Boje o pevnosti - úprava vzorca

  • Zakladateľ témy Deleted User - 4
  • Vytvorené

DeletedUser

Hosť
takže čím budem mať viac HP, tým menší zásah dám a znižujem si tým aj odpor?? Takže z bonusu charakteru vojak sa stáva jeho obrovská nevýhoda? "ebo každým vloženým bodom do zdravia alebo vlastnosti sila sa jeho hp s premkom ešte zvýši dvojnásobne viac ako inému charakteru...

aj ostatné charaktery dostanú nejaký takýto záporný "bonus"?


ak nie, nech umožnia aj zmenu charakteru...


EDIT: ešte ma napadlo, ak potom všetci budú mať minimum HP - t.j. okolo 2000....tak aj duelantov kritik bude dosť okresaný...
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
no to bude úžasnej update, myslím že po tomhle skončí s hrou dokonce víc lidí jak po update na 2,0....
proč? třeba jen proto, že bonus vojáka bude vlastně za trest, nebo že voják si nebude moct dát ani bod nejen do hp, ale ani síly. taky proto že duelant s kritikem se může jít vycinkat za roh, protože nerozezná v podstatě kritik od normál zásahu.
jediné co bude v trochu dá se říct normálu bude dobrodruh, kterej i s 2000 hp nějakej metrix udělá a navíc i trefí. o postavě dělníka radši ani nemluvím, protože to ani není postava, tam se vývojáři s bonusem vyřádili hned zkraje :D
no, nechci vyhrožovat nebo plašit, ale myslím že nebude dlouho trvat a tohle prostě vypnu a půjdu jinam. a nebude mě to po tomhle vzorečku co sem linteo dal opravdu ani trošku mrzet....
 

DeletedUser

Hosť
dannys, nestrašíš,tak to je...mnoho ľudí si vybralo vojaka kvôli HP, aj keď za neho v skutočnosti celkom nehrá, lebo si nahádže schopnosti pracovníka či duelanta....ale motiváciou je to HP...ak stratí význam, padne celá postava vojaka...
 

DeletedUser

Hosť
s vojakovým bonusom budú musieť niečo robiť....lebo by som chcela vidieť človeka, ktorý by si zaplatil premko aby si tým ešte viac zväčšil svoju nevýhodu...túto postavu by prakticky odpísali a na starších svetoch je myslím vojakov väčšina
 

DeletedUser

Hosť
Myslím, že je to trocha neopodstatnená panika vyvolaná tým nie moc dobrým príkladom. Uvediem trocha reálnejší príklad (hádam som to teda pochopil správne):

Poškodenie:
zoberme si napríklad zlatú pušku (moc ľudí geronimovu brokovnicu nemá...) so zaokrúhleným priemerným poškodením 300 a niekoho s vodcovstvom napríklad 400 (aktuálne max na Arizone) a HP okolo tých 2000. Podľa toho vzorca spôsobí poškodenie 300 + 60 = 360 čiže je to asi toľko ako keď si dá hráč nejaké lepšie posilnenie na boj.

Odolnosť:
tu treba mať až dve schopnosti, takže keď chce byť niekto dobrý v útoku aj v obrane (čo si myslím, že asi bude skoro každý), tak nebude mať viac vytrvalosti a skrývania ako napr. 250. Podľa vzorca je to 1200/2000 * 250^0,5 = 9,5 čiže ak som teda správne pochopil, tak mu to zoberie o tých 10HP menej ako keby nemal žiadne skrývanie/vytrvalosť. Keby som aj uvažoval o niekom, kto je zameraný čisto na obranu/útok a nie je vojak a hp má úplne na minime tak tá odolnosť vychádza len o málo väčšia.

Nech sa na to pozerám ako chcem, stále mi pripadá tank výhodný.
 

DeletedUser

Hosť
lenže každý chce dávať čo najväčšie poškodenie - a dostávať čo najmenej, takže nikto nebude chcieť mať v HP veľa

ak budú mať ľudia málo v HP, tak budú boje oveľa kratšie...ak budú kratšie boje, bude menej dlhopisov za ne, ak bude menej dlhopisov, bude treba viacej nuggiet na tomboly a pod...a už sme doma :D

ono sa to celé ťažko posudzuje...lebo s jednou zmenou musí prísť ďalšia - napr ten bonus na HP u vojaka po úprave....možno s tým niečo majú vymyslené, ale ešte to nepovedali...takže ťažko sa vyjadrovať...
 

DeletedUser

Hosť
Co je na tom výhodného px? Každej bod kterej dáš do hp, potažmo síly bude v konečném výsledku pro tebe negativní. Takže zapomen na prémko postavy, protože to tě v podstatě znevýhodní, přímo do hp dávat body bude opravdu hloupost a do síly? Tam je to na pováženou....
V podstatě se dá říct, že se vývojáři snaží donutit tanky aby snížili hp pod hrozbou záporných bodů. Tím nepřímo demolují i duelantské kritiky, protože když půjde dolu hp u vojáků, kritik už nebude kritik, ale jen pošimrání.
Zůstat dál tankem, ale jo, i tak by to šlo, nechat si několik tanků jen na pobrání střelby, s tím, že jejich zásahy budou ještě horší než ted a samozřejmě po novu i nižší. Nemluvě o tom, pokud se vývojáři pohrabou i ve vzorci pro úhyby....
 

DeletedUser10090

Hosť
OMG ludia, pocitali ste vobec aky to bude mat na vas dopad? takmer ziadny, je to len kozmeticka uprava, tak v podstate sa nic nemeni.

Je to ako keby ste rozmyslali nad tym, ci sa date ostrihat na 3mm alebo na 4mm. 3mm budu viac pichat vasu polovicku, ked sa vam bude hrat s vlasmi a 4mm vam viac odlahcia tvrdost dopadu lopty na hlavu, ked budete hlavickovat.

Takze este raz zopakujem, ze ten vzorec takmer nic nemeni.
 

DeletedUser

Hosť
Dobre, predpokladajme že sa všetky tanky prerobia, aby mohli dávať čo najväčší dmg. Všetci pôjdu do boja s 1300 HP (to je asi najmenej životov pre level 120). Vďaka tomu, že budú mať nízke hp, tak padnú za pár kôl alebo jednoducho vtedy keď budú mať smolu a dostanú sa do prvej línie a s ich "obrovským poškodením" je koniec. Po takých skúsenostiach si každý nahodí aspoň nejaké základné hp, pri ktorom je už ale bonus rapídne znížený.
Avšak nevidím dôvod prečo by sa tanky mali prerábať na čo najväčšie poškodenie. Všetko do hp si dali predsa, aby boli čo najviac užitočný pre tým, alebo sa to po pár mesiacoch čo som si dal od bojov pauzu zmenilo?
 

DeletedUser

Hosť
tak keď počítame:

mám osobne zbraň, ktorá dáva max 350

1. dám všetko do vodcovstva a nič do HP (približné čísla ale blízke mojej realite)

Poškodenie = 350 + (350 * 650 / 1800) = 476

2. vodcovstvo ako čistý tank prakticky okolo 20

Poškodenie = 350 + (350 * 20 / 14000) = 350,5

Rozdiel 126 bodov zásahu ...to neni 10 - 20



Predpokladám, že aj v odpore to neni 10-20 rozdiel...


Oki, nech upravia vzorec, ale nech zmenia bonus vojakovi...
 

DeletedUser

Hosť
Ja som netvrdil, že je to 10-20. V mojom príklade bol ten rozdiel 60, ale to som nešiel do extrému, že si dotyčný dá do vodcovstva úplne všetko.

Avšak pri tom odpore to tých 10-20 naozaj je. Dokonca som uvažoval o tom, že by som bol odolávač, ale ten vzorec na odpor je vážne mizerný.

Čo sa týka toho bonusu vojaka, tak ma napadlo niečo také, že by sa ten bonus (+5/10 životov za BZ) nerátal do toho vzorca a teda by mal pri rovnakom poškodení viac životov ako iné triedy...
 

DeletedUser10047

Hosť
Omg musím sa zapojiť
rrozmýšlajte logicky tým čo máme v hlave ..
stále rozprávate že vojak stratí to čo bolo dobré
ale rozmýšlali ste nad tým že bude najlepšia postava s dobrodruhom?
už to pochopte keď dá napríklad duelant do hp 100 bodov tak ide po účinnosti a velkom DMG. vojak si dá 100 bodov a má ovela vačšie hp ako duelant a má rozvanú silu a rovnakú účinnosť . tak sa zamyslite nad tým o čom točíte .. keď si zacvakáme premium za 50 nugetov tak sa zvýši hp ešte viac a budeme mať vyššie hp ako hoc kto ale máme rovnakú počet bodov v HP ako ostatný čiže vojak bude mat lepšie hp ako ostatný a bude mať rovnakú silu ako ostatný ,,, možno ak duelanti budú ešte dobrý ale budú mať oveľa menej hp čiže ich zostrelíme za pár kol ... pozrite sa na to z tohto uhla ... ja určite na weste ostanem a nikde nejdem tento update je podla mna oveľa lepší ako ten s 12 000 hp tankami a milý tvorcovia hry dajte im možnost výmeny postáv potom zistia že ten vojak až taký zlý nieje --
 

DeletedUser

Hosť
už to pochopte keď dá napríklad duelant do hp 100 bodov tak ide po účinnosti a velkom DMG. vojak si dá 100 bodov a má ovela vačšie hp ako duelant a má rozvanú silu a rovnakú účinnosť . tak sa zamyslite nad tým o čom točíte .. keď si zacvakáme premium za 50 nugetov tak sa zvýši hp ešte viac a budeme mať vyššie hp ako hoc kto ale máme rovnakú počet bodov v HP ako ostatný čiže vojak bude mat lepšie hp ako ostatný a bude mať rovnakú silu ako ostatný ,,,

...niekde som sa asi stratila,ale nechápem tvoj rozdiel medzi "sila" a "účinnosť", alebo na čo ti tam sila je...

ale máš tam chybu, ak si vojak dá body do HP, tak má viac HP ako ostatní, ale má nižší zásah a nižší odpor...prečo má mať vojak ako bonus nevýhodu???? dúfam, že to vypíšu aj do toho štvorčeka, čo mi tam furt na obracovke svieti - za každý vložený bod do zdravia si znížiš zásah a silnejšie ťa trafia...

tak si daj premko, aby si si nevýhodu ešte zvýšil :) ale mne už je jedno - tým ušetrím aj na poslednom premku, ktoré ešte platím :D
 

DeletedUser

Hosť
nenariekajte nad vojakom...vela ludí si vojaka vyberalo aj vtedy ked sa o pevnostiach este ani nesnívalo...
 
Hore