Boje o pevnosti - úprava vzorca

  • Zakladateľ témy Deleted User - 4
  • Vytvorené

DeletedUser

Hosť
Vždy je ľahšie prepísať vzorec z 0,4 na 0,5 ako pridať do pevnosti sľubované doplnky, to je jasné...

Ale mali by sa zamyslieť, že keď vlastne obmedzia vojakom výhodu v HP, ktorú môžu využiť ako tanky (lebo ak bude viac záležať na schopnostiach, tak tank padne na hrote za jedno kolo), tak čo vojakom ostane???? že môžu využívať zbraň o 3 lvl skôr je na 120 pasé, to že dávajú taktiku ostatným im samotným je na nič keď náhodou nemajú sami ďalších vojakov okolo a o zvýšenej taktike pomlčím, lebo tá je na duely po úprave systému taktiež na dve veci...

Takže - ak upravia vzorec, tak by mali niečo upraviť aj postave vojaka...potom to bude ok...

Tak s tym naporosto suhlasim! Nieje mozne, aby nam vojakom potom ostaly terajsie bonusy. Taktika je v dueloch uplne, ale uplne k nicomu podla mojho nazoru. Ked som bol vojak duelant, tak som nemal v taktike skoro nic a i tak som duely vyhraval ked som bol napadnuty.

To s tou zbranou je samozrejme jeden velky joke. Tri levely su v tejto dobe The Westu a uz duplom pri takomto sirokom vybere zbrani aky tu teraz mame, naozaj malo.

Ta vodcovska schopnost v bojoch.. Skoro kady vojak ide cez HP a v tom vodcovstve ma tak akurat velky prd a nie velke hodnoty. Cize z toho velkeho prdu rozdava ostatnym, ale aj sebe, pol velkeho prdu :p

Ten bonus na HP je to jedine, co v skutocnosti hracov viedlo vybrat si postavu vojaka. Ten bonus sa nesikol len bojovnikom, ale aj duelantom.

Hlboko vo vnutri citim, ze sa blizi koniec vsetkeho dobreho co sa mi na weste pacilo. Taktiez to vidim takto, ze ak naozaj do HP pokaslu, tak sa pridam k ostatnym stastlivcom a s westom to zabalim.
 

DeletedUser8201

Hosť
Nebudeš sám.. Nových hráčov prilákať nevedia a tých, čo majú niečo odohrané akurát tak tlačia z hry von..
 

DeletedUser

Hosť
No veď uvidíme, a potom sa vyjadríme keď to bude aktuálne. Prvotne sa rieši to, že HP je akousi dominantnou schopnosťou bojov o pevnosť, čo je síce pravda, ale boj to isto nerozhodne.
No a INNO by to rado upravilo v zmysle posilnenia schopnosti vytrvalosť, skrývanie a vodcovstvo (nejako?), čím prinútia hráčov zameraných len na životy, že si budú musieť ubrať zo zdravia, inak asi nič netrafia a možno aj neuhnú. Bude im treba proste zvýšiť útočné a obranné bonusy.
Jednoznačne je to chúlostivá záležitosť, a musia stým narábať opatrne, nech len radšej o mesiac dlhšie testujú, ako by to dopadlo nejako veľmi zle. (Tak ako nápad s vlastnými zbraňami, ktorý sám o sebe v tejto podobe je zbytočný.)

Skôr ma, ale zaujalo to čo povedal Linteo, a to pridať do hry rôzne možnosti alternatívnych bojov. Ako prepad mestskej banky, prepad železničného vlaku, vylúpenie Kasína. Bolo by super, ak by to takto vzniklo čo i len v nejakej beta verzii. Tu by ráči aj strpeli v začiatkoch rôzne chyby, keby videli, že sa pre nich niečo, také veľmi veľmi zaujímave buduje.
 
Momentálne sa testuje na bete:

Attacker Offense: 25 + Endurance^0,6 + Leadership^0,5 + Aim^0,4
Attacker Defense: 10 + Endurance^0,6 + Leadership^0,5 + Dodge^0,4
Defender Offense: 25 + Hide^0,6 + Leadership^0,5 + Aim^0,4
Defender Defense: 10 + Hide^0,6 + Leadership^0,5 + Dodge^0,4
 

DeletedUser

Hosť
Momentálne sa testuje na bete:

Jednoduchá zmena je vítaná, ale cez to všetko to až také jednoduché nebude.

1) Ak zvážia navýšenie útoku a úhybu, tak netreba zabúdať na to, že HP hráč má vytrvalosť cca do 200, čo by mu zase len nahrávalo, samozrejme a v obrane by strácal, ale zase istota pozície na svojej veži by mu možno aj stačila.

2) Ak sa zmenia tie čísla a narastú, je dôležite nezabudnúť na všetky predmety, ktoré stým súvisia. zlatá puška, komplet all. Q. set, šál Márie Roalstad, nožík Sama H.

3) remeselné veci a veci zo shopu, by sa tiež museli upraviť, muselo by to byť skrátka prispôsobené zmene.

+ by bolo fajn potom aj hráčom umožniť zmenu bodov, aspoň tým čo majú trebárs v HP viac, ako čo ja viem 50-75% bodov. (bolo tiež vyššie spomenuté)

A určite sa nájde ešte zopár vecí, čo by bolo treba dotiahnuť.
Takže ako bolo písane vyššie s touto zmenou veľmi opatrne, dvakrát meraj a raz rež. :D

Podstatou je, aby tu bol niekto ochotný to posunúť na betu.
Ľudia čo chodíte na betu, určite im pripomeňte, tieto detaily.

Aj keď viem že sa snažia, pomerne často sa stáva, že niektoré veci nevedia dotiahnuť ani zďaleka do takej fáze, aby sa dalo povedať, že už to stačí len doladiť. :) Kritika v dobrom. Buď poriadne alebo radšej nič nemeniť.
 
Ohľadom tých reskillov zadarmo. Myslím si, že by bol najvhodnejší nejaký nápoj, ktorý zresetuje všetky bojové schopnosti - presnosť, zdravie, uhýbanie, vodcovstvo, vytrvalosť a skrývanie. :)
 

Deleted User - 4

Hosť
http://sk.twitch.tv/massivelytv/b/418765449
(v angličtine)

Ako som už písal v inej téme, včera bol s rozhovor s vývojárom Westu Ashockom (Quirin) s redaktorom Beau Hindmanom na stránke Massively.com. Počas rozhovoru Ashock oznámil ďalšiu časť našich plánov na vylepšenie bojov o pevnosť:

K upravenému vzorcu na počítanie útočných a obranných hodnôt doplníme jeden úplne nový vzorec. Podobne ako pri dueloch, tento vám dovolí si upraviť poškodenie na zásah, ako aj odolnosť proti poškodeniu a nie iba šancu na zásah. Pridávaním bodov do vodcovstva, skrývania alebo vytrvalosti môžete tieto vzorce ovplyvniť, avšak body zdravia priamo znížia vašu efektivitu. S kombináciou predchádzajúcich zmien, keď to bude všetko hotové, dúfame, že skúsite vytvoriť, alebo aj hrať taký build, ktorý už nebude tak silno závislí na bodoch zdravia!

Vo videu ešte rozprával o multiplayerových instanciách (boje napr. 4 hráčov proti npc postavám, ako napr. proti medveďovi, či iné zaujímavosti.
 

DeletedUser

Hosť
práveže bude ten bonus teraz oveľa zmysluplnejší - budeš mať toľko zdravia čo ostatní ale oveľa vyššiu efektivitu. konečne to pochopili :)
nicky, bude podobný quest/nápoj ako bol pri zmene duelov, spokojná? ;)
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
práveže bude ten bonus teraz oveľa zmysluplnejší - budeš mať toľko zdravia čo ostatní ale oveľa vyššiu efektivitu. konečne to pochopili :)
nicky, bude podobný quest/nápoj ako bol pri zmene duelov, spokojná? ;)

no to neeeeesooom, chcem zmeniť aj charakter :D


ale však počkáme a uvidíme, čo vykúzlia :)
 

DeletedUser

Hosť
hmmm, pokud chtějí udělat něco takového, měli by umožnit vojákům změnu postavy. dtivá většina hráčů hrajících za vojáka si postavu vybrala proto, aby využila jeho HP na boje a ne aby měla HP stejné jako duelant a dobrodruh.
tohle ač si to mnozí nemyslí, by byl obrovskej zásah do hry. a určitě ne pozitivní. postava vojáka ztratí úplně smysl. jestli to dobře chápu, v návrhu je, že pokud si dám body do hp, budou v podstatě mínusové. pokud to je tak, pak abych využil bonusové body, nedám je ani do síly, protože síla je v podstatě hp.
a k čemu mě je voják s 2000 hp co sice každé kolo trefí, ale za nějakejch 300 dmg? duelant se stejným hp má kritik, dobrodruh má neviditelnost, to jsou 2 hmatatelné věci co tam budou. dělník na tom bude podobně jako voják, i on nevyužije hp na úhyby které na své věži měl opravdu krásné....
pokud se update opravdu vydá tímto směrem, boje ztratí kouzlo a odejde další velká várka lidí jako po update 2.0
 

DeletedUser3501

Hosť
pokiaľ je to tak ako to chápem ja, tak práveže vojak bude mať ešte väčšiu výhodu ako má teraz. Pretože ak si dáme obaja do hp 300 bodov tak budeme mať obaja ten istý postih ale ja budem mať hp3000 a vojak hp 4500(resp. 6000 s prémiom). Čo je sakra veľký rozdiel.
 

DeletedUser

Hosť
Změna charakteru by teraz byla více než vhodná. Nedávno se závratným způsobem změnil systém prac a pracuje se na změně, které úplně změní dosavadní boje.
 

Deleted User - 4

Hosť
Nový vzorec pri bojoch o pevnosť:

Poškodenie: Zbraň + (Zbraň * Vodcovstvo / Max body zdravia)

Odpor (odolnosť): (1200 / Max body zdravia) * (Vytrvalosť ALEBO Skrývanie)0.5

Príklad:

Ferdinardovi ostáva polovica z jeho 30.000 bodov zdravia a má 1.000 bodov vo vodcovstve.
Takže pri použití Geronimovej brokovnice, Ferdo spôsobí nasledovné poškodenie (pred odolnosťou):

Poškodenie = 450 + (450 * 1000 / 30000)
Poškodenie = 450 + 15
Poškodenie = 465

Ferdo je potom zasiahnutý jeho zlým dvojčaťom Quidom. Ferdo má 1000 bodov vo vytrvalosti/skrývaní, takže odolá nasledujúcemu poškodeniu:

Odpor = (1200 / 30000) * 1000 0.5
Odpor = 0.04 * 31.622776601683
Odpor = 1.264911064067



http://forum.beta.the-west.net/showpost.php?p=23468&postcount=4
http://forum.beta.the-west.net/showpost.php?p=23515&postcount=5
 
Hore