Obmedzenie maximalneho zivota

DeletedUser

Hosť
Kazda schopnost/vlastnost ktora priamo zasahuje do hry medzi hracmi ma svoje obmedzenia. Okrem bodov do zdravia. Ked si date 500 uhybania aj tak vas trafia. Preco teda tato jedina schopnost je tak nevyvazena?
Navrhol by som obmedzenie na 6000 hp alebo postupne znizovanie bonusu nejakou funkciou. Cize cim viac bodov nad urcitu uroven tym mensi bonus k HP za 1 bod do tejto schopnosti.

Vojakov by to neovplyvnilo az tak. Ich vyhoda by bola v tom ze keby dosiahli maximalne hp tak by mali nejake body volne a mohli by ich pouzit inde.

Myslim si ze sa aj skvalitnia boje o pevnosti ak by sa toto zaviedlo. Vela ludom sa prave koli nezmyselne vysokym hp nechce chodit na boje.

P.S.: Ja sam mam na jednom serveri 8000+ hp, ale to preto lebo to vyzaduju okolnosti. A takuto zmenu by som prijal.
 

DeletedUser

Hosť
tak potom ale aj duelantom dať na desiatom lvl 10% kritický zásah a levelom to postupne znižovať - na 100 by bol 0% a na 120 ešte znížiť max zásah zbrane o 20% :p aby sme teda nediskriminovali len vojakov :)
 

DeletedUser4623

Hosť
presne tak, zato že neviete vyhrávať boje tam už chcete hneď všetko zmeniť omg nesúhlasím s týmtzo nápadom a navrhujem locknúť túto tému aby tu neprišlo k zbitočním hádkam
 

DeletedUser

Hosť
Mna skor hneva ze sa neda bojovat. Pamatam si boje ked kazdy riesil uhybanie a zasahy. To bola sranda. Dnes sa len stoji a caka sa.
Tento post nema nic s vyhravanim alebo prehravanim. To patri k hre.

Dalsia vec: tento napad som mal uz davnejsie to ze som ho teraz spisal patri k mojej roztrzitosti.

Poprosim ludi co sem chcu prispievat aby pisali k teme a neporovnavali si ega dakujem.
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
Niečo obdobné som raz navrhoval aj ja. http://forum.the-west.sk/showthread.php?t=16160

Dokonca som si to aj sám preposlal vyššie. Bohužial to neprešlo ale netreba zúfať. Je pravda že Hp je jediná schopnosť ktorá priamo zasahuje do hry a ostatné vlastnosti na boj sú úplne na nič a vlastne zbytočné. slušné čísla sa dajú dosiahnuť z minimom prerozdelených bojov a nejakým tým povzbudením z ponuky UPB.

Jednoznačne buď upraviť rovnicu na boje alebo obmedziť HP. Bo nech si hráč akokoľvek prerozdelí body nikdy nedosiahne také čísla aby sa vyrovnal vojakovi z vysokým HP.
 

DeletedUser4623

Hosť
ale nato boli vojakom vymyslené výhody !!! Aby bojoval s velkym hp. Takisto aj duelanti si vyborní na boje- s buildom protitanková päst moze kludne davat tanky. Duelant moze davat kritikali. Myslim, ze kebyze sa to zmeni, narusila by sa rovnovaha bojov
 

DeletedUser

Hosť
neberte vojakom úplne jedinú výhodu ktorú majú...

btw: reki - v tom tvojom návrhu je pridanie HP za nuggety...sa divím, že na taký "úžasný" nápad nezareagovali ;)
 

DeletedUser

Hosť
boze presne neberte vojakovi jedinu pouzitelnu vyhodu;)
Predpoklad úrovne pre používanie zbrane klesne o 3 úrovne.Tato vyhoda sa da pouzit len na zaciatku ale je nam to na 2 veci kedze vojak-duelant je dost zla kombinacia
Pri dueli dostaneš bonus 50% do schopnosti taktiky.Nezmysena vyhoda ktora sa da pouzit iba ked ta kazdy dueluje
Počas bojov o pevnosť zvyšuješ sebe aj svojim susedom vodcovskú schopnosť o 25% z tvojej vodcovskej schopnosti.tejto vyhode moc nechapem;)(prosim o vysvetlenie)
 

DeletedUser4623

Hosť
presne tak jedina vyhoda kotru máme a ked uz to chcete zrusit tak by som odporucal pozmenit navrh tak aby z kazdej postavy bola jedna vyhoda na boje odobrata- aby nedoslo k utlacaniu jednej strany...
 

DeletedUser

Hosť
Počas bojov o pevnosť zvyšuješ sebe aj svojim susedom vodcovskú schopnosť o 25% z tvojej vodcovskej schopnosti.

Toto má byť výhoda v boji pre vojaka. Napriek tomu je to výhoda ktorú žiaden vojak nevyužíva. Čiže zobrať výhody iným postavám je myslím že pri najlepšom nemysliteľné.

HP je jediná schopnosť ktorá priamo ovplivnuje boj. Ak sa upraví rovnica premňazamňa nech má vojak 13K HP. Pokiaľ bude možné mu to Hp za štyri či päť kôl zraziť. Pokiaľ sa bude do úhybov rátať aj bonus dobrodruha ( ktorý mimochodom nefunguje ), Nech má vojak 13K HP. Lebo ak sa upraví rovnica nič netrafí a nič neuhne aj keď bude stáť na veži. Potom to bude fér. Pri terajších hodnotách nech akokoľvek prerozdelíte schopnosti je trafenie sa v boji čisto náhoda a o úhybe ani radšej nevravím. Veď zamyslite sa sami - som dobrodruh a na svojej veži mám útok 103,7 a úhyb 98,25 ( s dopingom z UP ). napriek tomu ma trafí vojak z HP 13K ktorý nemá vo vlastnostiach na výstrel a úhyb dokopy nič. Ja sa samozrejme netrafím . Nieje to pritiahnuté za vlasy ? Ja útok cez sto , protivník obranu pri nalepšom 40 a aj keď zarátam postih za vzdialenosť, mám lepšie hodnoty, aj tak sa netrafím - čudné podľa mňa
 

DeletedUser

Hosť
je to pravda, že to je s tými schopnosťami úplne zle...

ale zase prečo by sa mal dať tank tak rýchlo zraziť...však to je jeho štýl hry, ktorá mu zase obmedzuje všetko ostatné...dobrodruhovia, duelanti a stavbári nemusia urobiť pre ten bonus absolútne nič...aj duelant lvl 10 môže dať poškodenie 1500, ale tank lvl 10 dá ťažko 10000 HP...už tu je vidieť aké je to nespravodlivé a ešte aj to chcete vziať?

btw: prečo si myslíš že bonus dobrodruha nefunguje? pár krát sa mi stalo, že som stála za dobrodruhom, nikto na mňa nevidel a buch, po jednom kole polovica HP dole...že by to bolo tým, že zafungoval bonus a na neho to nešlo?
 

DeletedUser

Hosť
Je to výhoda pre vojaka tak ako majú iné druhy postáv svoje výhody, je hlúposť to obmedzovať.
 

DeletedUser

Hosť
neviem preco tu kazdy hovori o jedinej vyhode vojaka.

Moj napad by vam mozno este aj prospel. Ja osobne mam na jednom serveri menej hp (ale stale viac ako iny na mojom leveli). Ostalo mi vela bodov ktore som si fajnovo rozdelil do presnosti, uhybania. Dalej som usetril na taktike (takze mam aj obranu v dueli). Kedze tam mam tiez bonus, cize mam postarane aj o vodcovstvo, ktore este k tomu naviac zvysujem okolo ludom.
Navyse kedze nemam az tolko HP tak kritikal od duelanta pre mna vobec nie je tak devastujuci.

Naratal som minimalne 3 bezkonkurencne vyhody :)

oproti trom veciam ktore pomahaju v subojoch hrac vs hrac (duel/pevnost) mame:
Duelant: nejake kriticke zasahy - raz za cas (15 minut sa pockat da a skuseny duelant nepotrebuje nejaky nahlad na schopnosti :) )

Dobrodruh: uhybanie - raz za cas

Pracovnik: 30% zvysenie v sektore - aj tak nevidite rozdiel

Vojak sam o sebe uz "zozral" ulohu dobrodruha.

Ale ok mozete to tu zavriet. Len som chcel vediet nazor.
 

DeletedUser

Hosť
podla mna je to dobré , ale bolo by to fér oproti duelantom? dávali by o dosť menšie zásahy a niekde by sa boj neskončil ani za 55 kôl tým pádom by sa museli predlžovať boje ... bolo by to nanič nebolo by pre každého tolko kvalitných bojov na xp .. ale bral by som skôr vylepšenie iných postáv .. nie uberať schopnosti , každá je na niečo určená .. a deto aj postava.

Citujem Rirelanda:

Duelant: nejake kriticke zasahy - raz za cas (15 minut sa pockat da a skuseny duelant nepotrebuje nejaky nahlad na schopnosti :) )

Dobrodruh: uhybanie - raz za cas

Pracovnik: 30% zvysenie v sektore - aj tak nevidite rozdiel

_____________________________________________________________________
Duelant: duelanti z prémiom dávajú aj každú tretiu ranu ak sú dobrý tak netrep .
Dobrodruh : stím mám vlastné skúsenosti , uhýba super mal som všetko v zdraví [zlatá puška,šabla] + prémium narobí svoje.

Pracovník:Vidno , je rozdiel ked máš šancu na zásah 90,00 a 110,00 , niektorý z buffala ti to potvrdia.
 

DeletedUser

Hosť
Duelant: duelanti z prémiom dávajú aj každú tretiu ranu ak sú dobrý tak netrep .
Dobrodruh : stím mám vlastné skúsenosti , uhýba super mal som všetko v zdraví [zlatá puška,šabla] + prémium narobí svoje.
Pracovník:Vidno , je rozdiel ked máš šancu na zásah 90,00 a 110,00 , niektorý z buffala ti to potvrdia.
Každú tretiu? Vieš čo je 20%? Skús si pustiť nejakú random simuláciu a potom sa ozvi s výsledkami...;)
Dobrodruh že uhýba super? Dobrodruh neuhýba vôbec, vyžerie si to hráč za ním a jediné použitie dobrodruha je, ak je v sektore sám a to riskuje smrť/bonus - 50/50 (s prémkom) Koľko takých nájdeš?
Žiadne rozdiely bonusov pri staviteľovi nevidno, tak ako to nevidno pri hráčoch so schopnosťami vs. tankami, to je ten problém...
Raz tu bol pekne prepracovaný vzorec rovnice, ale nech sa upraví hocijako vždy to bude len náhodné číslo proti istému a vždy rovnakému bonusu, to je podľa vás spravodlivé?
Malý príklad, čo by ste si radšej vybrali - výplatu 1000€ mesačne naisto alebo náhodne od 0 do 1500? hm?
 
Hore