DeletedUser5708
Hosť
... Ako by som začal?
Jedná sa o nápad, ktorý by s veľkou pravdepodobnosťou prilákal nových hráčov. Myslím, že nadpis vraví za všetko....
Obdobie pred BoP (Boj o Pevnosť):
Na začiatok by sa hráč registroval na boj o pevnosť. Tam by dostal možnosť vybrať si oblečenie na boj o pevnosť. Akonáhle by sa začal boj, automaticky by sa mu preskočili veci na tie, čo si predom vybral.
Rekrut:
Rekrut by sa vlastne vôbec nezmenil.
Chat:
Chat by sa vôbec nemusel zmeniť, ale ohol by sa pridať do okienka v ktorom by sa boj odohrával (vysvetlenie nájdete nižšie)
Boj o pevnosť:
Po 1.: Otvorili by sme si náhľad pevnosti.
Po 2.: Klikli by sme na obrázok, či už obrancu alebo útočníka.
Po 3.: Otvorilo by sa samostatné okienko internetu, ako pri niektorých RPG hrách.
Po 4.: Vyhodilo by nás to, či už v pevnosti (obranca) alebo pred ňou (útočník).
Po 5.: Podľa hodnosti, ktorú majú ostatný hráči, by sme videli druhého hráča s menom nad hlavou s hodnosťou akú má, za ňou meno, a celé by to bolo vyznačené farbou obrancu alebo útočníka (útočník červená a obranca modrá).
Po 6.: Hralo by sa ako v niektorých hrách ako Counter Strike, avšak. Hralo by sa však takto: Hráč má HP, ktoré ma hore pod avatarom. Zbraň má takú akú si zvolil. Tá má isté poškodenie. Hráč by sa pohyboval po mapke. Oblečené by mal to isté čo v invente, alebo by mal prostú uniformu (podľa hodnosti). Akonáhle by zbadal nepriateľa, musí do neho začať strieľať. Avšak poškodenie výstrelu závisí od toho, kam sa trafíte, a akú máte zbraň. Príklad: Mám zbraň, s poškodením 200-300. Ak sa trafím protivníkovi do nohy, Nad jeho hlavou mi vypíše -200 HP. Ak sa trafím do ruky alebo do brucha vypíše mi to -250 HP, a ak sa mu trafím do hlavy alebo srdca, vypíše mi to -300 HP. Ak ho zabijem, môžem ho prehľadať. Nájsť však budem môcť iba peniaze, ktoré mal pri sebe. Ak mal pri sebe 300 dolárov, vezmem si 300 dolárov. To by sa mi pričítalo do pravého horného rohu k dolárom, ktoré som nazbieral. Ak ma však niekto dá do bezvedomia, a prehľadá ma, môže mi tú sumu, ktorú som nazbieral, alebo nestihol uložiť do banky vziať, a ja na tom vôbec nezarobím. Čo sa týka bezvedomí, mal by som zasa pod výpisom získaných peňazí položku Bezvedomia, a tam vypísané koho som zabil. Nehralo by sa na kolá, ale na dobu, kým niekto neprevezme vlajku, alebo kým obrancovia nezabijú všetkých útočníkov, alebo útočníci obrancov. Prevziatie vlajky by mohlo byť tak, že klikneme na ikonku vlajky (ak sme útočník) a začneme liezť po tyči. Ak nás dovtedy nikto nezostrelí a mi vlajku vezmeme vyhrali sme.
Off-line hráči:
Mal by som tri riešenia pre tento problém:
Po A.): Buď by sa vôbec nemohli zapojiť do boja,
po B.): Boli by iba stáli na mieste, a automaticky strieľali, alebo
po C.): By ich nahradili NPC postavy, ktoré by mali vlastný rozum.
Rozkazy:
Vydávali by ich iba kapitáni a generáli. V ľavom hornom rohu ikonky boja o pevnosť by sa nám ukazovali správy ako napríklad: "Laudis: Nasledujte ma" atď.
To je odo mňa všetko. Dúfam že sa vám nápad páči.
// Prosím o pridanie možnosti ankety "Nie". Ďakujem
Jedná sa o nápad, ktorý by s veľkou pravdepodobnosťou prilákal nových hráčov. Myslím, že nadpis vraví za všetko....
Obdobie pred BoP (Boj o Pevnosť):
Na začiatok by sa hráč registroval na boj o pevnosť. Tam by dostal možnosť vybrať si oblečenie na boj o pevnosť. Akonáhle by sa začal boj, automaticky by sa mu preskočili veci na tie, čo si predom vybral.
Rekrut:
Rekrut by sa vlastne vôbec nezmenil.
Chat:
Chat by sa vôbec nemusel zmeniť, ale ohol by sa pridať do okienka v ktorom by sa boj odohrával (vysvetlenie nájdete nižšie)
Boj o pevnosť:
Po 1.: Otvorili by sme si náhľad pevnosti.
Po 2.: Klikli by sme na obrázok, či už obrancu alebo útočníka.
Po 3.: Otvorilo by sa samostatné okienko internetu, ako pri niektorých RPG hrách.
Po 4.: Vyhodilo by nás to, či už v pevnosti (obranca) alebo pred ňou (útočník).
Po 5.: Podľa hodnosti, ktorú majú ostatný hráči, by sme videli druhého hráča s menom nad hlavou s hodnosťou akú má, za ňou meno, a celé by to bolo vyznačené farbou obrancu alebo útočníka (útočník červená a obranca modrá).
Po 6.: Hralo by sa ako v niektorých hrách ako Counter Strike, avšak. Hralo by sa však takto: Hráč má HP, ktoré ma hore pod avatarom. Zbraň má takú akú si zvolil. Tá má isté poškodenie. Hráč by sa pohyboval po mapke. Oblečené by mal to isté čo v invente, alebo by mal prostú uniformu (podľa hodnosti). Akonáhle by zbadal nepriateľa, musí do neho začať strieľať. Avšak poškodenie výstrelu závisí od toho, kam sa trafíte, a akú máte zbraň. Príklad: Mám zbraň, s poškodením 200-300. Ak sa trafím protivníkovi do nohy, Nad jeho hlavou mi vypíše -200 HP. Ak sa trafím do ruky alebo do brucha vypíše mi to -250 HP, a ak sa mu trafím do hlavy alebo srdca, vypíše mi to -300 HP. Ak ho zabijem, môžem ho prehľadať. Nájsť však budem môcť iba peniaze, ktoré mal pri sebe. Ak mal pri sebe 300 dolárov, vezmem si 300 dolárov. To by sa mi pričítalo do pravého horného rohu k dolárom, ktoré som nazbieral. Ak ma však niekto dá do bezvedomia, a prehľadá ma, môže mi tú sumu, ktorú som nazbieral, alebo nestihol uložiť do banky vziať, a ja na tom vôbec nezarobím. Čo sa týka bezvedomí, mal by som zasa pod výpisom získaných peňazí položku Bezvedomia, a tam vypísané koho som zabil. Nehralo by sa na kolá, ale na dobu, kým niekto neprevezme vlajku, alebo kým obrancovia nezabijú všetkých útočníkov, alebo útočníci obrancov. Prevziatie vlajky by mohlo byť tak, že klikneme na ikonku vlajky (ak sme útočník) a začneme liezť po tyči. Ak nás dovtedy nikto nezostrelí a mi vlajku vezmeme vyhrali sme.
Off-line hráči:
Mal by som tri riešenia pre tento problém:
Po A.): Buď by sa vôbec nemohli zapojiť do boja,
po B.): Boli by iba stáli na mieste, a automaticky strieľali, alebo
po C.): By ich nahradili NPC postavy, ktoré by mali vlastný rozum.
Rozkazy:
Vydávali by ich iba kapitáni a generáli. V ľavom hornom rohu ikonky boja o pevnosť by sa nám ukazovali správy ako napríklad: "Laudis: Nasledujte ma" atď.
To je odo mňa všetko. Dúfam že sa vám nápad páči.
// Prosím o pridanie možnosti ankety "Nie". Ďakujem