Zlepšenie úrovní prác

Ako sa vám páči tento nápad?

  • Je to super prepracované.Takže áno.

    Hlasy: 53 65,4%
  • Totálna hovadina.

    Hlasy: 28 34,6%

  • Celkový počet hlasujúcich
    81

DeletedUser2889

Hosť
Mám taký nápad že každá práca by mala 3 úrovňe.Zoberme si príklad ako jednú prácu napr.
Zber zemiakov za 2 hodiny dostaneš za prácu 120BZ,53 dolárov,116 až 350 dolárov šťastie,zranenie 1

noa každou novou úrovňou keby si chcel mať by si potreboval tie isté schopnosti ale viac napr nie 113 AKO potrebuješ na zaklade prace normal ale napr. na úroveň 2 by si potreboval 160 takže keby si chcel úroveň 2 bola by tam taká kolonka...to by som vam ukazal v obrazkoch ktore spravim


Rozpisanie pomocou obrázku aby ste pochopili čo myslim:
[SPOIL]

Uploaded with ImageShack.us[/SPOIL]

Podrobne rozpísanie:

Takže ako príklad môjho nápadu je práca Zber Zemiakov(obrázok vyššie):
Na úrovni 2 by bolo toľkoto všetko:
Body skúseností: takže klasicky za 2 hodiny dostaneme za zber zemiakov na 100% motivácií 94BS. polovica na úroveň 2 by bola ideálna takže 94:2=47+94=141BS

Plat:klasicky by bol plat 53$ ale na úroveň 2 tiež o polovinu zväčšiť plat takže takto: 53:2=26,5 zaokrúhlime na
27+53=80$

Šťastie: snažil som sa nad tým rozmýšlať o koľko ho zväčšiť a dospel som k tomu že šťastie na nájdenie predmetov sa nezvíši (aby to bolo spravodlivé) takže budete môcť nájsť v prípade o polovicu drahšie predmety než na úrovni 1 respektíve klasickej: 350-116=234 , 116+350=466 takže z toho vyplíva že na úrovni môžete nájsť o polovicu drahšie predmety.Pri našej ukážkovej práci to vyšlo 234-466$

Zranenie: snažil som sa tiež o 50% zvíšiť a takto to dopadlo pri našej ukážkovej práci: 1(zranenie)+50%=1,5 zaokrúhlime na 2+1=3 zranenia

Pracovné body (obťiažnosť práce):tak isto o polovicu zvíšiť (50%) : pri našej ukážkovej práci máme 113 obtiažnosť: 113:2=56,5 zaokrúhlime na 57+113=170

Šanca na nájdenie produktu: sa bude zvišovať len pri produktoch, ktoré na klasickej práci čo sú teraz budú mať menej než 40% sa zväčší o polovicu. Príklad: takže keď bude mať nejaký produkt 40%= 40:2=20% - 40%+20%=60%

A toto isté sa bude diať aj na úroveň 3 len zase všetko sa bude zvišovať na základe úrovne 2

Obrázok ako inšpirovanie:
[SPOIL]

Uploaded with ImageShack.us[/SPOIL]

Teraz vám skúsim vysvetliť úroveň 3: (podľa obrázky vyššie)

Body skúseností: 141:3=47+141=188BS

Plat: 80:30=26,6 zaokrúhlime na 27+80=107

Šťastie: polovica zo štyroch by bolo už priveľa pre všetkých a tak som sa rozhodol len 1 tretinu zo 4 tretín (celku :D )
takto: 234:4=58,5 zaokrúhlime na 59+234=293
466:4=116,5 zaokrúhlime na 117+466=583
a vyjde nám z toho že nájdeme predmety medzi touto cenou : 293-583$

Zranenie: rozhodol som sa že keď by už vo veľa prácach na úrovni 3 bolo veľa BS alebo platu bude sa zvyšovať zranenie o 70%:
3+70%=5,1 zaokrúhlime na 5 (zranenie)

Pracovné body (obťiažnosť): nakoniec som dospel k tomu že to bude takto:
170:3=56,6 zaokrúhlime na 57+170=227 PB

Produkty: Zistil som že prakticky na úrovni 2 sa zvýši produkt pod 40% o polovicu takže zväčšovať sa už nebude.

Môj skromne upravený obrázoček:
[SPOIL]

Uploaded with ImageShack.us[/SPOIL]
 
Naposledy upravené moderátorom:
páči sa mi to :)

ak by sa dalo na rôznych úrovniach aj niečo iné nájsť


na 2 úrovni by si mohol nájsť kýbel švábkov :)
na 3 úrovni vrece grúľ :D

a k čomu by to bolo dobré?
napr. pri klčovaní lesa som strávil more času (potreba dosiek na úlohy)

každou ďalšou úrovňou by sa zvyšoval počet nájdených produktov :ahaok:
 
Naposledy upravené :

DeletedUser4623

Hosť
NIE pretoze ako spominal Dared kazda praca y sa musela prerobit ale aj preto ze je to zbytocne ked chces viacej stastia alebo penazi kupuj alebo si schopnosti davaj na urcitu pracu
 
Hore