Nová verzia The West 2.0

Deleted User - 4

Hosť
Milí hráči,

nastal ten deň, keby by sme Vám radi predstavili niečo, na čom sme dlho pracovali.

Na dlhých schôdzkach, ktoré sme mali v Innogames, sme preberali požiadavky a návrhy od hernej komunity, vytvorili počiatočné koncepty, grafiku, aby sme Vám mohli konečne oznámiť, že vyjde úplne nový West - The West 2.0!

Veľmi veľa hodín sme napríklad pracovali na novej mapke. Vytvorili sme nový editor máp, ktorý sa ukázal byť mocným nástrojom, pomocou neho sa nám ľahšie budú umiestňovať na mapu prvky ako rieky, hory, stromy, skaly, mestá, kaktusy, atď. A to ešte nehovoríme o ďalších super veciach, ktoré budú zobrazené priamo v prehliadači. Pomocou všetkých týchto vecí spojených dokopy vytvoríme pre Vás kompletne iný a unikátny nový svet. Naším cieľom je Vám poskytnúť "žijúce" prostredie a nie iba statickú grafiku.

wetmap03_desert-300x204.jpg
wetmap03_greenlands-300x204.jpg

Prvé koncepty novej mapky zverejnené na devblogu

Ale to ešte nie je všetko! Okrem mapy sa zmení aj vzhľad, ktorý prerobíme na viac modernejší. Budú doňho zapadať všetky nové štýly menu a obrazoviek, ktoré sme upravili v posledných aktualizáciách hry. Veľmi dôležitou vecou pre nás je odstrániť hranicu okolo mapy, takže si budete môcť potom užiť West na celú obrazovku! Prerobíme aj všetky práce, ktoré sú umiestnené na mapke, aby na konci dobre zapadli do nového vzhľadu mapy.

Okrem toho spravíme samozrejme ešte aj množstvo ďalších vylepšení, aby noví či starší hráči mohli zažiť úplne nové West zážitky.

Všetko naraz Vám teraz neodhalíme, budeme to robiť postupne. V nasledujúcich týždňoch, ktoré máme pred sebou, Vám teda postupne budeme odhaľovať koncepty a grafiku, máte sa určite na čo tešiť. Pracujeme s teamom, ktorý sa dosť rozrástol, máme v pláne Vám poskytnúť úplne nové herné zážitky so skvelou grafikou a perfektnou atmosférou.

Pokiaľ chcete držať krok s týmito novými zmenami, odporúčame Vám dať "páči sa mi to/like" na našej stránke na Facebooku (či už na našej slovenskej alebo na medzinárodnej, kľudne na oboch) a pozorne sledovať oznamy na fóre, kde Vás budeme pravidelne informovať o všetkých novinkách.

Zostaňte naladení!

TheWestGame - anglicky
Oficiálna stránka The West SK - slovensky
 

Deleted User - 4

Hosť
The_West_Map.jpg

Ukážka obrazovky

Ďalšie obrázky z pripravovaného Westu 2.0 si môžete pozrieť na našich facebook stránkach :)
 

Deleted User - 4

Hosť
Rozhovor s Thorstenom - produkt manažérom The West

Ahoj, predstav sa nám a popíš v skratke svoju prácu.
Ahojte, som Thorsten a som produkt manažérom pre The West. To znamená, že som zodpovedný za všetko to plánovanie, určovanie termínov, rozhodovanie, ktoré funkcie v hre budú a ktoré nie, no proste starám sa a vediem celý tím.

Vždy si pracoval na tejto pozícii pre The West?
Nie, začal som ako nemecký komunitný manažér pre The West a po roku som bol povýšený na túto pozíciu. Preto pochádzam z priateľského prostredia hernej komunity a nie až tak z toho obchodného.

Koľko ľudí pracuje na novej verzii?

2 grafici, 2 herní dizajnéri, 7 programátori a ľudia z administratívy (napr. manažéri herných komunít)

Kedy si sa rozhodol, že čo bude cieľom tejto novej veľkej aktualizácie hry?
Plány na novú mapu sme mali schované v šuflíku už nejaký čas. Povedal by som, že aspoň také dva roky, bolo strašne veľa vecí, ktoré sme chceli spraviť skôr a takisto sa jednalo o naozaj veľkú úlohu, takže sme to často odkladali. Definitívne plány na vytvorenie Westu verzie 2.0 v roku 2012 sme spravili na konci minulého roka a potom sme začali plánovať, že čo by nová verzia mala všetko v sebe zahŕňať, ako napríklad novú mapu, nový dizajn obrazoviek, nové rozloženie miest. Nový pracovný systém a rôzne ďalšie zmeny, ktoré sú zamerané hlavne na nových hráčov, prišli ako posledné, tie sme začali plánovať skoro na jar tohto roku. Na začiatku bol West 2.0 hlavne o grafických vylepšeniach, ale teraz sme radi, že sme sa pustili aj do riešenia starších problémov v počiatočnej fáze hry a tutoriálu.
West 2.0 je hlavne o ľahšom prístupe bez straty hernej hĺbky.

Mohol by si nám prezradiť, čo plánujete v budúcnosti?
Myslíme si, že budeme mať ešte veľa práce na Weste 2.0, predtým, ako to bude naozaj perfektné. Ďalšia veľká vec by malo byť 3D mesto a samozrejme chceme spraviť aj nový a naozaj super duelový systém.

Sú už nejaké plány na verziu 2.01 alebo 2.1?
Verzia 2.01 už beží na našich vývojárskych strojoch, ale to má len technologické dôvody, oficiálne to bude samozrejme 2.0. Momentálne nepracujeme na ďalšej oficiálnej verzii, všetka naša sila sa koncentruje na verziu 2.0.

Na čo si obzvlášť hrdý ohľadom nových možností/funkcií vo verzii 2.0?
Som naozaj veľmi pyšný na na našu novú mapu, vyzerá skutočne veľmi dobre, my sme vôbec nepredpokladali, že by mohla byť na konci až tak rozmanitá a zaujímavá. Takisto si myslím, že nový systém prác je výborné vylepšenie, ktoré hre naozaj pomôže, bez toho, aby ju to príliš zmenilo.

A čo ohľadom toho rozloženia miest, umiestňovania budov? Plánuje sa zaviesť táto možnosť s verziou 2.0?

Určite nie s verziou 2.0, jednoducho nemáme na to dostatok času a pracovnej sily, aby sme zmenili toľko vecí naraz. Ale táto možnosť určite bude a uvidíte ju v jednej z ďalších aktualizácií hry.

Prečo sa ruší poker?
Máme pocit, že poker nikdy skutočne nepracoval, tak ako mal. Príliš veľa chýb, alebo proste bol o to slabý záujem, nikto ho nejako rád nehral. Jasne, mohli sme ho prerobiť, ale mysleli sme, že sa radšej zameriame na ďalšie veci, ktoré hre viac pomôžu. Samozrejme, poker mohol byť zaujímavejší, keby sa hralo o herné peniaze, ale i tak si myslíme, že by to nezmenilo ten konečný stav. Ale veď, bude toho toľko na hranie a preskúmavanie vo Weste 2.0, poker vám ani nebude chýbať. Niekedy je menej viac.

West v mobile, pre systémy ako Android, Mac OS X, kedy to môžeme očakávať?

Stále pracujeme na plánoch, ale produkcia sa ešte nezačala. Spravíme to, ale kedy to bude hotové, tak to neviem povedať. Pravdepodobne budúci rok.
 

Deleted User - 4

Hosť
Rozhovor s Thorbenom - hlavným vývojárom The West

Ahoj, predstav sa nám a popíš v skratke svoju prácu.
Ahoj, volám sa Thorben Rackow. Pracujem ako hlavný vývojár pre The West a som zodpovedný za všetky technické rozhodnutia, ktoré sa v hre urobia. Takisto kontrolujem kód od ostatných vývojárov a zúčastňujem sa na veľa stretnutiach o projekte, kde vysvetľujem netechnickým ľudom, ako to funguje z technického hľadiska.

Vždy si pracoval na tejto pozícii pre The West?
Nie, v Innogames som začal pracovať už pred 5 rokmi a v prvom polroku som bol súčasťou tímu pre Divoké Kmene, ešte som sa o programovaní musel toho veľa naučiť. Potom som sa stal programátorom admin-toolu pre The West a následne na to pre platby. 1 mája 2010 som sa vrátil k The Westu, hlavným vývojárom bol vtedy Zet. Ten však musel odísť, takže som to potom po ňom prebral, je to už 1 a pol roka.

Kedy ste začali s vývojom tejto novej verzie?
Hlavný nástup začal 15. mája 2012. Samozrejme aj predtým sme toho veľa spravili, ako nové okná, čistenie kódu, atď., ale ako som už povedal, na vývoj The West 2.0 sme sa zamerali od toho 15. mája 2012.

Aké sú hlavné technické inovácie verzie 2.0? V čom sa líši od verzie 1.x?
Tak určite je to nová mapa; úplne sa odlišuje od tej starej. Stará mapa bola spravená s malým setom častí, ktoré sa dosť často opakovali v rôznych častiach hry. K tomu bola ešte vygenerovaná veľmi jednoduchým mapgenerátorom.
Na druhej strane, nová mapa pracuje s odlišným systémom, môžeme použiť viac vrstiev, napr. ako pozadie môžeme dať púšť, vodu alebo trávu a vo vyššej vrstve niečo iné. Museli sme si dávať pozor na priehľadnosť, ale aspoň nám to dalo možnosť, aby mapka bola viac jedinečná, mapa je kompletne ručne vygenerovaná. S tým sa asi najviac líši od tej starej.
Z technického hľadiska sme toho zmenili celkom veľa vo Weste 2.0. Celé časti mapy, zadávateľov úloh, miest, pevností či práci boli zmenené a optimalizované. No neviem, či je to zrovna inovácia, ale nás veľmi potešilo, že sa nám podarilo vyčistiť staré časti kódu. Všetky okná sme zmenili do nového formátu a to samozrejme znamená, že vyzerajú inak ako predtým a že prebehlo veľa zmien v kóde a čistenia. Odstránili sme jednu z našich starých javascript mootools knižníc a nahradili sme ju s jquery.

Je verzia 2.0 definovaná ako niečo úplne nové alebo je to evolúcia verzie 1.x?
Je to viac menej tá evolúcia. Hlavný cieľ novej verzie je, aby hra vyzerala viac rpg (skratka pre role playing game). Hrateľnosť sa príliš neodlišuje od verzie 1.x, hlavne sa mení vzhľad.

Nové možnosti pomôžu vyvinúť nové funkcie, ktoré by sa nedali pri verzii 1.x?
Tak to rozhodne áno, naozaj sme sa dotkli veľa častí kódu a veľa sme toho vyčistili, rozumieme aj teraz niektorým záhadám, ktorým sme predtým nerozumeli. Získali sme veľa miesta s novou mapou na integrovanie rôznych nových skvelých možností, hráči sa určite budú mať na čo tešiť.

West v mobile, pre systémy ako Android, Mac OS X, kedy to môžeme očakávať?

Sú nejaké plány na mobilnú verziu pre Android alebo aj iOS, ale tento vývoj prebehne u iného oddelenia, ktoré sa špecializuje na mobilné veci, preto vám žiaľ ohľadom toho nemôžem napísať viac.
 

Deleted User - 4

Hosť
Rozhovor s Ashockom - hlavným herným dizajnérom The West

Ahoj, predstav sa nám a popíš v skratke svoju prácu.
Volám sa Ashock (Quirin) a som hlavný herný dizajnér pre The West od začiatku roka 2010.

Vždy si pracoval na tejto pozícii pre The West?
Začal som najprv vo Weste ako študent herného dizajnu a čoskoro na to som sa stal aj hlavným herným dizajnérom.

Aké sú tvoje metódy, máš nejakú víziu hry?

The West hrám aktívne už skoro 3 roky. Moje štúdium poznávacej vedy mi dáva vedomosti a konštantné testovanie iných hier zase skúsenosti, aby som z toho vytvoril víziu ďalšieho rozvoja Westu.

Je to vecou skúseností a testov, prípadne si robíš nejaké analýzy?
Samozrejme, každá časť hry je založená na matematických a štatistických analýzach a nie na odhadoch. Avšak vždy je tu možnosť, že do rovnice sem tam prekĺzne aj nejaká chybička a preto vopred potrebujeme veľa dobrého a kvalitného testovania aktualizácie hry, napríklad na bete. Skúsenosti sú vždy len plus, keď čelíte novým problémom.

Ohľadom verzie 2.0 a ďalších, ktoré ešte prídu - mali by sme očakávať veľké zmeny v hrateľnosti?
Veľká zmena bude v systéme prác, s mapou a s používateľským prostredím (UI). Na začiatku bude hranie rýchlejšie (prvé sedenia), ale potom sa spomalí do takého tempa, ktoré máme aktuálne v staršej verzii.

Aké máte ciele pre budúcnosť?
Jedna z vecí, na ktoré sa chceme zamerať po vydaní verzie 2.0, je multiplayer, do hry chceme pridať niečo podobné, ako sú boje o pevnosť, avšak s NPC postavami/nepriateľmi, ktoré budú mať rozličnú veľkosť a ktoré bude možné hrať v danej krajine, alebo aj celosvetovo a kde by si hráči z rôznych krajín alebo serverov mohli zahrať proti sebe. Ďalší náš cieľ je nový duelový systém, ktorý by mal nahradiť ten terajší.
 

Deleted User - 4

Hosť
[YOUTUBE]VB6P7H4TcMg&hd=1[/YOUTUBE]
Rozhovor s vývojármi hry (v angličtine)​
 

Deleted User - 4

Hosť
Dátum spustenia Californie - 06.11.2012​

Dátum aktualizácie hry na West 2.0 - 07.11.2012
 

Deleted User - 4

Hosť
Herné svety boli aktualizované na novú verziu 2.0!
 

Deleted User - 4

Hosť
Dnes bola hra aktualizovaná na verziu 2.02, opravili sme rôzne chyby, či už v hre alebo v preklade a ešte sme poupravovali zopár vecí, napr. minimapku, aby sa vám na nej ľahšie hľadala práca.
Vieme, že pribudli nové chyby, hlavne s chatom, to nás mrzí, opravia sa asi až na budúci týždeň.
Želáme Vám všetkým peknú hru :)
 

Deleted User - 4

Hosť
Dnes by mala prebehnúť menšia oprava chýb včerajšej opravy chýb :)

Opravené by mali byť:
- Používatelia Internet Exploreru nemohli vykonávať práce
- Nefunkčné pevnostné chaty
- Nesprávny počet hráčov v chate

Nemecké texty a ostatné chyby by mali byť opravené na budúci týždeň.
 

Deleted User - 4

Hosť
Dnes by mala prebehnúť ďalšia oprava rôznych chýb + bolo pridaných pár vylepšení:

- Aktivita priateľov, členov mesta, aliancie na chate (v testovacej fáze)
- Šepkanie sa teraz zobrazí ako extra záznam v ľavom dolnom rohu
- Zvuk na chate je späť (ešte sa však s tým bude treba pohrať, dá sa aj vypnúť v nastavení)
- Opravená grafika zadávateľa úlohy pre vianočnú sériu
- Vyriešené úlohy sú teraz zoradené podľa série úloh
- Posilnenia, ktoré ovplyvňovali skrátenie cesty, viac nebude možné využiť pre remeselné denné zadania
- Skrolovanie v IE7 by teraz malo byť o čosi lepšie
- Optimalizované skrolovanie v chate
- Červené herné varovania sa dajú teraz vypnúť v nastavení (áno, tie otravné)
- a ďalšie rôzne opravy chýb

Čo sa týka novej série úloh, každé dva dni by sa Vám mala ukázať nová úloha, s každou je to viac a viac práce, resp. vyžadovaných produktov. Na to je dobrý ten kalendár.
(Kdesi na fóre je už napísané riešenie a odmeny, atď, takže ak nemáte radi prekvapenie, tak si to môžete pozrieť)

Vianočné úlohy sa dajú prijať a dokončiť do začiatku mesiaca Január.
 

Deleted User - 4

Hosť
Vo štvrtok (13.12) by mala prebehnúť jedna menšia aktualizácia hry, ktorá opraví zopár drobných herných chýb.
 
Hore