Po pár týždňoch testovania novej úpravy vzorca musím uznať, že zmena priniesla svoje pozitíva aj negatíva.
Zvýšenie účinnosti skrývania, vytrvalosti a v menšej miere vodcovstva je pozitívne a vďaka tomu sa o čosi znížilo HP. Jediné, čo nie je veľmi dobré, je spomínana vytrvalosť v kombinácii s vysokým HP, na čo som upozorňoval ešte pred update-om.
Proste je to tak. V útoku sa HP má dobre.
A čo sa týka vzorcov, tie by sa mali upraviť v takom zmysle, aby čo najmenšie hp s najväčšími schopnosťami malo bonus cca 100 ku zásahu či odolnosti, oproti hráčom, ktorý majú schopnosti okolo 50 až 200 a hp 6000+. Malo by sa to vyvažíť vzhľadom ku schopnostiam a malo by to byť hlavne zaujimavé pre hráčov. V takejto podobe je napríklad vzorec na odlnosť, viac ako len smiešný. Pohyb poškodenia a odolnosti od 0 po 15 je ozaj že zanedbateľný.
Ak hrám na hp, určite by som bol rád, ak by som dosiahol aspoň 20-30 poškodenia, prípadne odolnosti na úkor trochy zdravia, oproti niekomu, kto má o polovicu menšie HP a teda by mal bonus cca okolo 60-70 a extrém hráč zameraný na minimum hp a maximum schopností aspoň okolo 100, kludne aj do 150.
To boli pre mňa najviditeľnejšie nedostatky poslednej zmeny bojov. :Oo