Oznámenie pre hráčov - október

  • Zakladateľ témy Deleted User - 4
  • Vytvorené

Deleted User - 4

Hosť
Str%C3%A1%C5%BEenie_dostavn%C3%ADku.png


Milí hráči,
prinášame vám prehľad vecí, na ktorých práve pracujeme. Je to na skúšku, radi by sme vás takto informovali každý mesiac, ak to bude možné.​

Zmeny v bojoch o pevnosť
Už dlhšiu dobu sú jednou z najdiskutovanejších tém boje o pevnosť a ich vybalancovanie. Spravili sme zopár zmien, ale či už my, alebo vy, aktívni hráči, ste neboli s výsledkom úplne spokojní. Preto chceme pokračovať v testovaní nových vzorcov a rôznych zmien na beta serveri. Jednou z vecí, ktorú by sme radi spravili, je viac sprístupniť boje o pevnosť - ich ľahšia dostupnosť, aby sa do nich mohlo zapojiť viac nových hráčov a aby celkovo všetci hráči zistili, aké sú boje o pevnosť skvelé. Jednoznačne sú boje o pevnosť tá najlepšia herná funkcia, čo vo Weste je, žiadna iná prehliadačová hra takéto niečo nemá a preto je pre nás dôležité spraviť tieto zmeny a presvedčiť o ich výhodách čo najviac hráčov. Náš hlavný vývojár Thorben nazdielal na vývojársky blog to, na čom aktuálne pracujeme. Slovenský preklad: http://forum.the-west.sk/showpost.php?p=311520&postcount=11


Multiplayerové akcie
Príliš sme ešte o multiplayerových akciách nehovorili, jedná sa o skutočne veľkú a skvelú vec, ktorá bude založená na hernej mechanike bojov o pevnosť, ale bude iná a flexibilnejšia. Pred pár týždňami sme dokončili herný koncept a začali sme na tom pracovať.

Čo to presne znamená?
Tieto akcie budú interaktívne dobrodružstvá v reálnom čase pre malé skupinky hráčov, ktorí ich môžu spoločne plniť. Napríklad sa môže jednať o lov na medveďa, prepadnutie dostavníka alebo boje s banditmi. Takže si predstavte peknú mapku boja o pevnosť, s pár NPC medveďami, ktoré musíte zastreliť, ale zároveň musíte dávať pozor, aby neprišli blízko, inak vás trafia, alebo napríklad vlak pôjde pomaly krajinou a bude bránený NPC postavami a vy ho musíte zastaviť stavaním zábran v ceste, alebo zastrelením banditov, ktorí ho riadia. Bude to nová herná možnosť, ktorú môžete využiť, keď dajme tomu čakáte na doplnenie energie, alebo popri čakaní na skončenie nejakej dlhej práce. Bude to nezávislé od ostatných herných funkcií, dokonca sa chceme pokúsiť o to, aby mohli hrať hráči aj z viacerých svetov proti sebe alebo spoločne. Momentálne pracujeme na editore mapy, grafike a dizajnu obrazoviek. Ešte však nič nie je hotové, čaká nás určite ešte pár mesiacov, kedy si budeme môcť zahrať prvé dobrodružstvá. Viac informácií bude zverejnených na devblogu, pravdepodobne behom niekoľkých týždňov.


Duelanti s nulovou motiváciou
Jeden z problémov, ktorý je tu už dlhšiu dobu. Interne sme o tom diskutovali už veľmi veľa krát a veľa hodín, ale nikdy sme nenašli riešenie, s ktorým by sme boli úplne spokojní. Chceme teraz určite niečo zmeniť a preto už čoskoro rozdelíme na bete motiváciu zvlášť pre NPC postavy a pre PvP (Hráč proti hráčovi). Iba táto zmena to ale nevyrieši, ešte ich bude potrebné zopár spraviť. Jeden nápad je každú noc vrátiť obe motivácie na 100%. To by ale zase znamenalo, že mnoho použiteľných predmetov by sa stalo nepotrebnými a že už by nič nebránilo duelantov v neustálych dueloch. Nemuselo by to byť zlé, no zmenilo by to veľmi štýl hrania a hernú mechaniku.


Budúcnosť duelovania
Keď už sa bavíme o dueloch, chceli by sme vám napísať o zopár väčších nápadoch ohľadom duelovania. Pracujeme na prototype pre interaktívny duelový systém s použiteľnými schopnosťami a špeciálnym stromom pre schopnosti pre duely. Plánujeme tento nápad zaimplementovať do hry, vyžaduje si to však veľa úsilia od herných vývojárov a ešte je to potreba riadne premyslieť. Okrem toho sme diskutovali systém Arény pre duely, ktorá by bola umiestnená niekde na mape (nejaký nápad, kde by bolo vhodné miesto? :)) PvP duely by potom boli možné iba v tej aréne, nikde inde na mape by sa to už nedalo, okrem dohodnutých duelov. Hráči, ktorí by nechceli by duelovaní a posielaní do bezvedomia by boli v bezpečí a duelanti by zase mali skvelé miesto, kde by vždy našli protivníkov. Pre vyrovnanie straty súperov pre duelantov by sme na mapu pridali rôzne NPC postavy, ktoré by boli dostupné s rôznou obtiažnosťou. Prípadne by to mohli byť aj extra silné pohybujúce sa NPC postavy, ktorí by za odmenu dávali viac skúseností a šancu na získanie vzácnych vecí.
Tento nápad je však zatiaľ iba v plienkach, nič z toho neplánujeme v blízkej budúcnosti zaviesť do hry a určite si bude ešte vyžadovať diskusiu.


Hlavný príbeh

Potom, čo sme do hry pridali stovky nových úloh si myslíme a bolo to potvrdené aj mnohými hráčmi a novými užívateľmi, ktorí boli pozvaní na testovanie, že príbehu vo Weste chýba tzv. zlatá niť, alebo inak povedané - Príbeh, ktorý by vás sprevádzal celou hrou a rozprával príbeh vašej postavy. Pracujeme už na tom a nazvali sme to Hlavný príbeh. Bude mať 9 častí, každá si vyžaduje určitú úroveň postavu, posledná začína na úrovni 91. Príbeh budeme spúšťať kúsok po kúsku (každých pár týždňov jednu časť), začneme koncom októbra.

Ostatné
- Verzia 2.07 zahrnie v sebe okno priateľov s novým rozhraním, ktoré ukáže vašich priateľov, členov mesta a aliancie. Cez toto okno im môžete rýchlo šepkať, posielať telegramy alebo si ich vycentrovať na mape.
- Pracujeme na koncepte priameho obchodovania hráča s hráčom (hurá)
- Za účelom vylepšenia výkonu nášho systému úloh, pridáme do pár úloh nejaké nové požiadavky, napr. dokončenie tutoriálu, alebo nejakej úlohy, či požiadavky na úroveň.
- Pripravujeme skvelú a zábavnú hernú udalosť, sme si istý, že si ju užijete!

Prosím vezmite na vedomie, že sa jedná o hrubý náhľad ohľadom interného diania v našom tíme. Väčšina z toho nie je finálna a môže sa ešte zmeniť.
V budúcnosti chceme viac otvorene s vami takto komunikovať, to však bude fungovať iba vtedy, ak budete rešpektovať naše rozhodnutia a plány.

Svoje názory a prípadné postrehy môžete napísať tuto: Diskusia k oznámeniu pre hráčov pre október

Tešíme sa na vaše reakcie a postrehy!​
 
Hore