Boj o pevnosť

Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

DeletedUser5708

Hosť
Prinášame vám nejaké informácie o bojoch. :)

Potrebné schopnosti

skillicon_aim.png
Presnosť
skillicon_leadership.png
Vodcovstvo
skillicon_dodge.png
Uhýbanie
skillicon_hide.png
Skrývanie
skillicon_endurance.png
Vytrvalosť

Presnosť - Zvyšuje vašu šancu na úspešný zásah.
Vodcovstvo - Univerzálna schopnosť. Zvyšuje vaše šance na úspešný zásah alebo uhnutie sa strele v boji o pevnosť, pričom nezáleží na tom, či ste v útoku alebo obrane.
Uhýbanie - Zvyšuje vašu šancu na uhnutie sa strele.
Skrývanie - Zvyšuje vašu šancu na uhnutie sa strele alebo na úspešný zásah. Pre funkčnosť tejto schopnosti musíte byť na strane obrancov.
Vytrvalosť - Zvyšuje vašu šancu na uhnutie sa strele alebo na úspešný zásah. Pre funkčnosť tejto schopnosti musíte byť na strane útočníkov.


V boji stoja proti sebe útočníci a obrancovia. Cieľom útočníkov je obsadiť vlajku a udržať ju 5 kôl, alebo poraziť všetkých obrancov. Obrancovia musia udržať pevnosť 55 kôl, alebo poraziť všetkých útočníkov.


uivateskrozhranie.png
Sektory a polia

Na mape sú sektory a polia. V každom poli môže stáť len jeden hráč. V každom sektore môžu byť len zástupcovia jednej strany, útočníkov alebo obrancov. Počas kola môže každý hráč jeden krát vystreliť a jeden krát sa pohnúť. Môže prejsť do priľahlého sektoru, ak tam nie je niekto z druhej strany a pokiaľ sú tam polia volné. Nedá sa pohybovať medzi sektormi v šikmom smere.
Niektoré sektory majú zvláštne vlastnosti, niektoré zlepšujú a iné zhoršujú hodnoty hráčov.

skillicon_shot.png
Strieľať

Každý hráč strieľa automaticky na najbližšieho protivníka, ktorého uvidí. Nie je možné strieľať na iný cieľ. Ak je susedný sektor aj tvoj cieľový sektor, automaticky strieľaš na najbližšieho protivníka v tom sektore. Nie je možné strieľať alebo zasiahnuť hráča z vlastného tímu.

skillicon_hide.png
Viditeľnosť
Šedá oblasť vyznačuje polia, kam nemôžete strieľať. Vaša postava môže strieľať len do miest, ktoré nie sú šedé. Avšak môžeš vidieť pohyb a iných hráčov v šedých oblastiach.

walk.png
Vzdialenosť

Čím bližšie tes k postave na ktorú strieľate, tým väčšia je aj šanca na úspešný zásah. Vzdialenosť sa vypočítava podľa polí, sektory nemajú na to vplyv. Vzdialenosť nemá vplyv na veľkosť zranenia.

fortsector_damage.png
Poškodenie

Veľkosť zranenia za zásah záleží len od zbrane a výšky vodcovstva. Zbraň spôsobuje ukázané zranenie, ale nie viac ako je 1/3 maximálneho počtu životov protivníka. Hráč s maximom 300 životov nedostane teda poškodenie za viac ako 100 životov, za zásah.
Iba pušky spôsobujú zranenia. Duelová zbraň nemá žiadny vplyv na zranenia v boji o pevnosť.

button_chooseside.png
Zúčastniť sa

Počas boja o pevnosť nemusíte byť online. Aj keď ste v bezvedomí, napríklad kvôli duelu, nezabraňuje vám to zúčastniť sa boja o pevnosť. Avšak je nutné sa dostaviť do pevnosti včas, aby ste sa moholi zúčastniť boja. Ak nie ste online, vaša postava sa chová, ako si jej nakázal. Snaží sa dostať do cieľovej pozície. Ak ste nevybrali cieľ, postava sa nebude hýbať. Nemôžete sa pripojiť k boju, ktorý je v plnom prúde.

nuggets.png
BONUSY

Postava dostáva bonusy či už útočne alebo obranné, postava dostáva aj postih. Tieto bonusy a postihy sa udeľujú za sektor v ktorom stojíte. Budovy dávajú najmenšie útočné a obranné bonusy, hradby stredné a veže najvyššie bonusy. Sú 4 veže. Každá z nich je pre iný typ postavy či už duelantov, vojakov atď.. Keď sa duelant postaví na vežu duelantov získava ten najvyšší útočný a obranný bonus.
Najvyšší postih je na vlajke.

mercenary.png
Odmeny

Ak vyhrajú útočníci, dostanú pevnosť. Ak vyhrajú obrancovia, pevnosť im zostane. Každý hráč na konci boja dostane skúsenosti a UP Dlhopisy, a to podľa ich zásluh. Víťazná strana k tomu dostane aj istý obnos peňazí.
 
Naposledy upravené moderátorom:
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Hore