Obmedzenie maximalneho zivota

DeletedUser

Hosť
Myslím, že dosť bolo debát okolo výhod či nevýhod jednotlivých tried postáv.

TU som jeden čas spravil návod na základe ktorého sa máte jendoznačne možnosť rozhodnuť za akú triedu si zahráte. A ozaj riešiť vyrovnanosť postáv nemá zmysel.
V tomto si INNO všetko plne uvedomuje a ak bude mať záujem to zmeniť zmení to ak sa náhodou niečo podobné dokonca z ich strany už nerieši.
 

DeletedUser

Hosť
neviem preco tu kazdy hovori o jedinej vyhode vojaka.

Moj napad by vam mozno este aj prospel. Ja osobne mam na jednom serveri menej hp (ale stale viac ako iny na mojom leveli). Ostalo mi vela bodov ktore som si fajnovo rozdelil do presnosti, uhybania. Dalej som usetril na taktike (takze mam aj obranu v dueli). Kedze tam mam tiez bonus, cize mam postarane aj o vodcovstvo, ktore este k tomu naviac zvysujem okolo ludom.
Navyse kedze nemam az tolko HP tak kritikal od duelanta pre mna vobec nie je tak devastujuci.

Naratal som minimalne 3 bezkonkurencne vyhody :)

oproti trom veciam ktore pomahaju v subojoch hrac vs hrac (duel/pevnost) mame:
Duelant: nejake kriticke zasahy - raz za cas (15 minut sa pockat da a skuseny duelant nepotrebuje nejaky nahlad na schopnosti :) )

Dobrodruh: uhybanie - raz za cas

Pracovnik: 30% zvysenie v sektore - aj tak nevidite rozdiel

Vojak sam o sebe uz "zozral" ulohu dobrodruha.

Ale ok mozete to tu zavriet. Len som chcel vediet nazor.

Každú tretiu? Vieš čo je 20%? Skús si pustiť nejakú random simuláciu a potom sa ozvi s výsledkami...;)
Dobrodruh že uhýba super? Dobrodruh neuhýba vôbec, vyžerie si to hráč za ním a jediné použitie dobrodruha je, ak je v sektore sám a to riskuje smrť/bonus - 50/50 (s prémkom) Koľko takých nájdeš?
Žiadne rozdiely bonusov pri staviteľovi nevidno, tak ako to nevidno pri hráčoch so schopnosťami vs. tankami, to je ten problém...
Raz tu bol pekne prepracovaný vzorec rovnice, ale nech sa upraví hocijako vždy to bude len náhodné číslo proti istému a vždy rovnakému bonusu, to je podľa vás spravodlivé?
Malý príklad, čo by ste si radšej vybrali - výplatu 1000€ mesačne naisto alebo náhodne od 0 do 1500? hm?


Uhýba .. mám osobné skúsenosti tak radšej nehovor , viem že si duelant potom máš možno z kritickým skúseností viac .. ale o dobrodruhoch asi moc nevieš.
 

DeletedUser

Hosť
Uhýba .. mám osobné skúsenosti tak radšej nehovor , viem že si duelant potom máš možno z kritickým skúseností viac .. ale o dobrodruhoch asi moc nevieš.

jeho bonus je, že naňho nejdú strely, to nie je uhnutie nechápeš? náhodou poznám dobrodruhov dosť a nechápem čo sem pletieš xpy keďže práve dobrodruh ich teoreticky dostane najmenej keďže jeho bonus sa nikde v konečnom dôsledku neprejaví :)
Ale ice má pravdu, inno to zmení keď bude chcieť a nemá zmysel o tom diskutovať :)
 

DeletedUser3733

Hosť
No keďže som zo seba nedávno spravil na SK1 tank (14K), tak môžem k tomu snáď povedať iba toľko, že je pravda, že čím viac HP máte, tak o to tvrdšie sú zásahy od duelantov, avšak nestalo sa mi, aby ma zasiahli viac ako dva krát za boj, ale dve rany po 1.700 a 1/4 HP fuč :eezmurk:
Avšak keď nestojíte na veži, tak ste ako rádový vojak, proste kúpite skoro každú ranu, zato na veži sa dá nazbierať slušný počet úhybov.
Preto pri tanku netreba rátať s nejakými expami, skôr dostanete do tela riadnu dávku olova, pretože každý vás bude tlačiť na hrot, samozrejme vždy záleží od toho či ste útok alebo obrana a od ochoty spoluhráčov.

Duelanti to majú podľa mňa v boji najľahšie a stále získavajú najviac EXP a po novom aj dlhopisov a keď sa nejaký duelant postaví na stred veže a ak bude aj off, tak nemá problém spraviť 10K+ škody (samozrejme záleží od počtu útočníkov).
Treba ale brať na vedomie aj to na ktorej strane stojí, ak je ako útočník a nemá pred sebou krytie, tak za pár kôl ide dolu, zato v obrane dostane bonus veže a nieje potom až také jednoduché ich zostreliť.

Čo sa týka dobrodruhov.
Dobrodruh s prémiom a napr. aj s nejakým posilnením z UPS, vie podržať sektor neskutočne dlho.
A tu plne súhlasím s Laki235, pretože dobrodruh sa ani tak neuhýba, skôr na neho vôbec nestrieľate, proste aj keď máte zadaný pohyb na daného hráča pred vami, tak skôr trafíte niekoho za ním ako jeho samotného.
Preto ak dobrodruh netriafa a z boja moc úhybov neodnesie, tak nedostane tak isto moc expov a UPD

A pracovník, no nebyť toho bonusu čo majú, tak ako keby tam ani neboli.
 

DeletedUser

Hosť
jeho bonus je, že naňho nejdú strely, to nie je uhnutie nechápeš? náhodou poznám dobrodruhov dosť a nechápem čo sem pletieš xpy keďže práve dobrodruh ich teoreticky dostane najmenej keďže jeho bonus sa nikde v konečnom dôsledku neprejaví :)
Ale ice má pravdu, inno to zmení keď bude chcieť a nemá zmysel o tom diskutovať :)

Pravda , na SK4 som mal full HP dobrodruh zlatá puška + šabla a za boj som v priemere nastrielal 7000 dmg a 50 minimálne uhol tak mi nehovor že nedostane dobrodruh moc xp .. každý boj som mal 1500 xp a truhla , teraz 21 dlhopisov priemerne . Ale ako ktorý dobrodruh.
 

DeletedUser

Hosť
No keďže som zo seba nedávno spravil na SK1 tank (14K), tak môžem k tomu snáď povedať iba toľko, že je pravda, že čím viac HP máte, tak o to tvrdšie sú zásahy od duelantov, avšak nestalo sa mi, aby ma zasiahli viac ako dva krát za boj, ale dve rany po 1.700 a 1/4 HP fuč :eezmurk:
Avšak keď nestojíte na veži, tak ste ako rádový vojak, proste kúpite skoro každú ranu, zato na veži sa dá nazbierať slušný počet úhybov.
Preto pri tanku netreba rátať s nejakými expami, skôr dostanete do tela riadnu dávku olova, pretože každý vás bude tlačiť na hrot, samozrejme vždy záleží od toho či ste útok alebo obrana a od ochoty spoluhráčov.

Duelanti to majú podľa mňa v boji najľahšie a stále získavajú najviac EXP a po novom aj dlhopisov a keď sa nejaký duelant postaví na stred veže a ak bude aj off, tak nemá problém spraviť 10K+ škody (samozrejme záleží od počtu útočníkov).
Treba ale brať na vedomie aj to na ktorej strane stojí, ak je ako útočník a nemá pred sebou krytie, tak za pár kôl ide dolu, zato v obrane dostane bonus veže a nieje potom až také jednoduché ich zostreliť.

Čo sa týka dobrodruhov.
Dobrodruh s prémiom a napr. aj s nejakým posilnením z UPS, vie podržať sektor neskutočne dlho.
A tu plne súhlasím s Laki235, pretože dobrodruh sa ani tak neuhýba, skôr na neho vôbec nestrieľate, proste aj keď máte zadaný pohyb na daného hráča pred vami, tak skôr trafíte niekoho za ním ako jeho samotného.
Preto ak dobrodruh netriafa a z boja moc úhybov neodnesie, tak nedostane tak isto moc expov a UPD

A pracovník, no nebyť toho bonusu čo majú, tak ako keby tam ani neboli.

Stím tankom mám skúsenosť na sk2 a sk5 som bol dlhý čas hráč z najviac HP na oboch svetoch síce momentálne aj som :)
 

DeletedUser

Hosť
Riešiť obmedzenie HP či už vojakov alebo vôbec je úplná hlúposť je to ako keby si sa chcel dožadovať obmedzenia pre zručnosť prstov pre hľadanie kľúča č.3 je to atribút ako každý iný a na boji ak chceš prekonať tank s 10 K hp postav k nemu iný tank s 10 K hp a problém je vyriešený :D ja hrám na buffale duelanta zameraného na boj o pevnosti a čisto pre príklad som si dal manéver 1 vs 2 proti tank + duelant (+ čerešnička na torte ja som bol v útoku) a zlikvidoval som ich tam oboch :D dobrý build je na nezaplatenie a milujem vojakov čo si dajú všetko do HP :D napísať že vodcovstvo presnosť či úhyb nemajú žiadny vplyv na boji je rovnako hlúpe ako dať si všetky atribúty do plávania a ísť duelovať.

Pokiaľ ide o mňa mám za duelanta 4 K hp na tráve šancu na zásah 52 a na úhyb 42 bez použitia akýchkoľvek posilnení. poď ma tromfnúť na manévri či boji s tým tvojím 13 K hp vojakom nech ťa vysmejem.

každý typ postavy je perfektne navrhnutý a má svoje výhody stavil by som sa o hocičo že by som toho tvojho tanka nabil aj s dobrodruhom :D
 

DeletedUser7176

Hosť
S týmto nesúhlasím, keď chceš mať veľa HP buď tank, nikto predsa nebude vojakov resp. tankov diskriminovať, predsa to je jedna z výhod vojakov: Za každý bod vložený do schopnosti "Body zdravia" získaš navyše 5 bodov zdravia.
Takže za mňa NIE!
 

DeletedUser4451

Hosť
Znizovanie hp tankerom by vyvolalo vzburu vojakov ;)
To ako keby si znizil bonus duelantom na sancu na krit len na 5% a uberali by len +5% celkoveho hp
 

DeletedUser

Hosť
...

je to blbosť, ak by sa obmedzila maximálna výška HP zobral by si výhodu vojakom a spol. IINO Games by to nezaviedla preto, lebo tanky si kupujú body schopností aby mali vyššie HP:ehmehm: a sami by sa obrali o peniaze... čiže nereálne, mali by sme tému zatvoriť a premiestneiť do archívu:)
 

DeletedUser4451

Hosť
je to blbosť, ak by sa obmedzila maximálna výška HP zobral by si výhodu vojakom a spol. IINO Games by to nezaviedla preto, lebo tanky si kupujú body schopností aby mali vyššie HP:ehmehm: a sami by sa obrali o peniaze... čiže nereálne, mali by sme tému zatvoriť a premiestneiť do archívu:)

Keď má vojak bonus do HP a berie si tú triedu postavy kvôli tomu a ešte k tomu má možnosť si ho zväčšiť prémiom na postavu tak sa mi zdá pripečené kupovať si ešte ďalšie schopnosti...
 
Hore