Riešenie kradnutia cez trh

Páči sa vám tento nápad ?

  • Áno

    Hlasy: 59 90,8%
  • Nie

    Hlasy: 6 9,2%

  • Celkový počet hlasujúcich
    65
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

DeletedUser

Hosť
kody uzamykania a cojaviem co su blbosti!

Ja by som to zaviedol novým pojmom do hry ktorá by sa nachádzala v trhu alebo by sa objavila táto možnosť ak by sa 2 osoby nachádzali na rovnakom mieste: trading - obchodovanie

a malo by to byt riesene ako v kazdej inej RPG hre, cize takýmto spôsobom:

ked sa stretnú dve osoby pri sebe posle jeden druhej ziadost ze chce obchodovat. ten druhy to prime a objavila by sa tabulka s 3omi volnými slotmi pre jedného hráca a s tromi volnymi slotmi pre druheho hraca.hraci sa na chate dohodnu co a za co.

Hrac A tam nahádze napr: athos,nohavice bili kid a kolt W.E
Hrac B tam hodi Howdah

ak to obom hracom vyhovuje,jeden stlaci confirm (potvrdit) druhy si skontorluje co mu ponuka a ak to vyhovuje aj druhemu hracovi, stlaci taktiez confirm a obchod sa zrealizuje.

to je celé čaro RPG obchodovania :p
ale INNO to aj tak do hry neda
 

DeletedUser

Hosť
Teoreticky je možné vytvoriť script, ktorý za pomoci nejakej dočasnej autority (napríklad serveru TW-DB) zosynchronizuje predaj a kúpu oboch predmetov tak, aby medzi nimi bol časový rozdiel desatín sekundy a teda bolo už naozaj veľmi nepravdepodobné, že by niečo z toho kúpila tretia osoba. To je skutočne riešenie iba pre ten takzvaný problém kradnutia, teda keď niekto kúpi predmet určený pre iného.

Dokonca existuje čiastočné riešenie pre takzvaný problém podvodu, teda keď niekto dohodnutý na výmene predmetov ten svoj na trh nedá. Je to riešenie, ktoré by aj pri akejkoľvek manipulácii so scriptom vytvorilo 50% pravdepodobnosť, že sa jednému z účastníkov nepodarí druhého obabrať a dohodnutý predmet si v skutočnosti nechá - jednoducho tým, že sa server náhodne rozhodne, kto z účastníkov má svoj predmet dať na trh ako prvý. Pokiaľ by vybraný účastník so scriptom manipuloval a predmet by na trh nebol umiestnený, zjavne ide o podvodníka. Trochu som sa nad tým zamýšľal a lepšie pracujúce riešenie, ktoré sa nedá nijak obabrať tým, že účastník modifikuje poskytovaný script, ma nenapadlo...

Verím, že nejaký lepší nápad existuje, avšak aspoň pár najbližších týždňov mám ledva času na rozmýšľanie, určite nie na napísanie niečoho takého. Obzvlášť keďže InnoGames by tento problém vedelo riešiť so 100% istotou a dokonca i jednoduchšie, ale asi sme si už zvykli...
 

DeletedUser

Hosť
V skutočnosti by robil... Aby to bolo dostatočne spoľahlivé, nestačilo by iba aby ten script hráčovi oznámil, kedy má vec kúpiť. Muselo by to ten predmet vo vhodnom momente (po odobrení serverom) kúpiť samo. Navyše, ak by som šiel do tej druhej časti, teda náhodne vybral toho, kto má vec kúpiť ako prvý, tak by som vo veľmi obmedzenom rozsahu - ale predsa - nechal server diktovať, čo sa má diať s účtom hráča. Takže nejaké tie obavy o schválenie by na mieste boli. Predsa len si však myslím, že to pre väčšinou Community Manager bude toho hodné, keďže ten script predsa len je treba. Napríklad som sa kedysi dozvedel, že ten môj pradávny script na trh tiež InnoGames moc v láske nemalo (kvôli bezpečnosti hráča, i kvôli zahlcovaniu serveru), avšak predsa len boli radi, že existuje, keďže im samým sa tú funkciu dlhý čas pridať "nepodarilo" a hráči ju veľmi silne požadovali.
 

DeletedUser3241

Hosť
samozrejme ze script by to mohol vyriesit ale ked to dokaze script napisany jednym hracom tak to musi byt mozne dat do hry s tímom INNO
 
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Hore