Dobrý build tanka?

DeletedUser

Hosť
Poznáte niaky dobrý Build Tanka? Ak áno mohli by ste mi ho prosím napísať? Ďakujem.
 
Dobrý build?
Build na tanka záleží od tvojho lvl, počtu schopností a vlastností a vybavením akým disponuješ. Ja tanka neodporúčam hráčom, ktorých lvl je menší ako 100 (Pokiaľ chcú aj niečo trafiť).
 

DeletedUser

Hosť
Kto chce byt naozaj dobrý tank a mať aj dobré šance na zásah a úhyb, tak by mal byť Vojak s prémiom na postavu s levelom 100+ a HP okolo 10.000, schopnosti a oblečenie nech si rozhodí napr. podľa TW Calc
Samozrejme ide to aj bez prémia na postavu či bez vojaka, ale ja napr. takého dobrodruha s 5000 hp neberiem ako tank, pokiaľ mu nezafunguje bonus padne do 2 kôl pri väčšej paľbe (nič neuhne lebo na to nemá schopnosti) a pokiaľ mu zafunguje tak postrieľajú hráčov za ním, užitočný je akurát keď drží sektor, pri ktorom na ostatných nevidia ale to nie je pravý zmysel slova tank
A najideálnejšie je vlastniť samozrejme zlatú pušku, tá pekne zdvihne šance na zásah a úhyb a hráč sa viac môže venovať HP.
 

DeletedUser3733

Hosť
Tak ako napísali obaja hráči hore, nad tankom by som určite nerozmýšlal v začiatkoch hry, no na druhej strane osobne poznám dosť vojakov ktorí sú tanakami aj na nižších leveloch (50-75) ako je 100 a v boji dosť pomôžu, avšak je jednoduchšie začať s tankom najskôr vo vyšších leveloch kvôli väčšiemu počtu atributov a ďalšou nevýhodou prečo nebyť tankom v nižších leveloch je úroveň oblečenia, pretože niektoré druhy, ktoré sú veľmi dobré na boje sú dostupné napr. v 99+ lvl a podobne.

Ako tu bolo spomenuté zlatá puška dosť pomôže a zároveň je aj vstupenkou na boje o malé a stredné pevnosti, pretože každý kto verbuje a vidí dvoch hráčov na rovnakej úrovne čo sa týka HP, on/off, levelu a podobne, pozrie sa na pušku a uvidí u jedného zlatú, tak sa určite rozhodne pre neho, pretože okrem sektorového bonusu, dáva aj vyššie poškodenie.

A na záver asi len toľko, je na tebe či sa rozhodneš byť na 100% tank alebo dobrý bojovník o pevnosti, teda nedáš všetko len do HP a atribúty rozhodíš aj na uhýbanie, presnosť a prípadne vodcovstvo.
Vodcovstvo je také otázne, ako vojak si schopný dať 25% bonusu vodcovstva (s prémiom 50%) a samotné vodcovstvo sa rozdelí na šancu na zásah ako aj na úhyb, teda 100 vo vodcovstve je ako 50 v presnosti a 50 v uhýbaní.
Vytrvalosť a skrývanie by som neriešil, ale ako tank dostaneš do vytrvalosti toľko bodov koľko dáš do vlastnosti sily.
 

DeletedUser

Hosť
Viem já som chcel skúsiť tak, že do lvl 80 pôjdem do zručnosť v prstoch aby som mal klúče a splnil zlatý set a potom to prehodím do Zdravia, a začnem rozmiestnovať potom už len medzi presnosťou,uhýbaním atď.. akorát počas tej zručnosti v p. neviem či mám dávať artribúty do Sily alebo Zručnosti? ..Zatiaľ ďakujem za Vaše rady.
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
A na záver asi len toľko, je na tebe či sa rozhodneš byť na 100% tank alebo dobrý bojovník o pevnosti, teda nedáš všetko len do HP a atribúty rozhodíš aj na uhýbanie, presnosť a prípadne vodcovstvo.
Vodcovstvo je také otázne, ako vojak si schopný dať 25% bonusu vodcovstva (s prémiom 50%) a samotné vodcovstvo sa rozdelí na šancu na zásah ako aj na úhyb, teda 100 vo vodcovstve je ako 50 v presnosti a 50 v uhýbaní.
Vytrvalosť a skrývanie by som neriešil, ale ako tank dostaneš do vytrvalosti toľko bodov koľko dáš do vlastnosti sily.

Tak s týmto s tebou absolútne nesúhlasím. Bojové schopnosti sa nemôžu rozdeľovať na to čo je nevyhnutné a čo zbytočné. Tvrdíš, že vytrvalosť a skrývanie nedá skoro žiaden bonus, mýliš sa 88 skrývania pridá 6 šance na zásah aj úhyb na obrane a to isté platí aj na vytrvalosť v útoku. Mýliš sa aj v tom že 50 presnosti a 50 uhýbania praví taký istý bonus ako 100 vodcovstva (50 presnosti + 50 uhýbania = 4,78 šance na zásah aj úhyb / 100 vodcovstvo = 6,31 šanca na zásah aj úhyb a to nerátam vojaka).

Tank sa z každej postavy nedá spraviť. Na pevnosti si treba rozhodiť schopnosti podľa postavy, ten istý build sa nedá použiť na všetky postavy. Videl som expertov čo mali s postavou duelanta aj cez 6000HP, ale netrafili skoro nič, takže treba najprv pozerať bonus a nie HP.
 

DeletedUser3733

Hosť
jozi30 čo sa týka vodcovstva, je to len taký hrubý príklad čo vodcovstvo vlastne dáva, ale ak to dáš cez vzorce, tak je samozrejmé že to bude niečo iné, avšak to čo si k tomu napísal pravda je, to sa určite nehádam.
Čo sa týka skrývania a vytrvalosti, bol som na dosť bojoch a skúsil som rôzne buildy na pevnosti, no skrývanie a vytrvalosť som naozaj moc neriešil z prostého dôvodu a to fakt, že Ti dávajú bonus len pri útoku alebo pri obrane, teda zamerať sa na jedno z nich znamená stratiť v druhom.
Akurát ako tank získaš cez silu aj vytrvalosť.
A hovoriť o tom že tank sa nedá spraviť z každej postavy, no každá postava je predsa charakterom iná, avšak záleží na tom, čo v boji chceš robiť, ako vojak ak niesi na veži tak toho nakúpiš veľa a moc sa neuhneš, ako dobrodruh podržíš sektor veľmi dlho (s prémiom a HP +- 7000 je to brutál), duelant s vyšším HP dá v priemere viac škôd s vyšším HP ako keď sa zameria len na ostatné atributy a stavbár ten ak nieje na svojej veži no :ehmehm:

Toto máme vycapené v meste

SCHOPNOSTI DO BOJA:

Najzákladnejšia otázka bojov o pevnosti sú terajšie bonusy na šancu na zásah a šancu na vyhnutie
2rnhkic.gif
.

(Pre každú strelu a pokus o uhnutie sú teda brané na vedomie štyri schopnosti)

vodcovstvo sa používa pri streľbe ale aj pri snahe uhnúť sa zásahu
presnosť sa používa iba pri streľbe
uhýbanie sa používa iba pri pokuse uhnúť zásahu

skrývanie sa používa, keď sa obranca snaží strieľať alebo uhnúť zásahu
vytrvalosť sa používa, keď sa útočník snaží strieľať alebo uhnúť zásahu

Body zdravia je tiež veľmi dôležitý atribút, keďže určuje, ako dlho sa v boji udržíš pod paľbou


VZORCE:

OBRANA:
šanca na zásah: 25+(presnosť^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(skrývanie^0,4)
šanca na vyhnutie: 10+(uhýbanie^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(skrývanie^0,4)

ÚTOK:
šanca na zásah: 25+(presnosť^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(vytrvalosť^0,4)
šanca na vyhnutie: 10+(uhýbanie^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(vytrvalosť^0,4)

V boji to bude vyzerať nasledovne:

Ak stojíte počas boja mimo hradieb či veží, kde nedostávate super bonusy sa Vám čísla pohybujú asi takto: (45 útok) a (30 obrana), skôr menej.

Ak ste na cudzej veži: (65 útok) a (50 obrana), zhruba okolo.
na svojej veži: (85 útok) a (70 obrana), zhruba okolo.

A čo každý vidí, že aj tak sa oplatí najviac hrať na životy, lebo nech akokoľvek skúšate vylepšiť svoje schopnosti, aj tak je to oproti tomu hraniu na zdravie veľmi vzdialené.

Bonusy ktoré získavate za body v schopnostiach potrebných na boj, sú len orientačné, pretože všetko sa prepočítava cez vzorce:

* +1 bonus s 1 bodom a viac
* +2 bonus s 6 bodmi a viac
* +3 bonus s 16 bodmi a viac
* +4 bonus s 32 bodmi a viac
* +5 bonus s 56 bodmi a viac
* +6 bonus s 88 bodmi a viac
* +7 bonus s 130 bodmi a viac
* +8 bonus s 181 bodmi a viac
* +9 bonus s 243 bodmi a viac
* +10 bonus s 316 bodmi a viac

Otázne je či sa veľmi oplatí mať 181 bodov vo vodcovstve a dostať bonus +8 alebo mať tam zhruba 88 bodov a získať bonus +6 a tie zvyšné mať v zdraví (93 bodov sa rovná 930 HP a u vojaka s prémiom až 1860 životov).

Čo sa vlastne stane, keď nemáte body vo vodcovstve na 181 ale len na 88:

Vo výsledku zníži útočnú a obrannú hodnotu zo 45 na 43 a z 30 na 28, keď stojíte mimo pevnosti, alebo dnu (ale zase ako vojak máte o 1860 životov viacej, dosť slušný rozdiel).

Ďalší faktor čo ovplyvňuje útočnú a obrannú schopnosť je ZLATÁ PUŠKA, každá dáva do sektoru kde sa nachádza bonus +2 do útoku aj obrany, kumulatívny bonus pušiek sa zrušil, teda na každý sektor stačí vždy len jedna puška.
 

DeletedUser

Hosť
Choď cez build - Lovec. A potom okolo toho level 100reskillni, body z Nástrahy do Zdravia(Najlepšie bude povolanie Vojak - s prémiom to bude ešte lepšie..)
pár schopností kludne hoď, do úhybu,presnosti.. a pod.
 

DeletedUser

Hosť
Stole, ja som na buffale išiel vojaka a na 120 som bol tank.. mal som tam na tráve v priemere 50 šanca na zásah a 40 na uhnutie a HP som mal 9400 s premkom postavy (áno mal som aj šál Márie Roalstad) ak nedáš všetko do sily, ale niečo necháš aj do pohyblivosti tak sa rovnako dá zvýšiť skrývanie na potrebnú hodnotu. Ja som potreboval v pohyblivosti len 22 atribútov a vodcovstvo som mal vyrátané podľa triedy postavy a prémka. Dá sa to v pohode hrať aj na bonusy aj HP, len treba vedieť správne použiť kalkulačku a samozrejme si build upravovať podľa vecí čo máš k dispozícií. Taký dobrodruh nepotrebuje veľa schopností na boj ak má prémko, hrám dobrodruha na cz12 a v každej bojovej schopnosti okrem vytrvalosti mám 88 bodov a HP 3770 (som ešte len level 88). Ďalej ak duelant tak HP nad 4000 by som neriešil ani náhodou, ale radšej by som tam potlačil na vodcovstvo, ale aspoň 200 základ a po 56 na presnosť, úhyb a skrývanie (tiež základ). Tam potrebuješ len istotu zásahu a šťastie na kritiky. No a stavbára by som neriešil vôbec, lebo ten je dobrý len na svojej veži. Toľko z mojej strany. Asi najrozmanitejšia postava je práve Vojak, s ním sa dá kombinovať najviac.

:Oo to som tu jedina co nema ani trochu rozumu v hlave? lebo ten tvoj graf mi nic nepovedal :sibko:

Je to graf:

Zvysle - bonus
Vodorovne - počet schopností
 
Hore