No skúšal som sa trochu zamyslieť . dajme tomu, že by hráč chcel vylepšiť taký drahý opasok s prackou pečate na úroveň 5. potreboval by 3 na 5 opaskov úrovne 0. to je 243ks x 25.185 dolárov/ks = 6.119.955 dolárov. A ešte som nerátal poplatok za výrobu. ako to slušne : pre Pána ..... tak drahá vec musí byť vzácnejšia a lepšia ako akákoľvek súpravová a svietiaca vec. aká obava zo straty významu vzácnych vecí ????? Toto nebude vzácna vec ????
A ešte podotázka : ako zaručíte hráčom, že vylepšené veci, do ktorých vrazia nehorázne, poctivým každodenným hraním nadobudnuté doláre , neprelezú nové , každým kolom lepšie tombolové súpravy? inak povedané, hráč natrepe nehorázne doláre do vylepšení, bude mať najlepšie veci na boje, dueli alebo práce a zrazu vylezie nejaká lepšia súprava, ktorá sa bude dať zohnať za pár šupov. celá jeho snaha a všetko čo v hre nahral a čas, ktorý tomu venoval pôjdu slušne povedané "hore komínom" ( alebo iným "orgánom" ). viete si potom predstaviť nejakú tú motiváciu na ďalšie hranie ?
To je asi celý môj výlev