DeletedUser7574
Hosť
Rozmýšľal som o znovupoužiteľných predmetoch, zatiaľ len taká chabá predstava.
Získanie: neboli by ľahko získateľné, buď v nejakej sérii úloh (nejaký vyšší level) alebo ako craft na vysokej úrovni. Výhoda pri úlohe, možnosť zisku pre každého, výhoda pri crafte, viac predmetov, pre rôzne profesie rôzne predmety. Ďalšie možnosti získania sú tiež truhlice z pevností, trebalo by však premyslieť percento náhodného nájdenia....
Použitie: ako veci v batohu, označené ako "použiteľné", raz za určitý čas by bolo možné ich použiť, aktivoval by sa bonus, ďalšia aktivácia by bola možná až o určitý čas. Samozrejme tu bude aj obmedzenie použitia, buď na ten istý druh alebo celkovo na všetky predmety. Ak si napr. dobijem zdravie, nejaký čas, dajme tomu 6 hodín si nebudem môcť dobiť aj energiu.
Bonus: nemusel by byť nejaký extra, mohol by záležať aj od doby reaktivácie. Nejaké príklady: +5% zdravia/3 dni,v +10% energia/7 dní, atď, rôzne kombinácie efektov a doby možnosti ďalšej aktivácie. Môžu to byť bonusy ako pri terajších craft veciach, bonus na pevnosť, duel, cestovanie, práce.
Čo sa týka terajšieho craftingu a výroby vylepšení, podľa mňa by nestratilo zmysel, proste ak potrebujem narýchlo dobiť energiu, nebudem zháňať po obchodoch vecičky, proste viem, že som si dlho energiu nedobil, raz kliknem na inventár, druhykrát na predmet a energiu mám. Určite to tu už bolo, keďže som na to dokázal prísť aj ja.
Získanie: neboli by ľahko získateľné, buď v nejakej sérii úloh (nejaký vyšší level) alebo ako craft na vysokej úrovni. Výhoda pri úlohe, možnosť zisku pre každého, výhoda pri crafte, viac predmetov, pre rôzne profesie rôzne predmety. Ďalšie možnosti získania sú tiež truhlice z pevností, trebalo by však premyslieť percento náhodného nájdenia....
Použitie: ako veci v batohu, označené ako "použiteľné", raz za určitý čas by bolo možné ich použiť, aktivoval by sa bonus, ďalšia aktivácia by bola možná až o určitý čas. Samozrejme tu bude aj obmedzenie použitia, buď na ten istý druh alebo celkovo na všetky predmety. Ak si napr. dobijem zdravie, nejaký čas, dajme tomu 6 hodín si nebudem môcť dobiť aj energiu.
Bonus: nemusel by byť nejaký extra, mohol by záležať aj od doby reaktivácie. Nejaké príklady: +5% zdravia/3 dni,v +10% energia/7 dní, atď, rôzne kombinácie efektov a doby možnosti ďalšej aktivácie. Môžu to byť bonusy ako pri terajších craft veciach, bonus na pevnosť, duel, cestovanie, práce.
Čo sa týka terajšieho craftingu a výroby vylepšení, podľa mňa by nestratilo zmysel, proste ak potrebujem narýchlo dobiť energiu, nebudem zháňať po obchodoch vecičky, proste viem, že som si dlho energiu nedobil, raz kliknem na inventár, druhykrát na predmet a energiu mám. Určite to tu už bolo, keďže som na to dokázal prísť aj ja.