Plán 2011 - Spätný pohľad

Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

DeletedUser

Hosť
Milí hráči!

Rok ubehol ako voda...
... a my tu pre Vás máme spätný pohľad na zmeny, ktoré boli naplánované na rok 2011.
:)

Plánované zmeny ešte z roku 2010:
Zdravie a bezvedomie
Hráči sa počas práce zrania častejšie a vážnejšie. Je možné, že i duely budú uberať viac zdravia. Zato účinky bezvedomia zrejme budú zmiernené, hráči nestratia tak veľa energie a obmedzenie na duely sa môže oslabiť, možno až odstrániť.

Nedošlo k zmene.

Nový duelový systém
Súčasný systém útočných zón a uhýbania bude nahradený novým systémom. Každé kolo duelu majú obaja účastníci jednu útočnú akciu a jednu pohybovú. Počet kôl bude tým väčší, čím väčší majú účastníci duelový level (pravdepodobne 3 až 12 kôl).

Útočná akcia: Bežným útokom je pokus o zásah zbraňou na blízko alebo výstrel strelnou zbraňou. S dostatkom príslušných schopností sa však dajú naučiť aj iné akcie.
Pohybová akcia: Hráči sa môžu presunúť na optimálnu vzdialenosť k protivníkovi a tým spôsobiť vyššie zranenie alebo získať vyššiu šancu vyhnúť sa útoku. S dostatkom príslušných schopností sa tiež dajú naučiť aj iné akcie.

Príklady iných akcií môžete nájsť v pôvodných plánovaných zmenách pre rok 2010. I tu ale treba zdôrazniť, že sú to iba nápady staré viac ako rok, skutočné zavedené akcie môžu byť úplne iné.
Vývojári si dajú záležať, aby vlastnosti a i mnohé schopnosti boli pre duelové akcie rovnako významné a neexistoval jeden univerzálny build. Boj na blízko i na diaľku zostane vyvážený. Súčasné duelové schopnosti môžu byť menej dôležité pre bežné šance na zásah a úhyb, avšak budú mať siný vplyv na útočné i pohybové akcie. Faktor šťastia bude potlačený. Oblečenie, výbava i zbrane budú hrať rolu vo vzorcoch získaných skúseností, čím sa bude bojovať proti priateľským duelom.​

Duelový systém ako celok nebol zmenený tak, ako bolo plánované...

... avšak boli upravené duelové vzorce (zníženie vplyvu húževnatosti, reflexov, taktiky, atď.).

Nové možnosti výstavby budov v mestách
Isté budovy budú mať neobmedzený level výstavby. Tým získajú malé bonusy oproti súčasným maximálnym levelom, no tiež dajú možnosť stavbárom uplatniť sa i v dostavaných mestách. Výstavba budov nad určitý level (zrejme 3) bude vyžadovať aj produkty. Budovy na vysokých leveloch možno budú po čase chátrať.​

Nový update (ktorý už je na Beta serveri) nám o.i. prinesie aj možnosť stavať budovy teoreticky do nekonečna, avšak zatiaľ iba budovu kostola. Čím vyššia bude jeho úroveň, tým väčší bonus modlenia bude pridávať.

Výstavba budov v meste zatiaľ produkty nevyžaduje. Rovnako nie je zatiaľ ešte v hre zavedené postupné chátranie budov.

Poker
Chystaný už pre verziu 1.31. Hráči sa budú môcť kedykoľvek zapojiť do hier pokru proti iným hráčom. Budú na to používať žetóny kupované za peniaze a vyhraté žetóny bude zase možné za peniaze zameniť. Poker je už v súčasnosti testovaný na Public Beta verzií hry. Najnovší screenshot:
[SPOIL]
pokerbypetee.png
[/SPOIL]​

Pokru sme sa síce dočkali, ale...

... nedočkali sme sa možnosti hrať v ňom o herné peniaze.

Vyššie bonusy pre jednotlivé triedy postáv
Bonusy charakterových tried budú silnejšie. Zvažuje sa možnosť vybrať si jeden z niekoľkých bonusov každých desať levelov. Bude viac miesta pre rozdielnosť, vyváženosť i špecializáciu.​

Taktiež jedna z plánovaných noviniek, ktorá sa do hry zatiaľ nedostala.

Noviny
Noviny priamo v hre budú vychádzať každých 7 dní, alebo i častejšie. Budú obsahovať rubriky tvorené hráčmi, ale aj automaticky generované. Hráči musia za každé vydanie zaplatiť symbolický poplatok.
Generované: štatistiky výsledkov bojov o pevnosti, dostavaných miest, hráčov, ktorí dosiahli určitý level, rebríček duelantov, horoskopy, ...
Tvorené hráčmi: hráči si budú môcť nechať "otisknúť" limitované množstvo krátkych článkov; aby bol článok uverejnený, budú sa naši spisovatelia musieť zapojiť do obdoby aukcie na kúpu predmetov - kto ponúkne najviac, toho článok bude vybratý.​

Noviny nám priamo v hre zatiaľ nevychádzajú, uvidíme ako tomu bude v budúcnosti.

Nové plánované zmeny:
Vyrábanie predmetov (crafting)
Hráči budú môcť vyrábať predmety za použitia receptov. Pri výrobe predmetov získavajú skúsenosti, môžu ale získať aj body schopností. Bude možná i špecializácia práve pre účel výroby predmetov. Nie je vylúčené, že nie len pre tento účel budú existovať i stromy nových schopností, ktoré sa budú zvyšovať. S craftingom sú spojené i nové štatistiky a možnosť uverejniť objavené recepty cez facebook.
Recepty budú delené do troch skupín podľa náročnosti:
šedé - najľahšie, bez šance na zisk bodu schopností
zelené - stredne tažké, nízka šanca na zisk bodu schopností
oranžové - vysoká náročnosť, ale pekná šanca na zisk bodu schopností
Ukážka od vývojárov:
[SPOIL]
Bildschirmfoto-2011-03-10-um-12.08.07.png
[/SPOIL]​

Crafting (Remeslo) sa podarilo dotiahnuť do finálnej podoby, ktorá sa dostala hry. Oživilo to hru, bežné a viacmenej dovtedy nepotrebné produkty sa stali o niečo cennejšími, možným používaním vyrobených vecí sa zvýšila rozmanitosť hry. Možný rozvoj v budúcnosti - nové recepty (= nové vyrobené predmety), zvýšenie počtu bodov remesla, atď..

Prepracovanie designu hry
Innogames už pracuje na novom vzhľade celej hry. Účelom je vytvoriť väčší zážitok z hry, ale aj zjednodušiť jej ovládanie. To by malo byť ľahké a rýchle - menej klikov, viac hrania. Snaha je oslobodiť hru od nepotrebných textov a tlačítok, pridať voľne pohybujúce sa prvky, ktoré pridajú na estetickosti hrania.
Hoci je ešte stále veľa vecí nejasných, vývojári už poskytli dva náhľady do pripravovaného designu hry. Najnovšie z nich sú tu:
[SPOIL]
west-zweinull2.jpg


west-zweinull_5-1024x714.jpg

west-zweinull_5-2-1024x714.jpg

praese-1024x430.jpg
[/SPOIL]​

Design hry zatiaľ nebol nijak výraznejšie zmenený, ale...

... postupne sa pracuje aj na grafických zmenách. Svedčí o tom najmä nový vzhľad niektorých okien a v najnovšom update (ktorý je už na Beta serveri) sa dočkáme aj nového vzhľadu okien inventára, profilu, trhu, či ostatných mestských budov.

Vyváženie obsahu
Levely i požiadavky na levely pre rôzne herné prvky budú prispôsobené tak, aby hráč sledoval jednotnú krivku postupu v hre, pritom však neobmedzujúc rozmanitosť hry na každom svete.​

Hráč môže postupne prechodom cez hru robiť viacero vecí ako pred rokom. Napr.: nový tutoriál a úvodné úlohy, remeslo, nové série úloh, získavanie úspechov (a odmien za niektoré z nich), atď..

Prispôsobenie mesta
Obrazovka mesta bude mať nový vzhľad, ktorý umožňuje voľné menenie pozície existujúcich, nových budov, ale aj rôznych doplnkov (sochy, stromy a zeleň, atď). Rozloženie budov mesta by malo mať vplyv na samotnú hru a poskytovať tak výhody, ako aj nevýhody.
Konkrétny návrh, ktorý je však zatiaľ iba náčrtom, je možné vidieť tu:
[SPOIL]
devshot-125-townstownstowns.png


devshot-126-townmore.png
[/SPOIL]​

Vzhľad mesta zostal nezmenený, nedostal nový šat, avšak pracuje sa na tom.

Bonusy pre jednotlivé predmety
Nové i staré predmety získajú náhodné bonusy, ktoré ich môžu urobiť celkom unikátnymi. To bude mať za následok ďaleko vyššiu rozmanitosť vybavenia.​

Opäť jedna z vecí, ktoré neboli naplnené. Pár predmetov síce pribudlo, ale náhodné bonusy nie.

Nová mapa
Bude vytvorená nová mapa, ktorá by mala byť založená na reálnej topografii Severnej Ameriky. Jednotlivé práce môžu byť sústredené v určitých zónach, kde by sa v tieto pracovné príležitosti v skutočnom Divokom Západe mohli vyskytovať. Niektoré bežnejšie práce môžu byť zoskupené na rovnakom mieste.​

Vzhľad mapy bohužiaľ taktiež zostal nezmenený.

Prispôsobiteľný vzhľad postavy
Avatar, teda vzhľad postavy v hre, bude možné podľa chuti prispôsobiť. Jednou z uvažovaných možností, ako to dosiahnuť, je použiť nastaviteľné hodnoty pre znaky ako farba a vzhľad vlasov, očí, jazvy a iné.​

Splnené. Možností výzoru avataru je naozaj veľké množstvo.


Ďalšie zmeny a novinky, ktoré sa dostali do hry:
- Šatník
- Úspechy
- Zoznam priateľov
- Doplnenie setov + nový zberateľský set
- Náhodné produkty pri niektorých prácach
- Pozývanie nových hráčov cez osobné odkazy
- A samozrejme mnohé ďalšie novinky, zmeny, či opravy chýb.



S pozdravom Váš,
The West Team

:howgh:
 
Naposledy upravené moderátorom:
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Hore