DeletedUser
Hosť
Takže rád by som tu uviedol niekoľko faktorov, ktoré by podľa mňa do bojov o pevnosti vniesli zopár dobrých zmien. Ktoré by sme určite všetci radi privítali.
Zatiaľ budem rád , ak budeme o tomto debatovať bez potreby hlasovania, aby som videl Váš názor. Ak bude niečo pre vás v diskusii zaujímavé, potom to rozpíšem samostatne aj s hlasovaním, a ak nie, tak nebudem to ďalej šíriť.
KAPITOLA 1:
najzákladnejšia otázka bojov o pevnosti sú terajšie bonusy na šancu na zásah a šancu na vyhnutie.
dnešné vzorce:
útočník:
šanca na zásah: 25+(presnosť^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(vytrvalosť^0,4)
šanca na vyhnutie: 10+(uhýbanie^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(vytrvalosť^0,4)
obranca:
šanca na zásah: 25+(presnosť^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(skrývanie^0,4)
šanca na vyhnutie: 10+(uhýbanie^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(skrývanie^0,4)
realita v boji:
počas boja ak stojíte mimo hradieb či veží, kde nedostávate super bonusy sa Vám čísla pohybujú asi takto: (45 útok) a (30 obrana), skôr menej.
ak ste na cudzej veži: (65 útok) a (50 obrana), zhruba okolo.
na svojej veži: (85 útok) a (70 obrana), zhruba okolo.
a čo každý vidí, že aj tak sa oplatí najviac hrať na životy, lebo nech akokoľvek skúšate vylepšiť svoje schopnosti, aj tak je to oproti tomu hraniu na zdravie veľmi vzdialené.
bonusy ktoré získavate za body v schopnostiach potrebných na boj:
* +1 bonus s 1 bodom a viac
* +2 bonus s 6 bodmi a viac
* +3 bonus s 16 bodmi a viac
* +4 bonus s 32 bodmi a viac
* +5 bonus s 56 bodmi a viac
* +6 bonus s 88 bodmi a viac
* +7 bonus s 130 bodmi a viac
* +8 bonus s 181 bodmi a viac
* +9 bonus s 243 bodmi a viac
* +10 bonus s 316 bodmi a viac
no neviem či sa veľmi oplatí mať 181 bodov vo vodcovstve a dostač bonus +8. alebo mať tam len zhruba 88 bodov a získať bonus +6. a tie zvyšné mať v zdraví, 93 bodov sa rovná 930 a u vojaka s prémiom až 1860 životov.
čo vám spôsobi ked nemáte body vo vodcostve na 181 ale len na 88:
vo výsledku zníži útočnú a obrannú hodnotu zo 45 na 43 a zo 30 na 28, keď stojíte mimo pevnosti, alebo dnu.
ale zase ako vojak máte o 1860 životov viacej. dosť slušný rozdiel.
a na čo celý čas narážam ?
Aby sa hodnoty bonusov zvyšovali vo vyšších číslách oveľa agresívnejšie, aby bol ten rozdiel ozaj cítiť, alebo teda upraviť princíp životov.
Príklad rastu bonusov:
* +1 bonus s 1 bodom a viac
* +2 bonus s 6 bodmi a viac
* +3 bonus s 16 bodmi a viac
* +4 bonus s 32 bodmi a viac
* +6 bonus s 56 bodmi a viac
* +8 bonus s 88 bodmi a viac
* +11 bonus s 130 bodmi a viac
* +15 bonus s 181 bodmi a viac
* +20 bonus s 243 bodmi a viac
* +25 bonus s 316 bodmi a viac
88 bodov sa dá rýchlo spraviť a u všetkých schopností, ale bolo by fajn, že keď sa na niečo niekto zameria, že by to malo aj svoj efekt.
iný faktor čo ovplyvňuje útočnú a obrannú schopnosť sú zlaté pušky, ved si zoberme, že každá dáva do sektoru, kde sa nachádza bonus +2 do útoku aj obrany hráča.
stačí len 5 pušiek v sektore útok a zrazu majú všetci útočníci základné čísla navýšené so (45 na 55 útok) a (30 na 40 obranu).
hovorím o 5 puškách, skutočnosť je ale oveľa drastickejšia. kľudne sa napríklad na SK Arizone už môže stať, že v jednom sektore je aj 15 pušiek v útoku a tie bonusy sú potom oveľa vyššie.
inak zlatá sada je super samozrejme, ale malé zníženie bonusov by sa určite zišlo, aspoň tých čo platia pre celý sektor.
príklad: bonus do poškodenia +5, a bonus sektoru +1 obrana aj útok. myslím že by to postačovalo.
takže toľko faktov okolo efektivity schopností v porovnaní so životmi
KAPITOLA 2:
mapa boja, je fajn ale zopár zmien by dodalo pevnostiam novú šťavu a dalo nové možnosti, stačilo by niektoré sektory nasekať a celkovo dať možnosť útočníkom aby mohli zaútočiť od hocikade, teda aj z pozície nad pevnosťou.
[SPOIL]
[/SPOIL]
(tééda ten obrázok, je ozaj obrovský :--), a už som to zmenil, už to bude v pohode. )
minimálne aspoň nejako takto by mohla mapa vyzerať, stým že s rozložením sektorov by sa dalo ešte pohrať, to je ale detail ktorý by riešil keď už niekto iný, ak by teda bol záujem o zmenu.
Proste len na zamyslenie aby človek videl, koľko nových možností a taktik by vzniklo.
KAPITOLA 3:
detail, ktorý by podľa mňa potešil každého, ako napríklad, dať šancu automaticky každému 5%, že spôsobí náhodne kritický zásah. ved predsa počas boja môžte trafiť aj lepšie aj horšie, každý by mohol, mať aspoň maličku šancu, a je to skoro nič, ale potešilo by.
no a duelant by teda automaticky mal šancu 15% a s prémiom 25% na kritický zásah, keď už je to jeho špecialita.
KAPITOLA 4 záver:
Dalo by sa ešte debatovať aj o zbraniach, ale o tom vývojarí dobre vedia, tak ako so všetkým oblečením, že je potrebné pridať nové veci a staršie upraviť tak aby sme všetko získavali ozaj v rozmedzí 1-120 úrovne postavy, v tomto sú nohavice a opasky jasným a skvelým príkladom.
Alebo, že peňazí v hre je ozaj, hojne a napríklad cena za vyvolanie boja by kľudne mohla stúpnuť na hodnoty : 5000, 10000, 15000.
Ale toto sú už len detaily, ktoré ozaj nechám úplne na majiteľoch tejto hry, len som ich spomenul.
hlavne som chcel zdôrazniť schopnosti a mapu pevnosti, tie dva faktory ak by sa zmenili, to by ocenil úplne každý a ani by nebola potreba aby sa to nebodaj menilo, ako som napísal, ale len aby to ozaj zvážili a zmenili.
Ako som spomínal na začiatku, zatiaľ budem rád , ak budeme o tomto debatovať bez potreby hlasovania, aby som videl, len Váš názor. Ak bude niečo pre vás v diskusii zaujímavé, potom to rozpíšem samostatne aj s hlasovaním, a ak nie, tak nebudem to ďalej šíriť.
Zatiaľ budem rád , ak budeme o tomto debatovať bez potreby hlasovania, aby som videl Váš názor. Ak bude niečo pre vás v diskusii zaujímavé, potom to rozpíšem samostatne aj s hlasovaním, a ak nie, tak nebudem to ďalej šíriť.
KAPITOLA 1:
najzákladnejšia otázka bojov o pevnosti sú terajšie bonusy na šancu na zásah a šancu na vyhnutie.
dnešné vzorce:
útočník:
šanca na zásah: 25+(presnosť^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(vytrvalosť^0,4)
šanca na vyhnutie: 10+(uhýbanie^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(vytrvalosť^0,4)
obranca:
šanca na zásah: 25+(presnosť^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(skrývanie^0,4)
šanca na vyhnutie: 10+(uhýbanie^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(skrývanie^0,4)
realita v boji:
počas boja ak stojíte mimo hradieb či veží, kde nedostávate super bonusy sa Vám čísla pohybujú asi takto: (45 útok) a (30 obrana), skôr menej.
ak ste na cudzej veži: (65 útok) a (50 obrana), zhruba okolo.
na svojej veži: (85 útok) a (70 obrana), zhruba okolo.
a čo každý vidí, že aj tak sa oplatí najviac hrať na životy, lebo nech akokoľvek skúšate vylepšiť svoje schopnosti, aj tak je to oproti tomu hraniu na zdravie veľmi vzdialené.
bonusy ktoré získavate za body v schopnostiach potrebných na boj:
* +1 bonus s 1 bodom a viac
* +2 bonus s 6 bodmi a viac
* +3 bonus s 16 bodmi a viac
* +4 bonus s 32 bodmi a viac
* +5 bonus s 56 bodmi a viac
* +6 bonus s 88 bodmi a viac
* +7 bonus s 130 bodmi a viac
* +8 bonus s 181 bodmi a viac
* +9 bonus s 243 bodmi a viac
* +10 bonus s 316 bodmi a viac
no neviem či sa veľmi oplatí mať 181 bodov vo vodcovstve a dostač bonus +8. alebo mať tam len zhruba 88 bodov a získať bonus +6. a tie zvyšné mať v zdraví, 93 bodov sa rovná 930 a u vojaka s prémiom až 1860 životov.
čo vám spôsobi ked nemáte body vo vodcostve na 181 ale len na 88:
vo výsledku zníži útočnú a obrannú hodnotu zo 45 na 43 a zo 30 na 28, keď stojíte mimo pevnosti, alebo dnu.
ale zase ako vojak máte o 1860 životov viacej. dosť slušný rozdiel.
a na čo celý čas narážam ?
Aby sa hodnoty bonusov zvyšovali vo vyšších číslách oveľa agresívnejšie, aby bol ten rozdiel ozaj cítiť, alebo teda upraviť princíp životov.
Príklad rastu bonusov:
* +1 bonus s 1 bodom a viac
* +2 bonus s 6 bodmi a viac
* +3 bonus s 16 bodmi a viac
* +4 bonus s 32 bodmi a viac
* +6 bonus s 56 bodmi a viac
* +8 bonus s 88 bodmi a viac
* +11 bonus s 130 bodmi a viac
* +15 bonus s 181 bodmi a viac
* +20 bonus s 243 bodmi a viac
* +25 bonus s 316 bodmi a viac
88 bodov sa dá rýchlo spraviť a u všetkých schopností, ale bolo by fajn, že keď sa na niečo niekto zameria, že by to malo aj svoj efekt.
iný faktor čo ovplyvňuje útočnú a obrannú schopnosť sú zlaté pušky, ved si zoberme, že každá dáva do sektoru, kde sa nachádza bonus +2 do útoku aj obrany hráča.
stačí len 5 pušiek v sektore útok a zrazu majú všetci útočníci základné čísla navýšené so (45 na 55 útok) a (30 na 40 obranu).
hovorím o 5 puškách, skutočnosť je ale oveľa drastickejšia. kľudne sa napríklad na SK Arizone už môže stať, že v jednom sektore je aj 15 pušiek v útoku a tie bonusy sú potom oveľa vyššie.
inak zlatá sada je super samozrejme, ale malé zníženie bonusov by sa určite zišlo, aspoň tých čo platia pre celý sektor.
príklad: bonus do poškodenia +5, a bonus sektoru +1 obrana aj útok. myslím že by to postačovalo.
takže toľko faktov okolo efektivity schopností v porovnaní so životmi
KAPITOLA 2:
mapa boja, je fajn ale zopár zmien by dodalo pevnostiam novú šťavu a dalo nové možnosti, stačilo by niektoré sektory nasekať a celkovo dať možnosť útočníkom aby mohli zaútočiť od hocikade, teda aj z pozície nad pevnosťou.
[SPOIL]
(tééda ten obrázok, je ozaj obrovský :--), a už som to zmenil, už to bude v pohode. )
minimálne aspoň nejako takto by mohla mapa vyzerať, stým že s rozložením sektorov by sa dalo ešte pohrať, to je ale detail ktorý by riešil keď už niekto iný, ak by teda bol záujem o zmenu.
Proste len na zamyslenie aby človek videl, koľko nových možností a taktik by vzniklo.
KAPITOLA 3:
detail, ktorý by podľa mňa potešil každého, ako napríklad, dať šancu automaticky každému 5%, že spôsobí náhodne kritický zásah. ved predsa počas boja môžte trafiť aj lepšie aj horšie, každý by mohol, mať aspoň maličku šancu, a je to skoro nič, ale potešilo by.
no a duelant by teda automaticky mal šancu 15% a s prémiom 25% na kritický zásah, keď už je to jeho špecialita.
KAPITOLA 4 záver:
Dalo by sa ešte debatovať aj o zbraniach, ale o tom vývojarí dobre vedia, tak ako so všetkým oblečením, že je potrebné pridať nové veci a staršie upraviť tak aby sme všetko získavali ozaj v rozmedzí 1-120 úrovne postavy, v tomto sú nohavice a opasky jasným a skvelým príkladom.
Alebo, že peňazí v hre je ozaj, hojne a napríklad cena za vyvolanie boja by kľudne mohla stúpnuť na hodnoty : 5000, 10000, 15000.
Ale toto sú už len detaily, ktoré ozaj nechám úplne na majiteľoch tejto hry, len som ich spomenul.
hlavne som chcel zdôrazniť schopnosti a mapu pevnosti, tie dva faktory ak by sa zmenili, to by ocenil úplne každý a ani by nebola potreba aby sa to nebodaj menilo, ako som napísal, ale len aby to ozaj zvážili a zmenili.
Ako som spomínal na začiatku, zatiaľ budem rád , ak budeme o tomto debatovať bez potreby hlasovania, aby som videl, len Váš názor. Ak bude niečo pre vás v diskusii zaujímavé, potom to rozpíšem samostatne aj s hlasovaním, a ak nie, tak nebudem to ďalej šíriť.