DeletedUser2889
Hosť
Mám taký nápad že každá práca by mala 3 úrovňe.Zoberme si príklad ako jednú prácu napr.
Zber zemiakov za 2 hodiny dostaneš za prácu 120BZ,53 dolárov,116 až 350 dolárov šťastie,zranenie 1
noa každou novou úrovňou keby si chcel mať by si potreboval tie isté schopnosti ale viac napr nie 113 AKO potrebuješ na zaklade prace normal ale napr. na úroveň 2 by si potreboval 160 takže keby si chcel úroveň 2 bola by tam taká kolonka...to by som vam ukazal v obrazkoch ktore spravim
Rozpisanie pomocou obrázku aby ste pochopili čo myslim:
[SPOIL]
Uploaded with ImageShack.us[/SPOIL]
Podrobne rozpísanie:
Takže ako príklad môjho nápadu je práca Zber Zemiakov(obrázok vyššie):
Na úrovni 2 by bolo toľkoto všetko:
Body skúseností: takže klasicky za 2 hodiny dostaneme za zber zemiakov na 100% motivácií 94BS. polovica na úroveň 2 by bola ideálna takže 94:2=47+94=141BS
Plat:klasicky by bol plat 53$ ale na úroveň 2 tiež o polovinu zväčšiť plat takže takto: 53:2=26,5 zaokrúhlime na
27+53=80$
Šťastie: snažil som sa nad tým rozmýšlať o koľko ho zväčšiť a dospel som k tomu že šťastie na nájdenie predmetov sa nezvíši (aby to bolo spravodlivé) takže budete môcť nájsť v prípade o polovicu drahšie predmety než na úrovni 1 respektíve klasickej: 350-116=234 , 116+350=466 takže z toho vyplíva že na úrovni môžete nájsť o polovicu drahšie predmety.Pri našej ukážkovej práci to vyšlo 234-466$
Zranenie: snažil som sa tiež o 50% zvíšiť a takto to dopadlo pri našej ukážkovej práci: 1(zranenie)+50%=1,5 zaokrúhlime na 2+1=3 zranenia
Pracovné body (obťiažnosť práce):tak isto o polovicu zvíšiť (50%) : pri našej ukážkovej práci máme 113 obtiažnosť: 113:2=56,5 zaokrúhlime na 57+113=170
Šanca na nájdenie produktu: sa bude zvišovať len pri produktoch, ktoré na klasickej práci čo sú teraz budú mať menej než 40% sa zväčší o polovicu. Príklad: takže keď bude mať nejaký produkt 40%= 40:2=20% - 40%+20%=60%
A toto isté sa bude diať aj na úroveň 3 len zase všetko sa bude zvišovať na základe úrovne 2
Obrázok ako inšpirovanie:
[SPOIL]
Uploaded with ImageShack.us[/SPOIL]
Teraz vám skúsim vysvetliť úroveň 3: (podľa obrázky vyššie)
Body skúseností: 141:3=47+141=188BS
Plat: 80:30=26,6 zaokrúhlime na 27+80=107
Šťastie: polovica zo štyroch by bolo už priveľa pre všetkých a tak som sa rozhodol len 1 tretinu zo 4 tretín (celku )
takto: 234:4=58,5 zaokrúhlime na 59+234=293
466:4=116,5 zaokrúhlime na 117+466=583
a vyjde nám z toho že nájdeme predmety medzi touto cenou : 293-583$
Zranenie: rozhodol som sa že keď by už vo veľa prácach na úrovni 3 bolo veľa BS alebo platu bude sa zvyšovať zranenie o 70%:
3+70%=5,1 zaokrúhlime na 5 (zranenie)
Pracovné body (obťiažnosť): nakoniec som dospel k tomu že to bude takto:
170:3=56,6 zaokrúhlime na 57+170=227 PB
Produkty: Zistil som že prakticky na úrovni 2 sa zvýši produkt pod 40% o polovicu takže zväčšovať sa už nebude.
Môj skromne upravený obrázoček:
[SPOIL]
Uploaded with ImageShack.us[/SPOIL]
Zber zemiakov za 2 hodiny dostaneš za prácu 120BZ,53 dolárov,116 až 350 dolárov šťastie,zranenie 1
noa každou novou úrovňou keby si chcel mať by si potreboval tie isté schopnosti ale viac napr nie 113 AKO potrebuješ na zaklade prace normal ale napr. na úroveň 2 by si potreboval 160 takže keby si chcel úroveň 2 bola by tam taká kolonka...to by som vam ukazal v obrazkoch ktore spravim
Rozpisanie pomocou obrázku aby ste pochopili čo myslim:
[SPOIL]
Uploaded with ImageShack.us[/SPOIL]
Podrobne rozpísanie:
Takže ako príklad môjho nápadu je práca Zber Zemiakov(obrázok vyššie):
Na úrovni 2 by bolo toľkoto všetko:
Body skúseností: takže klasicky za 2 hodiny dostaneme za zber zemiakov na 100% motivácií 94BS. polovica na úroveň 2 by bola ideálna takže 94:2=47+94=141BS
Plat:klasicky by bol plat 53$ ale na úroveň 2 tiež o polovinu zväčšiť plat takže takto: 53:2=26,5 zaokrúhlime na
27+53=80$
Šťastie: snažil som sa nad tým rozmýšlať o koľko ho zväčšiť a dospel som k tomu že šťastie na nájdenie predmetov sa nezvíši (aby to bolo spravodlivé) takže budete môcť nájsť v prípade o polovicu drahšie predmety než na úrovni 1 respektíve klasickej: 350-116=234 , 116+350=466 takže z toho vyplíva že na úrovni môžete nájsť o polovicu drahšie predmety.Pri našej ukážkovej práci to vyšlo 234-466$
Zranenie: snažil som sa tiež o 50% zvíšiť a takto to dopadlo pri našej ukážkovej práci: 1(zranenie)+50%=1,5 zaokrúhlime na 2+1=3 zranenia
Pracovné body (obťiažnosť práce):tak isto o polovicu zvíšiť (50%) : pri našej ukážkovej práci máme 113 obtiažnosť: 113:2=56,5 zaokrúhlime na 57+113=170
Šanca na nájdenie produktu: sa bude zvišovať len pri produktoch, ktoré na klasickej práci čo sú teraz budú mať menej než 40% sa zväčší o polovicu. Príklad: takže keď bude mať nejaký produkt 40%= 40:2=20% - 40%+20%=60%
A toto isté sa bude diať aj na úroveň 3 len zase všetko sa bude zvišovať na základe úrovne 2
Obrázok ako inšpirovanie:
[SPOIL]
Uploaded with ImageShack.us[/SPOIL]
Teraz vám skúsim vysvetliť úroveň 3: (podľa obrázky vyššie)
Body skúseností: 141:3=47+141=188BS
Plat: 80:30=26,6 zaokrúhlime na 27+80=107
Šťastie: polovica zo štyroch by bolo už priveľa pre všetkých a tak som sa rozhodol len 1 tretinu zo 4 tretín (celku )
takto: 234:4=58,5 zaokrúhlime na 59+234=293
466:4=116,5 zaokrúhlime na 117+466=583
a vyjde nám z toho že nájdeme predmety medzi touto cenou : 293-583$
Zranenie: rozhodol som sa že keď by už vo veľa prácach na úrovni 3 bolo veľa BS alebo platu bude sa zvyšovať zranenie o 70%:
3+70%=5,1 zaokrúhlime na 5 (zranenie)
Pracovné body (obťiažnosť): nakoniec som dospel k tomu že to bude takto:
170:3=56,6 zaokrúhlime na 57+170=227 PB
Produkty: Zistil som že prakticky na úrovni 2 sa zvýši produkt pod 40% o polovicu takže zväčšovať sa už nebude.
Môj skromne upravený obrázoček:
[SPOIL]
Uploaded with ImageShack.us[/SPOIL]
Naposledy upravené moderátorom: