Pevnosti-vhodné zmeny

Súhlasíte

  • Áno

    Hlasy: 0 0,0%
  • Nie

    Hlasy: 0 0,0%

  • Celkový počet hlasujúcich
    0

DeletedUser4086

Hosť
JA som toho už niečo nastrieľal (s4).A zo skúsenosti viem ,že by nebolo dobré ak by sa dalo útočiť aj zhora (len pre obranu).Dovod:Teraz sa na vačšine svetov používa taktika pri ktorej sa ide nad pevnosť... . Takže by to útoku moc pomohlo a obrana by nemala šancu ich zablokovať.
Ďalšia vec podľa mňa sa ide na vlajku najlachšie zhora.


Dobré by bolo keby sa dalo nejaké barikády (na trávu) kde by sa mohol útok skryť (to je len moj názor a je dosť blbí)
 

DeletedUser

Hosť
Podla mna by sa boje mali hlavne prisposobyt hracom nizsich urovni: Ja som na Arizone lvl 41 a som v rebricku asi 4600., na Arizone hra asi 22 000 hracov, z coho vyplyva ze 17 400 hracov je hrorsich ako ja, co je prevazna väcsina. Napriek tomu vitaztva v bojoch su mozno pre 2000 vyvolenych a ostatny v bojoch mozu ziskat akurat tak bezvedomie. Dokladuje to aj to ze vsetky pevnosti na Arizone patria dobrym mestam ktore su plne dobrych hracov a su horsymi mestami nedobytne!!!! censored :Lovec :pif paf :p
 

DeletedUser

Hosť
Icebear, je to perfektne prepracované avšak súhlasím s tým.Určite ti to dalo veľa práce, o tom nepochybujem.Len by to trebalo aj grafický prepracovať.neviem síce či si grafik alebo nie, ale to nechajme tak.

Mne sa z toho páčilo všetko.
Myslím si že už ani veľmi to netreba upravovať ale menšie zmeny by sa hodili.(myslím k tomu textu)

Offtopic: Koľko času ti to zabralo kým si to napísal?
 

DeletedUser

Hosť
Bonusy hodností mají špatné hodnoty.Jak tady tak na sk wiki...
 

DeletedUser

Hosť
aký bonus máš na mysli - wiki je podľa ang. originálu ktorý píšu samotný autori hry
 

DeletedUser

Hosť
+1 bonus s 1 bodom a viac
+2 bonus s 6 bodmi a viac
+3 bonus s 16 bodmi a viac
+4 bonus s 32 bodmi a viac
+5 bonus s 56 bodmi a viac
+6 bonus s 88 bodmi a viac
+7 bonus s 130 bodmi a viac
+8 bonus s 181 bodmi a viac
+9 bonus s 243 bodmi a viac
+10 bonus s 316 bodmi a viac

Tak nevím,na net wiki to mají stejně jako vy,ale na německé,francouzské,cz apod wiki mají pro změnu tyto hodnoty.
+1 bonus - bod 1
+2 bonus - body 3
+3 bonus - body 10
+4 bonus - body 23
+5 bonus - body 43
+6 bonus - body 71
+7 bonus - body 108
+8 bonus - body 155
+9 bonus - body 211

Když jsem si přepočítal zmíněné mocniny z sk wiki dle kterých by to mělo vycházet,tak mi to nevyšlo,ale přiznám se matiku jsem neměl osm let a zcela jistě budu na omylu co se týče mocnin. :--) Každopádně bych chtěl poprosit o vysvětlení,nejsem sám kdo tak úplně nepochopil. :)
 

DeletedUser

Hosť
to je tým že sa to menilo a my máme super wiki moderátorov čo si to všimli a majú to hneď upravené.
vzorce:
útočník:
šanca na zásah: 25 + (presnosť^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(vytrvalosť^0 ,4)
šanca na vyhnutie: 10 + (uhýbanie^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(vytrvalosť^0 ,4)

obranca:
šanca na zásah: 25 + (presnosť^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(skrývanie^0, 4)
šanca na vyhnutie: 10 + (uhýbanie^0,4)+(vodcovstvo^0,4)+(skrývanie^0, 4)

25 ( útok ) a 10 ( obrana ) sú štandardné koeficienty a k tomu si každú vlastnosť vyrátaj násobkom 0.4 - výsledné hodnoty zrátaj a vide ti aký bonus máš podľa tabuľky
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser6724

Hosť
Mám skúsenosti s hrou a kým som sa nestretol s Ari, hral som to na schopnosti a celkom sa darilo. Nakoniec som však aj ja pristúpil na život a práce a iné veci museli ústúpiť. No Ari je výhradne svet vojakov tankistov. Ako dobrodruh som v bojoch takmer zbytočný, čo mi vadí ... a takých zbytočných je asi veľa. Preto, ak sa začnú brať do úvahy aj schopnosti, resp. navrhované koeficienty, budem sa len tešiť. Možno by pomohli čiastočne riešiť katastrofickú situáciu v obrane pre tých, čo stoja na bočnej hradbe. Teraz je to miesto istej smrti. Viem si predstaviť situáciu, kedy sa podelia tankisti so špecialistami o hradby a veže, ak by sa schopnosti, resp. koeficienty upravili. Pre útok samozrejme platia iné pravidlá organizácie postavenia a ptď.

Zmena vzhľadu máp pevností by bola tiež oživením. Nech taktici vymýšľajú.

K Zlatej puške je ťažké dopracovať sa, preto bonus by som jej nechal. Navyše aj preto, že existuje možnosť dohody miest a pozvania pár pušiek na výpomoc.

Asi to sem nepatrí, no to, čo mi v bojoch najviac vadí a čo určite spústu ľudí demotivuje, sú nálezy. Takmer žiadne vysvietené, takmer žiadne špeciálne oblečenie a o kľúči ani nehovorím. Nižšie levely alebo ľudia, ktorí sa nešpecializujú na boje by to tiež privítali. Pamätám zavedenie truhlíc a nájsť 3 truhly počas boa ... no to bolo uhodené, ale potom sa karta obrátila a teraz je to totálna mizéria. Štatisticky mi truhla vychádza tak a 1 z 10 bojov a to musím byť v niečom dosť dobrý, aby som ju získal. Čo má povedať nejaký začiatočník v rozbehnutom svete ? Fakt len povinná mŕtvolka na bojisku bez iného zmyslu.

Čo vy na to ?
94753488.png
 
Naposledy upravené moderátorom:
Hore