Zdravím. Myslím si, že tak, ako funguje aukcia na trhu teraz je výhodné len pre ľudí, ktorí vystihnú pravý moment a dve sekundy pred koncom navýšia ponuku o jeden dolár a vyhrajú. Preto navrhujem vytvoriť inovovaný systém, kde by bolo mnimálne navýšenie napríklad 10 percent z predajnej ceny, prípadne by jeho výšku mohol zadať predávajúci. Dražba by však neskončila uplynutím doby na trhu, ale s každým ďalším navýšením by sa táto doba predĺžila o jednu minútu, aj keby ostávalo len pár sekúnd do konca. To by umožnilo skutočný boj o daný predmet, ak by bol oň veľký záujem, dražba by mohla trvať dlhšie a vyhral by hráč, ktorý je za predmet ochotný zaplatiť najviac a nie ten, ktorý vystihne pravý okamih. Možno by to oživilo túto funkciu, ktorá sa momentálne takmer vôbec nevyužíva.
Môj druhý nápad spočíva v tom, že by bolo možné rýchlejšie a efektívnejšie dávať väčšie množstvá predmetov na trh. Princíp by bol jednoduchý, hráč by si naklikal všetky predmety, ktoré chce predať. Tie by sa vkladali do tabuľky, ktorej ďalšie kolónky by slúžili na zadávanie ceny a ďalších parametrov pre predávaný predmet. Hráč by teda mohol oveľa rýchlejšie zadať všetko, čo potrebuje, mal by v tom prehľad, spočítali by sa mu kompletné trhové poplatky, konečná cena všetkých predmetov a ďalšie hodnoty a po následnom potvrdení by sa všetky ponuky naraz umiestnili na trh, čo by koniec koncov prinieslo aj menej záťaže na server.
Môj druhý nápad spočíva v tom, že by bolo možné rýchlejšie a efektívnejšie dávať väčšie množstvá predmetov na trh. Princíp by bol jednoduchý, hráč by si naklikal všetky predmety, ktoré chce predať. Tie by sa vkladali do tabuľky, ktorej ďalšie kolónky by slúžili na zadávanie ceny a ďalších parametrov pre predávaný predmet. Hráč by teda mohol oveľa rýchlejšie zadať všetko, čo potrebuje, mal by v tom prehľad, spočítali by sa mu kompletné trhové poplatky, konečná cena všetkých predmetov a ďalšie hodnoty a po následnom potvrdení by sa všetky ponuky naraz umiestnili na trh, čo by koniec koncov prinieslo aj menej záťaže na server.