Pevnosti-vhodné zmeny

Súhlasíte

  • Áno

    Hlasy: 0 0,0%
  • Nie

    Hlasy: 0 0,0%

  • Celkový počet hlasujúcich
    0

DeletedUser

Hosť
Takže rád by som tu uviedol niekoľko faktorov, ktoré by podľa mňa do bojov o pevnosti vniesli zopár dobrých zmien. Ktoré by sme určite všetci radi privítali.

Zatiaľ budem rád , ak budeme o tomto debatovať bez potreby hlasovania, aby som videl Váš názor. Ak bude niečo pre vás v diskusii zaujímavé, potom to rozpíšem samostatne aj s hlasovaním, a ak nie, tak nebudem to ďalej šíriť.

KAPITOLA 1:

najzákladnejšia otázka bojov o pevnosti sú terajšie bonusy na šancu na zásah a šancu na vyhnutie.

dnešné vzorce:

útočník:
šanca na zásah: 25+(presnosť^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(vytrvalosť^0,4)
šanca na vyhnutie: 10+(uhýbanie^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(vytrvalosť^0,4)

obranca:
šanca na zásah: 25+(presnosť^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(skrývanie^0,4)
šanca na vyhnutie: 10+(uhýbanie^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(skrývanie^0,4)

realita v boji:

počas boja ak stojíte mimo hradieb či veží, kde nedostávate super bonusy sa Vám čísla pohybujú asi takto: (45 útok) a (30 obrana), skôr menej.
ak ste na cudzej veži: (65 útok) a (50 obrana), zhruba okolo.
na svojej veži: (85 útok) a (70 obrana), zhruba okolo.

a čo každý vidí, že aj tak sa oplatí najviac hrať na životy, lebo nech akokoľvek skúšate vylepšiť svoje schopnosti, aj tak je to oproti tomu hraniu na zdravie veľmi vzdialené.

bonusy ktoré získavate za body v schopnostiach potrebných na boj:

* +1 bonus s 1 bodom a viac
* +2 bonus s 6 bodmi a viac
* +3 bonus s 16 bodmi a viac
* +4 bonus s 32 bodmi a viac
* +5 bonus s 56 bodmi a viac
* +6 bonus s 88 bodmi a viac
* +7 bonus s 130 bodmi a viac
* +8 bonus s 181 bodmi a viac
* +9 bonus s 243 bodmi a viac
* +10 bonus s 316 bodmi a viac

no neviem či sa veľmi oplatí mať 181 bodov vo vodcovstve a dostač bonus +8. alebo mať tam len zhruba 88 bodov a získať bonus +6. a tie zvyšné mať v zdraví, 93 bodov sa rovná 930 a u vojaka s prémiom až 1860 životov.

čo vám spôsobi ked nemáte body vo vodcostve na 181 ale len na 88:

vo výsledku zníži útočnú a obrannú hodnotu zo 45 na 43 a zo 30 na 28, keď stojíte mimo pevnosti, alebo dnu.
ale zase ako vojak máte o 1860 životov viacej. dosť slušný rozdiel.

a na čo celý čas narážam ?

Aby sa hodnoty bonusov zvyšovali vo vyšších číslách oveľa agresívnejšie, aby bol ten rozdiel ozaj cítiť, alebo teda upraviť princíp životov.

Príklad rastu bonusov:

* +1 bonus s 1 bodom a viac
* +2 bonus s 6 bodmi a viac
* +3 bonus s 16 bodmi a viac
* +4 bonus s 32 bodmi a viac
* +6 bonus s 56 bodmi a viac
* +8 bonus s 88 bodmi a viac
* +11 bonus s 130 bodmi a viac
* +15 bonus s 181 bodmi a viac
* +20 bonus s 243 bodmi a viac
* +25 bonus s 316 bodmi a viac

88 bodov sa dá rýchlo spraviť a u všetkých schopností, ale bolo by fajn, že keď sa na niečo niekto zameria, že by to malo aj svoj efekt.

iný faktor čo ovplyvňuje útočnú a obrannú schopnosť sú zlaté pušky, ved si zoberme, že každá dáva do sektoru, kde sa nachádza bonus +2 do útoku aj obrany hráča.

stačí len 5 pušiek v sektore útok a zrazu majú všetci útočníci základné čísla navýšené so (45 na 55 útok) a (30 na 40 obranu).

hovorím o 5 puškách, skutočnosť je ale oveľa drastickejšia. kľudne sa napríklad na SK Arizone už môže stať, že v jednom sektore je aj 15 pušiek v útoku a tie bonusy sú potom oveľa vyššie.

inak zlatá sada je super samozrejme, ale malé zníženie bonusov by sa určite zišlo, aspoň tých čo platia pre celý sektor.

príklad: bonus do poškodenia +5, a bonus sektoru +1 obrana aj útok. myslím že by to postačovalo.

takže toľko faktov okolo efektivity schopností v porovnaní so životmi :howgh:

KAPITOLA 2:

mapa boja, je fajn ale zopár zmien by dodalo pevnostiam novú šťavu a dalo nové možnosti, stačilo by niektoré sektory nasekať a celkovo dať možnosť útočníkom aby mohli zaútočiť od hocikade, teda aj z pozície nad pevnosťou.

[SPOIL]
2cprz8o.jpg
[/SPOIL]
(tééda ten obrázok, je ozaj obrovský :--), a už som to zmenil, už to bude v pohode. )

minimálne aspoň nejako takto by mohla mapa vyzerať, stým že s rozložením sektorov by sa dalo ešte pohrať, to je ale detail ktorý by riešil keď už niekto iný, ak by teda bol záujem o zmenu.

Proste len na zamyslenie aby človek videl, koľko nových možností a taktik by vzniklo.

KAPITOLA 3:

detail, ktorý by podľa mňa potešil každého, ako napríklad, dať šancu automaticky každému 5%, že spôsobí náhodne kritický zásah. ved predsa počas boja môžte trafiť aj lepšie aj horšie, každý by mohol, mať aspoň maličku šancu, a je to skoro nič, ale potešilo by.

no a duelant by teda automaticky mal šancu 15% a s prémiom 25% na kritický zásah, keď už je to jeho špecialita.

KAPITOLA 4 záver:

Dalo by sa ešte debatovať aj o zbraniach, ale o tom vývojarí dobre vedia, tak ako so všetkým oblečením, že je potrebné pridať nové veci a staršie upraviť tak aby sme všetko získavali ozaj v rozmedzí 1-120 úrovne postavy, v tomto sú nohavice a opasky jasným a skvelým príkladom.

Alebo, že peňazí v hre je ozaj, hojne a napríklad cena za vyvolanie boja by kľudne mohla stúpnuť na hodnoty : 5000, 10000, 15000.

Ale toto sú už len detaily, ktoré ozaj nechám úplne na majiteľoch tejto hry, len som ich spomenul.

hlavne som chcel zdôrazniť schopnosti a mapu pevnosti, tie dva faktory ak by sa zmenili, to by ocenil úplne každý a ani by nebola potreba aby sa to nebodaj menilo, ako som napísal, ale len aby to ozaj zvážili a zmenili.

Ako som spomínal na začiatku, zatiaľ budem rád , ak budeme o tomto debatovať bez potreby hlasovania, aby som videl, len Váš názor. Ak bude niečo pre vás v diskusii zaujímavé, potom to rozpíšem samostatne aj s hlasovaním, a ak nie, tak nebudem to ďalej šíriť.

 

DeletedUser

Hosť
V hre si ta ako jedneho z mala uhlavnych superov vazim a tu si dokazal preco mas naozaj rozum na mieste tie zmeny co si uviedol su vsetky opodstatnene a skvele premyslene, klobuk dole :)

Co sa tyka tej mapky pevnosti su teraz 3: mala velak stredna, no mne by sa napriklad pacilo, keby kazda pevnost, teda kazdy sektor mal inu mapku pevnosti, boli by to detailne zmeny ale predsalen by to bola vacsia sranda a rad by so mvidel aj ine podobizne pevnosti nez len obdlznik ale to som tu uz videl.. taky 5-uholnik alebo mala pevnost 3-uholnik to by boli skutocne parada a taktici a velitelia v bojoch by mali naozaj co robit !

Akurat som nevedel o tomto:

* +1 bonus s 1 bodom a viac
* +2 bonus s 6 bodmi a viac
* +3 bonus s 16 bodmi a viac
* +4 bonus s 32 bodmi a viac
* +5 bonus s 56 bodmi a viac
* +6 bonus s 88 bodmi a viac
* +7 bonus s 130 bodmi a viac
* +8 bonus s 181 bodmi a viac
* +9 bonus s 243 bodmi a viac
* +10 bonus s 316 bodmi a viac

Ja som totiz videl nieco uplne ine.. moze sa spytat ? Je jedno ci mam v napr. vodcovstve 243 alebo 315 bodov, stale mam len bonus +9, alebo to je tak ze 243 je napr. bonus 9.01 a 315 je bonus 9.89 ??
Dalsia otazka - to plati pre vsetky schopnosti tento rebricek (myslim ze pre kazdu zvlast to ide) alebo len pre vodcovstvo skryvanie vytrvalost ?
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
Akurat som nevedel o tomto:

* +1 bonus s 1 bodom a viac
* +2 bonus s 6 bodmi a viac
* +3 bonus s 16 bodmi a viac
* +4 bonus s 32 bodmi a viac
* +5 bonus s 56 bodmi a viac
* +6 bonus s 88 bodmi a viac
* +7 bonus s 130 bodmi a viac
* +8 bonus s 181 bodmi a viac
* +9 bonus s 243 bodmi a viac
* +10 bonus s 316 bodmi a viac

Ja som totiz videl nieco uplne ine.. moze sa spytat ? Je jedno ci mam v napr. vodcovstve 243 alebo 315 bodov, stale mam len bonus +9, alebo to je tak ze 243 je napr. bonus 9.01 a 315 je bonus 9.89 ??
Dalsia otazka - to plati pre vsetky schopnosti tento rebricek (myslim ze pre kazdu zvlast to ide) alebo len pre vodcovstvo skryvanie vytrvalost ?

takže k tvojim otázkam:

teraz sa už pracuje s novou tabuľkou a fungujú v nej vzorce na výpočet, ktoré som vyššie spomenul.

ďalej k otázke o bonusoch?,
no podľa mojich posledných zistení môžem s istotou potvrdiť, že platia tieto hore uvedené vzorce, a teda je úplne jedno koľko bodov máte v akej schopnosti na boje o pevnosti, vždy sa počíta práve s Vašou aktuálnou hodnotou, čiže nemusíte mať 88, môžte mať 80 a bude sa rátať bonus s číslom 80.

platí to pre všetky schopnosti na boje?
áno, platí to pre všetkých 5 schopností na pevnosti, ktoré sa využívajú.
Dnes si budem musieť na to ešte sadnúť, a prerobím ten vyššie uvedený návrh. Dokonca ho posuniem do salónu na diskusia, a možno niekto aj niečo napíše, bol by som rád. :)

a potom podľa diskusie rozhodnem, čo dám do návrhov na hlasovanie a čo vôbec nemusím riešiť.
 

DeletedUser4451

Hosť
Mne sa to tiez paci jedine co vytknem su tie predrazene boje
5000, 10000, 15000.
to sa mozno na arizone najde ale na inych svetoch je to prilis drahe, podla mna by stacilo
2500 5000 10000
 

DeletedUser

Hosť
tak dodám nejaké nové veci čo som zistil, aj čo ma zase napadli:

najprv poviem len toľko že ten obrovský obrázok, mapy som zmenšil :)

a teraz k tým schopnostiam, dnes som sa nad tým zamýšľal ako to zmeniť, lebo novým faktom, je že tabuľkou bonusov, pre boje o pevnosti, je len informačnou tabuľkou a nerieši vôbec nejaké hranice, teraz už proste hranice neexistujú, existuje len vzorec a podľa toho sa ráta všetko :)

Konkrétne tento vzorec pre útok aj obranu:

dnešné vzorce:

útočník:
šanca na zásah: 25+(presnosť^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(vytrvalosť^0,4)
šanca na vyhnutie: 10+(uhýbanie^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(vytrvalosť^0,4)

obranca:
šanca na zásah: 25+(presnosť^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(skrývanie^0,4)
šanca na vyhnutie: 10+(uhýbanie^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(skrývanie^0,4)


a teda môj návrh ako som spomenul sa zameral len týmto smerom a niečo ma predsa len napadlo:

stačila by úprava koeficientu mocniny a dostaneme o trocha lákavejšie čísla pre boje.

tak to teda skúsme:

počet bodov v hocakej schopnosti v tomto rozmedzí:

0-100 bodov schopností, koeficient mocniny 0,42
101-200 bodov schopností, koeficient mocniny 0,47
201 a viac bodov schopností, koeficient mocniny 0,52


teraz si zadefinujeme schopnosti pre trebárs úroveň postavy 78, vojak s prémiom pre postavu, ktorý má precíznu winchestrovku a chce byť len na boje:

hráč úroveň zhruba 80 ma body rozdelené takto, a s dobrým oblečením reálne dosiahol takéto bonusy so zameraním na schopnosti:

101-vytrvalosť, 35-skrývanie, 55-presnosť, 85-uhýbanie, 201-vodcovstvo
zdravie dosiahol okolo 125 bodov zdravia


vzorec bude vyzerať nasledovne:

útočník:
šanca na zásah: 25+(55.presnosť^0,42)+(201.vodcovstvo^0,52)+(101.vytrvalosť^0,47)
šanca na vyhnutie: 10+(85.uhýbanie^0,42)+(201.vodcovstvo^0,52)+(101.vytrvalosť^0,47)


obranca:
šanca na zásah: 25 + (55.presnosť^0,42) + (201.vodcovstvo^0,52) + (35.skrývanie^0,42)
šanca na vyhnutie: 10 + (85.uhýbanie^0,42) + (201.vodcovstvo^0,52) + (35.skrývanie^0,42)


útočník:
šanca na zásah: 54,89
šanca na vyhnutie: 40,97

obranca:
šanca na zásah: 50,60
šanca na vyhnutie:36,67


porovnanie výsledkov:

útočník:
šanca na zásah: 54,89, terajšia šanca na zásah: 44,64
šanca na vyhnutie: 40,97, terajšia šanca na uhnutie:30,59

obranca:
šanca na zásah: 50,60, terajšia šanca na zásah:42,46
šanca na vyhnutie:36,67, terajšia šanca na uhnutie: 28,4


dosiahnuté zdravie takto stavaného hráča, vojaka s prémiom na postavu, ktorý by mal všetky veľké body v sile a s oblečením by mu to dalo okolo 120-130 bodov zdravia, by bolo: okolo 3000-3500.
94753488.png

ako môžme vidieť nieje to nič drastické ale predsa len podľa upraveného vzorca by sa tie schopnosti líšili a hlavne by bolo pre hráčov zaujímavejšie hrať aj na schopnosti ako len na životy. hranice pri bodoch v schopnostiach 100 a 200 by sa pre čistého hráča na životy dosahovali len ťažko, teda vo vytrvalosti by problém nebol, ale nikde inde bv to tzv. TANK nedosiahol. to čo hráč na schopnosti.

Na záver fakty:

dobrý hráč, ktorý je stavaný na pevnosti môže ľahko dosiahnuť to, že ma slušné zdravie ak je vojak a dokonca má trebárs aspoň dve schopnosti vylepšené cez hodnotu 200 bodov aj s vecami na sebe. takto by aj takýto hráči dosahovali lepších výsledkov, a hrať na životy by už nebolo až také dominantné ako teraz keď schopnosti ovplyvňujú šancu na zásah a vyhnutie len vo veľmi malej miere a v porovnaní s bonusmi zo zlatých pušiek do sektorov a dobre vystavanej veže, až zanedbateľne, bohužiaľ.

pre porovnanie ukážem najbližšie build na tanka, cez upravené vzorce s porovnaním buildu na schopnosti cez upravené vzorce, uvidíme čo by sa proti sebe postavilo reálne.
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
Veľmi sa mi páčia kapitoly 2 a 3 s ostatnými nesúhlasím.Nebudem rozpisovať prečo.Snáď to každý dobre vie.
 

DeletedUser4451

Hosť
No pokial to nie je vestec tak na 100% asi tazko to vie :D

icebear co tie ceny co som pisal v prispevku ? A ten koeficient a vypocty pokial si to vyratal presne bez chyby su skvele :) je to dobre a fakt pojde konecne aj o schopnosti a moj brat aspon s buildom polotanku uspeje a vynikne xD
 

DeletedUser

Hosť
icebear co tie ceny co som pisal v prispevku ? A ten koeficient a vypocty pokial si to vyratal presne bez chyby su skvele :) je to dobre a fakt pojde konecne aj o schopnosti a moj brat aspon s buildom polotanku uspeje a vynikne xD

tie ceny som len spomenul, to nieje až tak dôležité, a teda kľudne sa meniť nemusia. myslím že z toho čo som písal, je to najmenej dôležité.

no s chlapcami s mesta sme skúšali možnosti, a nakoniec sme usúdili, že to je stále ešte slabé, a že teda by sme skúsili pritvrdiť, tak skúšal som hranice upraviť a aj koeficient a vychádza to teraz takto:

počet bodov v hocakej schopnosti v tomto rozmedzí:

0-50 bodov schopností, koeficient mocniny 0,41
51-100 bodov schopností, koeficient mocniny 0,44
101-150 bodov schopností, koeficient mocniny 0,47
151-200 bodov schopností, koeficient mocniny 0,51
201-250 bodov schopností, koeficient mocniny 0,54
251 a viac bodov schopností, koeficient mocniny 0,58

a teraz už viacej netreba písať, len si ukázať čo to spraví s tankom a s hráčom na schopnosti, a s hráčom na schopnosti, ale komplet cez silu, aby mal aj zdravie.

čiže tri možnosti, tak skúsime a uvidíme.

TANK úroveň 80:

schopnosti: vodcovstvo 32, presnosť 32, uhýbanie 32, skrývanie 32, vytrvalosť 101 a body zdravia 300 zhruba aj s oblečením asi takto.

vzorec bude vyzerať nasledovne:

útočník:
šanca na zásah: 25+(32.presnosť^0,41)+(32.vodcovstvo^0,41)+(101. vytrvalosť^0,47)
šanca na vyhnutie: 10+(32.uhýbanie^0,41)+(32.vodcovstvo^0,41)+(101. vytrvalosť^0,47)


obranca:
šanca na zásah: 25 + (32.presnosť^0,41) + (32.vodcovstvo^0,41) + (32.skrývanie^0,41)
šanca na vyhnutie: 10 + (32.uhýbanie^0,41) + (32.vodcovstvo^0,41) + (32.skrývanie^0,41)

výsledné hodnoty:

útočník:
šanca na zásah: 42,03
šanca na vyhnutie: 27,03

obranca:
šanca na zásah: 37,42
šanca na vyhnutie: 22,42

zdravie: 3000+800 = 3800, vojak s premkom 3000*2+800 = 6800 HP.


BOJOVNÍK úroveň 80:

schopnosti: vodcovstvo 151, presnosť 51, uhýbanie 51, skrývanie 51, vytrvalosť 101 a body zdravia 150 zhruba aj s oblečením asi takto.

vzorec bude vyzerať nasledovne:

útočník:
šanca na zásah: 25+(51.presnosť^0,44)+(151.vodcovstvo^0,51)+(101. vytrvalosť^0,47)
šanca na vyhnutie: 10+(51.uhýbanie^0,44)+(151.vodcovstvo^0,51)+(101. vytrvalosť^0,47)


obranca:
šanca na zásah: 25 + (51.presnosť^0,44) + (151.vodcovstvo^0,51) + (51.skrývanie^0,44)
šanca na vyhnutie: 10 + (51.uhýbanie^0,44) + (151.vodcovstvo^0,51) + (51.skrývanie^0,44)

výsledné hodnoty:

útočník:
šanca na zásah: 52,31
šanca na vyhnutie: 37,31

obranca:
šanca na zásah: 49,20
šanca na vyhnutie: 34,20

zdravie: 1500+800 = 2300, vojak s premkom 1500*2+800 = 3800 HP


SNAJPER -obranca, úroveň 80:

čistý snajper by bol hlavne zameraný na presnosť a uhýbanie by mal snáď aj nula.

schopnosti: vodcovstvo 201, presnosť 51, uhýbanie 101, skrývanie 101, vytrvalosť 51 a body zdravia 50 zhruba aj s oblečením asi takto.

vzorec bude vyzerať nasledovne:

útočník:
šanca na zásah: 25+(51.presnosť^0,44)+(201.vodcovstvo^0,54)+(51. vytrvalosť^0,44)
šanca na vyhnutie: 10+(101.uhýbanie^0,47)+(201.vodcovstvo^0,54)+(51. vytrvalosť^0,44)

obranca:
šanca na zásah: 25 + (51.presnosť^0,44) + (201.vodcovstvo^0,54) + (101.skrývanie^0,47)
šanca na vyhnutie: 10 + (101.uhýbanie^0,47) + (201.vodcovstvo^0,54) + (101.skrývanie^0,47)

výsledné hodnoty:

útočník:
šanca na zásah: 53,80
šanca na vyhnutie:41,92

obranca:
šanca na zásah: 56,92
šanca na vyhnutie: 45,02

zdravie: 500+8000 = 1300, vojak s premkom 500*2+800 = 1800 HP


všetky prepočty platia bez použitia bonusu vojaka, a bonusu staviteľa na svojej veži, a bez použitia hoc akého bonusu na mape bojiska.
 

DeletedUser

Hosť
Pri terajšom vzorci zo svojou postavou a výbavou pri lv. 75
dosahujem približné hodnoty ktoré si rozpísal pri triede bojovník . Až na to že číslo pre uhýbanie mám trochu vyššie.

Problém je že tým trpí moje HP a v podstate proti deviatim tankom na veži + zlaté pušky neje šanca aj keď nemajú bohvie aké hodnoty.. Nieje šanca ich prosto dať dole.

Čiže pokiaľ sa neupraví vzorec ako si písal a pri pri bodoch xx + na schopnosť sa nebude počítať lepší koeficient tak sa nič nemení na fakte že byť tank je super.

Za dalšie tak ako si písal šanca na kritický zásah by mala byť u všetkých postáv a Duelant ke´dže to má ako špecializáciu to môže mať aj na 25% tách. S prémiom a správne postavenou postavou by bol potom ideálny protiklad tankom.

Viem si predstaviť boj kde by v prvej línii boli tanky z HP 8000 +, za nimi ostrelovači s práve spomenutými duelantmi a zvyšný roj bojovníkov.
 
To čo mi začalo vadiť na Dk (Dk počtom nových dobitých dedín žrali veľa času)
sa deje aj na Weste pevnosti pohltili pohodovú hru The west

A nič z tohoto čo som tu čítal nevráti tú pohodu späť. :)
 

DeletedUser3828

Hosť
To čo mi začalo vadiť na Dk (Dk počtom nových dobitých dedín žrali veľa času)
sa deje aj na Weste pevnosti pohltili pohodovú hru The west

A nič z tohoto čo som tu čítal nevráti tú pohodu späť. :)

presne tak, trafil si do čierneho ;)
 

DeletedUser

Hosť
no mne nejde o to vrátiť nejakú pohodu hráčom čo to hrajú dlhodobo, to si musia oni sami doriešiť či majú alebo nemajú chuť ešte hrať.

Ide o to, že takáto zmena aspoň v prvej kapitole o ktorej sa bavíme podrobnejšie by priniesla vyrovnanie kvality tanku a bojovníka o pevnosti s lepšími schopnosťami ako zdravím.

To že vy ste prišli o to svoje a že hra Vám nemá čo ponúknuť to je skôr dané jednak vlastným postojom (negativity), dlhodobým hráním a poznaním hry do detailov, a v konečnom dôsledku vlastným prístupom a vlastním cieľom ktorý chce každý dosiahnuť.

napríklad ja by som hru ako samotnú možno nehral, ale práve kvôli tomu že tu poznám kopec dobrých hráčov a hlavne ľudí, je pre mňa hra ešte zaujímavá, hľadať v hre len zábavu, môže hráč čo začína, neskôr tam už potrebujete nájsť priateľstvá, prípadne aj spory a hlavne dobrú partiu, ktorá Vám rozumie, a ktorej rozumiete aj vy.

negativizmus, je častý jav u celkovo všetkých ľudí a neprospieva nikomu, to je to prvé čoho by sa mal každý z Vás striasť a začať premýšľať viac v širšom zmysle.

Tak to som len tak na okraj spomenul. aby ste získali trocha iný pohľad. :)
 

DeletedUser

Hosť
Klobúk dolu ice. Veľmi pekne prepracovaný koncept. Presne si vystihol to, čo by tejto hre, konkrétne bojom pomohlo. Súhlasím plne s týmto nápadom a myslím, že by mohol mať veľkú a dbrú odozvu aj medzi ostatnými :)
 

DeletedUser

Hosť
Klobúk dolu ice. Veľmi pekne prepracovaný koncept. Presne si vystihol to, čo by tejto hre, konkrétne bojom pomohlo. Súhlasím plne s týmto nápadom a myslím, že by mohol mať veľkú a dbrú odozvu aj medzi ostatnými :)

ďakujem konečne normálna odozva. som vďačný, lebo nerád tu počúvam aké je všetko zbytočné, to počúvame dnes všade, nikto nič nerieši, každý len kritizuje, nikto nevie pochváliť a potom to vyzerá presne tak ako to vyzerá napríklad u nás na slovensku práve v týchto posledných rokoch.

Zajtra ako budem mať čas tak to rozdelím na tri mini návrhy, o ktorých dám halsovať, keď debatiť tu veľmi moc hráči nechcú, tak snáď aspoň zahlasujú.

Prvý sa bude týkať schopnosti, druhý zmeny mapy, pričom skúsim ešte pár nakrésov aby to bolo zaujímavejšie a nakoniec mini návrh na pridanie šance na kritický zásah pre všetkých len automaticky 5%, nič vaic ani menej. :)
 
Takže premyslel som si to v širšom zmysle, je to geniálne :)

plná podpora len tak ďalej ide ti to.

hanbím sa za ten negativizmus :hanbimsa:
94753488.png
 
Naposledy upravené moderátorom:
Hore