dostáva bonusy či už útočne alebo obranné, postava dostáva aj postih. Tieto bonusy a postihy sa udeľujú za sektor v ktorom stojíte. Budovy dávajú najmenšie útočné a obranné bonusy, hradby stredné a veže najvyššie bonusy. Sú 4 veže. Každá z nich je pre iný typ postavy či už duelantov, vojakov atď.. Keď sa duelant postaví na vežu duelantov získava ten najvyšší útočný a obranný bonus.
Najvyšší postih je na vlajke.
Odmeny
Ak vyhrajú útočníci, dostanú pevnosť. Ak vyhrajú obrancovia, pevnosť im zostane. Každý hráč na konci boja dostane skúsenosti a UP Dlhopisy, a to podľa ich zásluh. Víťazná strana k tomu dostane aj istý obnos peňazí.
Potrebné schopnosti
Presnosť - Zvyšuje vašu šancu na úspešný zásah.
Vodcovstvo - Univerzálna schopnosť. Zvyšuje vaše šance na úspešný zásah alebo uhnutie sa strele v boji o pevnosť, pričom nezáleží na tom, či ste v útoku alebo obrane.
Uhýbanie - Zvyšuje vašu šancu na uhnutie sa strele.
Skrývanie - Zvyšuje vašu šancu na uhnutie sa strele alebo na úspešný zásah. Pre funkčnosť tejto schopnosti musíte byť na strane obrancov.
Vytrvalosť - Zvyšuje vašu šancu na uhnutie sa strele alebo na úspešný zásah. Pre funkčnosť tejto schopnosti musíte byť na strane útočníkov.
V boji stoja proti sebe útočníci a obrancovia. Cieľom útočníkov je obsadiť vlajku a udržať ju 5 kôl, alebo poraziť všetkých obrancov. Obrancovia musia udržať pevnosť 55 kôl, alebo poraziť všetkých útočníkov.
Na mape sú sektory a polia. V každom poli môže stáť len jeden hráč. V každom sektore môžu byť len zástupcovia jednej strany, útočníkov alebo obrancov. Počas kola môže každý hráč jeden krát vystreliť a jeden krát sa pohnúť. Môže prejsť do priľahlého sektoru, ak tam nie je niekto z druhej strany a pokiaľ sú tam polia volné. Nedá sa pohybovať medzi sektormi v šikmom smere.
Niektoré sektory majú zvláštne vlastnosti, niektoré zlepšujú a iné zhoršujú hodnoty hráčov.
Každý hráč strieľa automaticky na najbližšieho protivníka, ktorého uvidí. Nie je možné strieľať na iný cieľ. Ak je susedný sektor aj tvoj cieľový sektor, automaticky strieľaš na najbližšieho protivníka v tom sektore. Nie je možné strieľať alebo zasiahnuť hráča z vlastného tímu.
Šedá oblasť vyznačuje polia, kam nemôžete strieľať. Vaša postava môže strieľať len do miest, ktoré nie sú šedé. Avšak môžeš vidieť pohyb a iných hráčov v šedých oblastiach.
Čím bližšie tes k postave na ktorú strieľate, tým väčšia je aj šanca na úspešný zásah. Vzdialenosť sa vypočítava podľa polí, sektory nemajú na to vplyv. Vzdialenosť nemá vplyv na veľkosť zranenia.
Veľkosť zranenia za zásah záleží len od zbrane a výšky vodcovstva. Zbraň spôsobuje ukázané zranenie, ale nie viac ako je 1/3 maximálneho počtu životov protivníka. Hráč s maximom 300 životov nedostane teda poškodenie za viac ako 100 životov, za zásah.
Iba pušky spôsobujú zranenia. Duelová zbraň nemá žiadny vplyv na zranenia v boji o pevnosť.
Počas boja o pevnosť nemusíte byť online. Aj keď ste v bezvedomí, napríklad kvôli duelu, nezabraňuje vám to zúčastniť sa boja o pevnosť. Avšak je nutné sa dostaviť do pevnosti včas, aby ste sa moholi zúčastniť boja. Ak nie ste online, vaša postava sa chová, ako si jej nakázal. Snaží sa dostať do cieľovej pozície. Ak ste nevybrali cieľ, postava sa nebude hýbať. Nemôžete sa pripojiť k boju, ktorý je v plnom prúde.
Postava dostáva bonusy či už útočne alebo obranné, postava dostáva aj postih. Tieto bonusy a postihy sa udeľujú za sektor v ktorom stojíte. Budovy dávajú najmenšie útočné a obranné bonusy, hradby stredné a veže najvyššie bonusy. Sú 4 veže. Každá z nich je pre iný typ postavy či už duelantov, vojakov atď.. Keď sa duelant postaví na vežu duelantov získava ten najvyšší útočný a obranný bonus.
Najvyšší postih je na vlajke.
Ak vyhrajú útočníci, dostanú pevnosť. Ak vyhrajú obrancovia, pevnosť im zostane. Každý hráč na konci boja dostane skúsenosti a UP Dlhopisy, a to podľa ich zásluh. Víťazná strana k tomu dostane aj istý obnos peňazí.
Naposledy upravené moderátorom: