Pevnosti

Zmena systému v pevnostiach

  • áno, dobrá zmena

    Hlasy: 37 63,8%
  • nie, už som tank

    Hlasy: 21 36,2%

  • Celkový počet hlasujúcich
    58
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Jediná vec, ktorá zachráni the west od toho aby sme všetci neskončili ako tanky
na pevnosti:

Registrácia do pevností nebude len podľa počtu hráčov, ale aj podľa množstva HP
napr. malá pevnosť obrana 42 hráčov - po novom - 42000 HP a max. 42hráčov
útok 50 hráčov - po novom - 50000HP a max. 50 hráčov

a či dá veliteľ 5 tankov po 10000HP alebo 50 hráčov po 1000HP je na ňom

samozrejme pri verbovaní musí veliteľovi ukazovať HP hráčov
 
Naposledy upravené :

DeletedUser

Hosť
Rád by som tu videl anketu, kde by som mohol zahlasovať za áno :)
 

DeletedUser

Hosť
Nj takže toto môžeš považovať za užitočný deň :D neľutuj, že si vôbec vstal...
 

DeletedUser5114

Hosť
Jediná vec, ktorá zachráni the west od toho aby sme všetci neskončili ako tanky
na pevnosti:

Registrácia do pevností nebude podľa počtu hráčov, ale podľa množstva HP
napr. malá pevnosť obrana 42 hráčov - po novom - 42000 HP
útok 50 hráčov - po novom - 50000HP

a či dá veliteľ 5 tankov po 10000HP alebo 50 hráčov po 1000HP je na ňom

samozrejme pri verbovaní musí veliteľovi ukazovať HP hráčov

Nie je to jediná vec. Ale je asi najrýchlejšie zrealizovateľná. Gut. :D

Ale že všetci skončia ako tanky sa nebojím. Chvíľu som sa bála, ale potom som si uvedomila, že taký tank má pomerne nešťastný život. Žiadne práce, žiadne duely. A boje o pevnosti sú poslednou dobou veľmi monotónna záležitosť. Myslím si, že hráči, čo chodia pravidelne na boje už ani nepotrebujú velenie. Používa sa pár taktík, ktoré niekto niekedy vymyslel. A každý normálny človek ich už musí vedieť naspamäť. Z toho mi vyplýva jediné. Hráči, ktorí sa prerobia na tanky to vydržia mesiac, možno dva. A ak ich nemotivuje niečo iné ako len samotný pôžitok z hrania, tak to potom jednoducho zabalia a prestanú hrať. :--)
 

DeletedUser3247

Hosť
Najskôr ma hneď napadlo že super nápad (inak oceňujem tvorbu možností v ankete ;-) ) ale s odstupom času, teda asi 30 sekúnd ma napadlo že by sa špekulovalo ako ešte nikdy. Hráč A premeň si 5 bodov zo zdravia do uhýbania aby nám to pekne vyšlo, hráč B, ty si dobrodruh chýba nám 10 HP premeň si 1 bod do zdravia. Neviem, asi by ma museli dvíhať zo zeme keby ma o tento mini reskill niekto žiadal.
Máš tam ale áno odo mňa :) Aj keď ma už baví každým dňom menej protestovať proti takýmto bojom :)
 

DeletedUser5114

Hosť
Ale veď takú úpravu urobíš iba tým, že sa inak oblečieš. To je vpoho si myslím. A nikto normálny nebude celý deň sedieť nad verbovacím systémom a prepočítavať. Tomu ver. Verbuje sa väčšinou vždy na poslednú chvíľu. Čo to nepoznáš? :D
 
V podstate to bude mať efekt, že začnú byť v pevnostiach zaujímavé aj malé levely :)
Konečne budú pevnosti tak zaujímavé ako na začiatku, pôjde o taktiku a nie o trápne státie a držanie ..........
a bude sa dať vyhrať aj ináč ako len prevziať vlajku :Lovec
 

DeletedUser5114

Hosť
A bude to mať ešte jeden aspekt, ktorý sa vyskytoval na začiatku sveta, keď velitelia ešte nemali nabiflené taktiky a sem tam zahlodali nejaký do neba volajúci sprostý príkaz, ktorý prehral boj.

Opäť budeme môcť nadávať veliteľom, napr. za to, že zle naverbovali. :D Bude tam totiž taký prvok prekvapenia. Že ako asi naverboval súper a čo proti nemu dáme my. Aj keď sa to bude dať odhadnúť počtom hráčov pri pevnosti, ale to bude furt len odhad. Takže by to malo byť zaujímavé. Dobre si to vymyslel Jura. Kto by to bol o tebe povedal. :D
 
Naposledy upravené moderátorom:
po káve som pridal ešte úpravu, aby nenastal opačný efekt
že začnú byť zaujímaví len hráči s nízkym HP a na malú pevnosť neprišlo
100 hráčov s 500HP (viac pušiek - výhoda) ponechal sam tam aj počet hráčov :)
 

DeletedUser

Hosť
aby ste si nemysleli, že som o tomto probléme už neuvažoval čo a ako, ale takéto riešenie to by bol zázrak a asi aj dosť komplikovaný.

Jedinej zmeny čo sa môžme dočkať je nejaké prekvapenie od vývojárov.


Možno, by len stačilo dať hornú hranicu pre HP životy, a bolo by to.

Napríklad maximálne zdravie aké sa dá v hre dosiahnuť je 5000 života a hotovo.

No a to už by bola tá vojakova výhoda, že si to s prémiom dosiahne oveľa skôr a efektívnejšie ako iné postavy.

Ale proste by existovala horná hranica a 5000 by bol taký zdravý kompromis pre všetkých, či už pre hráčov čo niesu vojaci, alebo aj pre tankov, a dokonca snáď aj pre Innogames, že by im veľmi neklesli zisky za nuggety čo hráči používajú na namaxovanie vojakov-tankov.
 

DeletedUser

Hosť
a na velkej pevnosti môže byt 150 útočníkov.. takže 150 000hp kebyže má každý hráč 1000hp to by bola mooc velká presila
 
a na velkej pevnosti môže byt 150 útočníkov.. takže 150 000hp kebyže má každý hráč 1000hp to by bola mooc velká presila

Ty asi moc netušíš o čo tu ide :)

aby ste si nemysleli, že som o tomto probléme už neuvažoval čo a ako, ale takéto riešenie to by bol zázrak a asi aj dosť komplikovaný.

Jedinej zmeny čo sa môžme dočkať je nejaké prekvapenie od vývojárov.


Možno, by len stačilo dať hornú hranicu pre HP životy, a bolo by to.

Napríklad maximálne zdravie aké sa dá v hre dosiahnuť je 5000 života a hotovo.

No a to už by bola tá vojakova výhoda, že si to s prémiom dosiahne oveľa skôr a efektívnejšie ako iné postavy.

Ale proste by existovala horná hranica a 5000 by bol taký zdravý kompromis pre všetkých, či už pre hráčov čo niesu vojaci, alebo aj pre tankov, a dokonca snáď aj pre Innogames, že by im veľmi neklesli zisky za nuggety čo hráči používajú na namaxovanie vojakov-tankov.

5000 hp nie je kompromis, pevnosti sú neni stavané na tak vysoké HP,
50 hráčov proti 42 s 5000HP nič nerieši a nevráti to pevnosti na čo boli plánované na začiatku. Pevnosti na začiatku boli pekné tým, že hráči aj padali
a všetko viacmenej záviselo od taktiky a poslušnosti hráčov.
A čo sa týka obmedziť HP na pevnosť nemôže to byť problém sú to len čisla, ktoré treba pred bojom zrátať nejaký "súčet" a "ak" :)
 

DeletedUser

Hosť
podla mna tu je uplna blbost sak je na kazdom harcovi kam si da body schopnosti... to ze ma vela HP je jeho vyhoda ale jeho nevyhoda je ze ma nizke uhybanie a mierenie cize 1 tank dokazu dat dole aj 3 normalny hraci s 500 HP a on ich nemusi ani trafit

napriklad ze utocnici maju priemerne 3,000 HP a obrancovia iba 1,000 HP to je problem generala.... ma verbovat tych co maju vyzsie levely a nie zaciatocnikov....

tento napad je totalna censored hovadina
 
Naposledy upravené moderátorom:
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Hore